δλδ υπάρχουν e-bikes me 150-200 euro
γιατί τα ποδήλατα από τόσο ξεκινάν
μπατριολατες=αυτός που κινητέ με μπαταρία (δικιά μου λέξη)
Κάποιος έχει αναφέρει πως βρήκε στο Alex Pak με 300..!!! Εγώ είπα πως «Οι τιμές των Ηλεκτρικών ποδηλάτων δεν είναι παραπάνω από ένα καλό απλό ποδήλατο». Δεν νομίζω πως αγοράζεις ένα «καλό» με 150-200 euro. Εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα.
Με κάλυψες με την άγνωστη λέξη.
Θέλω να μοιραστό κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες που αξίζει να γνωρίζεται σε περίπτωση που θελήσετε να αγοράσετε Ηλεκτρικό Ποδήλατο. Καθαρά και μόνο προσωπικές μου απόψεις από την χρήση.
Το «Brake cut off», σύστημα ασφαλείας που σταματάει αυτόματα την λειτουργία του μοτέρ με το που πατήσεις φρένο. Δεν το έχουν τα «ΚΙΤ» που προσαρμόζονται σε «οποιοδήποτε» ποδήλατο, καθώς και κάποια μοντέλα στην αγορά. Το θεωρό πολύ σημαντικό σύστημα ασφαλείας για τον αναβάτη αλλά και για το ποδήλατο, ιδίως αν το ποδήλατο ΔΕΝ είναι εφοδιασμένο με δισκόφρενα.
Το δεύτερο σημείο είναι ο «Controller» η επιλογέας λειτουργίας της υποβοήθησης. Τα περισσότερα μοντέλα που βλέπω έχουν έναν επιλογέα με Low-Mid-High που ρυθμίζεται ο βαθμός υποβοήθησης ενώ κάποια άλλα, όπως το δικό μου έχει χειριστήριο στο grip, σαν τα μηχανάκια, γκάζι δλδ, το οποίο νομίζω πως στην πράξει είναι πιο σωστό γιατί ρυθμίζεις την αιτούμενη ισχύ ανά πάσα στιγμή χωρίς να χρειάζεται ο αναβάτης τα αφήσει το ένα χέρι από το τιμόνι για να πατήσει το εκάστοστε κουμπί υποβοήθησης.
και αυτό το δείχνεις για να αποδείξεις το πόσο οικονομικά είναι τα e-bikes?
με 2000 ευρό παίρνω ποδήλατο κοντά στα 9 κιλά για αγώνες
αυτό φαντάζομαι είναι για να κάνεις 20-30 χλμ μέσα στην πόλη
κάτι που εγώ το κάνω με ποδήλατο των 400 ευρό
:D
και αυτό το δείχνεις για να αποδείξεις το πόσο οικονομικά είναι τα e-bikes?
με 2000 ευρό παίρνω ποδήλατο κοντά στα 9 κιλά για αγώνες
αυτό φαντάζομαι είναι για να κάνεις 20-30 χλμ μέσα στην πόλη
κάτι που εγώ το κάνω με ποδήλατο των 400 ευρό
:D
me mperdevis ligo....
Me rotises kati, kai sou apantisa. Ipa pos mporis na vris kai me 300 euro, alla kai ta 2000 euro mpori ontos gia poli kosmo na ine mia periousia, gia allous oxi omos, afto to xaraktirizi an ine podilato i oxi ?
Sou ipa episis pos i timi ine oso ena "kalo" podilato, aplo, xoris afto na simeni pos den vriskis pio ftino opos vriskis kai pio akrivo. Apo tin alli mou les pos me mia koursa 400 euro agorazis to idio kai me 2000 euro, den nomizo pos etsi ine.
To thema mou thimizi ligo tin siggrisi enos aftokinitou me aftomato sasman i simvatiko, kapio tha sou pi pos to simvatiko ine kalitero kai kapios tha sou pi pos to aftomato ine kalitero kai as dinis 2000 euro parapano, afto mou thimizi.
με 2000 ευρό παίρνω ποδήλατο κοντά στα 9 κιλά για αγώνες
Κούρσα 8.5 κιλών, ειδική παραγγελία από Γερμανία (γιατί η αντιπροσωπεία εδώ δεν φέρνει την γυναικεία σειρά), 1200 ευρώ... Την σηκώνεις με το μικρό σου δαχτυλάκι! Με τα υπόλοιπα, παίρνεις ένα mountain και ένα city ή ένα tour για ταξιδάκια... Κι όλα αυτά μαζί, σε βάρος ΔΕΝ φτάνουν και πάλι το βάρος του ΕΝΟΣ e-bike...
Τέλοσπάντων, αν κάποιοι τα προτιμούν και θα δίνανε 2-3 μισθούς για ένα ποδήλατο με μοτέρ και μπαταρίες... Τι να πείς... Πάντως παιδιά, πάρτε το φθηνό, ώστε όταν το βαρεθείτε, να δώσετε τα χρήματά σας για ένα αξιοπρεπές ποδήλατο.
Η Βαγγελιώ (royaloak) σε άλλο post μοιράστηκε μαζί μας την χαρά της για το κουρσάκι της (που νομίζω είναι fitness πάντως, τέλοσπάντων). Και κανένας από όσους έχουν e-bike δεν έχει την ηλικία της ή τα προβλήματα υγείας της...
