ΚΟΚ - Χρειάζεται Άδεια και Πινακίδα για το ποδήλατο;

49 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
to
Εικόνα to
Απών/απούσα

μια φωτογραφία να μοιραστώ μαζί σας, που τράβηξα φέτος σε ποδηλατική μου εξόρμηση.

https://c1.staticflickr.com/5/4090/5054077261_f2e1b7146a_b.jpg
http://www.podilates.gr/sites/default/files/trikyklo_pinakida.jpg

tiliros
Απών/απούσα

αν ενας με αυτοκινητο χτυπησει πεζο τι γινετε?, νομιζω το ιδιο οπως με ποδηλατη

 

tiliros
Απών/απούσα

αν ενας με αυτοκινητο χτυπησει πεζο τι γινετε?, νομιζω το ιδιο οπως με ποδηλατη

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Αν ένας ΙΧής χτυπήσει με το ΙΧ του έναν πεζό:

(α περίπτωση) και αν είναι ασφαλισμένο το όχημα και αν υπάρχουν μάρτυρες / ή παραδεχθεί ο οδηγός την ενοχή του, τότε ο πεζός αποζημιώνεται από την ασφαλιστική του ΙΧ.

(β περίπτωση) αν δεν είναι ασφαλισμένο το όχημα, και υπάρχουν μάρτυρες / ή παραδεχθεί ο οδηγός την ενοχή του, αποζημιώνεται ο πεζός από το "επικουικό ταμείο" για ανασφάλιστές καταστάσεις..... (χρονικά, η αποζημίωση πέφτει ..... λίγο πριν πεθάνει το δισέγγονο του παθόντα πεζού.... τουλάχιστον μέχρι πρότειος / δεν γνωρίζω αν έχουν βελτιωθεί οι καταστάσεις.)

Τώρα, αν ποδηλάτης χτυπήσει πεζό, τότε ισχύει το α' μέρος, ΕΦΟΣΟΝ ο ποδηλάτης έχει ασφάλιση Αστικής Ευθύνης..... (κάπου 1 ποδηλάτης στους 6.783.... μετρημένοι από μένα, ένα απόγευμα Κυριακής....ΧΧχχχαχαχχα).

Αλλιώς, ο ποδηλάτης ψάχνει την τσέπη του, και αποζημιώνει τον παθόντα πεζό.

Το ίδιο ισχύει και αν ποδηλάτης χτυπήσει ΙΧ, ή πεζός χτυπήσει ποδηλάτη, ή πεζός χτυπήσει ΙΧ, ή αν ο Τσακ Νόρρις χτυπήσει μπετονιέρα.....

Geoak79
Απών/απούσα

Πως ξέρουμε ότι ο ποδηλάτης γνωρίζει τον ΚΟΚ; Ο οδηγός αυτοκινήτου και μηχανοκίνητου δικύκλου περνάει από τα γνωστά τεστ και λαμβάνει την πισυωποπιστ αποτέλεσμα ο αρμόδιο υπουργείο (με όλα τα ελλατωματα της διαδικασίας). 

 

Με τον οδηγό του ποδηλάτου γιατί είναι διαφορετική η αντιμετώπιση; 

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

Geoak79 wrote:

Πως ξέρουμε ότι ο ποδηλάτης γνωρίζει τον ΚΟΚ; Ο οδηγός αυτοκινήτου και μηχανοκίνητου δικύκλου περνάει από τα γνωστά τεστ και λαμβάνει την πισυωποπιστ αποτέλεσμα ο αρμόδιο υπουργείο (με όλα τα ελλατωματα της διαδικασίας). 

 

Με τον οδηγό του ποδηλάτου γιατί είναι διαφορετική η αντιμετώπιση; 

Ο οδηγος μηχανοκινητου απλα λαδωνει και του φερνουν το διπλωμα στο σπιτι..

