Διάβασα σε κάποιο πόστ ότι ανάλογα το έιδος του ποδηλάτου που καβαλάς κάνεις και περισσότερη ή λιγότερη γυμναστική...
Μου δόθηκε η εντύπωση ότι υπάρχει η πεποίθηση ότι άν πάω την ίδια διαδρομή από το Α στό Β θα κάνω περισσοτερη γυμναστική άν πάω με το ΜΤΒ, ή με την Κούρσα και λιγότερη άν πάω με το σίτυ 'η το τρέκκινγκ.
Είναι αλήθεια ότι με κάθε ποδήλατο θα πάς την ίδια διαδρομή με άλλη τσχύτητα και συνεπώς σε 'αλλο χρόνο. Επίσης είναι σαφές ότι ανάλογα με το είδος της διαδρομής θα πάς καλύτερα με το ένα ή το άλλο ποδήλατο...
Αλλά η θέση ότι γυμνάζεσαι περισσότερο με το ΜΤΒ ή το φίτνες σε σχέση με το σίτυ και το τρέκκινγκ δέν συμφωνεί με την επμειρία μου και τα όσα θυμάμαι από την φυσική.
Για παράδειγμα, ας πούμε ότι ανεβαίνω την Πεντέλη από την Λ. Πεντέληςστην Ναυτική βάση μέχρι την πλατεία Παλιάς Πεντέλης. Η διαδρομή έιναι ανηφόρα άσφαλτος.
Από την φυσική θυμάμαι ότι το έργο που θα παράγω εξαρτάται μόνο από τήν υψομετρική διαφορά και από το βάρος πού θα μεταφέρω από το χαμηλό πρός το υψηλό σημείο...
Η υψομετρική διαφορά είναι η ίδια, εγώ είμαι τα ίδια κιλά από εκεί και πέρα θα παράγω περισσότερο έργο με το βαρύτερο ποδήλατο...
Περισσότερη παραγωγή έργου, περισσότερη γυμναστική.
Υπάρχουν βέβαια και άλλοι παράγοντες πού καταναλώνουν το έργο μου..
- τριβή κυλίσεως των ελαστικών
- τριβές και απώλειες γενικά
- αεροδυναμική αντίσταση
Αυτές όμως έχουν ασήμαντες διαφορές στήν συγκεκριμένη διαδρομή από το ένα ποδήλατο στό άλλο άν συγκριθούν με την αντίσταση που προκύπτει από την θετική κλίση της διαδρομής.
Μαζί με το γεγονός ότι κινούμαι με το σπαστό μου και ξέρω ότι μιά χαρά γυμνάζομαι, δυσκολεύομαι να κατανοήσω από πού προκύπτει η αντίληψη ότι άν κυκλοφορώ στήν πόλη με το ΜΤΒ ή το φίττνες θα γυμνάζομαι περισσότερο....
καλό το post σου φίλε vang
ποιος είπε ότι κάνεις περισσότερη γυμναστική?
καλύτερη ναι γιατί κάποια γυμνάζουν όλο το σώμα και κάποια μόνο πόδια
αν πας μια διαδρομή με ενα mtb-κουρσα-fitness θα δουλέψει το ίδιο το καρδιοαναπνευστικό σου σύστημα αλλά θα γυμνάσεις κοιλιακούς ραχέους ώμους και χέρια
η ταχύτητα που θα πιάσεις δεν έχει σχέση με το πόσο καλά θα γυμναστείς δλδ αν πιάσω τα 50 χλμ / ωρα μάλλον ζημιά θα κάνω παρά καλό
γυμναστική σωστή κάνουμε μόνο σε ασφάλτινες διαδρομές αν και το σωστό είναι διαφορετικό στον κάθε άνθρωπο απλά επειδή θέλω να πιστεύω ότι είμαστε ούλοι ερασιτέχνες θα κοιμανθω σε αυτά τα επίπεδα και πριν πει καποιος εγω κάνω mtb και γυμνάζομαι θα απαντήσω οτι νεμεν αλλά ακόμα και οι πρωταθλητές κάνουν προπόνηση σε δρόμο για να ειναι καλοί στο Mtb
πέραν αυτού όταν κάνεις ανηφόρες γυμνάζεις κυρίως δύναμη όταν κάνεις ισιάδα κάνεις κυρίως φυσική κατάσταση με το σωστό candence εννοειτε
ωραία αυτά που λες για παραγωγή έργου αλλά αν συμφωνείς ότι ένα Mtb-fitness καταμερίζει την εκγύμναση σε ποιο πολλούς μυς θα δεις πως νεμέν παράγεις το ίδιο έργο αλλά δουλεύεις λιγότερους μυς με περισσότερη καταπόνηση και συγκεκριμένα αν γίνεις ανηφοράκιας με trekking καταπονείς πολύ τα γόνατα σου λόγο γεωμετρίας ποδηλάτου :D
τριβή - αέρας όταν ειναι σταθεροί παράγοντες δεν επηρεάζουν και τόσο μιας και μας κάνουν απλά να πηγαίνουμε πιο αργά παράγοντας το ίδιο έργο
απλά στο θέμα του αέρα αν είναι πολύ δυνατός είναι σαν να κάνουμε ανηφόρα
βέβαια εδώ να συμπληρώσω ότι όταν πχ το έδαφος έχει ανωμαλίες ή έχεις τρακτεροτο λάστιχο που σημαίνει κραδασμούς τότε απλά δεν μπορείς να φτάσεις εύκολα σε αερόβιο στάδιο και δεν έχεις σταθερούς παλμούς όπως και όταν δεν φυσάει σταθερός αέρας
εννοειτε πως πολύ καλά κάνεις και πας με spasto όπως και πολυ καλα θα έκανες αν πήγαινες με τα πόδια η με οτιδήποτε κάνει την καρδιά να παράγει περισσότερο οξυγόνο
απλά αν πήγαινες με ένα Mtb θα γύμναζες και κοιλιά και μέση και ώμους και θα δούλευε ποιο σωστά το διάφραγμα σου
:D
ελπίζω να έκανα καλά που έγραψα μερικές παρατηρήσεις στο πολύ καλό και ενδιαφέρον θέμα που άνοιξε ο βαγγελης :D
φιλικά
πέτρος
Φίλε vang,
Λές ότι σύμφωνα με τη φυσική, το έργο που παράγεται εξαρτάται μόνο από τήν υψομετρική διαφορά και από το βάρος πού θα μεταφέρεις από το χαμηλό πρός το υψηλό σημείο. Αυτό ισχύει για τα απλούστατα μοντέλα που κάναμε στο σχολείο. Δεν ισχύει για τα πολύ πολυπλοκότερα μοντέλα που ισχύουν στον πραγματικό κόσμο.