Γενικά, δεν ξέρω αν τα μοτερήσια ποδήλατα είναι ποδήλατα, αλλά ξέρω ποιοί ποδηλάτες είναι ποδηλάτες...
Στην καρδιά πάνω απ' όλα...
κοίταξε
το ktm
καλά να είναι όσοι το αγόρασαν
είναι ένα ποδήλατο που δεν είναι για πάνω από 20-30χλμ πορεία
γιατί αν κάνεις παραπάνω θα σου φύγει η μέση και θα την ψάχνεις στον δρόμο
οπότε αν εσύ θεωρείς ότι θα δόσεις 2000 ευρό για να κάνεις πορεία 5-10 χλμ και αυτά με υποβοήθηση
σημαίνεις ότι δεν ξέρεις απο ποδήλατα και απο αγοραστική αξία κτλ κτλ κτλ
εκτός αν πιστεύεις ότι αυτό το "ποδήλατο" είναι για παραπάνω πράγματα
@fantasmamore
τι να λέμε
εγώ έχω έναν φίλο με 4 δισκοκυλες και κάνει πορείες 50-60 χλμ
αλλά δεν είναι τεμπέλης
δεν είναι το βάρος το πρόβλημα
αλλά το γεγονός πως πληρώνεις την ματαιοδοξία σου
εγώ είμαι υπέρβαρος δεν λαχανιάζω εύκολα
και όμως κάνε μέρα παρά μέρα 28 χλμ το πρωί και τα σ/κ πάνω από 50
και ανηφόρες ανεβαίνω και τα πάντα
τι να λέμε τώρα
Βρίσκω πολύ δογματική την προσέγγιση ότι τα ηλεκτρικά ποδήλατα "Δεν είναι ποδήλατα" (ως ιδιοκτήτης σπαστού πάντως, το έχω ακούσει και για τα σπαστά). Σε κάθε περίπτωση, θεωρώ ότι όσοι διαβάζουν αυτό το site, έχουν πλήρως αποδεχθεί την εξίσωση ποδήλατο = πετάλι + κούραση και τους αρέσει, οπότε ένα e-bike δε θα βρει και ιδιαίτερη ανταπόκριση εδώ.
Από εκεί και πέρα, θα ήθελα να κάνω τη διάκριση ανάμεσα στα λεγόμενα pedelec και στα ποδήλατα με ηλεκτρικό moter. Στα πρώτα ο ηλεκτροκινητήτας λειτουργεί μόνο αν κάνεις πετάλι και ουσιαστικά προσφέρει υποβοήθηση. Τα δεύτερα μπορούν να λειτουργήοσυν (με μικρή σχετικά αυτονομία) και χωρί ςκαθόλου πετάλι. Σαφώς τα πρώτα είναι πιο κοντά στην ιδέα του ποδηλάτου.
Τώρα, ας μην αναζητήσουμε σε ορισμούς το αν είναι ποδήλατο ή όχι. Αν αύριο εξαφανίζονταν 1000 αυτοκίνητα από τους δρόμους και στη θέση τους εμφανίζονται 1500 ηλεκτρικά ποδήλατα, πάλι θα ήταν πολύ καλύτερη η καθημερινότητά μας. Δεν είναι ούτε ζήτημα φυγοπονίας ούτε τεμπελιάς αν κάποιοι επιθυμούν τη μετακίνηση με ηλεκτρικό ποδήλατο. Εϊναι μια διαφορετική προσέγγιση του ζητήματος "μετακίνηση", στην οποία προσωπικά δε θα προσέφευγα, αλλά δεν ξέρω τι θα κάνω στο μέλλον...
Οφείλω να πω πάντως, ότι μου φαίνονται κακάσχημα τα ρημάδια... (είδα όμως κάποια πανέμορφα Hawk - google it).
με 2000 ευρό παίρνω ποδήλατο κοντά στα 9 κιλά για αγώνες
Κούρσα 8.5 κιλών, ειδική παραγγελία από Γερμανία (γιατί η αντιπροσωπεία εδώ δεν φέρνει την γυναικεία σειρά), 1200 ευρώ... Την σηκώνεις με το μικρό σου δαχτυλάκι! Με τα υπόλοιπα, παίρνεις ένα mountain και ένα city ή ένα tour για ταξιδάκια... Κι όλα αυτά μαζί, σε βάρος ΔΕΝ φτάνουν και πάλι το βάρος του ΕΝΟΣ e-bike...
Τέλοσπάντων, αν κάποιοι τα προτιμούν και θα δίνανε 2-3 μισθούς για ένα ποδήλατο με μοτέρ και μπαταρίες... Τι να πείς... Πάντως παιδιά, πάρτε το φθηνό, ώστε όταν το βαρεθείτε, να δώσετε τα χρήματά σας για ένα αξιοπρεπές ποδήλατο.
Η Βαγγελιώ (royaloak) σε άλλο post μοιράστηκε μαζί μας την χαρά της για το κουρσάκι της (που νομίζω είναι fitness πάντως, τέλοσπάντων). Και κανένας από όσους έχουν e-bike δεν έχει την ηλικία της ή τα προβλήματα υγείας της...
Γενικά, δεν ξέρω αν τα μοτερήσια ποδήλατα είναι ποδήλατα, αλλά ξέρω ποιοί ποδηλάτες είναι ποδηλάτες...
Στην καρδιά πάνω απ' όλα...
