ποιο dahon να παρω?

19 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
kostas_me
Απών/απούσα

είμαι ανάμεσα στο vitesse dhμε7ρι εσωτερικό σασμάν και στο άλλο με το παραδοσιακό. Αλλά αν είναι να πάρω με το παραδοσιακό για ποιο λόγο να Παρώ το vitesse και να μην πάρω το ποιο φτηνό αλουμινιένο dahon και ο άλλος προβληματισμός μου είναι πάλι για το σασμάν, το εσωτερικό είναι ποιο γρήγορο η ποιο αργό με το παραδοσιακό ή αντίστοιχα χρειάζεται περισσότερη δύναμη να ανέβεις μια ανηφόρα ή λιγότερη ή είναι το ίδιο?
Το ποδήλατο θα το κάνω χρήση για τη δουλεία μου εξωτερικές εργασίες σε επαρχία, είμαι 85 κιλά 1,85 ύψος .
Σας ευχαριστώ εκ το προτέρων για το ενδιαφέρον

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
T4§©
Απών/απούσα

kostas_me wrote:
είμαι ανάμεσα στο vitesse dhμε7ρι εσωτερικό σασμάν και στο άλλο με το παραδοσιακό. Αλλά αν είναι να πάρω με το παραδοσιακό για ποιο λόγο να Παρώ το vitesse και να μην πάρω το ποιο φτηνό αλουμινιένο dahon και ο άλλος προβληματισμός μου είναι πάλι για το σασμάν, το εσωτερικό είναι ποιο γρήγορο η ποιο αργό με το παραδοσιακό ή αντίστοιχα χρειάζεται περισσότερη δύναμη να ανέβεις μια ανηφόρα ή λιγότερη ή είναι το ίδιο?
Το ποδήλατο θα το κάνω χρήση για τη δουλεία μου εξωτερικές εργασίες σε επαρχία, είμαι 85 κιλά 1,85 ύψος .
Σας ευχαριστώ εκ το προτέρων για το ενδιαφέρον

Oι εσωτερικές ταχύτητες είναι πιό πρακτικές επειδή αλλάζουν και όταν είσαι σταματημένος.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

επαρχία που?

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

1) Σε παλαιότερη απάντηση από spirosta για ερώτηση σχετικά με εσωτερικές ταχύτητες

2) http://hubstripping.wordpress.com/geared-hubs-vs-derailleur/

3) http://hubstripping.wordpress.com/internal-gear-hub-review/

Αποτέλεσμα να πάρω το Vitesse D7HG και να μείνω απόλυτα ικανοποιημένος.

spirosta wrote:
Κοίταξε να δεις κατα την γνώμη μου δεν είναι για ποδήλατο πόλης. Το rohloff έτσι όχι τα άλλα συστήματα... Το ποδήλατο πόλης είναι μια χαρά με 8 εσωτερικές ταχύτητες. Έτσι ξενοιάζεις από αρκετή συντήρηση και ρυθμίσεις. Γενικά τα εσωτερικά σασμαν έχουν μόνο καλά και θετικά πράγματα. Τι εννοώ.

Υπερ:
Λιγότερη συντήρηση. Αλλαγή λαδιών θέλουν κάθε χρόνο.
Αλλάζεις ταχύτητες και σταματημενος πράγμα που το κάνει απίστευτα φοβερό σε φανάρια.
Δεν θέλουν ρύθμισμα και δν ξερυθμίζονται όπως τα άλλα.
Ένα μόνο χειριστήριο
Δύο μόνο γρανάζια..
κτλ...

Κατά:
Ίσως αυξημένο κόστος. Αν και πάλι νομίζω ότι αν κάνουμε με shimano και περίπου 130Ε το κέντρο πάνω κάτω τα ίδια. Αφού για ένα αξιοπρεπές σύστημα κασέτα κέντρο σασμαν έχουμε πάνω κάτω τα ίδια λεφτά. Ίσως είναι πιο ακριβό το εσωτερικό πάντα.
Αν μιλάμε για 3 ταχύτητες είναι λίγο λίγες για την Αθήνα. Καλύτερα 8.
Σε στανταρ σκελετά πιάνουν πάνω σε ένα από τα chainstays για αντιστήριξη.. Εμένα αυτό δεν μου αρέσει.. Πάντως δεν είναι πρόβλημα.