Αν ήταν έτσι, ένα αυτοκίνητο που έκανε ένα ταξίδι με πρώτη, θα κατανάλωνε την ίδια βενζίνη με ένα αυτοκίνητο που θα έκανε το ίδιο ταξίδι με πέμπτη.
Ή αν καθόσουν πάνω σε ένα mountain με ένα σημαντικό μέρος του βάρους σου να στηρίζεται στα χέρια σου, δεν θα κατανάλωνες ενέργεια αν δεν κινιόταν το ποδήλατο.
Για τόσο πολύπλοκα μοντέλα είναι πιο εύκολο να βγάλεις συμπεράσματα κάνοντας μετρήσεις παρά προσπαθώντας να τα αναλύσεις με βάση τους νόμους της φυσικής.
φιλικά,
Άλκης
Θα πρέπει σε μιά τέτοια συζήτηση να λαμβάνουμε υπόψη μας ότι όλοι οι ποδηλάτες δέν έιναι αθλητές...
Θυμάμαι την νουθεσία πού έιχαν σε ταμπελάκι τα λεωφορεία στά νιάτα μου...
"Νεοι, Νέες. Παραχωρέιτε την θέση σας στούς γεροντότερους. Η ορθοστασία για σάς είναι άσκηση, για τους γέροντες ..δοκιμασία!"
Ετσι και με το ποδήλατο. Η θέση πού ίσως γυμνάζει καλύτερα τούς κοιλιακούς του ερασιτέχνη αθλητή, μπορεί να "χαλάει" την μέση του πρωτάρη ποδηλατη πού ούτως ή άλλως δέν έχει αθλητικές και προπονητικές ανησυχίες και θέλει απλώς να συνδιάσει την ψυχαγωγία μιά βόλτας με ποδήλατο με λίγη άσκηση...Για να μην μιλήσω για την στενώτερη σέλλα που επιβάλλει η γυρτή πρός τα μπρός θέση.......
Η εμπειρία μου μου λέι ότι πολλοί πού ξεκίνησαν το ποδήλατο ξανά σε μεγαλύτερη ηλικία το παράτησαν γρήγορα γιατί κάποιος τους συμβούλεψε λάθος.
- ο ποδηλατάς που επισκέφτηκσν είχε κάποια ΜΤβ για πούλημα,
- ο γνωστός τους ποδηλατης, εξασκημένος αρκετά, που δέν θυμάται πώς είναι να ξεκινάς ή δέν ξέρει πώς είναι άν περάσεις τα σαράντα...
- Η μπήκαν σε ένα φόρουμ και ρώτησαν και τους έιπαν ότι το καλύτερο ποδήλατο που τα κάνει όλα είναι ένα ΜΤΒ .
Και πήγαν και το πήραν και τους χτύπησε η σέλλα. και πιάστηκε η μεση τους από το σκύψιμο, και λέρωσαν το παντελονι τους στήν αλυσίδα, και έιπαν να πάνε να ψωνίσουν και κρέμασαν την τσάντα στο τιμόνι ( αφού δέν έιχαν σκάρα ) και στήν πρώτη τιμονιά πήγαν να πέσουν...
Και το παράτησαν...
Δεν προσφέρουν, νομίζω καλή υπηρεσία στούς νέους ποδηλάτες όσοι τους καθοδηγούν πρός αθλητικά ποδήλατα, ενώ αυτοί έχουν δηλώσει ότι το θέλουν για βόλτες, ψώνια, πηγαινέλα στη δουλειά, άντε και καμιά εκδρομή σε πατημένο χώμα στήν εξοχή.
Ας πάρουν ένα άνετο ποδήλατο προσαρμοσμένο σε καθημερινή χρήση στήν πόλη, αφού στήν πόλη ζούμε οι περισσότεροι, και άς γίνουν με αυτό ποδηλάτες, και μετα ας πάρουν και ΜΤΒ και κούρσα και τρέκκινγκ εξπεντίσιον και ότι θέλει ο καθένας...
Και η προσωπική μου εμπειρία είναι παρόμοια...
Όταν πήρα το σπαστό brompton και ξανάρχισα το ποδήλατο, είχα ήδη ένα Μάουνταιν μπάικ GT arrowhead.....κρεμασμένο στόν τοίχο στό υπόγειο γυαλιστερό και αχρησιμοποίητο...
vang είσαι off topic
ξεκίνησες να μιλάς για για γυμναστική και τώρα μιλάς για βόλτες για ψώνια
και για άλλη χρήση
το topic είναι "τύπος ποδηλάτου και άσκηση"
όχι τύπος ποδηλάτου και βόλτα
και πίστεψε με ότι καμία μέση δεν σου πιάνετε από το Mtb
και η δικιά μου μέση έχει πιαστεί πάνω στο mtb αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση
και όπως είπα μιλάμε για ερασιτέχνες εκτός αν θεωρείς εμένα με τα 130 κιλά επαγγελματία αθλητή
Σε πόσα πόστ ακόμα θα είσαι 130 κιλά???? Όχι τίποτα άλλο, αλλά τρομάζεις κι εμένα που ξεκίνησα το ποδήλατο για να χάσω κανένα κιλό!!! Τι στο καλό! Πλάννετ, άσε κάτω τα κοψίδια και τα τσίπουρα και κάνε πετάλι!!!! Βούρ! Και στο επόμενο πόστ να γράψεις "εκτός αν θεωρείς εμένα με τα 80 κιλά επαγγελματία αθλητή... που ασφαλώς και είμαι και έγινα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα χωρίς καν να προσπαθήσω ενώ έτρωγα ότι ήθελα κτλ κτλ" :P
(Φιλικά και χωρίς το παραμικρό ίχνος προσβολής... Αν σε έκανα να αισθανθείς άβολα, ζητώ συγνώμη)
εχω χάσει 8 κιλά
ήμουν 138
:P
αλλά είμαι φαγανό παιδάκι
:D
Αγαπητέ Πλάννετ,
Σε παρακαλώ ευγενικά να μήν γεμίζεις το blog μου με τις παρατηρήσεις σου
¨Αν έχεις να πείς κάτι σχετικό με αυτά πού γράφω παρακαλώ να το κάνεις σε δικό σου θρέντ και ας κάνεις και ευθέια αναφορά στο δικό μου.
Με αυτό τον τρόπο και εσένα δέν σου στερείται το δικαίωμα να έχεις και να λές την γνώμη σου.
Δεν στερείς και σε εμάς όμως το δικαίωμα να διαβάζουμε ένα ενδιαφέρον θέμα χωρίς να χανόμαστε μέσα σε ατέλειωτα σεντόνια από "πλανητικές" παρατηρήσεις.
Ζητώ ταυτόχρονα από τους μοντερέιτορς να εκφραστούν κατά πόσο η αίτηση μου αυτή έιναι δίκαια και κατα πόσο είναι θέμα βασικού σεβασμού πρός το φόρουμ και πρός το πρόσωπό μου να ακολουθήσει ο συμφορουμίτης πλάνετ τήν παράκλησή μου.