Den diafono idiera mazi sou. Alla sto Ilektriko podilato, DEN se endiaferi to varos idietera (ektos apo to kouvalima). To kostos kai i epilogi agoras ilektrikou podilato nomizo pos ine prosopiki apopsi tou kathenos.
plannet wrote:
κοίταξε
το ktm
καλά να είναι όσοι το αγόρασαν
είναι ένα ποδήλατο που δεν είναι για πάνω από 20-30χλμ πορεία
γιατί αν κάνεις παραπάνω θα σου φύγει η μέση και θα την ψάχνεις στον δρόμο
οπότε αν εσύ θεωρείς ότι θα δόσεις 2000 ευρό για να κάνεις πορεία 5-10 χλμ και αυτά με υποβοήθηση
σημαίνεις ότι δεν ξέρεις απο ποδήλατα και απο αγοραστική αξία κτλ κτλ κτλ
εκτός αν πιστεύεις ότι αυτό το "ποδήλατο" είναι για παραπάνω πράγματα
Den ime se thesi na krino to poso kalo ine ena KTM se sxesi me alla giati den exo dokimasi ta alla !!, to KTM pou exo parkarismeno me ena daxtilo skoni pano tou me kalipte arketa san aplo podilato, kai ston dromo itan arketa kalo, alla to varethika, kai sigoura den ime diatethimenos na kano 20-30 km kathimerina me ola ta pragmata pou mporo ke kouvalao me to ilektriko simera.
Βρίσκω πολύ δογματική την προσέγγιση ότι τα ηλεκτρικά ποδήλατα "Δεν είναι ποδήλατα" (ως ιδιοκτήτης σπαστού πάντως, το έχω ακούσει και για τα σπαστά). Σε κάθε περίπτωση, θεωρώ ότι όσοι διαβάζουν αυτό το site, έχουν πλήρως αποδεχθεί την εξίσωση ποδήλατο = πετάλι + κούραση και τους αρέσει, οπότε ένα e-bike δε θα βρει και ιδιαίτερη ανταπόκριση εδώ.
Από εκεί και πέρα, θα ήθελα να κάνω τη διάκριση ανάμεσα στα λεγόμενα pedelec και στα ποδήλατα με ηλεκτρικό moter. Στα πρώτα ο ηλεκτροκινητήτας λειτουργεί μόνο αν κάνεις πετάλι και ουσιαστικά προσφέρει υποβοήθηση. Τα δεύτερα μπορούν να λειτουργήοσυν (με μικρή σχετικά αυτονομία) και χωρί ςκαθόλου πετάλι. Σαφώς τα πρώτα είναι πιο κοντά στην ιδέα του ποδηλάτου.
Τώρα, ας μην αναζητήσουμε σε ορισμούς το αν είναι ποδήλατο ή όχι. Αν αύριο εξαφανίζονταν 1000 αυτοκίνητα από τους δρόμους και στη θέση τους εμφανίζονται 1500 ηλεκτρικά ποδήλατα, πάλι θα ήταν πολύ καλύτερη η καθημερινότητά μας. Δεν είναι ούτε ζήτημα φυγοπονίας ούτε τεμπελιάς αν κάποιοι επιθυμούν τη μετακίνηση με ηλεκτρικό ποδήλατο. Εϊναι μια διαφορετική προσέγγιση του ζητήματος "μετακίνηση", στην οποία προσωπικά δε θα προσέφευγα, αλλά δεν ξέρω τι θα κάνω στο μέλλον...
Οφείλω να πω πάντως, ότι μου φαίνονται κακάσχημα τα ρημάδια... (είδα όμως κάποια πανέμορφα Hawk - google it).
makari na figoun 1000 aftokinita kai na mpoun 1500 podilata, oti tipou kai an ine afta.
ida ta HAWK, exis dikio, exoun oreo sxedio, kapos palio..... prosopika omos den tha to agoraza, tha protimousa kati pio mederno (look).
ρε μεγάλε τα πλεονεκτήματα που λες σε απομακρύνουν από το να κάνεις ποδήλατο
για να κάνεις πηδάλι θέλεις μπαταρία
για να κουβαλήσεις ένα σακίδιο θέλεις μπαταρία
πάρε scouter θα πηγαίνεις και πιο γρήγορα :D
ρε μεγάλε τα πλεονεκτήματα που λες σε απομακρύνουν από το να κάνεις ποδήλατο
για να κάνεις πηδάλι θέλεις μπαταρία
για να κουβαλήσεις ένα σακίδιο θέλεις μπαταρία
πάρε scouter θα πηγαίνεις και πιο γρήγορα :D
Arxonta mou, den thelo scooter, ilektriko podilato ithela kai afto pira, kai oxi mono pira alla pleon exo idi agorasi 5.... exo pari se oli mou tin oikogenia, mexri kai stin pethera mou pira... afou to goustaro, esena ti logos sou pefti?? esi min to paris !! soni kai kala prepi na liono sto petali, DEN GOUSTARO !!! apla
Thelo na me pigenoferni kai na kano petali oooopote ego goustaro kai MONO tote.
