Γνωριζεις τι επεξεργασιες χρειαζεται ενα αλουμινενιο πλαισιο μετα τήν αρχικη κοληση των σωληνων του ωστε να μην αλλαξει η κρυσταλλικη δομη του αλουμινιου στα σημεια της κολησης;
Για να μη σε κουραζω προκειται για μια ακριβη θερμικη επεξεργασια την οποια μονο δυο τρια εργοστασια στον κοσμο μπορουν να προσφερουν και η οποια ειναι αδυνατο να γινει απο ενα μικρο μαγαζι, το οποιο σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να εχει τετοιο εξοπλισμο.
Οσο για τα cranckbrothers επιτρεψε μας να εχουμε ακριβως αντιθετη αποψη. Εχουν μεν καλη εγγυηση αλλα χαλανε πολυ συχνα..
Εδώ απλές σωλήνες διαμέτρου 28 και 26 χιλιοστών, παρουσιάζονται ως θαυματουργές! Τούρ ντε Φράνς λέμε και κλαίμε! Έλα Παναγία μου! βοήθειά μας, και χρόνια πολλά σε όλους!
Γνωριζεις τι επεξεργασιες χρειαζεται ενα αλουμινενιο πλαισιο μετα τήν αρχικη κοληση των σωληνων του ωστε να μην αλλαξει η κρυσταλλικη δομη του αλουμινιου στα σημεια της κολησης;
Για να μη σε κουραζω προκειται για μια ακριβη θερμικη επεξεργασια την οποια μονο δυο τρια εργοστασια στον κοσμο μπορουν να προσφερουν και η οποια ειναι αδυνατο να γινει απο ενα μικρο μαγαζι, το οποιο σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να εχει τετοιο εξοπλισμο.
για την συζητηση και μονο στην Ιταλια (εκει γνωριζω προφανως θα γινεται και αλλου) υπαρχουν μερη που μπορεις να κανεις την θερμικη επεξεργασια και την τεχνητη γηρανση που χρειαζεται μετα τις κολησεις κατι που το κανουν (εκαναν γιατι πια ασχολουνται περισσοτερο με τα carbon??) και αρκετα συχνα αρκετοι κατασκευαστες οταν φτιαχνουν-εφτιαχναν πρωτοτυπα. Οι συγκεκριμενοι χωροι περισσοτερο εχουν σχεση με εξαρτηματα για αυτοκινητα και μοτοσυκλετες (εχω δει πισω ψαλιδια να περνανε την επεξεργασια) αλλα παντως υπαρχουν και κανουν την δουλεια.
Για τον συγκεκριμενο σκελετο ομως δεν νομιζω οτι ειναι "χειροποιητος" αλλα μου θυμιζει περισσοτερο rebadged σκελετο μαζικης παραγωγης.
Απλώς είναι αμμοβολημένο στις κολλήσεις για να δείχνει αισθητικά πιό γλυκό. Απο τους ιταλούς όλα να τα περιμένεις. Αλλα δεν πρέπει να φτάσουμε στο άλλο άκρο, να το παρουσιάσουμε ως γλύπτό!
Το custom στο pdf της Basso, αν γράφτηκε, δεν έχει νόημα. Για την αμμοβολή, υαλοβολή, υδροβολή και λοιπά
Shot peening στις ενώσεις νομίζω οφελεί μόνο στο χαμόγελο που σου δίνει όταν το χαϊδεύεις εκεί. Τι να του κάνει η αμμοβολή του αλουμινίου, εκτός απο το να το ελαφρύνει κι άλλο?!
Shot peening στις ενώσεις νομίζω οφελεί μόνο στο χαμόγελο που σου δίνει όταν το χαϊδεύεις εκεί. Τι να του κάνει η αμμοβολή του αλουμινίου, εκτός απο το να το ελαφρύνει κι άλλο?!
Εχεις μπερδεψει το shot peening με το shot blasting.
Γνωριζεις τι επεξεργασιες χρειαζεται ενα αλουμινενιο πλαισιο μετα τήν αρχικη κοληση των σωληνων του ωστε να μην αλλαξει η κρυσταλλικη δομη του αλουμινιου στα σημεια της κολησης;
Για να μη σε κουραζω προκειται για μια ακριβη θερμικη επεξεργασια την οποια μονο δυο τρια εργοστασια στον κοσμο μπορουν να προσφερουν και η οποια ειναι αδυνατο να γινει απο ενα μικρο μαγαζι, το οποιο σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να εχει τετοιο εξοπλισμο.
Οσο για τα cranckbrothers επιτρεψε μας να εχουμε ακριβως αντιθετη αποψη. Εχουν μεν καλη εγγυηση αλλα χαλανε πολυ συχνα..