Σταμάτησα να κάνω πόστ και έκανα blog ακριβώς για να αποφύγω τις ατέλειωτες "πλανητικές" παρεμβάσεις. ¨Αν και έτσι αυτό είναι ανέφικτο, φοβάμαι ότι αυτό το φόρουμ δέν θα μπορέσει ποτέ να μεταφέρει δομημένη εμπειρία στούς νεώτερους και θα καταλήξει μόνο να προτείνει αμφιβόλου καταλληλότητας ποδήλατα σε όσους ρωτάνε και σε θρέντ με προσωπικές συζητήσεις πού δέν αφορούν τελικά κανένα.
Ας προστατέψουμε επιτέλους το φόρουμ μας...
γιατι τα λες όλα αυτά?
αν έκανα κάποια λάθος παρατήρηση τότε να μου την πεις και να την πάρω πίσω
αν σε οποιοδήποτε post έγραψα κάτι λάθος να μου το πεις
τελικά ο δεσποτισμός σου και πολλών για συγκεκριμένες κατηγορίες ποδηλάτων ειναι δικό σου προτέρημα όχι δικό μου
αλλά οσό θα γράφω σε αυτό το forum δεν θα αφίνω να αραδιάζει κανένας αρλουμπες και ασχετοσύνες
σου έχω ξαναπεί μην ανοίγεις θέματα που δεν τα κατέχεις γράψε τις εμπειρίες σου απο τα σπαστά από τα tandem από τις brooks αλλά μην το πας σε τεχνικά θέματα
Pls
όλο το Post είναι για σβήσιμο γιατί απλά παραπληροφορείς κόσμο χωρίς λόγο απλά και μόνο για να αποδείξεις ότι ο Plannet έχει άδικο και όταν γράφω κάτι το μόνο που έχεις να πεις είναι
"Αν έχεις να πείς κάτι σχετικό με αυτά πού γράφω παρακαλώ να το κάνεις σε δικό σου θρέντ και ας κάνεις και ευθέια αναφορά στο δικό μου."
να χάμε να λέγαμε
άλλωστε και ο alkis σχολίασε αλλά εκείνο το παραβλέπουμε
:D
φιλικά πέτρος
Προφανώς όταν ο vang λέει ότι το έργο που παράγεις μετακινούμενος με ποδήλατο από ένα σημείο σε ένα άλλο, είναι το ίδιο ανεξάρτητα από το ποδήλατο που χρησιμοποιείς, κάνει μια απλούστευση μεν, χρήσιμη δε, εφόσον δεν θέλουμε να το πάμε στα άκρα. Εξηγούμαι:
Η θέση οδήγησης δεν αλλάζει υπο φυσιολογικές συνθήκες το ποσό του παραγόμενου έργου. Η σκυφτή θέση προσθέτει ένα βάρος σε χέρια, κοιλιακούς, ραχιαίους, ωμοπλάτη και αλλού, αλλά παρέχει καλύτερη αεροδυναμική. Οπότε έχει μικρότερες αντιστάσεις αέρα και έχουμε ισιστάθμιση. Αν λοιπόν δεν φυσάει κόντρα ή πρίμα πολύ, τότε μπορούμε να θεωρήσουμε με ασφάλεια ότι η ενέργεια που καταναλώνουμε είναι ίδια, είτε ποδηλατούμε σκυφτοί, είτε σε ορθή στάση.
Ο καθένας μπορεί να κάνει σκέψεις που θα αμφισβητούν την θεώρηση αυτή, αλλά φοβάμαι ότι αυτό δεν θα βοηθήσει σε τίποτα άλλο εκτός από την βελτίωση των γνώσεων μας στη φυσική. Και εννοώ ότι για κάθε τέτοια περίπτωση υπάρχει κάποιος λόγος που ακυρώνεται η θεώρηση του vang, όμως αυτός ο λόγος δεν θα συντρέχει σχεδόν ποτέ (ποτέ μην λες ποτέ). Λέει για παράδειγμα ο Άλκης: "Αν ήταν έτσι τότε ένα αυτοκίνητο που κάνει την ίδια απόσταση με πρώτη ταχύτητα ή με πέμπτη ταχύτητα θα έπρεπε να καταναλώνει την ίδια βενζίνη." Βεβαίως και δεν είναι ίδια η κατανάλωση της βενζίνης, γιατί δεν είναι ίδια η καταναλούμενη ενέργεια. Γιατί όμως. Επειδή το αυτοκίνητο έχει πολλά κινούμενα μέρη, είναι πιο απλό να εξετάσουμε το ίδιο φαινόμενο σε ένα πιο απλό σύστημα που μας ενδιαφέρει κιόλας. Το σύστημα ποδήλατο - ποδηλάτης. Σκεφτείτε λοιπόν να κάνουμε την ίδια διαδρομή με το ίδιο ποδήλατο, με πρώτη, ή με πέμπτη ταχύτητα. Αν η διαδρομή είναι σε δρόμο χωρίς κλίση (ανηφόρα κατηφόρα), τότε το έργο που καταναλώνουμε με πέμπτη είναι λιγότερο από το έργο που θα καταναλώναμε με πρώτη, γιατί στην πρώτη περίπτωση θα χρειαζόμασταν 10000 πεταλιές, ενώ στη δεύτερη 1000 πεταλιές (τυχαία τα νούμερα). Ενώ λοιπόν το ωφέλιμο έργο είναι ίδιο, δεν καταναλώνουμε το ίδιο έργο διότι οι τριβές (δηλαδή οι απώλειες) στη πρώτη περίπτωση (10000 πεταλιές) είναι μεγαλύτερες. Και κάποιος άλλος θάλεγε "κι αν ο δρόμος ήταν μεγάλη ανηφόρα;". Εκεί θα μπλέκαμε τελείως χωρίς κανένα λόγο.
Ότι λοιπόν λέει ο vang, το θεωρεί με ορθολογική χρήση των ταχυτήτων. Και τότε πιστέψε με έχει δίκιο. Και αν αυτό έχει κάποια σημασία είμαι φυσικός, αν και η δουλειά μου είναι πλέον μηχανικός πληροφορικής.
Υ.Γ. vang και plannet σταματήστε εδώ αυτή τη διαμάχη πριν καταστρεψετε τελείως το blog.