Αλλα ας το παρουμε αλλοιως..δεχομαι λοιπον  να περασω απο εξετασεις και να αποκτησω διπλωμα ποδηλατου..επισης δεχομαι και να ασφαλιστω..(λεμε τωρα..)..εσεις μου εγγυαστε οτι απο την επομενη μερα θα φερεστε στους ποδηλατες οπως τους αρμοζει στον δρομο?? Δηλαδη οχι αθλια ? Δηλαδη εννοειτε πως οι σημερινοι οδηγοι μηχανοκινητων φερονται αθλια στους ποδηλατες επειδη οι δευτεροι δεν εχουν διπλωμα ???? Ξανα μανα δηλαδη οι ποδηλατες σαν να λεμε φταινε που βρισκονται στον δρομο χωρις διπλωμα και καλα παθαινουν οτι παθαινουν ενω ααααν ειχαν θα τους αγαπουσαν ολοι και θα τους περναγαν και κανα μετρακι παραπερα ???

Δυστυχως δεν ειναι τοσο απλο το θεμα..

Geoak79
Απών/απούσα

Δυσκολεύομαι να ακολουθήσω θα άλματα στην σκέψη σου. 

Θεωρήσες λανθασμένα ότι φέρομαι άσχημα στους ποδηλάτες και ότι εγώ είμαι σε ένα άλλο στρατόπεδο (έχουν κάνει πολύ κακο οι συζητήσεις στο internet σε πολύ κόσμο αλλά το προσπερνω).

Κινούμαι και πεζός, και ως οδηγός αυτοκινήτου και με ποδήλατο. 

Αφήνω το αν λαδωνουν για να πάρουν το διπλωμα και ως υπέρμαχος της συντεταγμενης κοινωνίας αναρωτιέμαι εάν και πως ο ποδηλάτης γνωρίζει  για παραδειγμα τι σημαίνει το κάθε σήμα στο οποίο είναι υποχρεωμένος να υπακούει και αυτός. Ποια η διαφορά του από τους οδηγούς που οφείλουν να έχουν στα χέρια τους δίπλωμα οδήγησης. 

Η άδεια ποδηλάτου νομίζω είναι ανουσια, για την ασφαλιση θεωρω ότι καλό θα ηταν να υπάρχει (εκτιμώ ότι δεν υπάρχουν οικονομικά συμβόλαιο). Εάν εμπλακεί σε ατυχημα, φέρει ευθύνη και γίνει ο λόγος που θα προκληθουν  ζημιες σε οχήματα και επιβάτες/πεζούς πως θα καλυφθεί η ζημιά;

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

mpampis7pireas εσύ? wink grin

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Geoak79 wrote:
Πως ξέρουμε ότι ο ποδηλάτης γνωρίζει τον ΚΟΚ; Ο οδηγός αυτοκινήτου και μηχανοκίνητου δικύκλου περνάει από τα γνωστά τεστ και λαμβάνει την πισυωποπιστ αποτέλεσμα ο αρμόδιο υπουργείο (με όλα τα ελλατωματα της διαδικασίας).  Με τον οδηγό του ποδηλάτου γιατί είναι διαφορετική η αντιμετώπιση;

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, και στην Ελλάδα και σε πάρα πολλές χώρες παγκοσμίως, οι νομοθέτες έχουν αποφασίσει ότι πεζοί / ποδηλάτες / οδηγοί μοτοποδηλάτων μέχρι κάποια κυβικά, δεν οφείλουν να πιστοποιούν την γνώση του ΚΟΚ (μέσω εξετάσεων), που όμως ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ (τουλάχιστον στα βασικά σημεία που τους αφορούν).

