Ebikes rule ! (Μόνο για ηλεκτρικά μοτοποδήλατα)

1012 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
dalatsis
Απών/απούσα

electro - biker wrote:
.................και εγώ είμαι ο SUPERMAN!!!!!!!!!!!!!

Δεν παίζει...παιδιά...sorry!!

Το πρώτο μου ηλεκτρικό είχε 36 V 10Ah και έβγαζε 40χλμ.
Τώρα έχω 36 V 14Ah και βγάζω 70χλμ. με σύνεση!!! Αν έχω την υποβοήθηση στο full, βγάζω 55 χλμ.

Τα 100 χιλ αυτονομία ο κατασκευαστής ισχυρίζεστε ότι δεν οφείλετε στην μπαταρια αλλα στων ρυθμιστή.

cocahontes
Απών/απούσα

Χαιρετώ τους ποδηλάτες. Plannet εδώ είμαι και εγώ, μην μου στενοχωριέσαι φιλαράκο.
Μετά από 3 ½ χρόνια και 21.000 χλμ, εξακολουθώ να είμαι περήφανος που ένα ηλεκτρικό ποδήλατο μου έχει προσφέρει τόσες ευχάριστες στιγμές.
Η συμβουλή μου για όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα ηλεκτρικό ποδήλατο είναι να προσέξετε 2 πράγματα, να υπάρχει μια σοβαρή αντιπροσωπεία με παρουσία στην Ελλάδα μερικών χρόνων, γιατί και μια ακτίνα να χρειαστείτε δύσκολα θα βρείτε άκρη και δεύτερων να έχει καλή μπαταρία, αυτή είναι η καρδία του ηλεκτρικού ποδηλάτου, και το ακριβότερο εξάρτημα πάνω του.
Αααα, και μην ξεχάσω !!! μην ακούτε κανέναν ξερόλα, το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι καταπληκτικό !!!

dalatsis
Απών/απούσα

Επανέρχομαι και ρωτάω πάλι μιάς και πέρασαν μερική μήνες. Έχει αγοράσει κάποιος το ηλεκτρικό ποδήλατο tropical extreme ?

Daemonn
Εικόνα Daemonn
Απών/απούσα

dalatsis wrote:
Επανέρχομαι και ρωτάω πάλι μιάς και πέρασαν μερική μήνες. Έχει αγοράσει κάποιος το ηλεκτρικό ποδήλατο tropical extreme ?

Ένας γνωστός μου έχει και το καραμετάνοιωσε. Πάνω από 30 κιλά και αυτονομία ούτε 40κμ. Γενικά κι εγώ που το είδα, χωρίς να πολυγνωρίζω, φαίνεται φτηνιάρικο.

Γενικά πάντως αν δε δώσεις 1500+, να μην πω γύρω στα 2Κ, σοβαρό ηλεκτρικό ποδήλατο δεν παίρνεις.

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

...γίνεται ρε παιδιά;

Τα ebikes ακόμα καrule ή τελείωσε η μπαταρία;

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ποιος μαλάκας επανέφερε την μαλακία
???

cocahontes
Απών/απούσα

γατακια !!!! χαχαχαχα

christos_k
Εικόνα christos_k
Απών/απούσα

Τα ebikes μπορεί να μην rule ακόμα, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.
Κρίνοντας από τον εαυτό μου, αν δεν υπήρχαν τα ebikes δεν θα σκεφτόμουν την προοπτική αλλαγής του τρόπου μετακίνησης, (με όλες τις παράπλευρες επιπτώσεις στο τρόπο ζωής μου). Εν ολίγοις, η ηλεκτρική υποβοήθηση δεν θα "υφαρπάξει" κομμάτι των παραδοσιακών θιασωτών της "ανόθευτης" ποδηλατοκίνησης, αλλά κομμάτι των οπαδών της μηχανοκίνησης. Θα δημιουργήσει νέο κοινό, εκείνο των "ραχάτ" ποδηλατών, που προτάσσουν ως κριτήριο την ευκολία μετακίνησης, αφήνοντας ίσως σε δεύτερη μοίρα τη φυσιολατρική δραστηριότητα και σε τρίτη την άθληση.

Λίγο απασχολεί την ανθρωπότητα εάν τα υποβοηθούμενα ποδήλατα είναι όντως ποδήλατα, ή αν ο υποβοηθούμενος ποδηλάτης θα "δει κάποτε το φως" και θα ενταχθεί στις τάξεις των αγνών ποδηλατών ή θα πάει σαν το σκυλί στο αμπέλι από υπερβολική δόση χοληστερίνης.
Ας αφήσουμε τον κόσμο να απολαύσει (και να πληρώσει) τις επιλογές του, χωρίς ταμπέλες και χαρακτηρισμούς.