Χωρίς να θέλω να προσβάλλω ή να εκνευρίσω κάποιον, πολλές φορές ξεκινάει μια κουβέντα για ένα πράγμα και καταλήγει σε ένα άλλο. Αυτό δεν είναι κακό, ίσα ίσα που μπορεί να προκύψει κάτι ενδιαφέρον! Και εγώ έκανα σχόλια άσχετα με το θέμα, επομένως θα έπρεπε να διαγραφεί το πόστ μου; Δεν γνωρίζω κατα πόσο ο πλάννετ έχει δίκιο ή άδικο, αν είναι γνώστης ή αν "το παίζει ξερόλας", ξέρω όμως πως σε διάβασε και θεώρησε καλό να πεί τη γνώμη του. Ξέρω πως το δικαίωμα να εκφέρει κανείς άποψη είναι ιερό και κανείς δεν έχει δικαίωμα να σου το αφαιρεί. Αν δεν σε ενδιαφέρει κάτι, κάνε τα στραβά μάτια και μην του δίνεις σημασία. Αν κανείς δεν απαντάει σε ένα ποστ, τότε αυτό χάνεται... Τέλος, αν θέλεις να γράφεις για συγκεκριμένους ανθρώπους, βάλε τίτλο στο θέμα σου "ποδήλατο κτλ κτλ ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΝΝΕΤ". Έτσι χτίζουμε ωραιότατα γκέτο και καλούμε μέσα μόνο τους εκλεκτούς...
Επαναλαμβάνω, δεν παίρνω το μέρος του πλάννετ, αλλά δεν μου αρέσει ο διαχωρισμός "εσύ πες, εσύ σκάσε". Δεν ακολουθώ αυτή τη λογική στη ζωή μου...
επειδή βαρέθηκα να διαβάζω βλακείες
το αφήνω το blog να γράψετε ότι ασχετοσύνη θέτε
εγώ αποχωρώ
Αστο, μπας και γραψει και κανενας αλλος χριστιανος τιποτα!
Η σκυφτή θέση προσθέτει ένα βάρος σε χέρια, κοιλιακούς, ραχιαίους, ωμοπλάτη και αλλού, αλλά παρέχει καλύτερη αεροδυναμική. Οπότε έχει μικρότερες αντιστάσεις αέρα και έχουμε ισoστάθμιση.
Το συμπέρασμα αυτό πως το έβγαλες; Την ισοστάθμιση πως την υπολόγισες ;;;; Όταν δηλαδή δύο δυνάμεις είναι αντίθετες ισοσταθμίζονται; Το μέτρο δεν μετράει καθόλου;
. Επειδή το αυτοκίνητο έχει πολλά κινούμενα μέρη, είναι πιο απλό να εξετάσουμε το ίδιο φαινόμενο σε ένα πιο απλό σύστημα που μας ενδιαφέρει κιόλας. Το σύστημα ποδήλατο - ποδηλάτης.
Ένα αυτοκίνητο έχει πιο πολλά κινούμενα μέρο από έναν άνθρωπο; Ένας άνθρωπος δηλαδή είναι απλούστερο σύστημα από ένα αυτοκίνητο ;;;;
Τι λέτε ρε παιδιά; Σκέφτεστε καθόλου πριν γράψετε; ή απλά γράφετε κάτι έτσι για να περάσει η ώρα; Αυτά που γράφετε, κάποιοι άλλοι τα διαβάζουν και κάποιοι δυστυχώς τα πιστεύουν κιόλας. Μη γράφετε ότι νά 'ναι.
Τώρα πρόσεξα ότι είσαι και φυσικός !!!! Είναι δυνατόν να γράφεις τέτοια πράγματα ;;;;;;
Άλκη θα σου απαντήσω αν και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο. Όχι βεβαίως επειδή διαφωνείς, αλλά για τον τρόπο που το εκφράζεις. Δεν θα ασχοληθώ με το ύφος σου, απλά στο επισημαίνω. Επι της ουσίας τώρα:
1. Ναι δεν πρόκειται για απόλυτη ισοστάθμιση. Δεν φαντάστηκα οτι ήθελες να μετρήσουμε τις δύο ενέργειες για να δούμε πόσο ακριβώς αντισταθμίζονται. Σου φαίνονται τόσο σημαντικές από άποψη ποσότητας που πρέπει να ασχοληθούμε περισσότερο μαζί τους; Πόσο έργο θαρείς ότι καταναλώνεις στηριζόμενος στα δύο σου χέρια σε σκυφτή θέση;
2. Σχετικά με την πολυπλοκότητα των κινούμενων μερών ενός αυτοκινήτου και ενός ποδήλατου - ποδηλάτη, χρειάζεται άραγε να διευκρινήσω οτι μας ενδιαφέρουν τα μέρη εκείνα του ποδηλάτη που παίρνουν μέρος στην ώθηση των πεταλιών (δηλαδή τα δυο του πόδια); Δηλαδή δεν μας ενδιαφέρει αν ο άνθρωπος μπορεί να κινεί μάτια γλώσσα και τόσα άλλα. Εφόσον έγινε αυτή η τόσο απαραίτητη διευκρίνηση, ναι σε ότι μας αφορά το ποδήλατο - ποδηλάτης είναι πιο απλό σύστημα από ότι ένα αυτοκίνητο. Ελπίζω αυτό να μην σε προσβάλει ως άνθρωπο.
Ζητώ συγνώμη από όλους τους υπόλοιπους συμμετέχοντες για την δοκιμασία να διαβάσουν αυτή την απάντηση.
Αγαπητέ fantasmamore
Ευχαριστώ για την γνώμη σου, είμουν σαφής στό αίτημά μου το οποίο επιτρεπει στον καθένα να εκφέρει την γνώμη του , αλλά με τρόπο πού σέβεται όλους τούς υπόλοιπους.
Και βέβαια θέλω να γράφω για συγκεκριμένους ανθρώπους! Για αυτούς πού έιναι έτοιμοι να ακούσουν μιά άλλη γνώμη και έχουν την απαραίτητη παιδεία να συζητούν χωρίς να καταφεύγουν σε κλισέ και απολύτως αστήρικτες δήθεν εμπεριστατωμένες γνωσεις.
Παρελκυστικές τακτικές , σύρσιμο τών θεμάτων εκτός θέματος, αφορισμοί , ξερολισμοί κλπ και ατέλειωτος χρόνος σε αερολογίες είναι αρκετά να καταστρέψουν κάθε συζήτηση.
Και ΝΑΙ θεωρώ ότι δέν έιμαι υποχρεωμένος να ανέχομαι να συζητάω με κάποιον πού δέν θέλω.
Ζήτησα την γνώμη τών μοντερέιτορ στο θέμα και επειδή δέν τους γνωρίζω όλους σε παρακαλώ να μου πέις άν είσαι μοντρέιτορ και η γνώμη σου αντικατοπτρίζει τουλάχιστον ένα μέρος τών επίσημων απόψεων του φόρουμ.