Σε αυτό το κομμάτι και για να δείξουν πόσο καίρια είναι αυτή η γνώση των βασικών κανόνων του ΚΟΚ, έχουν περάσει τη γνώση αυτή μέσα από την πρωτοβάθμια υποχρεωτική παιδεία. Με άλλα λόγια, ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, όλοι όσοι μετέχουν της βασικής εκπαίδευσης, παίρνουν τις βασικές γνώσεις του ΚΟΚ, με βάση τις οποίες μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί με ασφάλεια στους τυπικούς δρόμους μιας πόλης. Άρα, ναι θα ΩΦΕΙΛΕΙ να ξέρει τι σημαίνει κόκκινο, τι σημαίνει διάβαση, τι σημαίνει απαγορεύεται η στροφή δεξιά, τι σημαίνει παραχώρηση προτεραιότητας, τι σημαίνει ΣΤΟΠ και τι σημαίνει ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ, αλλά φυσικά δεν τον αφορά και δεν χρειάζεται να ξέρει τι σημαίνει η πράσινη ταμπέλα αυτοκινητόδρομου, τι σημαίνει η ταμπέλα με το βυτίο που μεταφέρει χημικά, τι σημαίνει η ταμπέλα με τη ζέβρα που πηδάει στο οδόστρωμα, πόσα μπουζί έχει ένας κινητήρας ΙΧ και πως πρέπει να φορτίσει την μπαταρία του οδηγός νταλίκας με ρυμουλκό.

Από κει και πέρα, όμως, το βασικότερο και αυτό που δεν αναφέρει ο νομοθέτεις και ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ δεν σε έχει απασχολήσει ποτέ, είναι ότι θα πρέπει να ξέρει τι να κάνει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που του πετάγεται ταξί και σταματάει μπροστά του, κάθε φορά που μηχανάκι του κάνει σφήνα, κάθε φορά που βλέπει παρκαρισμένο τζιπ στην ποδηλατολωρίδα, κάθε φορά που ο ΙΧης περνάει με κόκκινο μπροστά του, κάθε φορά που τον χτυπάει σοβαρά SUVης και τον αφήνει αιμόφυρτο στο οδόστρωμα.... κλπ κλπ κλπ.....

Και για να μην νομίσεις ότι είμαι τόοοοοοσο προκατειλημμένος απέναντι στα ΙΧ, να σου πω ότι και εγώ οδηγώ ΙΧ και εδώ και πάρα πολλά χρόνια ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ και ΦΩΝΑΖΩ ότι όλα αυτά θα διορθωθούν ΑΥΤΟΜΑΤΑ όταν η τροχαία ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ να βγει εκεί έξω και να κόψει κώλους (απλή πολιτική απόφαση είναι, όπως καταλαβαίνεις). Το όλο σενάριο το έχω σκεφτεί και διατυπώσει πολλάκις και σε πολλά fora. Επί ένα μήνα γίνεται έντονη ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ καμπάνια από την τροχαία: "ξεχάστε τα παλιά, πλέον η τροχαία αποφάσισε να κάνει το ΚΑΘΗΚΟΝ της". Τηλεόραση, ραδιόφωνο, ιντερνετ, ΜΜΜ τα πάντα όλα. Για τον ίδιο μήνα, η τροχαία είναι εκεί έξω, και κόβει κυρίως ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ κλήσεις και κάνει ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ (ΟΚ, σε εγκληματικές παραβιάσεις κόβει και κανονικές κλήσεις). Μόλις τελειώσει όμως εκείνος ο ριμαδο-μήνας, μετά βγαίνει όλη - σύσσωμη - απαξάπαντες  έξω εκεί στους δρόμους, συνέχεια και σε βάρδειες και τα ΣΚ και ΚΟΒΕΙ ΚΩΛΟΥΣ. ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Ό,ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΟΚ, μέχρι τελείας και μέχρι δεκάρας, και ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (πεζούς, ποδηλάτες, ρόλερς, καροτσάκια σουπερμάρκετ, ζογκλερικά μονόροδα, πυραυλοκίνητα πατίνια και τζιπάρες 3.500κ.εκ στην Ομήρου γωνία με Σκουφά..........)

Δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις οικονομικά στα πρόστιμα? ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ.

Θα δεις τι ωραία που μπορεί να πειθαρχήσει ο Ελληνάρας, και τι όμορφη που θα γίνει η καθημερινότητα μας στην πόλη και πόσο δεν θα ξαναασχοληθούμε με τέτοια πεζά θέματα........