οχι ρε
καλά έκανες και πήρες ηλεκτρικά
και καλά κάνεις και δεν θέλεις να κάνεις πετάλι
απλά μην νομίζεις πως είσαι ποδηλάτης
είσαι μπαταριολάτης :D
οπότε είσαι πιο κοντά σε ένα αυτοκίνητο που και αυτοί δεν θέλουν να κάνουν πετάλι
και θέλουν να κουβαλάνε και πράγματα που με ένα κανονικό ποδήλατο δεν μπορούν
και δεν θέλουν να ιδρώνουν
και στα 50 τους η χοληστερίνη έχει πιάσει ταβάνι
και μετά βέβαια καλά κάνουν και χαπακόνονται
:D
απλά μην πας να το παίξεις κάτι που δεν είσαι
οχι ρε
καλά έκανες και πήρες ηλεκτρικά
και καλά κάνεις και δεν θέλεις να κάνεις πετάλι
απλά μην νομίζεις πως είσαι ποδηλάτης
είσαι μπαταριολάτης :D
οπότε είσαι πιο κοντά σε ένα αυτοκίνητο που και αυτοί δεν θέλουν να κάνουν πετάλι
και θέλουν να κουβαλάνε και πράγματα που με ένα κανονικό ποδήλατο δεν μπορούν
και δεν θέλουν να ιδρώνουν
και στα 50 τους η χοληστερίνη έχει πιάσει ταβάνι
και μετά βέβαια καλά κάνουν και χαπακόνονται
:D
απλά μην πας να το παίξεις κάτι που δεν είσαι
isa isa, simfono pos den ime podilatis, mpori omos kai na gino. Diafono pos ime pio konta sto aftokinitisti i ton mixanovio, praktika toylaxiston !! se thema igeias klp klp isos kai na simfoniso alla oxi apolita. Tora ti tha gini se 10 xronia..... megali i xari Tou.... as mas aksiosi na exoume planiti gia arxi kai vlepoume... :D
αφου συμφωνείς ότι δεν είσαι ποδηλάτης
τότε μην ξαναπείς αυτό το πράγμα ποδήλατο
για να σώσεις τον πλανήτη σου πρέπει πρώτα να σώσεις τον εαυτό σου
ο πλανήτης δεν σε έχει ανάγκη
για δεις που είσαι πιο κοντά δες τους λόγους που παίρνεις ένα όχημα και θα βρεις που είσαι πιο κοντά
:D
αφου συμφωνείς ότι δεν είσαι ποδηλάτης
τότε μην ξαναπείς αυτό το πράγμα ποδήλατο
για να σώσεις τον πλανήτη σου πρέπει πρώτα να σώσεις τον εαυτό σου
ο πλανήτης δεν σε έχει ανάγκη
για δεις που είσαι πιο κοντά δες τους λόγους που παίρνεις ένα όχημα και θα βρεις που είσαι πιο κοντά
:D
Ego DEN ime podilatis giati arnoume na kano petali para pano apo oso xriazete.... afto to "pragma" omos ine Podilato me ipovoithisi. An kapios theli mpori na kani mono petali xoris tin ipovoithisi, ego pistevo. Esi tora pistevis pos den ine !! aftes ine oi prosopikes mas apopsis omos, oute ego mporo i thelo na se piso gia kati diaforetiko, alla oute esi mporis na pisis emena.
O Planitis me exi anangi, xriazete kai tin diki mou simvoli sto na veltiothi i katastasi tou, oso anangi exi kai tin diki sou prospathia... opos kai oloklirou tou kosmou... oles oi prospathies ine kalodexoumenes, apopsi mou.
Emena me kalipti pliros afto to podilato, me ekane na afiso ta aftokinita mou stin kathimerinotita mou, kai as exo trela kai psonio me afta, 5 ta exo.... ola parkarismena pleon, kata anagi kai mono ta kikloforo. Etsi ego pistevo, mpori kai na kano lathos, mexri stigmis nomizo pos ime se kalo dromo.
Χαίρομαι πολύ που υπάρχουν & άλλοι εκτός από εμένα που κινούνται με ηλεκτρικό ποδήλατο. Το δικό μου το λένε Dinghi Special & με πάει κάθε μέρα στη δουλειά μου, περίπου 12 χλμ απόσταση πήγαινέλα,εδώ & ένα χρόνο, ακούραστα σαν ένα γαϊδουράκι. Το πήρα από ένα μαγαζί στο Κουκάκι με 900€, όπου είχε & άλλα μοντέλλα με διαφορετικά βάρη,μπαταρίες & σπαστά, όλα με τις απαραίτητες εγγυήσεις & υποστήρηξη, που το ακριβότερο είχε 1700€. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη, μπορώ να πω ότι έχει αλλάξει τη ζωή μου & φυσικά πριν δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι θα έκανα τόσα χλμ. καθημερινά με ποδήλατο! Νομίζω πως πολλές γυναίκες & όχι μόνο, θα άξιζε να δοκιμάσουν την ίδια ευχαρίστηση, παρόμοια με ενός απλού ποδηλάτου.
Για αυτούς δε που μιλούν άσχημα για τα ηλ. ποδήλατα, έχω να πω ότι η αντίληψή τους είναι λίγο ρατσιστική, γιατί είναι σαν να αποκλείουν όλους εμάς που δοκιμάσαμε ένα απλό ποδήλατο στην καθημερτινότητά μας & δεν τα καταφέραμε (λόγω κούρασης, λόγω ιδρώτα), από την απόλυτη ελευθερία & ανεξαρτησία που σου προσφέρει η καθημερινή χρήση ενός ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ,ηλεκτρικού ή άλλου.