Η γνώμη μου αντικατοπτρίζει εμένα και μόνο εμένα. Προτιμώ να διαβάζω σχόλια ανθρώπων που ενδεχομένως κάνουν λάθος ή είναι απόλυτοι, παρά να ζω σε ένα αποστειρωμένο περιβάλλον οπου οι εκλεκτοι έχουν γνώμη, οι άλλοι όχι. Εγώ ούτε εκλεκτός είμαι , ούτε μοντερέιτορ, ούτε καλά καλά ποδηλάτης, αφού δυο μήνες κάνω ποδήλατο (αλλά με περισσότερη αγάπη κάθε ημέρα που περνά)... Τα forum είναι κάτι σαν πλατείες, όπου ο κόσμος πάει, συζητάει, τσακώνεται, γελάει, διαφωνεί, οργανώνει γιορτές... Αν σε αυτές τις πλατείες βάλουμε μπάτσους έκφρασης και δικηγόρους απόψεων, τότε θα σταματήσουν να έχουν λόγο ύπαρξης. Φτιάξε ένα site, πες την άποψη σου και τέλος. Καμία παραφωνία αλλά και καμία πρόοδος.
Προασπίζομαι το δικαίωμα του να λες μπαρούφες, ουσιαστικά! Έχω πεί αρκετές στη ζωή μου, και το μόνο σίγουρο είναι οτι στο μέλλον θα πώ κι άλλες, ακόμα και σε ζητήματα που αφορούν κλάδους που έχω σπουδάσει/ εργαστεί. Εσύ όχι?
Τέλος, γιατί ο σκοπός μου δεν είναι να σου χαλάσω την διάθεση, ή να γ*****ω το θέμα με τις θεωρίες μου, ζητώ συγνώμη αν ίσως ήμουν λιγάκι "κάθετος". Σου εύχομαι καλές βολτούλες και ίσως να τα ξανασυζητήσουμε μια μέρα, καβάλα στα ποδήλατά μας!
@fantasmore
δεν έπιασες τον σκοπό του συγκεκριμένου post-blog
κανείς δεν νοιάστηκε για την γυμναστική ο μόνος που μιλούσε για γυμναστική εδώ μέσα ήμουν εγώ και απλά κάποιος έπρεπε να αποδείξει ότι O plannet εγώ δηλαδή έχω άδικο
διάβασε από την αρχή το θέμα και θα το δεις και εσύ
@vang
λες
"είμουν σαφής στό αίτημά μου το οποίο επιτρεπει στον καθένα να εκφέρει την γνώμη του , αλλά με τρόπο πού σέβεται όλους τούς υπόλοιπους."
όλοι εκτός από μένα
λες
"Και βέβαια θέλω να γράφω για συγκεκριμένους ανθρώπους! Για αυτούς πού έιναι έτοιμοι να ακούσουν μιά άλλη γνώμη και έχουν την απαραίτητη παιδεία να συζητούν χωρίς να καταφεύγουν σε κλισέ και απολύτως αστήρικτες δήθεν εμπεριστατωμένες γνωσεις."
εγώ είπα 2-3 πράγματα και εσύ βγήκες εκτός topic και ακόμα περιμένω να μου πεις τι λάθος είπα έστω και χωρίς αποδείξεις και μην αρχίσεις να μου μιλάς για το αν θα λερωθεί το παντελόνι να είσαι πάντα εντός του θέματος (τύπος ποδηλάτου και άσκηση)
λες
"Παρελκυστικές τακτικές , σύρσιμο τών θεμάτων εκτός θέματος, αφορισμοί , ξερολισμοί κλπ και ατέλειωτος χρόνος σε αερολογίες είναι αρκετά να καταστρέψουν κάθε συζήτηση."
ο μόνος που βγήκε off topic ήσουν εσύ δες στην δεύτερη απάντηση σου
λες
"Ζήτησα την γνώμη τών μοντερέιτορ στο θέμα και επειδή δέν τους γνωρίζω όλους σε παρακαλώ να μου πέις άν είσαι μοντρέιτορ και η γνώμη σου αντικατοπτρίζει τουλάχιστον ένα μέρος τών επίσημων απόψεων του φόρουμ."
γιατί μόνος σου δεν τα βγάζεις πέρα???
τους moderator ε?
φαντάζομε επί κατοχής θα ήσουν από τους τυπάδες που φορούσαν εκείνες τις μαύρες κουκούλες , να δεις πως τους λέγαμε ...ααααα ρουφιάνους
λες
"Και ΝΑΙ θεωρώ ότι δέν έιμαι υποχρεωμένος να ανέχομαι να συζητάω με κάποιον πού δέν θέλω."
θα σου κάνω μία ερώτηση
τι σε έπιασε καημός να γράψεις αυτό το θέμα??? δλδ κάθομαι και σκέφτομαι τι θα μπορούσε να κάνει κάποιον να γράψει ένα θέμα για το οποίο έχω μιλήσει κυρίως εγώ δλδ ότι ένα mtb (για τα fitness δεν έχουμε πρόβλημα) γυμνάζει καλύτερα από ένα city και πας και γράφεις για να αποδείξεις το αντίθετο αν δεν θέλεις να μιλάς με μένα να μην ανοίγεις θέματα που έχουν άμεση σχέση με μένα
και θα σου κάνω μία ερώτηση γιατί το άνοιξες αυτό το post-blog ? και αν έχεις κάκαλα θέλω να απαντήσεις με το χέρι στην καρδιά
@φυσικους
Καταρχήν η φυσική δεν ισχίει στην πραγματικότητα
Απλά μας βοηθάει να καταλάβουμε την πραγματικότητα
Κάθεστε να αποδείξετε την βλακεία που είπε ο vang
Να ρωτήσω και εγω κάτι
“Από την φυσική θυμάμαι ότι το έργο που θα παράγω εξαρτάται μόνο από τήν υψομετρική διαφορά και από το βάρος πού θα μεταφέρω από το χαμηλό πρός το υψηλό σημείο...”
θέλω να μου απαντήσετε σε 2 ερωτήματα
1) μεταφέρω μια κούτα 50κιλων
την μία την σπρώχνεις και είσαι τελείως όρθιος
και την άλλη σπρώχνεις και έχεις σκύψει πιάνοντας την κούτα από το ίδιο ακριβός σημείο
σε ποια περίπτωση θα παράγεις περισσότερο έργο?
2) την ίδια ανηφόρα την πας με τα πόδια
την μία την πας τρέχοντας
την άλλη περπατώντας
εννοείται ότι παράγουμε το ίδιο έργο ε?
Την ίδια κούραση ε?
τελικά έδιξα αδύναμο χαρακτήρα
φιλικά
πέτρος
α και κάτι ακόμα
γιατί δεν τα γράφεις τα ίδια σε άλλο forum ?
η μόνο εδώ γράφεις?
@vouros
1. Λες ότι δεν πρόκειται για απόλυτη ισοστάθμιση.
Εξακολουθείς όμως να λες πάνω-κάτω το ίδιο. Ότι ακόμα και αν δεν είναι ίσες οι δύο ενέργειες, είναι σχεδόν ίσες.