 

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

αιθεροβάμων wrote:
Αλλα ας το παρουμε αλλοιως..δεχομαι λοιπον  να περασω απο εξετασεις και να αποκτησω διπλωμα ποδηλατου..επισης δεχομαι και να ασφαλιστω..(λεμε τωρα..)..εσεις μου εγγυαστε οτι απο την επομενη μερα θα φερεστε στους ποδηλατες οπως τους αρμοζει στον δρομο?? Δηλαδη οχι αθλια ? Δηλαδη εννοειτε πως οι σημερινοι οδηγοι μηχανοκινητων φερονται αθλια στους ποδηλατες επειδη οι δευτεροι δεν εχουν διπλωμα ???? Ξανα μανα δηλαδη οι ποδηλατες σαν να λεμε φταινε που βρισκονται στον δρομο χωρις διπλωμα και καλα παθαινουν οτι παθαινουν ενω ααααν ειχαν θα τους αγαπουσαν ολοι και θα τους περναγαν και κανα μετρακι παραπερα ???

...
Γειά σου ρε Αιθεροβάμονα!
Εξαιρετικό.
Ακριβώς έτσι!
 

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

Ετσι απο περιεργεια μιας και σκαλιζουμε αυτο το θεμα...

Πεστε μου σας παρακαλω..οταν σας ανοιγουν καταμουτρα πορτα συτοκινητου (οι γνωστες του κοκ), εμενα μου συμβαινει συχνα..φωνα ζετε δυνατα ΠΟΡΤΑΑ?? Εγω φωναζω..για δυο λογους..1.μηπως το θυμουνται την επομενη φορα και ανοιξουν πιο προσεκτικα ,και 2. μηπως και την ξανακλεισουν και το σωσουμε..

Ερωτηση δευτερη..τι απαντηση περνετε συνηθως απο τους οδηγους? Εγω παντως εκατο  στις εκατο φορες παιρνω την βαρυσημαντη απαντηση...αι γ@μσου ΡΕ!!

Ετσι καημο τοχω ενας μονο ενας να πει σορυ.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, και στην Ελλάδα και σε πάρα πολλές χώρες παγκοσμίως, οι νομοθέτες έχουν αποφασίσει ότι πεζοί / ποδηλάτες / οδηγοί μοτοποδηλάτων μέχρι κάποια κυβικά, δεν οφείλουν να πιστοποιούν την γνώση του ΚΟΚ (μέσω εξετάσεων), που όμως ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ (τουλάχιστον στα βασικά σημεία που τους αφορούν).

Σε αυτό το κομμάτι και για να δείξουν πόσο καίρια είναι αυτή η γνώση των βασικών κανόνων του ΚΟΚ, έχουν περάσει τη γνώση αυτή μέσα από την πρωτοβάθμια υποχρεωτική παιδεία. Με άλλα λόγια, ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, όλοι όσοι μετέχουν της βασικής εκπαίδευσης, παίρνουν τις βασικές γνώσεις του ΚΟΚ, με βάση τις οποίες μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί με ασφάλεια στους τυπικούς δρόμους μιας πόλης. Άρα, ναι θα ΩΦΕΙΛΕΙ να ξέρει τι σημαίνει κόκκινο, τι σημαίνει διάβαση, τι σημαίνει απαγορεύεται η στροφή δεξιά, τι σημαίνει παραχώρηση προτεραιότητας, τι σημαίνει ΣΤΟΠ και τι σημαίνει ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ, αλλά φυσικά δεν τον αφορά και δεν χρειάζεται να ξέρει τι σημαίνει η πράσινη ταμπέλα αυτοκινητόδρομου, τι σημαίνει η ταμπέλα με το βυτίο που μεταφέρει χημικά, τι σημαίνει η ταμπέλα με τη ζέβρα που πηδάει στο οδόστρωμα, πόσα μπουζί έχει ένας κινητήρας ΙΧ και πως πρέπει να φορτίσει την μπαταρία του οδηγός νταλίκας με ρυμουλκό.