Όπως καταλάβατε, ξέθαψα το θέμα γιατί βρίσκομαι στη διαδικασία επιλογής ηλεκτρικού ποδηλάτου και ζητώ γνώμες. Οι οποίες δεν θα ήθελα να μας εγκλωβίσουν εκ νέου στην ανούσια διαμάχη των τελευταίων 33 σελίδων, αλλά να βοηθήσουν έναν "city commuter σε νευρική απόγνωση" να βρει μια λύση.

Προχωρώ στα διλήμματα:
- Μπορεί ένα ελαφρύ ηλεκτρικό ποδήλατο της τάξης των 17-20 κιλών και τροχών 20'' να ακολουθήσει μια ομάδα 28τροχων ποδηλάτων σε περιστασιακές εκτός πόλης εξορμήσεις;
- Η ίδια ερώτηση για ένα σούπερ ελαφρύ ηλεκτρικό ποδήλατο των 11-14 κιλών (ναι, υπάρχουν πλέον τέτοια) με τροχούς 14''-16'' και πιο ελαφρύ (άρα πιο αδύναμο) σύστημα υποβοήθησης (μοτέρ-μπαταρία).

Η προφανής απάντηση στα παραπάνω είναι όχι, παρ' όλα αυτά θα ήθελα να ακούσω εκείνους που δεν έμειναν στη θεωρία, αλλά το επιχείρησαν στην πράξη.

Υ.Γ. Εντοπίζω την αναζήτηση σε ελαφριά αναδιπλούμενα ποδήλατα, λόγω της ευκολίας μεταφοράς και αποθήκευσης, τα οποία θεωρώ πολύ σημαντικά στην τελική μου απόφαση.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

christos_k wrote:
...... να βοηθήσουν έναν "city commuter σε νευρική απόγνωση" να βρει μια λύση.
Προχωρώ στα διλήμματα:
1- Μπορεί ένα ελαφρύ ηλεκτρικό ποδήλατο της τάξης των 17-20 κιλών και τροχών 20'' να ακολουθήσει μια ομάδα 28τροχων ποδηλάτων σε περιστασιακές εκτός πόλης εξορμήσεις;
2- Η ίδια ερώτηση για ένα σούπερ ελαφρύ ηλεκτρικό ποδήλατο των 11-14 κιλών (ναι, υπάρχουν πλέον τέτοια) με τροχούς 14''-16'' και πιο ελαφρύ (άρα πιο αδύναμο) σύστημα υποβοήθησης (μοτέρ-μπαταρία).
Η προφανής απάντηση στα παραπάνω είναι όχι, παρ' όλα αυτά θα ήθελα να ακούσω εκείνους που δεν έμειναν στη θεωρία, αλλά το επιχείρησαν στην πράξη.
3- Υ.Γ. Εντοπίζω την αναζήτηση σε ελαφριά αναδιπλούμενα ποδήλατα, λόγω της ευκολίας μεταφοράς και αποθήκευσης, τα οποία θεωρώ πολύ σημαντικά στην τελική μου απόφαση.

Πάμε:
1 - χχχμμμμ..... εκτός πόλης εξορμήσεις, 28αρια vs. ηλεκτρήλατο 20άρι. Η απλή απάντηση θα ήταν ΟΧΙΙΙΙΙ...... αλλά δεν θα στο απλουστεύσω .... Θα σου απαντήσω ότι είναι θέμα ποδιών / πνευμόνων / καρδιάς ΣΟΥ και mAh της μπαταρίας σου.
Αν το χοντρύνουμε ακόμα περισσότερο.... είναι θέμα και τι προσδιορίζεις ως εξορμήσεις εκτός πόλης από 28αρια. Αν πχ μιλάς για μια τυπική εξόρμηση πχ σε απόσταση 50χλμ, με ρυθμό 23 χ.α.ω ΜΩΤ θα δυσκολευτείς. Αν έχει και ανηφόρες, θα δυσκολευτείς περισσότερο.
2- εδώ μου μειώνεις το βάρος, άρα όταν τελειώσει η μπαταρία, θα έχεις λιγότρο ζόρι... αλλά μου μικραίνεις πολύ τον τροχό.... Όταν θα τα φτύσει η μπαταρία, ο 16άρης τροχός θα σε κάνει "άλογο" για να φτάσεις τους 28άρηδες.
Επίσης, ΥΠΟΘΕΤΩ, ότι για να φτάσει σε τέτοιο μικρό βάρος, θα πρέπει και η μπαταρία να είναι "μικρή". Άρα το συνολικό ζόρι, ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ, ίσως να μεγαλώνει στην τελική....
3. εδώ με αποτελείωσες. Μου βάζεις και αναδιπλούμενο..... (και άλλες απώλειες δύναμης.... αμάννννν).