Τώρα όλα τα συστήματα της shimano ή και της sram είναι για μέσα στην πόλη. Έχουν εύρος περίπου 300-350% που είναι ικανοποιητικό. Άλλωστε στην πόλη δεν πολυχρησιμοποείς μικρές ταχύτητες. Φυσικά πάντα μπορείς να ρυθμίσεις την τελική αλλά και πρώτη ταχύτητα αλλάζοντας γρανάζι δισκοβραχίωνα. (τα rohloff έχουν ποικιλία και στα πίσω γρανάζια) . Περισσότερα δόντια μπροστά βαρύτερα πατήματα. Κάποιος αργός ή όχι τόσο δυνατός βάζει λιγότερα δόντια μπροστά και το φέρνει στα μέτρα του.

Όμως όλα αυτά δεν είνια για σκληρή χρήση ή εκδρομική ή βουνό. Όχι μόνο δεν είναι φτιαγμένα για τέτοια πράγματα αλλά ούτε καν έχουν το απαραίτητο εύρος ταχυτήτων που χρειάζεται. Για τέτοια χρήση κάνουν μόνο τα Rohloff. 14 ταχύτητες με εύρος 500%+ κάμποσο καλύπτοντας άνετα συστήματα 27 ταχυτήτων. Αντέχουν τρελα. Έχουν κλειστά ρουλεμάν. Θέλουν αλλαγή λαδιών κάθε χρόνο ή κάθε 5000 χιλιόμετρα. Είναι ότι πιο κορυφαίο. Εγγύηση έχουν κάποια χρόνια αλλά ακόμη και ληγμένη να είναι είναι τόσο σπάνιες οι ζημιές που από ότι έχω διαβάσει τους τα στέλνεις και τα φτιάχνουν δωρεάν. Α! πολύ σημαντικό. Όταν λέμε ζημιές εννούμε ότι η πιο σοβαρή από αυτές θα είναι αλλαγή ρουλεμαν ή επανατοποθέτηση καινούργιων σφραγιστικών γιατί μπορεί να ψιλοχάνουν τα λάδια τους. ΔΕΝ υπάρχει στην ιστορία της εταιρίας ούτε ένα μα ούτε ένα κέντρο που να έχει χαλάσει με το "μεγαλύτερο" από όλα να έχει κάνει πλέον 150.000 χιλιόμετρα και ακομη να δουλεύει ρολόι. Αυτό είναι σύστημα ταχυτήτων εγγύηση όχι μαλακίες.

Αν ψάξετε στο internet θα βρείτε άπειρα πράγματα και αναφορές. Α και μην πει κανείς ότι είναι βαρια γιατί αν βάλουμε κάτω κασέττες σασμαν και τριπλό δισκοβραχίωνα στα ίδια βάρη θα βγουν και τα δύο. Επίσης λόγω μεγάλης φλάτζας έχουν μικρότερες ακτίνες που κάνουν το σύστημα πιο γερό και ανθεκτικό. Εξού και μόνο 32 ακτίνες ακόμη και σε tandem. Και οι ακτίνες κάθε πλευράς έχουν ίσο μήκος.

Αυτά τα ολίγα... Το κόστος του φυσικά φτάνει τα 1000 ευρώ... Αλλά θα κρατήσει παραπάνω από μια ζωή... Που είσαι vang να μας πεις από πρώτο χέρι την γνώμη σου??

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

..ειναι απειρως πρακτικοτερο του συμβατικου , αλλα εχει 2 κατα ακομα:
-ο τροχος βγαινει δισκολοτερα σε περιπτωση κλαταρισματος
-για να αλλαξεις ταχυτητα πρεπει να σταματησεις στιγμιαια το πενταλι (ισως και να κανεις λιγο αναποδα) για να μπει η ταχυτητα ,κατι που αποτελει μειονέκτημα στην ανηφορα .

