KANONEΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ
* Τα φλας προδίδουν την επόμενη κίνηση σου. Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός δεν τα χρησιμοποιεί ποτέ.
* Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κρατάτε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα διότι στο κενό που αφήσατε μπορεί να «χωθεί» κάποιο άλλο όχημα φέρνοντας σας σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.
* Όσο πιο γρήγορα διασχίσετε ένα κόκκινο φανάρι, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να συγκρουσθείτε με άλλο όχημα.
* Ποτέ μα ποτέ μην ακινητοποιήσετε το όχημα σας σε πινακίδα “STOP”. Τα οχήματα που σας ακολουθούν δεν θα περιμένουν αυτή την αντίδραση σας, με αποτέλεσμα να καρφωθούν» πάνω σας.
* Ποτέ μην κλείσετε το δρόμο σε ένα σαραβαλάκι. Ο οδηγός του δεν έχει τίποτα να χάσει.
* Το φρενάρισμα πρέπει να γίνετε όσο πιο αργά μπορείτε για να σιγουρέψετε την καλή λειτουργία του ABS , το οποίο με τη σειρά του θα σας ανταμείψει με ένα χαλαρωτικό μασάζ του ποδιού σας. Για τους μη κάτοχους ABS είναι μια ευκαιρία να τεντώσουν τα πόδια τους.
* Ποτέ μην προσπερνάτε από αριστερά όταν μπορείτε να το κάνετε από δεξιά. Είναι μια ευκαιρία να γελάσετε καθώς ο οδηγός του οχήματος που μόλις προσπεράσατε τρομάζει.
* Τα όρια ταχύτητας είναι αυθαίρετοι αριθμοί που δίνονται μόνο ως πρόταση και δεν είναι προφανώς εκτελέσιμα στην Ελλάδα.
* Βρίσκεστε στην αριστερή λωρίδα με τρελό μποτιλιάρισμα και δεν υπάρχει χώρος να κινηθείτε ούτε εκατοστό. Ο οδηγός του οχήματος που βρίσκετε ακριβώς από πίσω σας, ο οποίος κορνάρει και αναβοσβήνει τα φώτα, είναι πεπεισμένος πως μπορεί να τα πάει καλύτερα από εσάς, αν ήταν στην θέση σας.
* Μάθετε να αλλάζετε λωρίδες με γρήγορους χειρισμούς. Χάρις στον υπουργό συγκοινωνιών, η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μια απέραντη πίστα με τρύπες-κλειδιά οι οποίες έχουν τοποθετηθεί σε καίρια σημεία για να ελέγξουν τα αντανακλαστικά σας.
* Είναι παράδοση στην Ελλάδα να κορνάρεις μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν είστε πρώτος σ’ αυτό.
* Ποτέ μην κάνεις χώρο σε αντίθετα διερχόμενο όχημα όταν κινείσαι αντίθετα σε μονόδρομο. Ο οδηγός του θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον παράλληλο μονόδρομο, άρα για να κινείτε στον ίδιο δρόμο με εσάς μάλλον το κάνει επίτηδες.
* Θυμηθείτε ότι ο σκοπός κάθε Έλληνα οδηγού είναι να φτάσει πρώτος και θα κάνει ότι χρειαστεί γι αυτό.
* Πάντα θα υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για τον οποίο εσείς θα βιάζεστε. Αντιθέτως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί των οχημάτων που θα συναντήσετε στον δρόμο σας δεν έχουν ιδέα γιατί πήραν τους δρόμους σήμερα.
* Το προστατευτικό κράνος φοριέται στον αγκώνα για ανεξακρίβωτους ακόμα λόγους. Σας συμβουλεύουμε να ακολουθήσετε και εσείς τη μόδα.
* Οι προστατευτικές ζώνες είναι επικίνδυνες. Έρευνες στην Ελλάδα έδειξαν ότι χιλιάδες crash test κάνουν λάθος. Άμα είναι γραπτό σου, θα πας κι ας φοράς ζώνη...
* Ανεξαρτήτως άσματος, το στερεοφωνικό του οχήματος σας πρέπει να παίζει στο φουλ. Με αυτό τον τρόπο διασκεδάζετε τους πεζούς που περιμένουν υπομονετικά πότε θα τους δώσει κάποιος προτεραιότητα να διασχίσουν την διάβαση.
* Οι πεζοί είναι οι κυριότεροι εχθροί των οδηγών, διότι καταλαμβάνουν χώρο στα πεζοδρόμια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθμεύσουν αυτοκίνητα και διασχίζουν τους δρόμους αναγκάζοντας τα διερχόμενα οχήματα να ελαττώσουν ταχύτητα.
# το βρήκα σε κάποιο site και ήθελα να το μοιραστώ
Δημήτρης
Κάθε υποψήφιος χειριστής οχημάτων θα έπρεπε να αποστηθίζει τους κανόνες αυτούς.