Είναι πραγματικά πολύ όμορφο κάθε φορά που κάποιος μοιράζεται μαζί μας την αγάπη του για ποδήλατο και κυρίως αυτό το "μου άλλαξε την ζωή" μου αρέσει πάρα πολύ, έχει συμβεί και σε εμένα και σε πολλούς άλλους εδώ μέσα, αν όχι σε όλους. Πραγματικά ελπίζω το παράδειγμα σου να το ακολουθήσουν κι άλλοι. Και κυρίως ελπίζω αυτό το ηλεκτρικό "ποδήλατο" να γίνει η αφετηρία ώστε κάποια μέρα, να αγοράσετε ποδήλατα που θα κινούνται με την καρδιά σας και τους μύες σας και όχι από μπαταρίες, ώστε να μπορέσετε να νιώσετε την ικανοποίηση που προσφέρει η κορυφή ενός βουνού, που μόλις έχει νικηθεί από την ανάσα σας, να μπορέσετε να ταξιδεύετε με το ποδήλατο, γιατί αυτό, είναι ότι πιο όμορφο έχω νιώσει ποτέ...
Για ντεπόζιτο να έχετε το παγουράκι σας με το νερό...
και για βοήθημα παστέλια και ισοτονικά...
και το μόνο πράγμα που θα φορτίζετε, να είναι το στομάχι σας, στην παραλιακή ταβέρνα κάποιου νησιού...
Κι όταν το νιώσετε αυτό, θα καταλάβετε την διαφορά της ελευθερίας που αισθάνομαι εγώ, από την αυτονομία ενός μηχανισμού...
Με ειλικρινά φιλική διάθεση
Γιώργος
Χαίρομαι πολύ που υπάρχουν & άλλοι εκτός από εμένα που κινούνται με ηλεκτρικό ποδήλατο. Το δικό μου το λένε Dinghi Special & με πάει κάθε μέρα στη δουλειά μου, περίπου 12 χλμ απόσταση πήγαινέλα,εδώ & ένα χρόνο, ακούραστα σαν ένα γαϊδουράκι. Το πήρα από ένα μαγαζί στο Κουκάκι με 900€, όπου είχε & άλλα μοντέλλα με διαφορετικά βάρη,μπαταρίες & σπαστά, όλα με τις απαραίτητες εγγυήσεις & υποστήρηξη, που το ακριβότερο είχε 1700€. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη, μπορώ να πω ότι έχει αλλάξει τη ζωή μου & φυσικά πριν δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι θα έκανα τόσα χλμ. καθημερινά με ποδήλατο! Νομίζω πως πολλές γυναίκες & όχι μόνο, θα άξιζε να δοκιμάσουν την ίδια ευχαρίστηση, παρόμοια με ενός απλού ποδηλάτου.
Για αυτούς δε που μιλούν άσχημα για τα ηλ. ποδήλατα, έχω να πω ότι η αντίληψή τους είναι λίγο ρατσιστική, γιατί είναι σαν να αποκλείουν όλους εμάς που δοκιμάσαμε ένα απλό ποδήλατο στην καθημερτινότητά μας & δεν τα καταφέραμε (λόγω κούρασης, λόγω ιδρώτα), από την απόλυτη ελευθερία & ανεξαρτησία που σου προσφέρει η καθημερινή χρήση ενός ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ,ηλεκτρικού ή άλλου.
kalos irthes, edo stin gonitsa pleon mporoume kai sizitame, stis arxes ixame merikes diamaxes alla nomizo pos tis kseperasame.
Mirasou mazi mas kai esi tis empiries xrisis tou ilektrikou podilatou. Na ise kala kai kales voltes.:-)
δλδ υπάρχουν e-bikes me 150-200 euro
γιατί τα ποδήλατα από τόσο ξεκινάν
μπατριολατες=αυτός που κινητέ με μπαταρία (δικιά μου λέξη)
Κάποιος έχει αναφέρει πως βρήκε στο Alex Pak με 300..!!! Εγώ είπα πως «Οι τιμές των Ηλεκτρικών ποδηλάτων δεν είναι παραπάνω από ένα καλό απλό ποδήλατο». Δεν νομίζω πως αγοράζεις ένα «καλό» με 150-200 euro. Εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα.
Με κάλυψες με την άγνωστη λέξη.
δείξε μου ένα e-bike και πες μου πόσο κάνει
:D
Θέλω να μοιραστό κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες που αξίζει να γνωρίζεται σε περίπτωση που θελήσετε να αγοράσετε Ηλεκτρικό Ποδήλατο. Καθαρά και μόνο προσωπικές μου απόψεις από την χρήση.
Το «Brake cut off», σύστημα ασφαλείας που σταματάει αυτόματα την λειτουργία του μοτέρ με το που πατήσεις φρένο. Δεν το έχουν τα «ΚΙΤ» που προσαρμόζονται σε «οποιοδήποτε» ποδήλατο, καθώς και κάποια μοντέλα στην αγορά. Το θεωρό πολύ σημαντικό σύστημα ασφαλείας για τον αναβάτη αλλά και για το ποδήλατο, ιδίως αν το ποδήλατο ΔΕΝ είναι εφοδιασμένο με δισκόφρενα.
