Κανε λιγο ποδηλατο με αυτο ακομα.
Μετα απο λιγο θα καταλαβεις και μονος σου οτι αυτα που λες οτι ειναι λαθος (το να βαλεις σπαστο λαιμο για να ανεβασεις το τιμονι και το να παρεις αναρτηση μπροστα).
Βαλε λιγα χλμ και μετα θα μπορεις να δεις και μονος σου τι θες και πρεπει να παρεις.
Συμφωνώ με τον κύριο του από πάνω πατώματος. Κάνε λίγο ακόμα ποδήλατο. Το ποδηλατάκι στις φωτογραφίες είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, και το θέμα της κούρασης θεωρώ και εγώ, ότι είναι περισσότερο θέμα συνήθειας.
Επίσης αν το ποδήλατο το θες για να κάνεις τις δουλειές σου στην πόλη, ενδείκνυται σε γενικές γραμμές, να κυκλοφορείς με ένα πιο παλιό και όχι τόσο εντυπωσιακό ποδήλατο για να μειώνονται οι πιθανότητες κλοπής.
Δηλαδή ακόμα και αν τελικά καταλήξεις στο ότι θες να πάρεις κάποιο άλλο ποδήλατο για τις βόλτες αναψυχής, αυτό καλύτερα θα είναι να το κρατήσεις έτσι και αλλιώς για να κάνεις τις δουλειές σου γιατί είναι σε πολύ καλή κατάσταση και εννοείται δεν τραβάει βλέμματα λόγο παλαιότητας.
Το ποδήλατό σου είναι απο cromoly, και μάλιστα καλή. Αν καβαλήσεις το sirrus στην ίδια διαδρομή, θα καταλάβεις γιατί δεν πρέπει να το αλλάξεις.
Επίσης, μην δένεις το ότι δεν θα στο πειράζουν επειδή είναι παλιό, μιας και ήδη μπαίνει στην σφαίρα του συλλεκτικού. Μια ματιά στο γερμανικό ebay θα σε διαφωτίσει σχετικά.
Κάνε λίγα χιλιόμετρα, παίε λίγο με σέλα, λαιμό, και θα δεις μεγάλη βελτίωση.
Αν αποφασίσεις να το κρατήσεις, και με λίγο ψάξιμο, μπορείς να το "αδυνατήσεις" τουλάχιστον 2-3 κιλά.
Ο λαιμός είναι ήδη αρκετά σηκωμένος, πόσο ακόμα να τον
σηκώσεις; Αν σου φαίνεται ότι σκύβεις πολύ τότε είτε
δεν έχεις ευλυγισία, είτε είναι λάθος οι διαστάσεις
του ποδηλάτου για την περίπτωσή σου, είτε έχεις πο-
λύ φαρδύ τιμόνι και απλώνεις πολύ.
Τι ύψος έχεις και τι διαστάσεις είναι ο κάθετος και ο
οριζόντιος; Μέτρησε το Α και το C.
παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας καθεναν ξεχωριστα! αποφασισα τελικα (με τη βοηθεια σας) να το κρατησω και να του βαλω μια καλυτερη σελα για αρχη και βλεπουμε! ειμαι κοντος (1.67) και τα χερια μου ειναι σχεδον τεντωμενα γιαυτο σκεφτομαι τιμονι με κλιση να το φερω λιγο πιο κοντα μου ωστε τα χερια μου να λυγιζουν!
1,67 και 56 οριζόντιος είναι μακρύ. Ίσως με έναν κοντύτερο
λαιμό να το παλέψεις καλύτερο. Μέτρησε αυτόν που έχεις τώ-
ρα από το μέσο της βίδας στο πηρούνι μέχρι το μέσο του σω-
λήνα του τιμονιού. Αν είναι 10-11εκ τότε δες μήπως με έναν
8άρι να κάνεις τη δουλειά σου.