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ, για μένα είσαι σε θολό τοπίο. Θέλεις υποβοήθηση, θέλεις σπαστό (που είναι χαρακτηριστικά άλλης χρήσης) και μέσα σε αυτά θέλεις να μπλέξεις και εξορμήσεις εκτός πόλης και παρέα με 28αρια......
ΔΥΣΚΟΛΑΚΙ.
... εκτός αν τα πόδια / πνευμόνια / καρδιά σου είναι ΣΟΥΠΕΡ ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΑ και μεγάλης αντοχής.

Τάδε έφη ποδηλάτης που δεν είχε ποτέ του ηλεκτρήλατο και δεν γνωρίζει την αγορά των ηλεκτρήλατων.....

christos_k
Εικόνα christos_k
Απών/απούσα

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ συμφωνώ μαζί σου, θα ήθελα παρ' όλα αυτά να ακούσω απόψεις που προέκυψαν από εμπειρία επί του θέματος. Το λέω αυτό γιατί μόνο κάποιος που έχει χρησιμοποιήσει ηλεκτρήλατο (μ' αρέσει η λέξη) σε αντίστοιχες συνθήκες μπορεί να γνωρίζει εάν η υποβοήθηση αρκεί ή δεν αρκεί για να αντισταθμίσει τη δυσκολία που ορθώς αναφέρεις. Η τεχνολογία στον τομέα αυτό έκανε άλματα τελευταία και συνεχίζει.

Όντως είμαι σε θολό τοπίο. Ελπίζω να καθαρίσει σύντομα...

Υ.Γ. Εννοείται πως, αν ξεμείνω από μπαταρία, πάω για οτοστόπ...:))

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

πέραν των όσων γράφουν πάντα τα manuals και τα διαφημιστικά για να πουλήσουν.... ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, πόσο κρατάει τελικά αυτή η ριμάδα η μπαταρία?
Πρακτικά μιλάω. πχ τι διαδρομές έχεις κάνεις, με τι μέση ωριαία ταχύτητα, τι ανηφόρες κλπ? Σε βόλτα, όχι καθε-μέρα να πηγαίνεις στη δουλειά μια μικρή απόσταση.

πχ πριν χρόνια, απογευματινή βολτόνηση Τετάρτης, φτάνουμε χαλαρό γκρουπάκι στην "ανηφόρα" στο Καβούρι. Ξαφνικά από αριστερά μας περνάει ποδήλατο με άνετο "ηλικιωμένο" ποδηλάτη. Στην αρχή μείναμε κάγκελο. Ρε σεις, ο θείος με το "τρέκκιν" μας περνάει κορδοτός και αεράτος και εμείς τα "νιάτα" (MAMIL) με τις κουρσάρες, ρίξαμε ρυθμό και ανοίξαμε τα στόματα για πιο βαρειές ανάσες?????????.... Λίγο πιο πάνω τον ξαναφτάνουμε - βλέπουμε την μπαταρία (=ηλεκτρήλατο) και χαμογελόντας του φωνάζω "βαστάει καλά η μπαταρία??" ..... δυστυχώς είχε αρχίσει να "παραδίνει" ή δεν ήθελε να την ζορίσει... οπότε έμεινε πίσω.....
Επίσης, πριν χρόνια, βόλτα από εδώ μέσα Κιάτο - Ακράτα (?) πιο πέρα .... και πίσω. Με δυνατό κόντρα αέρα στην επιστροφή. Όλοι με 28αρια (τρεκκιν, κουρσοειδή κλπ) και ένας με σπαστό με 20αριδες. Μια χαρά μας ακολουθούσε, παρόλο που δεν πηγαίναμε φουλ-χαλαρουήτα. Αλλά είχε πόδια και πνευμόνια (και κουμπωτά παπούτσια-πετάλια)....
Άρα δεν είναι ΜΟΝΟ θέμα διαμέτρου τροχού....
Άλλα όταν μου μπλέκεις και σπαστό και μικρούτσικο τροχό και μπαταριούλες αδύναμες.... ζορίζουν τα πράγματα.