Το δεύτερο σημείο είναι ο «Controller» η επιλογέας λειτουργίας της υποβοήθησης. Τα περισσότερα μοντέλα που βλέπω έχουν έναν επιλογέα με Low-Mid-High που ρυθμίζεται ο βαθμός υποβοήθησης ενώ κάποια άλλα, όπως το δικό μου έχει χειριστήριο στο grip, σαν τα μηχανάκια, γκάζι δλδ, το οποίο νομίζω πως στην πράξει είναι πιο σωστό γιατί ρυθμίζεις την αιτούμενη ισχύ ανά πάσα στιγμή χωρίς να χρειάζεται ο αναβάτης τα αφήσει το ένα χέρι από το τιμόνι για να πατήσει το εκάστοστε κουμπί υποβοήθησης.
http://www.ktm-bikes.at/2009/at/cityblitz.php ... 2000 eur. (paradigma)
και αυτό το δείχνεις για να αποδείξεις το πόσο οικονομικά είναι τα e-bikes?
με 2000 ευρό παίρνω ποδήλατο κοντά στα 9 κιλά για αγώνες
αυτό φαντάζομαι είναι για να κάνεις 20-30 χλμ μέσα στην πόλη
κάτι που εγώ το κάνω με ποδήλατο των 400 ευρό
:D
me mperdevis ligo....
Me rotises kati, kai sou apantisa. Ipa pos mporis na vris kai me 300 euro, alla kai ta 2000 euro mpori ontos gia poli kosmo na ine mia periousia, gia allous oxi omos, afto to xaraktirizi an ine podilato i oxi ?
Sou ipa episis pos i timi ine oso ena "kalo" podilato, aplo, xoris afto na simeni pos den vriskis pio ftino opos vriskis kai pio akrivo. Apo tin alli mou les pos me mia koursa 400 euro agorazis to idio kai me 2000 euro, den nomizo pos etsi ine.
To thema mou thimizi ligo tin siggrisi enos aftokinitou me aftomato sasman i simvatiko, kapio tha sou pi pos to simvatiko ine kalitero kai kapios tha sou pi pos to aftomato ine kalitero kai as dinis 2000 euro parapano, afto mou thimizi.
Κούρσα 8.5 κιλών, ειδική παραγγελία από Γερμανία (γιατί η αντιπροσωπεία εδώ δεν φέρνει την γυναικεία σειρά), 1200 ευρώ... Την σηκώνεις με το μικρό σου δαχτυλάκι! Με τα υπόλοιπα, παίρνεις ένα mountain και ένα city ή ένα tour για ταξιδάκια... Κι όλα αυτά μαζί, σε βάρος ΔΕΝ φτάνουν και πάλι το βάρος του ΕΝΟΣ e-bike...
Τέλοσπάντων, αν κάποιοι τα προτιμούν και θα δίνανε 2-3 μισθούς για ένα ποδήλατο με μοτέρ και μπαταρίες... Τι να πείς... Πάντως παιδιά, πάρτε το φθηνό, ώστε όταν το βαρεθείτε, να δώσετε τα χρήματά σας για ένα αξιοπρεπές ποδήλατο.
Η Βαγγελιώ (royaloak) σε άλλο post μοιράστηκε μαζί μας την χαρά της για το κουρσάκι της (που νομίζω είναι fitness πάντως, τέλοσπάντων). Και κανένας από όσους έχουν e-bike δεν έχει την ηλικία της ή τα προβλήματα υγείας της...
Γενικά, δεν ξέρω αν τα μοτερήσια ποδήλατα είναι ποδήλατα, αλλά ξέρω ποιοί ποδηλάτες είναι ποδηλάτες...
Στην καρδιά πάνω απ' όλα...
κοίταξε
το ktm
καλά να είναι όσοι το αγόρασαν
είναι ένα ποδήλατο που δεν είναι για πάνω από 20-30χλμ πορεία
γιατί αν κάνεις παραπάνω θα σου φύγει η μέση και θα την ψάχνεις στον δρόμο
οπότε αν εσύ θεωρείς ότι θα δόσεις 2000 ευρό για να κάνεις πορεία 5-10 χλμ και αυτά με υποβοήθηση
σημαίνεις ότι δεν ξέρεις απο ποδήλατα και απο αγοραστική αξία κτλ κτλ κτλ
εκτός αν πιστεύεις ότι αυτό το "ποδήλατο" είναι για παραπάνω πράγματα
@fantasmamore
τι να λέμε
εγώ έχω έναν φίλο με 4 δισκοκυλες και κάνει πορείες 50-60 χλμ
αλλά δεν είναι τεμπέλης
δεν είναι το βάρος το πρόβλημα
αλλά το γεγονός πως πληρώνεις την ματαιοδοξία σου
εγώ είμαι υπέρβαρος δεν λαχανιάζω εύκολα
και όμως κάνε μέρα παρά μέρα 28 χλμ το πρωί και τα σ/κ πάνω από 50
και ανηφόρες ανεβαίνω και τα πάντα
τι να λέμε τώρα
Opinions are like a**holes άλλωστε...
Βρίσκω πολύ δογματική την προσέγγιση ότι τα ηλεκτρικά ποδήλατα "Δεν είναι ποδήλατα" (ως ιδιοκτήτης σπαστού πάντως, το έχω ακούσει και για τα σπαστά). Σε κάθε περίπτωση, θεωρώ ότι όσοι διαβάζουν αυτό το site, έχουν πλήρως αποδεχθεί την εξίσωση ποδήλατο = πετάλι + κούραση και τους αρέσει, οπότε ένα e-bike δε θα βρει και ιδιαίτερη ανταπόκριση εδώ.