Επίσης, τα χέρια πρέπει να είναι σχετικά παράλληλα όταν πι-
ανουν το τιμόνι. Δηλαδή, εαν εσένα ανοίγουν τότε θα πρέπει
να φέρεις τα χειριστήρια και τα χερούλια προς τα μέσα για
να σηκωθεί και το σώμα σου.
Το να βάλεις λαιμό με κλίση και να το φέρεις σχεδόν στην
ευθεία με το πηρούνι δεν έχει νόημα. Ο λαιμός δεν είναι
για να διορθώνουμε λάθος μήκος οριζόντιου. Άσε που θα
γίνει πολύ νευρικό στο οδήγημα.
Πρωτού σκάσεις 10-20-όσα για λαιμό, δες μήπως δανειστείς
από κανένα γνωστό. Επίσης πρέπει να υπολογίσεις και την
όποια αλλαγή στη γωνία του λαιμού. Ο υπάρχον είναι πο-
λύ "χαρούμενος" για να το πω ευγενικά :) Ο νέος ίσως
να είναι πιο παράλληλος με το έδαφος.
γιά να λέμε τα σωστά! Προκειμένου να δικαιολογείται το αυτοκόλλητο "Cr-Mo" ο κατασκευστής χρησιμοποιεί το εν λόγω κράμα ΜΌΝΟ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΤΟ ενώ ο υπόλοιπος σκελετός είναι ΗΙ ΤΕΝ. Αν διαβάσετε προσεκτικότερα θα το διαπιστώσετε. Δεν ισχυρίζομαι πως ο σκελετός είναι γιά πέταμα (κάθε άλλο), αλλά πόρω απέχει από κάποιον ευγενούς κράματος...
υπαρχει ενα τοπικ σχετικο με το συγκεκριμενο ποδηλατο εδω: Ideal Prorider του κάποτε (θα χρειαστεις εγγραφη)
Σου παραθετω ενα ποστ "oracus: Απάντηση: Ideal Prorider του κάποτε
Παιδιά αυτά τα ποδήλατα είναι θησαυροί, προσέξτε τα σαν τα μάτια σας!
Εγώ ένα αντίστοιχο είχα βρει πριν χρόνια πεθαμένο και από τότε δεν έχω σκεφτεί να πάρω άλλο. Καθημερινό ρολάρισμα σε άσφαλτο ή χώμα ή κακοτράχαλο υπό χιόνι, ήλιο ή βροχή. Για χρόνια τώρα. Έχει κάνει χιλιόμετρα που οι κούρσες δεν έχουν κάνει ούτε στα όνειρά τους (και φορτωμένο σαν γαιδούρι - πάντα!).
Δείτε φωτογραφίες εδώ http://bicycleobsession.wordpress.com/pictures/ "
Το ποιος ειναι ο oracus, θα το δεις εδω http://bicycleobsession.wordpress.com/
δες τις φωτογραφιες,ψαξε τα archives και θα αποκτησεις αποψη για το ποδηλατο σου και την ποδηλασια...
Βεβαια σαν μεγεθος σου ειναι μεγαλο ,αλλα αφου το παλευεις ετσι, με τις αναλογες μετατροπες και εξοικειωση στο τεντωμα ισως....
Και μη ξεχνας οτι το καλο (και κακο ) με το ποδηλατο ειναι οτι... το παμε δεν μας παει..
Αν θελουμε να παμε ευκολα και ξεκουραστα καβαλλαμε το... αυτοκινητο!
Πάντως εγώ με ένα νούμερο μεγαλύτερο σκελετό παλαιότερα δεν κατάφερα να την παλέψω στο τέλος.Παρ'όλο που έβαλα πιο κοντό λαιμό κλπ.Ειδικά εδώ που πιθανόν ο φίλος οριακά να χρειάζεται και δύο νούμερα παρακάτω.Άλλωστε οι πιο έμπειροι εδώ θα το ξέρετε καλύτερα........το μικρό ποδήλατο μπορεί να μεγαλώσει λίγο το μεγάλο δεν μικραίνει.