Η σάτιρα και ο αυτοσαρκασμός είναι η καλύτερη ασπίδα προστασίας.
Επίσης είναι ένας καλός τρόπος να ευαισθητοποιηθεί ο καθένας μας χωρίς να νοιώσει πως κάποιός του το επιβάλει.
Πολύ καλό και σίγουρα σωστό. Όλα όσα λέει, έτσι είναι. Πάρτε και λίγο Τζιμάκο τώρα που μου ήρθε. Νομίζω ότι ταιριάζει με το θέμα:
Νεοέλληνας
Στίχοι: Τζίμης Πανούσης
Μουσική: Τζίμης Πανούσης
Πρώτη εκτέλεση: Τζίμης Πανούσης
Κάνω βουτιές σε βόθρο με εικόνες
φουσκώνω τα βυζιά μου με ορμόνες
θέλω να γινω σαν Αμερικάνος,
μ' αρέσει στα κρυφά κι ο Μητροπάνος
Έλληνας νεοέλληνας
Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψηλωσε η κοντούλα λεμονιά.
στα Σάλωνα δε σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Πόταμιά.
Κι η παπαλάμπραινα γυμνή
χαιδέυει δώρο συσκευή
σ' ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο
Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δεν βγάζω άχνα.
Καιω τα δέντρα χτίζω μαιζονέτες
θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
σ' ένα κλουβι γραφείο σαν αγρίμι
παιζω ατέλειωτο βουβό ταξίμι
Έλληνας νεοέλληνας
Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψηλωσε η κοντούλα λεμονιά.
στα Σάλωνα δεν σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Πόταμιά.
Κι η Παπαλάμπραινα γυμνή
χαϊδέυει δώρο συσκευή
σ' ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο
Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δεν βγάζω άχνα.
Φάκα addidas μου πιασε την φτέρνα
μπερδεύω το τζουκ μποξ με τη λατέρνα.
πάνω απ του τάφου μου το κυπαρίσσι
μαύρη χελώνα με έχει κατουρήσει
Έλληνας νεοέλληνας
Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψηλωσε η κοντούλα λεμονιά.
στα Σάλωνα δεν σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Πόταμιά.
Κι η Παπαλάμπραινα γυμνή
χαϊδέυει δώρο συσκευή
σ' ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο
Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δε βγάζω άχνα.
Πηγή: http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=3160
Βρίζουν, φωνάζουν και ... «σερφάρουν» ή
μιλούν στο κινητό τους την ώρα που
οδηγούν!
Αυτό είναι το προφίλ του Ελληνα οδηγού
όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα του
ευρωβαρόμετρου υπεύθυνης οδήγησης για
το 2016 που ανακοίνωσε το Ίδρυμα Vinci
Autoroutes.
Βάσει του ευρωβαρόμετρου αυτού οι
Ελληνες κατατάσσονται στην πρώτη θέση
επικίνδυνης οδήγησης αναφορικά με τη
χρήση συνδεδεμένων συσκευών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 85% των ερωτηθέντων
δήλωσε ότι έχει φοβηθεί επιθετική συμπεριφορά
άλλου οδηγού, ενώ το 70% πως έχει βρίσει άλλον
οδηγό.
Οι τέσσερις στους δέκα παραδέχτηκαν ότι έχουν
ακολουθήσει όχημα κρατώντας μικρή απόσταση, ενώ
το 26% δεν έκρυψε ότι έχει κατέβει από το όχημά
του προκειμένου να ...«λύσει» τη διένεξη με άλλον
οδηγό.
Βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας που έγινε σε
δείγμα περίπου 14.000 οδηγών από ένδεκα χώρες, οι
Ελληνες δήλωσαν αγχωμένοι σε ποσοστό 16%, ενώ η
πλειονότητα των οδηγών είπε ότι είναι προσεκτικοί
(79%) και ήρεμοι (42%).
Πιο αυστηροί ήταν, πάντως, με τους άλλους
οδηγούς τους οποίους χαρακτήρισαν ανεύθυνους σε
ποσοστό 66% (το υψηλότερο από τις υπόλοιπες
χώρες) και επικίνδυνους (39%) επιβεβαιώνοντας την
τάση του συνόλου των ερωτηθέντων ότι ο κίνδυνος
προέρχεται από τους άλλους.
Παράλληλα περισσότεροι από τους μισούς Ελληνες
τηλεφωνούν ενώ οδηγούν χωρίς hands free ή
φορώντας ακουστικά, ενώ ένας στους τρεις ρυθμίζει
τη συσκευή GPS οδηγώντας, διαβάζει και στέλνει
sms ή e-mails, ποσοστό που ανεβαίνει στο 50% για
όσους είναι κάτω των 35 ετών.