Από εκεί και πέρα, θα ήθελα να κάνω τη διάκριση ανάμεσα στα λεγόμενα pedelec και στα ποδήλατα με ηλεκτρικό moter. Στα πρώτα ο ηλεκτροκινητήτας λειτουργεί μόνο αν κάνεις πετάλι και ουσιαστικά προσφέρει υποβοήθηση. Τα δεύτερα μπορούν να λειτουργήοσυν (με μικρή σχετικά αυτονομία) και χωρί ςκαθόλου πετάλι. Σαφώς τα πρώτα είναι πιο κοντά στην ιδέα του ποδηλάτου.
Τώρα, ας μην αναζητήσουμε σε ορισμούς το αν είναι ποδήλατο ή όχι. Αν αύριο εξαφανίζονταν 1000 αυτοκίνητα από τους δρόμους και στη θέση τους εμφανίζονται 1500 ηλεκτρικά ποδήλατα, πάλι θα ήταν πολύ καλύτερη η καθημερινότητά μας. Δεν είναι ούτε ζήτημα φυγοπονίας ούτε τεμπελιάς αν κάποιοι επιθυμούν τη μετακίνηση με ηλεκτρικό ποδήλατο. Εϊναι μια διαφορετική προσέγγιση του ζητήματος "μετακίνηση", στην οποία προσωπικά δε θα προσέφευγα, αλλά δεν ξέρω τι θα κάνω στο μέλλον...
Οφείλω να πω πάντως, ότι μου φαίνονται κακάσχημα τα ρημάδια... (είδα όμως κάποια πανέμορφα Hawk - google it).
Den diafono idiera mazi sou. Alla sto Ilektriko podilato, DEN se endiaferi to varos idietera (ektos apo to kouvalima). To kostos kai i epilogi agoras ilektrikou podilato nomizo pos ine prosopiki apopsi tou kathenos.
Den ime se thesi na krino to poso kalo ine ena KTM se sxesi me alla giati den exo dokimasi ta alla !!, to KTM pou exo parkarismeno me ena daxtilo skoni pano tou me kalipte arketa san aplo podilato, kai ston dromo itan arketa kalo, alla to varethika, kai sigoura den ime diatethimenos na kano 20-30 km kathimerina me ola ta pragmata pou mporo ke kouvalao me to ilektriko simera.
makari na figoun 1000 aftokinita kai na mpoun 1500 podilata, oti tipou kai an ine afta.
ida ta HAWK, exis dikio, exoun oreo sxedio, kapos palio..... prosopika omos den tha to agoraza, tha protimousa kati pio mederno (look).
ρε μεγάλε τα πλεονεκτήματα που λες σε απομακρύνουν από το να κάνεις ποδήλατο
για να κάνεις πηδάλι θέλεις μπαταρία
για να κουβαλήσεις ένα σακίδιο θέλεις μπαταρία
πάρε scouter θα πηγαίνεις και πιο γρήγορα :D
Arxonta mou, den thelo scooter, ilektriko podilato ithela kai afto pira, kai oxi mono pira alla pleon exo idi agorasi 5.... exo pari se oli mou tin oikogenia, mexri kai stin pethera mou pira... afou to goustaro, esena ti logos sou pefti?? esi min to paris !! soni kai kala prepi na liono sto petali, DEN GOUSTARO !!! apla
Thelo na me pigenoferni kai na kano petali oooopote ego goustaro kai MONO tote.
οχι ρε
καλά έκανες και πήρες ηλεκτρικά
και καλά κάνεις και δεν θέλεις να κάνεις πετάλι
απλά μην νομίζεις πως είσαι ποδηλάτης
είσαι μπαταριολάτης :D
οπότε είσαι πιο κοντά σε ένα αυτοκίνητο που και αυτοί δεν θέλουν να κάνουν πετάλι
και θέλουν να κουβαλάνε και πράγματα που με ένα κανονικό ποδήλατο δεν μπορούν
και δεν θέλουν να ιδρώνουν
και στα 50 τους η χοληστερίνη έχει πιάσει ταβάνι
και μετά βέβαια καλά κάνουν και χαπακόνονται
:D
απλά μην πας να το παίξεις κάτι που δεν είσαι
isa isa, simfono pos den ime podilatis, mpori omos kai na gino. Diafono pos ime pio konta sto aftokinitisti i ton mixanovio, praktika toylaxiston !! se thema igeias klp klp isos kai na simfoniso alla oxi apolita. Tora ti tha gini se 10 xronia..... megali i xari Tou.... as mas aksiosi na exoume planiti gia arxi kai vlepoume... :D
αφου συμφωνείς ότι δεν είσαι ποδηλάτης
τότε μην ξαναπείς αυτό το πράγμα ποδήλατο
για να σώσεις τον πλανήτη σου πρέπει πρώτα να σώσεις τον εαυτό σου
ο πλανήτης δεν σε έχει ανάγκη
για δεις που είσαι πιο κοντά δες τους λόγους που παίρνεις ένα όχημα και θα βρεις που είσαι πιο κοντά
:D
Ego DEN ime podilatis giati arnoume na kano petali para pano apo oso xriazete.... afto to "pragma" omos ine Podilato me ipovoithisi. An kapios theli mpori na kani mono petali xoris tin ipovoithisi, ego pistevo. Esi tora pistevis pos den ine !! aftes ine oi prosopikes mas apopsis omos, oute ego mporo i thelo na se piso gia kati diaforetiko, alla oute esi mporis na pisis emena.