Περιμένω να διαβάσω από κάποιον που έχει / ξέρει από ίδια εμπειρία....

tegonikos
Απών/απούσα

Απλά είπα να μοιραστώ την εμπειρία μου μήπως και βοηθήσω κάποιους όσο αφορά  το ηλεκτρικό ποδήλατο. Είμαι κάτοχος ενός ηλεκτρικού trecking ποδηλάτου με σύστημα υποβοήθησης στην μεσαία τριβή της bosch εδώ και 3 μήνες περίπου και έχω κάνει κοντά 1500 χιλιόμετρα.

Βασικά οι λόγοι που αποφάσισα να αγοράσω ηλεκτρικό ποδήλατο και όχι κανονικό ήταν αρκετοί, και ήταν οι παρακάτω.

1)Ημουν αγύμναστος

2)Ημουν υπέρβαρος

3)Ειχα χρόνια να κάνω ποδήλατο

3)Δεν άντεχα το άγχος "και τώρα"? έχω δυνάμεις να γυρίσω τόσο μακριά που έφτασα?Καλά ήταν στην κατάβαση, τώρα?

4)Ηθελα να μετακινούμε καθημερινά σπίτι-δουλειά χωρίς να χρειάζεται να αλλάζω ρούχα ή να χύνω ποταμούς ιδρώτα

5)Ηθελα να κάνω το ίδιο και με 38 βαθμούς το καλοκαίρι

 

΄Να ξεκαθαρίσω για αρχή ότι τα ηλεκτρικά ποδήλατα με συστήματα bosch (και yamaha υποθέτω) δεν έχουν ΚΑΜΙΑ απολύτως σχέση με τα κινέζικα ή αυτά που διαθέτουν μοτέρ σε κάποιο τροχό. Προσοχή, ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ. Οδήγησα ένα ποδήλατο με κιτ και κόντεψα να φάω τα μούτρα μου, σταμάτησα να κάνω πετάλ γιατί κάτι έτυχε μπροστά και αυτό συνέχιζε να με σπρώχνει για 1 δευτερόλεπτο ακόμα περίπου, μου κόπηκε το αίμα...

Το σύστημα της bosch είναι τόσο ομαλό και τόσο έξυπνο που δεν παίρνεις χαμπάρι ποτέ και πουθενά ότι έχει εμπλακεί κάποια υποβοήθηση. Διαβάζει με αισθητήρες 1000 φορές το δευτερόλεπτο την πίεση που ασκείς και την περιστροφή και δρα αναλόγως. Το μόνο που εισπράτεις αναλόγως την υποβοήθηση που έχεις επιλέξει (eco, tour, sport, turbo) είναι ένα πιο εύκολο πετάλ σαν να βρίσκεσαι σε ελαφριά κατωφέρεια (μόνο όταν ασκείς δύναμη όμως, ποτέ αλλωτε). Βγαίνουν οι ανηφόρες πιο εύκολα, πιο ξεκούραστα, πως να το πω, χωρίς όμως να καταλαβαίνεις ότι κάτι σε σπρώχνει ή σε ωθεί όπως σε κάτι κινέζικα που έχω δοκιμάσει.

Φυσικά δεν καταλαβαίνεις ούτε πότε εμπλέκεται ή πότε απεμπλέκεται. Είναι παντελώς αόρατο!Απίστευτο πραγματικά. Σε όποιον φίλο μου που κάνει ποδήλατο το έχω δώσει βόλτα έχει πάθει πλάκα στην κυριολεξία.

Το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι ποδήλατο. Για να κινηθεί θέλει δύναμη και πετάλ από τον αναβάτη. Αυτό γιατί πολλοί πιστεύουν ότι πάει μόνο του σαν μοτοποδήλατο, δεν πάει.

Ξεκίνησα χρησιμοποιώντας στην αρχή συνέχεια την υποβοήθηση turbo, και πήγαινα στην δουλειά μου μια χαρά (οχι εντελώς ξεκούραστα όπως με την μηχανή μου φυσικά). Σιγά σιγά άρχισα να παίζω με την υποβοήθηση και αρχίζοντας να αποκτώ αντοχές άρχισα να ρίχνω την υποβοήθηση. Αυτή τη στιγμή για να μην μακρυγορώ πηγαίνω κατά 60-70% με eco (το eco φανταστείτε το ως κανονικό πανάλαφρο κάρμπον, κάπως έτσι) και αν κουραστώ πολύ ή βρω μεγάλη ανηφόρα μπροστά μου παίζω με το tour και το sport. Turbo πλέον σχεδόν ποτέ, μου είναι αχρείαστο, πλην ας πούμε ανηφόρες όπως στο Κολωνάκι ή Λυκαβητό που κανονικά θα έπρεπε να σταματήσω και να ανέβω με τα πόδια, ε δεν σταματάω, βάζω μικρή ταχύτητα, turbo υποβοήθηση και την βγάζω.