παντως ρε παιδια το ποδηλατο δεν εχει μεγεθος! παλια δεν εγβαιναν σε μεγεθη τα ποδηλατα!? εγω δεν το νιωθω τοσο μεγαλο παντως.το τιμονι 2-3 ποντους αν ερθει κοντα μου θα ειμαι τελειως κομπλε πιστευω! σημερα του πηρα και καινουρια σελα ! μια velo plush air,εκανα και τις απαραιτητες ρυθμισεις και ειναι ακομα καλυτερα τα πραγματα !
χαιρομαι που το φτιαχνω σιγα σιγα παντως το ποδηλατακι μου παιδια.αρχιζω και το αγαπαω (ειδικα με αυτα που διαβαζω για δάυτο).το βλεπω με αλλα ματια πλεον.νομιζω το ειχα αδικησει αρκετα!
Φίλε μου όλα είναι σχετικά και παλιότερα υπήρχαν μεγέθη στα σοβαρά ποδήλατα.Εγώ κατέθεσα την προσωπική μου εμπειρία.Από'κει και πέρα ότι σου πει το σώμα σου....αν δεν πονάς,δεν έχεις τραβήγματα,πιασίματα κλπ. στις διαδρομές που κάνεις...μια χαρά είσαι.
και αλλες δυο φωτο
Κανε λιγο ποδηλατο με αυτο ακομα.
Μετα απο λιγο θα καταλαβεις και μονος σου οτι αυτα που λες οτι ειναι λαθος (το να βαλεις σπαστο λαιμο για να ανεβασεις το τιμονι και το να παρεις αναρτηση μπροστα).
Βαλε λιγα χλμ και μετα θα μπορεις να δεις και μονος σου τι θες και πρεπει να παρεις.
Συμφωνώ με τον κύριο του από πάνω πατώματος. Κάνε λίγο ακόμα ποδήλατο. Το ποδηλατάκι στις φωτογραφίες είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, και το θέμα της κούρασης θεωρώ και εγώ, ότι είναι περισσότερο θέμα συνήθειας.
Επίσης αν το ποδήλατο το θες για να κάνεις τις δουλειές σου στην πόλη, ενδείκνυται σε γενικές γραμμές, να κυκλοφορείς με ένα πιο παλιό και όχι τόσο εντυπωσιακό ποδήλατο για να μειώνονται οι πιθανότητες κλοπής.
Δηλαδή ακόμα και αν τελικά καταλήξεις στο ότι θες να πάρεις κάποιο άλλο ποδήλατο για τις βόλτες αναψυχής, αυτό καλύτερα θα είναι να το κρατήσεις έτσι και αλλιώς για να κάνεις τις δουλειές σου γιατί είναι σε πολύ καλή κατάσταση και εννοείται δεν τραβάει βλέμματα λόγο παλαιότητας.
Το ποδήλατό σου είναι απο cromoly, και μάλιστα καλή. Αν καβαλήσεις το sirrus στην ίδια διαδρομή, θα καταλάβεις γιατί δεν πρέπει να το αλλάξεις.
Επίσης, μην δένεις το ότι δεν θα στο πειράζουν επειδή είναι παλιό, μιας και ήδη μπαίνει στην σφαίρα του συλλεκτικού. Μια ματιά στο γερμανικό ebay θα σε διαφωτίσει σχετικά.
Κάνε λίγα χιλιόμετρα, παίε λίγο με σέλα, λαιμό, και θα δεις μεγάλη βελτίωση.
Αν αποφασίσεις να το κρατήσεις, και με λίγο ψάξιμο, μπορείς να το "αδυνατήσεις" τουλάχιστον 2-3 κιλά.