Ειδικά τα Bassa ή αλλιώς μπάζα, (τα φτηνιάρικα δηλαδή σε τιμή και ποιότητα
αφού basso σημαίνει χαμηλό απ΄ όσο ξέρω ) έχουν περάσει απο τοπική κρυογενική χειροποίητη
http://old.kynigesia.gr/article.asp?AID=3611
http://www.tarmac.gr/portal/viewtopic.php?t=671
επεξεργασία για να μας αναδείξει ο φίλος κάτι που είπε κάποια αντιπροσωπεία, ή τοπικός ποδηλατάς
Κάθε προσπάθεια διαστρέβλωσης της αλήθειας πρέπει να φωτίζεται απο άπλετη γνώση. Παραθέτω άλλη περίπτωση, απο ιδιώτη
https://www.car.gr/classifieds/bicycles/photos/13777...
Εδώ απλές σωλήνες διαμέτρου 28 και 26 χιλιοστών, παρουσιάζονται ως θαυματουργές! Τούρ ντε Φράνς λέμε και κλαίμε! Έλα Παναγία μου! βοήθειά μας, και χρόνια πολλά σε όλους!
για την συζητηση και μονο στην Ιταλια (εκει γνωριζω προφανως θα γινεται και αλλου) υπαρχουν μερη που μπορεις να κανεις την θερμικη επεξεργασια και την τεχνητη γηρανση που χρειαζεται μετα τις κολησεις κατι που το κανουν (εκαναν γιατι πια ασχολουνται περισσοτερο με τα carbon??) και αρκετα συχνα αρκετοι κατασκευαστες οταν φτιαχνουν-εφτιαχναν πρωτοτυπα. Οι συγκεκριμενοι χωροι περισσοτερο εχουν σχεση με εξαρτηματα για αυτοκινητα και μοτοσυκλετες (εχω δει πισω ψαλιδια να περνανε την επεξεργασια) αλλα παντως υπαρχουν και κανουν την δουλεια.
Για τον συγκεκριμενο σκελετο ομως δεν νομιζω οτι ειναι "χειροποιητος" αλλα μου θυμιζει περισσοτερο rebadged σκελετο μαζικης παραγωγης.
@kktsol συμφωνω σε αυτα που λες οπως επισης και στο οτι προκειται για "rebadged" σκελετους. Αυτο απο μονο του σημαινει πολλα.
από που βγαίνει ότι είναι rebadged???
αν και αυτό δεν σημαίνει τπτ
γιατί πάρα πολλές εταιρίες το κάνουν αυτό
και δεν έχουμε θέμα εκεί
βέβαια ο σκελετός παρουσιάστικε σαν χειροποίητος (αν όντως δεν είναι τότε μιλάμε για απάτη)
αν είναι η δεν είναι δεν παίζει ρόλο
.......
τι να το κάνω το χειροποίητο αν δεν μπορώ να παραγγείλω σε συγκεκριμένες διαστάσεις
ή να το προχορήσω λίγο παραπέρα
να ζητήσω συγκεκριμένους σωλλήνες
http://www.dedacciai.com/website2016/index.php/en/se...
βέβαια όπως σωστά ειπώθηκε
τώρα πλέον όλλοι πάνε σε carbon
Απλώς είναι αμμοβολημένο στις κολλήσεις για να δείχνει αισθητικά πιό γλυκό. Απο τους ιταλούς όλα να τα περιμένεις. Αλλα δεν πρέπει να φτάσουμε στο άλλο άκρο, να το παρουσιάσουμε ως γλύπτό!
Το custom στο pdf της Basso, αν γράφτηκε, δεν έχει νόημα. Για την αμμοβολή, υαλοβολή, υδροβολή και λοιπά
Shot peening στις ενώσεις νομίζω οφελεί μόνο στο χαμόγελο που σου δίνει όταν το χαϊδεύεις εκεί. Τι να του κάνει η αμμοβολή του αλουμινίου, εκτός απο το να το ελαφρύνει κι άλλο?!
http://blog.velocite-bikes.com/2009/10/velocite-sele...
Επίσης το είδαμε και ως μοντέλο του 2016 στο car.gr Δεν είναι άσχημο, αλλα σαφώς δεν "πραγματοποιεί όσα υπόσχεται " ονομαστικά
Άντε καλοπούλητο!
το κακό με την basso δεν δίνει πολλές πληροφορίες για τα σκελετά τις
οπότε μόνο να εικάσουμε μπορούμε
λιασμένες κολλήσεις έχουμε δει και σε μη χειροποίητα πλαίσια δεν είναι μαγεία
έτσι νομίζω και εγώ, (ως μη ειδικός αλλα ερασιτέχνης)
έχεις δίκιο, ζητώ συγνώμη για το μπέρδεμα. Ευχαριστώ για την διευκρίνηση!