Από κει και πέρα, όμως, το βασικότερο και αυτό που δεν αναφέρει ο νομοθέτεις και ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ δεν σε έχει απασχολήσει ποτέ, είναι ότι θα πρέπει να ξέρει τι να κάνει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που του πετάγεται ταξί και σταματάει μπροστά του, κάθε φορά που μηχανάκι του κάνει σφήνα, κάθε φορά που βλέπει παρκαρισμένο τζιπ στην ποδηλατολωρίδα, κάθε φορά που ο ΙΧης περνάει με κόκκινο μπροστά του, κάθε φορά που τον χτυπάει σοβαρά SUVης και τον αφήνει αιμόφυρτο στο οδόστρωμα.... κλπ κλπ κλπ.....

Και για να μην νομίσεις ότι είμαι τόοοοοοσο προκατειλημμένος απέναντι στα ΙΧ, να σου πω ότι και εγώ οδηγώ ΙΧ και εδώ και πάρα πολλά χρόνια ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ και ΦΩΝΑΖΩ ότι όλα αυτά θα διορθωθούν ΑΥΤΟΜΑΤΑ όταν η τροχαία ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ να βγει εκεί έξω και να κόψει κώλους (απλή πολιτική απόφαση είναι, όπως καταλαβαίνεις). Το όλο σενάριο το έχω σκεφτεί και διατυπώσει πολλάκις και σε πολλά fora. Επί ένα μήνα γίνεται έντονη ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ καμπάνια από την τροχαία: "ξεχάστε τα παλιά, πλέον η τροχαία αποφάσισε να κάνει το ΚΑΘΗΚΟΝ της". Τηλεόραση, ραδιόφωνο, ιντερνετ, ΜΜΜ τα πάντα όλα. Για τον ίδιο μήνα, η τροχαία είναι εκεί έξω, και κόβει κυρίως ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ κλήσεις και κάνει ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ (ΟΚ, σε εγκληματικές παραβιάσεις κόβει και κανονικές κλήσεις). Μόλις τελειώσει όμως εκείνος ο ριμαδο-μήνας, μετά βγαίνει όλη - σύσσωμη - απαξάπαντες  έξω εκεί στους δρόμους, συνέχεια και σε βάρδειες και τα ΣΚ και ΚΟΒΕΙ ΚΩΛΟΥΣ. ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Ό,ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΟΚ, μέχρι τελείας και μέχρι δεκάρας, και ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (πεζούς, ποδηλάτες, ρόλερς, καροτσάκια σουπερμάρκετ, ζογκλερικά μονόροδα, πυραυλοκίνητα πατίνια και τζιπάρες 3.500κ.εκ στην Ομήρου γωνία με Σκουφά..........)

Δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις οικονομικά στα πρόστιμα? ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ.

Θα δεις τι ωραία που μπορεί να πειθαρχήσει ο Ελληνάρας, και τι όμορφη που θα γίνει η καθημερινότητα μας στην πόλη και πόσο δεν θα ξαναασχοληθούμε με τέτοια πεζά θέματα........

Πέτρο, με κάτι τέτοιες βαρυσήμαντες δηλώσεις και θέσεις ξεκίνησε και ο Αμυράς... και είδες που... κατ... έφτασε! Πρόσεχε! wink grin

(Πάντως, ωραία τα λες thumbs up)

 

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

αιθεροβάμων wrote:

Πεστε μου σας παρακαλω..οταν σας ανοιγουν καταμουτρα πορτα συτοκινητου (οι γνωστες του κοκ), εμενα μου συμβαινει συχνα..φωνα ζετε δυνατα ΠΟΡΤΑΑ...

Για δοκίμασε να φωνάξεις δυνατά ΒΑΓΓΕΛΗ μπας και κλείσει!

