Πλάκα - Ιππόδρομος

4 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
cdouvis
Απών/απούσα

χάρτης

Προς το κέντρο (άνοδος): πορτοκαλί

Από το κέντρο (κάθοδος): κόκκινο

(οι υπόλοιπες διαδρομές του χάρτη συζητιούνται αλλού)

Και για να αρχίσει η κουβέντα:

  1. Στο Κουκάκι έχουμε βάλει σαν άνοδο τη Φαλήρου που είναι δρόμος ήπιας κυκλοφορίας και δεν χρειάζεται καμία παρέμβαση. Σαν κάθοδο έχουμε βάλει τη Βεικου με το σκεπτικό ότι είναι ότι είναι ένας δρόμος στον οποίο τα ποδήλατα κινούνται πιο γρήγορα από τα αυτοκίνητα οπότε οι ποδηλάτες νιώθουν έτσι κι αλλιώς ασφαλείς. Από την άλλη δεν ξέρουμε αν θα συμφωνήσουν μαζί μας αυτοί που δεν έχουν ξανακάνει ποδήλατο στην Αθήνα και βέβαια γι' αυτούς γίνεται όλη αυτή η ιστορία.
  2. Το δυσκολότερο σημείο της διαδρομής ειναι το να διασχίσουμε τη Λαγουμιτζή. Για το σκοπό αυτό προτείνουμε τη δημιουργία γέφυρας, για χρήση αποκλειστικά από ποδηλάτες και πεζούς, η οποία να ενώνει τα 2 σημεία που φαίνονται στο χάρτη. Οι πεζοί τώρα περνάνε από την αερογέφυρα που είναι δίπλα αλλά εμείς την έχουμε πολύ ανάγκη. Μετά τη γέφυρα κατεβαίνοντας θα διασχίζουμε τη Θησέως από το φανάρι.
  3. Στη Γρηγ. Λαμπράκη μπορούμε να συνεχίζουμε ευθεία μέχρι εκεί όπου αλλάζει όνομα σε Δημοσθένους αλλά όπως είναι ο χάρτης τώρα και τα 2 ρεύματα κάνουν μια μικρή παράκαμψη. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγουμε περιττές ανηφόρες αλλά και διευκολύνουμε την υλοποίηση του σχεδίου καθώς οι οδοί Ανδρομάχης και Πλωτάρχου Ασλάνογλου είναι ήπιας κυκλοφορίας και δεν χρειάζεται να δημιουργηθεί εκεί ποδηλατολωρίδα.
  4. Η Δημοσθένους είναι πολύ φαρδύς δρόμος και θα μπορούσε να φιλοξενήσει και τα 2 ρεύματα αλλά δέχεται και πολύ μεγάλη πίεση από τα αυτοκίνητα. Είναι πιο εύκολο για αρχή να κατασκευαστεί μόνο η άνοδος στη Δημοσθένους και η κάθοδος να μείνει στην Ηρακλέους που έιναι ήπιας κυκλοφορίας και δεν χρειάζεται καμία παρέμβαση

 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
vik
Απών/απούσα

Καλημέρα! όλη μέρα!Αν θυμάμαι σωστά,  νομίζω ότι ήσουν στην δεύτερη συζήτηση -παρουσίασή που έγινε στην ομάδα ποδηλατικών αξόνων  για την Καλλιθέα και την ένωση της με το κέντρο. Βέβαια έχει περάσει κάμποσος χρόνος και μπορεί να έχει ξεχαστεί. Σωστά αναφέρεις τα θέματα της γέφυρα και όντως το σημείο επάνω σε αυτή είναι αρκετά επικίνδυνο. Την διασχίζω κάθε μέρα πια αυτή τη διαδρομή, αλλά και γενικά  ποδηλατοδιασχίζω όλη την Καλλιθέα. Απλά να θυμίσω ότι η Ηρακλέους είναι εγκεκριμένη και καταχωρημένη στο Γενικό πολεοδομικό σχέδιο να γίνει πεζόδρομος. Θα έλεγα ότι σωστά έχει γίνει η επιλογή της.  Οπότε ας την υπολογίσουμε   στο τελικό κι έτσι… νομίζω ότι θα εξυπηρετήσει τη ρεαλιστικότατα του σχεδιασμού μας σε αρκετά μεγάλο βαθμό.  