Ο λαιμός είναι ήδη αρκετά σηκωμένος, πόσο ακόμα να τον
σηκώσεις; Αν σου φαίνεται ότι σκύβεις πολύ τότε είτε
δεν έχεις ευλυγισία, είτε είναι λάθος οι διαστάσεις
του ποδηλάτου για την περίπτωσή σου, είτε έχεις πο-
λύ φαρδύ τιμόνι και απλώνεις πολύ.
Τι ύψος έχεις και τι διαστάσεις είναι ο κάθετος και ο
οριζόντιος; Μέτρησε το Α και το C.
και ο σκελετός αν προσεχθεί δεν χάνει την αξία του.
παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας καθεναν ξεχωριστα! αποφασισα τελικα (με τη βοηθεια σας) να το κρατησω και να του βαλω μια καλυτερη σελα για αρχη και βλεπουμε! ειμαι κοντος (1.67) και τα χερια μου ειναι σχεδον τεντωμενα γιαυτο σκεφτομαι τιμονι με κλιση να το φερω λιγο πιο κοντα μου ωστε τα χερια μου να λυγιζουν!
Α= 51 cm
C= 56 cm
και το υψος μου 1.67 cm
1,67 και 56 οριζόντιος είναι μακρύ. Ίσως με έναν κοντύτερο
λαιμό να το παλέψεις καλύτερο. Μέτρησε αυτόν που έχεις τώ-
ρα από το μέσο της βίδας στο πηρούνι μέχρι το μέσο του σω-
λήνα του τιμονιού. Αν είναι 10-11εκ τότε δες μήπως με έναν
8άρι να κάνεις τη δουλειά σου.
Επίσης, τα χέρια πρέπει να είναι σχετικά παράλληλα όταν πι-
ανουν το τιμόνι. Δηλαδή, εαν εσένα ανοίγουν τότε θα πρέπει
να φέρεις τα χειριστήρια και τα χερούλια προς τα μέσα για
να σηκωθεί και το σώμα σου.
Το να βάλεις λαιμό με κλίση και να το φέρεις σχεδόν στην
ευθεία με το πηρούνι δεν έχει νόημα. Ο λαιμός δεν είναι
για να διορθώνουμε λάθος μήκος οριζόντιου. Άσε που θα
γίνει πολύ νευρικό στο οδήγημα.
ειναι οντως 11 εκατοστα το μηκος του. θα κοιταξω για το 8αρι που λες! ευχαριστω πολυ!!!
Πρωτού σκάσεις 10-20-όσα για λαιμό, δες μήπως δανειστείς
από κανένα γνωστό. Επίσης πρέπει να υπολογίσεις και την
όποια αλλαγή στη γωνία του λαιμού. Ο υπάρχον είναι πο-
λύ "χαρούμενος" για να το πω ευγενικά :) Ο νέος ίσως
να είναι πιο παράλληλος με το έδαφος.
χαχαχα. θα κοιταξω να ειναι ντουρος λοιπον και ο επομενος !!!
γιά να λέμε τα σωστά! Προκειμένου να δικαιολογείται το αυτοκόλλητο "Cr-Mo" ο κατασκευστής χρησιμοποιεί το εν λόγω κράμα ΜΌΝΟ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΤΟ ενώ ο υπόλοιπος σκελετός είναι ΗΙ ΤΕΝ. Αν διαβάσετε προσεκτικότερα θα το διαπιστώσετε. Δεν ισχυρίζομαι πως ο σκελετός είναι γιά πέταμα (κάθε άλλο), αλλά πόρω απέχει από κάποιον ευγενούς κράματος...
υπαρχει ενα τοπικ σχετικο με το συγκεκριμενο ποδηλατο εδω: Ideal Prorider του κάποτε (θα χρειαστεις εγγραφη)
Σου παραθετω ενα ποστ
"oracus:
Απάντηση: Ideal Prorider του κάποτε
Παιδιά αυτά τα ποδήλατα είναι θησαυροί, προσέξτε τα σαν τα μάτια σας!