Πλέον το διασκεδάζω απίστευτα και γυμνάζομαι ευχάριστα. Πάω βόλτες μεγάλες (40-50 χιλιόμετρα) χωρίς να με ενδιαφέρει η μορφολογία του εδάφους στο ελάχιστο.

Ασε που σε βάζει στην "πρίζα" να χρησιμοποιείς όσο το δυνατόν λιγότερη υποβοήθηση και να αποκτάς όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτονομία. Είναι κάτι σαν προσωπικό στοίχημα κάθε φορά που προσπαθείς να κερδίσεις. Και αυτό σε κάνει να γυμνάζεσαι όλο και περισσότερο κάθε φορά..

 

Η υποβοήθηση υπάρχει μέχρι την ταχύτητα των 25 χιλιομέτρων ανα ώρα (λόγω νομοθεσίας). Μετά πάς αποκλειστικά με την δική σου δύναμη. Δεν κόβει κατευθείαν (είπαμε bosch), αρχίζει από τα 23 και κάτι χιλιόμετρα να σε προετοιμάζει ελαττώνοντας σταδιακά την υποβοήθηση.

 

Η μπαταρία μου είναι η 400αρα της bosch και τα πραγματικά χιλιόμετρα που βγάζει ως αυτονομία σε μεικτή χρήση είναι από 50 εως 90. Μπορεί και 130 βέβαια αν πηγαίνεις μονίμως με eco και όχι σε πολλές ανηφόρες. Υποθέτω ότι σε πιο ελαφρύ αναβάτη (εγώ είμαι 110 κιλά) θα έχει και πιο μεγάλη αυτονομία, άλλα και αυτή που έχει με εμένα είναι ΥΠΕΡαρκετή. Φορτίζει από τελείως άδεια σε λιγότερο από 2 ώρες.

Το ηλεκτρικό ποδήλατο με έβαλε κανονικά στον πανέμορφο κόσμο του ποδηλάτου με τρόπο πραγματικά ευχάριστο και ανώδυνο. Αν σκέφτομαι την αγορά κάποιου κανονικού ποδηλάτου κάποια στιγμή?Βεβαίως, δεν το συζητάω, όσο δυναμώνω και αδυνατίζω (είμαι ήδη στα -14 κιλά μετά από 3 μήνες ποδήλατου και πιο προσεκτικής διατροφής) αυτη η στιμγή έρχεται πιο κοντά.  Το ηλεκτρικό ποδήλατο όμως θα παραμείνει το βασικό μου όχημα. Είναι μακράν ο καλύτερος τρόπος τα αθλείσαι και να μετακινείσαι ταυτόχρονα ευχάριστα. Ειλικρινά πρόκειται περι μεγάλης ανακάλυψης, ένα ποδήλατο για όλους...τους ανθρώπους και τους δρόμους.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

Plannet wrote:

τελικά πρέπει να παραδεχτώ πως έχετε δίκιο
το ποδήλατο είναι για άτομα που δεν μπορούν
να τις προάλλες είδα έναν παππού να κάνει τα άπειρα χλμ και να το απολαμβάνει
πράγμα που με έκαναν να αντιληφθώ το λάθος μου
αν δεν υπήρχαν τα e-bike δεν θα μπορούσε ο εν λόγο "παππούς"
να ανέβει στο ποδήλατο και να το απολαύσει

περισσότερα εδώ
http://www.podilates-thess.gr/2009/09/10/ekane-to-giro-tis-elladas-me-to...

....................έχει και εκφράζει δική του γνώμη.

 

“Η άθληση έχει τόσους δρόμους που ο καθένας μπορεί να βρει κάποιον να του ταιριάξει”