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@xtr παρακάλα να μην σε ακούσει ο vang

To_maraki
Απών/απούσα

kostas_me wrote:
είμαι ανάμεσα στο vitesse dhμε7ρι εσωτερικό σασμάν και στο άλλο με το παραδοσιακό. Αλλά αν είναι να πάρω με το παραδοσιακό για ποιο λόγο να Παρώ το vitesse και να μην πάρω το ποιο φτηνό αλουμινιένο dahon

Επειδή είχα τον ιδιο προβληματισμο με εσενα θα σου διευκρινήσω οτι με βαση το σιτε της dahon, τα ποδήλατα πωλουνται ως εξής:

1) Boardwalk d7 με σκελετό ΧΡΩΜΙΟΜΟΛΥΒΔΕΝΙΟΥ και απλή σελα 395ευρω
2) Speed D7 με σκελετό ΧΡΩΜΙΟΜΟΛΥΒΔΕΝΙΟΥ & τρομπα στη σέλα 435 ευρω
-------------------------------------------------
3) Roo D7 με σκελετο ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ και απλή σελα 460Ευρω
4) Vitesse D7 με σκελετο ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ και τρόμπα στη σέλα 485 ευρώ

Προσωπικά, αν δεν είχα καταλήξει στο Vitesse d7hg (εχω πειστεί οτι θα με βολεψουν καλυτερα οι εσωτερικες) και έχοντας διαβασει απο πολλα παιδια εδω οτι άλλαξαν την σέλα του dahon, θα αγόραζα μοντελο με απλή σελα, αφού επέλεγα τι σκελετό θελω (χρωμιομολυβδενιου ή αλουμινιου)

Μετα υπαρχει θέμα προσωπικης προτιμησης. Αν κοιταξεις τα μοντελα, σχεδιαστικα εχουν καποιες μικρες διαφορες. Για παραδειγμα το roo d7 εχει μια ελαφρως πιο γυναικεία σχεδίαση σε σχεση με το vitesse d7. Επίσης το χρώμα διαφέρει.Στην τελική, ειναι θέμα γουστου καθώς η διαφορά της τιμής ειναι μικρή στα δυο αλουμινένια.

Μια ερώτηση. Αν εισαι στην επαρχία γιατι χρειαζεσαι το σπαστό;

kostas_me
Απών/απούσα

είμαι απο Καρδιτσα.
και χρειάζομαι σπαστο γιατι εδώ τα parking τα κάνανε όλα με πληρωμή
οταν έρχομαι απο το χωριό λοιπόν με το αμάξι θα το παρκάρω έξω απο το κέντρο θα βγάζω το ποδηλατάκι απο το πορτμπαγκαζ και θα πάω στη δουλειά μου. Στην οποία όμως πρέπει να κάνω εξωτγερικές δουλειές και σινέχει δανίζομαι αλλωνών ποδήλατα!
απο ότι κατάλαβα με τα μέχρι τώρα μάλλον θα πρέπει να διαλέξω αυτό με τις εσσωτερικές ταχυτητες και αν είναι δυνατόν να του πω απο την αρχή να μου βάλει μια καλύτερη σειρα με 8 εσσωτερικές ταχύτητες!

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

Μάλλον δεν διάβασες καλά τα links που σου έδωσα. http://hubstripping.wordpress.com/internal-gear-hub-review/

1) Κοίτα τι λέει για το τι σημαίνει καλό σασμάν.

"When it comes to the point to choose the right hub the most imortant thing is the overall gear ratio.

The overall gear ratio is a percentage value. The value desribes the diference between the lowest and highest gear according to expansion of the wheel or cycling distance. A overall gear ratio of 306% e.g. tells you, that you will cycle in the highest gear a 3,06 times longer distance than in the lowest.

Why is overall gear ratio so important?

Because it decides if you cycle or push your bicycle! When cycling a hill you´ll need to reduce your gear ratio untill your not Marco Pantani. This is done by shifting into a lower gear. By doing that you´ll choose a smaller gear ratio and your cadenze will increase! When you can´t shift to a smaller gear ratio cycling uphill gets hard, your cadenze decreases and finally you´ll decide to walk and push your bike.