O Planitis me exi anangi, xriazete kai tin diki mou simvoli sto na veltiothi i katastasi tou, oso anangi exi kai tin diki sou prospathia... opos kai oloklirou tou kosmou... oles oi prospathies ine kalodexoumenes, apopsi mou.
Emena me kalipti pliros afto to podilato, me ekane na afiso ta aftokinita mou stin kathimerinotita mou, kai as exo trela kai psonio me afta, 5 ta exo.... ola parkarismena pleon, kata anagi kai mono ta kikloforo. Etsi ego pistevo, mpori kai na kano lathos, mexri stigmis nomizo pos ime se kalo dromo.
τι κάνει ο πλανήτης???
σε έχει ανάγκη???
καλά
Sosta, Den me exi anangi, lathos mou, exi anangi omos ti prospathia mou na ton prostatepso oso mporo.
το βλέπεις λάθος το θέμα
το ότι κάνω ανακύκλωση δεν το κάνω από αγάπη για τον πλανήτη
το κάνω γιατί αγαπώ το τομάρι μου
αυτό θέλω να σώσω
:D
O.K.!!! apopsi sou, ligo trvigmeni alla exi kapia vasi. To thema to afinoume gia allo post kalitera.
Χαίρομαι πολύ που υπάρχουν & άλλοι εκτός από εμένα που κινούνται με ηλεκτρικό ποδήλατο. Το δικό μου το λένε Dinghi Special & με πάει κάθε μέρα στη δουλειά μου, περίπου 12 χλμ απόσταση πήγαινέλα,εδώ & ένα χρόνο, ακούραστα σαν ένα γαϊδουράκι. Το πήρα από ένα μαγαζί στο Κουκάκι με 900€, όπου είχε & άλλα μοντέλλα με διαφορετικά βάρη,μπαταρίες & σπαστά, όλα με τις απαραίτητες εγγυήσεις & υποστήρηξη, που το ακριβότερο είχε 1700€. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη, μπορώ να πω ότι έχει αλλάξει τη ζωή μου & φυσικά πριν δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι θα έκανα τόσα χλμ. καθημερινά με ποδήλατο! Νομίζω πως πολλές γυναίκες & όχι μόνο, θα άξιζε να δοκιμάσουν την ίδια ευχαρίστηση, παρόμοια με ενός απλού ποδηλάτου.
Για αυτούς δε που μιλούν άσχημα για τα ηλ. ποδήλατα, έχω να πω ότι η αντίληψή τους είναι λίγο ρατσιστική, γιατί είναι σαν να αποκλείουν όλους εμάς που δοκιμάσαμε ένα απλό ποδήλατο στην καθημερτινότητά μας & δεν τα καταφέραμε (λόγω κούρασης, λόγω ιδρώτα), από την απόλυτη ελευθερία & ανεξαρτησία που σου προσφέρει η καθημερινή χρήση ενός ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ,ηλεκτρικού ή άλλου.
φτου και από την αρχή
Είναι πραγματικά πολύ όμορφο κάθε φορά που κάποιος μοιράζεται μαζί μας την αγάπη του για ποδήλατο και κυρίως αυτό το "μου άλλαξε την ζωή" μου αρέσει πάρα πολύ, έχει συμβεί και σε εμένα και σε πολλούς άλλους εδώ μέσα, αν όχι σε όλους. Πραγματικά ελπίζω το παράδειγμα σου να το ακολουθήσουν κι άλλοι. Και κυρίως ελπίζω αυτό το ηλεκτρικό "ποδήλατο" να γίνει η αφετηρία ώστε κάποια μέρα, να αγοράσετε ποδήλατα που θα κινούνται με την καρδιά σας και τους μύες σας και όχι από μπαταρίες, ώστε να μπορέσετε να νιώσετε την ικανοποίηση που προσφέρει η κορυφή ενός βουνού, που μόλις έχει νικηθεί από την ανάσα σας, να μπορέσετε να ταξιδεύετε με το ποδήλατο, γιατί αυτό, είναι ότι πιο όμορφο έχω νιώσει ποτέ...
Για ντεπόζιτο να έχετε το παγουράκι σας με το νερό...
και για βοήθημα παστέλια και ισοτονικά...
και το μόνο πράγμα που θα φορτίζετε, να είναι το στομάχι σας, στην παραλιακή ταβέρνα κάποιου νησιού...
Κι όταν το νιώσετε αυτό, θα καταλάβετε την διαφορά της ελευθερίας που αισθάνομαι εγώ, από την αυτονομία ενός μηχανισμού...
Με ειλικρινά φιλική διάθεση
Γιώργος
kalos irthes, edo stin gonitsa pleon mporoume kai sizitame, stis arxes ixame merikes diamaxes alla nomizo pos tis kseperasame.
Mirasou mazi mas kai esi tis empiries xrisis tou ilektrikou podilatou. Na ise kala kai kales voltes.:-)
"Με ειλικρινά φιλική διάθεση"....fenete kai se efxaristo.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_15/06/2009_284363
το σχέδιο του ΥΠΕΧΩΔΕ που παρουσίασε σήμερα στους ποδηλατικούς φορείς ο υπουργός Γ. Σουφλιάς..........? dld?
me to ilektriko podilato, den mionete i taxitita sou otan fisai....