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

έχω και εγώ το κακό συνήθειο, κυριως σε έναν συγκεκριμένο κατηφορικό δρόμο, να πηγαίνω τέρμα δεξιά, μια παλάμη από τις πόρτες των παρκαρισμένων.... Το οδόστρωμα είναι εντελώς γ@μ4μένο από τα βαρειά οχήματα (τρόλευ, φορτηγά κλπ) και έχει δύο μεγάλες σκαμμένες - κατεστραμένες "λωρίδες" εκεί που θα έπρεπε κανονικά να πηγαίνω... και δεν μπορώ να πάω εκεί γιατί θα πάρω τα λάστιχα στην μασχάλη.... οπότε πάω τέρμα δεξιά.

Και κλασικά όλα τα δεξιά παρκαρισμένα είτε ξεπαρκάρουν χωρίς να έχουν βγάλει φλας, είτε ανοίγουν πόρτες έτσι αέρα-πατέρα.

Συνήθως προσπαθώ να δω αν υπάρχει κάποιος μέσα στα οχήματα, από την αριστερή μεριά του οχήματος, και πάντα βγάζω πολεμική κραυγή ΕΕΟΟ ή ΕΕΠΠ.

Μια φορά θυμάμαι ότι έτυχα σε παππού ταξιτζή. Άνοιξε ΔΙΑΠΛΑΤΑ την πόρτα (ξέρετε, εκείνη η φάση που την τινάζουν την πόρτα μακρυά με δύναμη, γιατί η κοιλιά και τα χρόνια δεν βοηθούν να βγουν αλλιώς από το όχημα). Του φώναξα και με έβρισε ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑΙΝΑ ΔΕΞΙΑ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ. Οπότε του εξήγησα ότι την επόμενη φορά που θα βρει μπροστά του ποδηλάτη που θα πηγαίνει ΑΡΓΑ στο ΚΕΝΤΡΟ της λωρίδας, έτσι και του κορνάρει ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΞΑΝΑΣΗΚΩΘΕΙ.... [μάλλον τσάμπα / άχρηστη κατάρα του έριξα... thumb down]. Με κοιτούσε σαν εξωγήινο....

.

.

.

.

.

.

.

Βασίλη, πιο πάνω με πίκρανες. Κράτα ένα επίπεδο στο φόρουμ. Προσπάθησε. Το να αναφέρεις το όνομα του ypistolΑμυρά πλέον, αυτόματα ρίχνει το επίπεδο..... Και το να τον ανφέρεις σην ίδια πρόταση με το όνομα μου με θίγει. sad

 

 

 

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

Geoak79 wrote:

Πως ξέρουμε ότι ο ποδηλάτης γνωρίζει τον ΚΟΚ; Ο οδηγός αυτοκινήτου και μηχανοκίνητου δικύκλου περνάει από τα γνωστά τεστ και λαμβάνει την πισυωποπιστ αποτέλεσμα ο αρμόδιο υπουργείο (με όλα τα ελλατωματα της διαδικασίας). 

 

Με τον οδηγό του ποδηλάτου γιατί είναι διαφορετική η αντιμετώπιση; 

................................και όχι η πιστοποίηση.

Βλέπεις η πιστοποίηση που λαμβάνουν οι οδηγοί των μηχανοκίνητων δεν σημαίνει τελικά και πολλά πράγματα μιας και το πλήθος των παραβάσεων και των τροχαίων μας  οδηγούν στο συμπέρασμα πως τελικά δεν γνωρίζουν ούτε αυτοί κάτι παραπάνω απο έναν ποδηλάτη που δεν γνωρίζει(που δεν έχει πιστοποιηθει όπως υπονοείς).

Αντιμετωπίζεται διαφορετικά γιατί πολύ απλά αποτελεί το 0,01% της αστικής μετακίνησης και δεν εμπλέκεται με δική του υπαιτιότητα σε τροχαίο στο 98% των περιπτώσεων.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα
Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

εκανα μαλακια και εσβησα οτι ειχα γραψει. εγινε καταλαθος.
ΤΙ είχα γραψει????

 

contact