Που το στηρίζεις;
Εγώ δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις για να τις υπολογίσω με νόμους της φυσικής. Αυτό που έχω παρατηρήσει όμως είναι ότι στην πρώτη μεγάλη βόλτα που έκανα με ποδήλατο city (50km), πιάστηκε η μέση μου (φαντάζομαι λόγω της όρθιας θέσης μου) ενώ σε αντίστοιχη βόλτα με mountain κουράζονται οι τρικέφαλοι και οι ώμοι μου (εκτός βέβαια από τα πόδια).
Άρα παρατηρώ ότι αλλιώς γυμνάζει το ένα ποδήλατο και αλλιώς το άλλο.
Επίσης δοκίμασε να κάνεις μια μεγάλη απόσταση με ένα ποδήλατο με διπλή ανάρτηση και τις αναρτήσεις κλειδωμένες, και με το ίδιο ποδήλατο με τις αναρτήσεις ελεύθερες. Δεν θα ξοδέψεις περισσότερη ενέργεια στη δεύτερη περίπτωση;
2. Εξακολουθείς να θεωρείς ότι ένα αυτοκίνητο είναι πιο πολύπλοκο σύστημα από το σύστημα ποδηλάτης-ποδήλατο.
Στο σύστημα ποδηλάτης λοιπόν (βγάζω το ποδήλατο απ' έξω), μπορεί να μην μας ενδιαφέρει το μάτι και η γλώσσα του ποδηλάτη, μας ενδιαφέρουν όμως εκτός από τα πόδια του, όλοι οι μυς που χρησιμοποιεί για να στηρίξει το σώμα του στο ποδήλατο όπως και όλα τα υποσυστήματα που υποστηρίζουν την κίνηση του, δηλαδή καρδιά, πνεύμονες, συκώτι, πιθανώς και άλλα - δεν είναι ειδικότητά μου.
Ξέρεις τι διεργασίες εκτελούνται για να λειτουργήσουν και να συνεργαστούν όλα αυτά τα όργανα ; Ξέρεις πως λειτουργούν οι μυϊκές ίνες, πως λαμβάνουν την απαραίτητη ενέργεια και πως την καταναλώνουν; Ξέρεις πως λαμβάνεται το οξυγόνο από τους πνεύμονες και διανέμεται σε όλο το σώμα για να υποστηρίξει τις καύσεις; Ξέρεις πως αποθηκεύει το σώμα την ενέργεια που χρειάζεται και πως τη διανέμει στα όργανα που την χρειάζοντα ανάλογα με τις συνθήκες; Ξέρεις τι διαδικασίες χρησιμοποιεί το ανθρώπινο σώμα για να διατηρήσει τη θερμοκρασία του σταθερή; Ανάλογα υποσυστήματα υπάρχουν βέβαια και στο αυτοκίνητο αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι πιο πολύπλοκα από τα αντίστοιχα του ανθρώπινου σώματος.
Και τέλος πάντων, αυτό που θέλω να πω είναι ότι θεωρώ ότι είναι πολύ πιο εύκολο να δοκιμάσει κανείς τους διαφορετικούς τύπους ποδηλάτου και να καταλάβει πως και πόσο γυμνάζεται παρά να προσπαθήσει να το αναλύσει χρησιμοποιώντας τα μοντέλα φυσικής που μάθαμε στο σχολείο και μάλιστα χωρίς καμία αναφορά στην ανθρώπινη φυσιολογία και τις διεργασίες που προκαλούν την βελτίωση της φυσικής κατάστασης.
@vang
Αν για οποιοδήποτε λόγο σε ενόχλησε κάποιο από τα μηνύματα μου ή θεωρείς ότι δεν θα έπρεπε να βρίσκονται στο blog σου, στείλε μου email στο axxis@email.com και θα τα διαγράψω χωρίς καμία παρεξήγηση.
alkis
δεν έχουν μαζί σου πρόβλημα
μαζί μου έχουν
διάβασε αυτά που απαντάω στον fantasmore και θα καταλάβεις
Παιδιά, χάρηκα που τα'παμε. Σας χαιρετώ.
@vouros
που πας????
αγαπητέ fantasmasmore
Οπως είπες! Αυτό το σάιτ δέν το έκανε ο πλάννετ ούτε το συντηρεί ούτε το φροντίζει...
Γιαυτό και δέν πρέπει να μπορεί να το γ.......
Τώρα όσοι μπερδεύουν την ύπαρξη κανόνων με οποιαδήποτε τύπου καταπίεση, πρέπει να ξαναεξετάσουν τίς κοινωνικές δεξιότητές τους.
Οι μοντερέιτορ είναι οι θεματοφύλακες αυτών τών κανόνων και χρειάζονται ακριβώς για να μήν μπορέι ο κάθε ψυχάκιας να κάνει τον ψυχικό του εμετό πάνω στο τραπέζι πού συζητάμε.
Δέν συχνάζω σε μέρη πού δέν έχουν και δέν σέβονται τους μινιμουμ κοινωνικούς κανόνες συναναστροφής, σεβασμού και ευπρέπειας. Ειμαι πεπεισμένος όμως ότι αυτή η κοινότητα δέν έιναι έτσι. Εχει πολύ καλά παιδιά πού σέβονται τους συνομιλητές τους και γιαυτό ακριβώς αχολούμαι και δέν την έχω αγνοήσει όπως θα έκανα σε κάθε πλατεία και κάθε παρέα πού δέν έχει τα μίνιμουμ κοινωνικά χαρακτηριστικά πού ανέφερα παραπάνω...
Διάβασα με πολύ προσοχή τα όσα έχετε γράψει και προσπάθησα, να σκεφτώ και να ωφεληθώ σε σχέση μ' αυτά. Το κινούμενο σύστημα αυτοκίνητο-άνθρωπος, νομίζω πως ελάχιστα κοινά έχει με το σύστημα ποδήλατο-άνθρωπος, έστω κι αν συγκριθούν κινούμενα στο ίδιο επίπεδο με την ίδια ταχύτητα ή πάντως στις ίδιες συνθήκες.
Αν κατάλαβα καλά το αρχικό θέμα, όπως το θέτει ο vang, έχει να κάνει με το πώς το σύστημα άνθρωπος-ποδήλατο (ανεξάρτητα από τον τύπο ποδηλάτου και τον τύπο ανθρώπου) συνεργάζεται όχι μόνο για να κινηθεί, αλλά ταυτόχρονα για να αποκομίσει ο άνθρωπος τα μέγιστα δυνατά οφέλη απ' αυτή τη συνεργασία.
Έστω λοιπόν, ότι ένας νέος ή και έμπειρος ποδηλάτης στηρίζεται στις συμβουλές των ειδικών περί των τύπων και της καταλληλότητάς τους, έστω ότι παρακολουθεί ενδελεχώς κατά κάποιο τρόπο τις προθέσεις των εταιρειών στο να παράγουν αυτό ή το άλλο μοντέλλο μ' αυτά ή εκείνα τα χαρακτηριστικά, για να εξυπηρετεί αυτές ή εκείνες τις ανάγκες.