Σήμερα είχαμε την τιμή και την ευκαιρία να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας τον κ. Ουζουνίδη ο οποίος ασχολείται εδώ και 42 χρόνια με τον ερασιτεχνικό αθλητισμό και κυρίως την ποδηλασία. 
Όπως λέει ο ίδιος είναι υπέρ του ερασιτεχνικού αθλητισμού γιατί βοηθά και βελτιώνει τη φυσική κατάσταση, αντίθετα ο επαγγελματικός αθλητισμός προάγει τον ανταγωνισμό και εξυπηρετεί υλικά συμφέροντα. 
Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει καταγραφεί το όνομά του 3 φορές στο Βιβλίο Γκίνες για τις συμμέτοχες του στον Γύρο Ελλάδας το 1986, όπως και το 1994 που σημείωσε νέο ρεκόρ και το 1987 για τον γύρο της Ευρώπης. 
Έχει συμμετάσχει επίσης σε 280 μαραθωνοδρόμους, ενώ έχει και πλούσιο συγγραφικό έργο στη συλλογή του, αφού έχει γράψει 115 βιβλία από τα οποία τα 11 έχουν εκδοθεί. 
Όσον αφορά τις εντυπώσεις του για την επιχείρησή μας GReco(Η μαθητική εταιρεία «GReco» μετατρέπει οποιοδήποτε ποδήλατο σε ηλεκτρικό ή ηλιακό. Απευθύνεται σε όλους όσους ενδιαφέρονται να υιοθετήσουν έναν πρακτικό,  οικονομικό, αλλά και οικολογικό τρόπο μετακίνησης. Aυτή η πρωτοποριακή και νεανική πρωτοβουλία έχει γνωρίσει μεγάλη απήχηση στην τοπική κοινωνία, αλλά και σε όλη την Ελλάδα από την προβολή της στα μέσα ενημέρωσης και από την ιστοσελίδα της στο facebook. Έχει ήδη μεταποιήσει δύο ποδήλατα, ένα ηλιακό και ένα ηλεκτρικό, κι έχει δεχτεί αρκετές νέες παραγγελίες.), μας συνεχάρη για την ιδέα και την προσπάθειά μας και δήλωσε ότι όταν οι δυνάμεις του δεν θα του επιτρέπουν να κάνει πηδάλι, θα συνεχίσει να κάνει τον γύρο της Ελλάδας χάρη στην GReco. 
Ο ίδιος όπως είναι προφανές έχει υιοθετήσει την φιλοσοφία της οικολογικής μετακίνησης και μέσα από το έργο του και την καθημερινότητά του προσπαθεί να μεταδώσει το “μικρόβιο” και στους νεότερους.

stavra
Απών/απούσα

aa

stavra
Απών/απούσα

καλημέρα έχω ένα σπαστό 20άρι 12 κιλα βάρος και σκεπτομαι να προσθέσω κιτ ηλεκτρικό.Το χρησιμοποιώ στη δουλειά(10 χλμ) ,είμαι κάποιας ηλικίας και αγύμναστη και δεν βγάζω τις ανηφόρες.Είδα ότι στην αθήνα υπάρχουν δύο καταστήματα και τα δύο στο κουκάκι που αναλαμβάνουν και τοποθέτηση.Εχει κανείς εμπειρία από αυτά ώστε να μου συστήσει καποιο;Επίσης έχει σημασία αν το μοτέρ θα μπει στο μπροστινό ή στον πίσω τροχό ως αναφορά την αποτελεσματικότητα στις ανηφόρες;Πρέπει να προσέξω κάτι γενικά;το βάρος μου ε'ιναι κανονικό.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

stavra wrote:

καλημέρα έχω ένα σπαστό 20άρι 12 κιλα βάρος και σκεπτομαι να προσθέσω κιτ ηλεκτρικό.Το χρησιμοποιώ στη δουλειά(10 χλμ) ,είμαι κάποιας ηλικίας και αγύμναστη και δεν βγάζω τις ανηφόρες.Είδα ότι στην αθήνα υπάρχουν δύο καταστήματα και τα δύο στο κουκάκι που αναλαμβάνουν και τοποθέτηση.Εχει κανείς εμπειρία από αυτά ώστε να μου συστήσει καποιο;Επίσης έχει σημασία αν το μοτέρ θα μπει στο μπροστινό ή στον πίσω τροχό ως αναφορά την αποτελεσματικότητα στις ανηφόρες;Πρέπει να προσέξω κάτι γενικά;το βάρος μου ε'ιναι κανονικό.

Αν το σπαστο σου εχει μπροστα στενο κεντρο, δηλαδη πλατους μικροτερου απο 100 χλστ, (πραγμα που συνηθιζεται στα σπαστα), τοτε ισως να μην μπορει να μπει το μοτερ στον μπροστα τροχο, γιατι τα μοτερ που τοιποθετουνται μπροστα, συνηθως εχουν πλατος 100 χλστ.