Is the number of gears important?

The number of gears will give you no concrete answer on the question: Can I cycle up a hill or against the wind! Sure, there is a correlation between the numbers of gears and the overall gear ratio but here I want to discuss with you how many gears make sense for your individual pourpose. When you come to this sentence you have already climbed out of the bicycle marketing swamp of 27 or 30 gears!

Let´s step beside the marketing shouting! More gears are better? Sit back and concentrate…. devine the right gear ratio for your pourpose and choose the right hub. This procedure will lead you to a bicycle and drivetrain which fits perfect and describes your IDEAL. The other way is to go to a bicycle shop and by a standard bicycle with 27 or 30 gears. This describes the MAXIMUM and stands for equality and to do this you don´t have to read further"

2) Μεταξύ του NEXUS-7 και NEXUS-8.

"Shimano tells us they improved the Nexus INTER-7 hub to the Nexus INTER-8 / ALFINE. Sorry! That´s not the case according gear steps. Have look on the chart. The chart jumps down from 22,2% to 13,8% and once again up and down. This is no well balanced hub. If you want to buy a internal gear hub from Shimano take the well balanced Nexus INTER-7."

21chentury
Εικόνα 21chentury
Απών/απούσα

παρε με εξωτερικο η εσωτερικο αναλογα με τα λεφτα που διαθετεις. (εγω εδω και μήνες εχω το speed με τις 7 εξωτερικες και παει μια χαρα! Σιγουρα με εσωτερικες εχει καποια +

αλλα στην καρδιτσα δεν θα αντιμετωπισεις δυσκολιες!!!

καλή αγορα!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

πόσα χλμ κάνεις με το αυτοκίνητο?

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

21chentury wrote:
...αλλα στην καρδιτσα δεν θα αντιμετωπισεις δυσκολιες!!!...

Σωστός!!!

kostas_me
Απών/απούσα

περίπου 20-40χλμ κάθε μέρα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

θα μπορούσες να καταργήσεις και τελείος το αυτοκίνητο και να πας μόνο με ποδήλατο
η Καρδίτσα είναι φλαταδούρα από ότι ξέρω
οπότε βολεύει
οπότε να πάρεις συμβατικό ποδήλατο και όχι σπαστό
για να είσαι και πιο γρήγορος

kostas_me
Απών/απούσα

Έχω συμβατικό ποδήλατο και μάλιστα gt 2007 ltd city αλλά ο δρόμος εδώ είναι πολύ επικίνδυνος , είναι 2 κατευθύνσεων από δύο λωρίδες η κάθε κατεύθυνση χωρίς αμέα στην άκρη και διάζωμα στη μέση, περνάνε παρά πολλά αυτοκίνητα με ταχύτητες πάνω από 80 χλμ/ωρα !
και δεν τους νοιάζει αν είναι ποδήλατο η μηχανάκι που πάει αργά σε σχέση με αυτούς και φυσικά σε κορνάρουν γιατί νομίζουν ότι είσαι εμπόδιο !
οπότε είναι πολύ δύσκολο να κάνεις ένα τέτοιο εγχείρημα αν ποτέ φτιαχτεί ποδηλατοδρόμος σε αυτό το κομμάτι 8 χλμ τότε φυσικά και θα είναι εφικτό για πολλούς φαντάζομαι!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

κατάλαβα
:D

kostas_me
Απών/απούσα

οποτε θα πάερω ένα με εσσωτερικό σασμάν simano nexus 7 ταχύτητες για περισσοτερη σταθερότητα!
αυτα καταλαβα με λίγα λόγια!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αν είναι να το βάζεις μέσα στο αυτοκίνητο θα βόλευε απο τυχόν στραβώματα
:D

21chentury
Εικόνα 21chentury
Απών/απούσα

plannet wrote:
αν είναι να το βάζεις μέσα στο αυτοκίνητο θα βόλευε απο τυχόν στραβώματα
:D

δεν θα σκεφτεσαι απο ποια μερια πρεπει να το ξαπλώσεις στο πορτμπαγκαζ