Πιστεύω, πως κανείς δεν θα έχει αντίρρηση στο γεγονός, ότι ακόμα κι αν η αφετηρία μας είναι αυτές οι διαθέσιμες γνώσεις, τον τελευταίο λόγο έχει η προσωπική ανίχνευση των πάσης φύσεως ορίων του προσωπικού, ξεχωριστού συστήματος άνθρωπος-ποδήλατο. Από την μύηση στην βασική λειτουργία της ποδηλασίας, ως την εξειδικευμένη, την εκλεπτυσμένη χρήση της, έχει κανείς από σας αντίρρηση ότι, ο μηχανισμός διερεύνησης των ιδιαίτερων δυνατοτήτων του κάθε μοναδικού συγκεκριμένου συστήματος άνθρωπος-ποδήλατο, δεν βρίσκει τα ουσιαστικά του χαρακτηριστικά και άρα την ουσιαστική του επιτυχημένη ή αποτυχημένη σχέση παρά μέσα από την προσωπική χρήση;
Οι κινησιολογία του σώματός μας και η ενεργοποίηση των σχετικών με αυτή συστημάτων του, την ώρα που ποδηλατούμε, δεν είναι συνάρτηση της προσωπικής σωματικής και νοητικής μας βιωματικής ετοιμότητας;
Γιατί άραγε δεν μπορούμε απλά να μοιραζόμαστε την εμπειρία μας και χρειάζεται να την μετατρέψουμε σε κατηγοριοποίηση και αυστηρή ταξινόμηση;
Ας αφουγκραστούμε το σώμα μας και το ποδήλατό μας ο καθένας ξεχωριστά. Σε κάθε βόλτα μας, έχουν κάτι να μας πούνε. Νιώθω ότι εισάγουμε μιαν επιστημονοφάνεια, εκεί που πρέπει να είμαστε απόλυτα ανοιχτοί, γιατί τα μεν ποδήλατα είναι συγκεκριμένα, οι άνθρωποι όμως διαφέρουν καταπληκτικά.
Έψαξα στο internet το θέμα the physics of cycling. Υπάρχουν άρθρα καταχωρημένα σε πανεπιστημιακά site, αλλά καταπιάνονται κυρίως με τη μηχανική του αντικειμένου ποδηλάτου για αγωνιστικούς σκοπούς. Υποθέτω ότι για να προσδιοριστεί επακριβώς η υγιεινή ωφέλεια της ποδηλατικής άσκησης, έτσι όπως την τοποθετούν εδώ και οι δύο απόψεις, χρειάζονται στοιχεία πέρα από την μηχανική λειτουργία. Χρειάζεται η συμβολή ιατρικής μελέτης ίσως.
Καλό βράδυ, υπό την ευωχία μιας πολύ ωραίας ποδηλατοπορείας.
Βαγγελιώ.
βαγγελιώ πολυ όμορφα αυτά που είπες και συμφωνώ
αν δλδ κάποιος μου πει ότι γουστάρει κάτι που δεν είναι ορθό θα το δεχτώ αρκεί να κάνει ποδήλατο από εκεί και πέρα δεν πρέπει να ξεφεύγουμε από τον αρχικό μας σκοπό
π.χ.
δεν δέχομαι κάποιον να πηγαίνει με κούρσα 53-11 53-12 όσο και να το γουστάρει γιατί θα καταλήξει να καταστρέψει τα γόνατα του
αυτό είναι κανόνας αξίωμα όπως θέλεις πες το
αλώστε από αυτά που λέγαν οι αρχαίοι αμαρτία ειναι να φεύγεις από τον δρόμο τον ορθό
οσο για το θέμα
όταν καποιος θέλει να γυμναστεί σωστά και αναλόγα με το που θέλει να φτάσει (απο άποψη γυμναστικης ) πρέπει να χρησημοποιει τα σωστά μέσα οσό ποιο πολυ μπορεί
όσο του το επιτρέπει ο χρόνος του κτλ κτλ κτλ
για μένα δεν είναι λάθος αυτό που κάνει ο vang που κινείται με σπαστό αλλά αν κάποιος μου πει τι ποδήλατο να πάρω για γυμναστική θα του πω mtb - fitness - κούρσα με τίποτα σπαστό ούτε trekking ούτε city
αυτο κάποιοι δεν θέλουν να το καταλάβουν
και μαλλον δεν έχουν τις γνώσεις να το κάνουν
άλλωστε πάντα λέω ότι όταν πρόκειται για γυμναστική καλό είναι να ρωτάμε και κάποιον γυμναστή
αυτά για να δεις καποιά πράγματα που δεν έχουν σχέση με φυσική και μηχανολογία
Πάλι όμως τοποθετείς αξιωματικά τη χρήση των τύπων ποδηλάτου και δεν λαβαίνεις υπ' όψιν τη συνάρτηση με τα ανθρώπινα όρια. Όσα παραθέτεις ισχύουν για όλα τα φύλλα, όλες τις ηλικίες κι όλες τις καταστάσεις τις οργανικές; Θα αποφύγω να παραθέσω τις προσωπικές μου ιδιομορφίες. Εκτός κι αν όλα αυτά γράφονται μόνο για συγκεκριμένες ηλικίες και σωματικές δυνάμεις, που εν πάσει περιπτώσει θέλουν να οικοδομούν την ποδηλασία του μέλλοντος. Έτσι να το δεχτώ. Άνθρωποι σαν και μένα κατά πάσα πιθανότητα δεν μπορούν να χειριστούν κατ' ευθείαν τις δυνατότητες ενός ΜΤΒ ή ενός fitness. Νομίζω, πως αυτό προσπαθεί να θέσει ο vang. Για να επικοινωνήσετε ουσιαστικά πρέπει λίγο να βγείς, Θεσσαλονικιέ φίλε, απ' τη φαινομενικά δογματική τοποθέτησή σου, για να ωφεληθούμε κι εμείς οι κάπως πιο ήπιας λειτουργίας ποδηλάτες. Αντιλαμβάνομαι, ότι πίσω από την ισχυρή πεποίθησή σου υπάρχει καλή πρόθεση, απλά έχεις εγκλωβιστεί σε φραστικές ακρότητες. Ας τις αποφεύγουμε, όσο μπορούμε είναι η ταπεινή μου παραίνεση. Αυτό θα μας κάνει καλύτερους και πιο αγαπημένους μεταξύ μας. Ίσως;
σε όλους τους κανόνες υπάρχουν οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα σίγουρα όταν έφτιαξα ένα ποδήλατο για τον παππού μου που πλησιάζει τα 80 το έκανα με διαφορετικά κριτήριά που θα το έκανα για σένα άλλα ο παππούς θέλει να συντηρήσει την καρδιά του δεν θέλει και δεν μπορεί πλέον να δυναμώσει την μέση του οπότε του πείρα πράγματα που τα απεχθάνομαι άλλα στην προκειμένη περίπτωση ήταν μονόδρομος
δογματικός εγώ ???