Μπροστα VS Πισω:

Με το μοτερ τοποθετημενο μπροστα, ισομοιραζεται καπως το βαρος (μοτερ μπροστα, μπαταρια πισω στη σχαρα). Το μοτερ πισω, δινει πιο εντονα την αισθηση της ηλεκτρικης ωθησης. Οτι και να παρεις ομως, φροντισε το μοτερ να εχει μεσα και συστημα γραναζιων, κι οχι μοτερ σκετο. Ειναι πολυ καλυτερο, αλλα λιγο ακριβοτερο. Επισης πολυ σημαντικο ειναι η χωρητικοτητα και η ΠΟΙΟΤΗΤΑ της μπαταριας. Απο τη χωρητικοτητα εξαρταται αμεσα η αποσταση που θα διανυεις χωρις φορτιση, κι απο την ποιοτητα εξαρταται η μακροζωϊα της. Μην ξεχνας οτι ενα μεγαλο μερος του κοστους οφειλεται στη μπαταρια. Κι η μπαταρια οσο μεγαλυτερη χωρητικοτητα εχει κι οσο καλυτερης ποιοτητας ειναι, τοσο ακριβοτερη ειναι...Οποτε, συζητα με τον πωλητη τις αναγκες σου, κι αγορασε τη μπαταρια που σου ταιριαζει (π.χ. χιλιομετρα που θελεις να καλυπτεις ημερησιως χωρις ενδιαμεση φορτιση).

Επισης βασικο: Φροντισε το καταστημα να εχει καλο service, και εγγυηση που την τηρει εμπρακτα, και οχι μονο στα λογια. Ειπα βασικο; Διορθωσε το, και γραψε ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Συγγνωμη, δεν απαντησα στην κυρια ερωτηση σου: Αν θελεις το ποδηλατο να "τραβαει" στις ανηφορες, φροντισε το μοτερ να εχει συστημα γραναζιων. Το μοτερ με γραναζια ειναι ελαφροτερο, κι εχει μεγαλυτερη αντοχη. (εχει μεγαλυτερη αντοχη, γιατι λογω γραναζιων, το μοτερ δεν ζοριζεται τοσο πολυ οσο χωρις γραναζια).

stavra
Απών/απούσα

ευχαριστώ για την απάντηση

για τη μπαταρία το έχω υπόψιν μου

και τα δύο καταστήματα βλέπω στα sites τους έχουν επώνυμες μπαταρίες και με αρκετα amperes

όταν λες μοτέρ με γρανάζια εννοείς αυτό που αποκαλούν geared;

αυτό μπαίνει σε τροχό ή είναι μεσαίας τριβής μόνο;(αν έχω καταλάβει καλά μεσαίας τριβής σημαίνει ότι μπαίνει στο πετάλι;) 

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Αυτα (τα μοτερ) μπαινουν σε τροχο (μπροστα η πισω). Τα μοτερ μεσαιας τριβης συνηθως μπαινουν σε ποδηλατα των οποιων ο σκελετος ειναι ειδικα διαμορφωμενος/κατασκευασμενος για να δεχεται μοτερ "κεντρικο" (μεσαιας τριβης). Προκειται για αρκετα ακριβοτερη λυση, και αγοραζεται σαν ετοιμο ποδηλατο και οχι σαν Κιτ μετατροπης. (Νομιζω οτι υπαρχει και σαν κιτ μετατροπης, αλλα για κιτ προτιμησε μοτερ geared που τοποθετειται στον μπροστα η πισω τροχο.)

stavra
Απών/απούσα

ευχαριστω 

θα κοιτάξω να είναι geared λοιπόν

αν όμως τελικά δεν είναι geared (είτε γιατί δεν προσαρμόζεται στο δικό μου,είτε γιατί το κόστος είναι απαγορευτικό) πιστεύεις ότι θα βγάζω ανηφόρες

κλίσης 10% απο ότι εχω υπολογίσει;

εννοείται ότι είμαι διατεθειμένη να κάνω πετάλι και να  καταβάλλω προσπάθεια(αρκεί να μη χρειαστεί να κατέβω και να το πάω ποδαράτο)

το ρωτάω γιατί το κόστος των κιτ με τοποθέτηση είναι περίπου 700 ευρώ  για σπαστό και στο site δεν αναφέρουν τη λέξη geared ή γρανάζι

εννοείται ότι θα πάω από εκεί και θα το συζητήσω μαζί τους, απλά ρωτάω γιά να έχω άποψη και να μην μου πουλήσουν ότι θέλουν

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...σιγουρα προσαρμοζεται. Απλα θα χρειαστει ειτε να αλλαξεις ολοκληρο τον πισω τροχο, ειτε να ξαναπλεχτει στο πισω στεφανι σου το μοτερ. Με καινουριες, ποιοτικες ακτινες εννοειται.