smalef
Απών/απούσα

Δεν ξερω τι ακριβως εχετε συζητησει στις συνελευσεις στο Πολυτεχνειο καθως δινω εξεταστικη αυτη την περιοδο.Για την Καλλιθεα.Εχετε σκεφθει να υπαρξει ποδηλατοδρομος στη Θησεως η οιποια υποτιθεται οτι εχει τρεις λωριδες;Ειναι πολυ φαρδυς δρομος και εξυπηρετει τη συνδεση της παραλιας με το κεντρο.Αυτα τα λεω ως εναλλακτικη για τη Δημοσθενους.Η οποια ολες τις ωρες της ημερας εχει διπλοπαρακρισμενα και δεν ξερω ποσο ευκολη θα ειναι εκει η κατασκευη ποδηλατοδρομου.Που θα πανε ολα αυτα τα αυτοκινητα.ΒΕΒΑΙΑ θα ειναι καλυτερα για ολους μας εαν φυγουν....Επισης πιστευω οτι μια διαδρομη παραλληλα στις γραμμες του τρενου που θα διασχιζει ολη την Αττικη θα ειναι πολυ χρησιμη εαν και δυσκολη στην υλοποιηση της.

cdouvis
Απών/απούσα

Σ' ευχαριστώ πολύ που απάντησες φίλε smalef. Πολύ μουγκαμάρα είχε πέσει. Τα λες γενικώς πολύ σωστά. Η Θησέως έχει μερικά εξαιτερικά χαρακτηριστικά. Κι εμένα το σχέδιο μου φάνηκε περίεργο όταν το πρωτοείδα (δεν το σκέφτηκα εγώ) αλλά έχει την εξής λογική:

Στην Καλλιθέα θέλαμε 2 ακτινικές διαδρομές (που να τη συνδέουν με το κέντρο). Μία που να περνάει δυτικά του Φιλοπάππου και μια που να περνάει ανατολικά. Η δυτική διαδρομή (Πετράλωνα-παραλία, μπλε) θεωρείται περιπου στάνταρ αίτημα εδώ και χρόνια, πολύ πριν να φτιαχτεί αυτή η ομάδα εργασίας, γιατί συγκεντρώνει μερικά σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά. Μάλιστα είναι η συνέχεια εκείνης που είχαμε χαράξει στην 3ης Σεπτεμβρίου στην τελευταία ποδηλατοπορεία

Έτσι μας έμεινε να διαλέξουμε την ανατολική διαδρομή. Είχαμε πολλές επιλογές γιατί οι δρομοι εκεί πέρα είναι γενικά φιλικοί στα ποδήλατα. Καλώς ή κακώς απορρίψαμε τη Θησέως γιατί είνα πολύ κοντά στην ανατολική διοδρομή και δεν προσφέρεται πολύ για όσους ζουν κοντά στη Συγγρού. Ελπίζουμε βέβαια ότι σε μερικά χρόνια θα είμαστε σε θέση να απαιτούμε ένα ακόμα πιο πυκνό δίκτυο οπότε η Θησέως θα είναι φαβορί

Πάντως γενικά όλα είναι ακόμα ανοιχτά. Αν υπάρχει κόσμος που διαφωνεί, για οποιοδήποτε τμήμα των διαδρομών, θα θέλαμε πολύ να το γράψει εδώ πέρα. Δεν έχουμε κανένα σκοπό να επιβάλουμε τη γνώμη μας (ούτε και να περνάνε οι ποδηλατόδρομοι έξω από την πόρτα μας, χε-χε). Όταν θα τα διεκδικήσουμε όλα αυτά σας θέλουμε στο πλευρό μας άρα πρέπει να ακούσουμε και τη γνώμη σας. Όχι στη μουγκαμάρα!