μπα δεν θα το έλεγα μάλλον δεν διάβασες καλά το post
να στο θέσω αλλιώς
αν θέλεις ένα αυτοκίνητο για να μεταφέρεις μάρμαρα
θα πάρεις φορτηγό??
Η ι.χ. ???
Εγώ και με ι.χ. μετέφερα μάρμαρα
Τώρα αν πω πως για να μεταφέρεις σωστά τα μάρμαρα θέλεις φορτηγό θα με πεις δογματικό???
Διάβασε την πρώτη μου απάντηση και πες μου τι δεν ισχύει για να στο εξηγήσω
Α και κάτι ακόμα
Ο vang δεν μας είπε τι τον έκανε να γράψει το συγκεκριμένο post
Και γιατί από την πρώτη του απάντηση βγήκε off topic
Εγώ θα ήθελα να μπορούσε να συζητήσει μαζί μου περί γυμναστικής και ποδήλατο
Αλλά είναι ολόκληρη επιστήμη και εμείς δυστυχώς μπορούμε να πούμε ελάχιστα πράγματα και αυτά να τα σκεφτούμε πολλές φορές πριν τα πούμε
Για αυτό έχω πει πολλές φορές στον vang να μην γράφει για θέματα που δεν κατέχει η να γράφει μέχρι εκεί που ξέρει και εγώ για να φτάσω να πω 2-3 πράγματα για πίστεψε με (εσύ με λες δογματικό εγώ με λέω λίγο ), έχω συζητήσει με άτομα που ξέρουν που είναι αθλητές που είναι προπονητές που έχουν πάρει πανελλήνια πρωταθλήματα στην Ελλάδα
Όλοι δεν είχαν την ίδια αντιμετώπιση με το άθλημα και εγώ είχα τελείως διαφορετική αντιμετώπιση με όλους τους
Αλλά η βάση της άθλησης είναι ίδια
:D
Δεν σε είπα δογματικό, αλλά ότι φαίνεσαι δογματικός. Προσέχω πολύ τις εκφράσεις μου. Διάβασέ το ξανά για να μην παρεξηγούμαστε άδικα. Φυσικά και καταλαβαίνω, ότι έχεις συζητήσει πολύ με αθλητές. Εγώ δεν είμαι 80, σαν τον παππού σου (καλή του ώρα), αλλά άν τρέξω με ταχύτητα αυτοκινήτου, όπως διάβασα πως κάνουν μερικοί ποδηλάτες εδώ, το σώμα μου θα με τιμωρήσει, λόγω συγκεκριμένης ιδιομορφίας. Αυτό προσπαθώ να σου πω. Ότι όσα συμβουλεύεις δεν έχουν εφαρμογή σε όλες τις περιπτώσεις. Και δεν θέλω να πιστεύω, πως θέλεις να κατατάξεις ποδηλάτ-ισσ-ες σαν και μένα στις εξαιρέσεις του κανόνα. Ούτε μπορώ να φανταστώ, ότι άθληση και πρωταθλητισμός είναι το ίδιο πράγμα. Αυτό θα στο πουν σίγουρα οι φίλοι σου που κάνουν πρωταθλητισμό. Εμείς λοιπόν θέλουμε να αθλούμαστε, καθώς μετακινούμαστε. Άρα θα καταφύγουμε ρεαλιστικά και σεμνά σ' αυτό που περιγράφεις πέρνω αμάξι κι όχι φορτηγό για να μεταφέρω μάρμαρα.
Μπα δεν παρεξηγιέμαι
Μην ανησυχείς
Απλά όπως είπα και σε άλλη απάντηση είναι καλή η φάση να πάρεις ένα ποδήλατο
Και ας είναι και λάθος κατ εμε
Αλλά το θέμα δεν είναι κάντε ποδήλατο
Αλλά « τύπος ποδηλάτου και άσκηση»
απλά πράγματα
εκεί είναι το ζητούμενο
τώρα θα σου ξαναπώ και εγώ με την σειρά μου κάθε κανόνας έχει και τις εξαιρέσεις του
αν κάτι σε ένα forum ήταν απόλυτο τότε δεν θα είχε νόημα να λέμε τπτ
θα γραφόταν μία άποψη και τέλος
οπότε σου ξαναλέγω διαφωνείς σε κάτι που λέω???
Είναι λάθος?
Δεν κατάλαβες κάτι που λέω
Και μην ξαναπείς το ίδιο πράγμα
Σου είπα τπτ δεν είναι απόλυτο
Αν τρέξεις με ταχύτητα αυτοκινήτου και δεν είναι το σώμα σου φτιαγμένο για αυτό εννοείτε ότι θα σε τιμωρήσει
Άλλωστε λέω “η ταχύτητα που θα πιάσεις δεν έχει σχέση με το πόσο καλά θα γυμναστείς δλδ αν πιάσω τα 50 χλμ / ωρα μάλλον ζημιά θα κάνω παρά καλό”
Αυτά μην τα λες σε μένα :D
Όπως επίσης αν πάρεις ένα trekking-city και πας να κάνεις ανηφόρες δύσκολες θα βγάλεις φλεγμονή στα γόνατα
Αν πάρεις ενα mtb και πας με 44/11 το ίδιο θα πάθεις
το ότι έχεις το σωστό ποδήλατο δεν σημαίνει ότι κάνεις σωστή γυμναστική αλλά αν έχεις το λάθος ποδήλατο δεν θα κάνεις ποτέ σωστή γυμναστική αλλά θα κάνεις ποδήλατο κάτι είναι και αυτό :D
είναι σαν να τρέχεις με σαγιονάρα στο γήπεδο δεν είναι το καλύτερο αλλά τουλάχιστον δεν κάθεσαι στον καναπέ και δουλεύει η καρδιά σου :D
α και όσα συμβουλεύω ισχύουν στο 80 % των περιπτώσεων όχι σε όλες
και πριν συμβουλέψω κάποιον προσπαθώ να μάθω για ποιο λόγο θέλει να πάρει ένα ποδήλατο
Καλημέρα, φίλε πλανήτη και fair enough άπ' τη μεριά μου σ' όσα λές. Ευχαριστώ τον vang για τη φιλοξενία.
????
δεν το κατάλαβα αυτό που είπες
και εννοείτε δεν απάντησες σε αυτό που σε ρώτησα για το σε ποιο σημείο έχω άδικο ???
και δεν σε φιλοξενεί ο vang αλλά το www.podilates.gr
με ξένα κόλλυβα μνημόσυνο???