Εγώ ένα αντίστοιχο είχα βρει πριν χρόνια πεθαμένο και από τότε δεν έχω σκεφτεί να πάρω άλλο. Καθημερινό ρολάρισμα σε άσφαλτο ή χώμα ή κακοτράχαλο υπό χιόνι, ήλιο ή βροχή. Για χρόνια τώρα. Έχει κάνει χιλιόμετρα που οι κούρσες δεν έχουν κάνει ούτε στα όνειρά τους (και φορτωμένο σαν γαιδούρι - πάντα!).
Δείτε φωτογραφίες εδώ http://bicycleobsession.wordpress.com/pictures/ "
Το ποιος ειναι ο oracus, θα το δεις εδω
http://bicycleobsession.wordpress.com/
δες τις φωτογραφιες,ψαξε τα archives και θα αποκτησεις αποψη για το ποδηλατο σου και την ποδηλασια...
Βεβαια σαν μεγεθος σου ειναι μεγαλο ,αλλα αφου το παλευεις ετσι, με τις αναλογες μετατροπες και εξοικειωση στο τεντωμα ισως....
Και μη ξεχνας οτι το καλο (και κακο ) με το ποδηλατο ειναι οτι... το παμε δεν μας παει..
Αν θελουμε να παμε ευκολα και ξεκουραστα καβαλλαμε το... αυτοκινητο!
Πάντως εγώ με ένα νούμερο μεγαλύτερο σκελετό παλαιότερα δεν κατάφερα να την παλέψω στο τέλος.Παρ'όλο που έβαλα πιο κοντό λαιμό κλπ.Ειδικά εδώ που πιθανόν ο φίλος οριακά να χρειάζεται και δύο νούμερα παρακάτω.Άλλωστε οι πιο έμπειροι εδώ θα το ξέρετε καλύτερα........το μικρό ποδήλατο μπορεί να μεγαλώσει λίγο το μεγάλο δεν μικραίνει.
παντως ρε παιδια το ποδηλατο δεν εχει μεγεθος! παλια δεν εγβαιναν σε μεγεθη τα ποδηλατα!? εγω δεν το νιωθω τοσο μεγαλο παντως.το τιμονι 2-3 ποντους αν ερθει κοντα μου θα ειμαι τελειως κομπλε πιστευω! σημερα του πηρα και καινουρια σελα ! μια velo plush air,εκανα και τις απαραιτητες ρυθμισεις και ειναι ακομα καλυτερα τα πραγματα !
χαιρομαι που το φτιαχνω σιγα σιγα παντως το ποδηλατακι μου παιδια.αρχιζω και το αγαπαω (ειδικα με αυτα που διαβαζω για δάυτο).το βλεπω με αλλα ματια πλεον.νομιζω το ειχα αδικησει αρκετα!
Φίλε μου όλα είναι σχετικά και παλιότερα υπήρχαν μεγέθη στα σοβαρά ποδήλατα.Εγώ κατέθεσα την προσωπική μου εμπειρία.Από'κει και πέρα ότι σου πει το σώμα σου....αν δεν πονάς,δεν έχεις τραβήγματα,πιασίματα κλπ. στις διαδρομές που κάνεις...μια χαρά είσαι.
οκ φιλε μου, θα δω πως θα παει και θα πραξω αναλογως! ευχαριστω!
οκ φιλε μου, θα δω πως θα παει και θα πραξω αναλογως! ευχαριστω!
Με γνώμονα πάντα τα χλμ και το πόσες ώρες είσαι στη σέλα.
Κάτι που είναι άνετο για 30 λεπτά μπορεί να γίνει εφιάλτης
στα 60 λεπτά.
σκοπευω να παω μεγαλη βολτουλα μεσα στη βδομαδα! θα σας πω εντυπωσεις λοιπον απο πολυωρο ταξιδακι! ελπιζω να μην ειναι εφιαλτης παντως!!!
Παιδια,σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας παντως !