Επισης το θεμα δεν ειναι αν θα ανεβαινει το μοτερ χωρις γραναζια μια κλιση 10%. Το πιο πιθανον ειναι οτι θα ανεβαινει. Αλλα το θεμα ειναι ποσο θα "ζησει". Νομιζω το εχω ξαναγραψει: Τα μοτερ με γραναζια αντεχουν περισσοτερο απο τα μοτερ χωρις, ειδικα σε περιπτωσεις οπου υπαρχει "ζορι". Ειναι ακριβως η περιπτωση του "οτι πληρωσεις παιρνεις". Εξ΄ αλλου, η διαφορα τιμης τους δεν πρεπει να ειναι τοσο μεγαλη.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Όντας εντελώς άσχετος με τα ηλεκτρικά να κάνω μια (σχετική) ερώρηση:

Όταν λέμε geared τι ενοούμε ακριβώς;  Ότι έχει και κάποιου είδους "ταχύτητες" δηλαδή μέσα στο μοτέρ και δουλέυει πιο πολύστροφα στις ανηφόρες ας πούμε;

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Χωρίς να είμαι ειδικός και απ οτι θυμάμαι σε κάποιο άρθρο που είχα διαβάσει παλαιότερα, τα geared δεν έχουν σχέση με τις ταχύτητες του ποδηλάτου αλλά είχαν μέσα γρανάζια που επιτρέπουν στο μοτέρ να γυρίζει πολύ πιο γρήγορα απ ότι ο τροχός σε αντίθεση με τα direct drive όπου όσο γυρίζει το μοτέρ γυρίζει κι ο τροχός. Υπάρχουν και οι δυο λυσεις στην αγορά.

Με άλλα λόγια, έχουμε δυο μοτέρ που έχουν ίδια ισχύ, το ενα geared το άλλο direct drive. Οι διαφορές τους είναι περίπου αυτές:

Τα geared είναι πιο αποδοτικά στις ανηφόρες καθώς και φθείρονται λιγότερο σε σχέση με τα direct drive, άρα έχουν μακροζωία και απόδοση.
Τα geared είναι πιο πολύπλοκα με περισσοτερα κινουμενα μέρη και άρα πιθανά να παρουσιάσουν βλάβες αν δεν είναι ποιοτικά.
Τα geared είναι ελαφρύτερα για την ίδια απόδοση.
Τα geared είναι λίγο ακριβότερα.

Συνήθως επιλέγονται geared όταν οι απαιτήσεις σε ισχύ είναι μικρές και direct drive (ή gearless) όταν το ζητούμενο είναι η μεγάλη απόδοση των e-bike. Ένα πρόσφατο άρθρο που βρήκα γκουγκλάροντας πρόχειρα είναι αυτό, αν και όχι πολυ κατατοπιστικό.

 

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Απ' ό,τι βλέπω δηλαδή, πρόκειται για έναν μειωτήρα στροφών. Δεν είναι ένα σύστημα που αυξομειώνει τις στροφές αλλά απλά ο κινητήρας δουλεύει σε παραπάνω στροφές, οι οποίες στη συνέχεια μειώνονται με τον πλανητικό μειωτήρα.

υγ σόρι για το πολλαπλό ποστ.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα
scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Έτσι όπως το 'πες.
yes

panoss
Απών/απούσα

Είναι ένα μοτέρ με γρανάζια, τίποτα παραπάνω:

μοτέρ με γρανάζια (geared)

Τα γρανάζια προσφέρουν μεγαλύτερη ροπή.

Όπως στο αμάξι, για μεγαλύτερη ροπή, βάζουμε πρώτη για να ανέβουμε μια δύσκολη ανηφόρα.

six
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

πέραν των όσων γράφουν πάντα τα manuals και τα διαφημιστικά για να πουλήσουν.... ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, πόσο κρατάει τελικά αυτή η ριμάδα η μπαταρία?
Πρακτικά μιλάω. πχ τι διαδρομές έχεις κάνεις, με τι μέση ωριαία ταχύτητα, τι ανηφόρες κλπ? Σε βόλτα, όχι καθε-μέρα να πηγαίνεις στη δουλειά μια μικρή απόσταση.

Αυτην την απαντηση μαλλον μονο ενα Computer μπορει να σου την δωσει σε ακριβεια.

Βαζουμε ολους τους παραγοντες οπως: Βαρος, ανεμος, εδαφος, τυπου ροδας, κλπ κλπ κλπ.

Bosch eBike range assistant

-------

contact