κουρσοΑΠΟΡΙΕΣ

17 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
πιτερ παν
Εικόνα πιτερ παν
Απών/απούσα

Καλησπέρα.Προχωράω κατευθείαν στο θέμα.Έχω ένα sirrus το οποίο το χρησιμοποιώ για την καθημερινή μου μετακίνηση(5 καμιά φορά 10 ΚΜ).Ωστόσο δεν αρκούμαι με αυτά τα χιλιόμετρα και θα ήθελα να κάνω παραπάνω σε πιο αθλητικό στυλ.Έχω κάνει κάποιες τέτοιες προσπάθειες όμως δεν έχω μείνει ικανοποιημένος(από το ποδήλατο).Επίσης επειδή ψήλωσα πλέον είναι ένα νούμερο μικρότερο.Και επειδή κοιτάω προς τις κούρσες η ερώτησή μου είναι η εξής.Μπορεί ένα ατσαλάκι εάν στηθεί με σημερινά πειφερειακά να αποτελεί ένα ποδήλατο που θα με ικανοποιήσει;
Για να το ξεκαθαρίσω το σκεπτικό μου είναι κάθε ΣΚ ή κάθε δεύτερο ΣΚ να κάνω μια 100αρα βολτα και να την χαίρομαι χωρίς εννοείται να κυνηγάω χρόνους κτλπ.Εάν στηθεί Θα έχει τρελή διαφορά από ένα σημερινό κουρσάκι αλλουμινίου των 600Ε;Μου έχει κολλήσει καιρό η ιδέα γιατί έχω τροχούς που από ότι έχω διαβάσει είναι πολύ σημαντικό κομμάτι στο στήσιμο.Μπάτζετ για περιφερειακά μπορεί να οριστεί κάνα 400-450αρι απ'τα οποία έχω 200 αλλά δεν βιάζομαι.Το θέμα είναι αν αξίζει..Περιμένω τα φώτα σας
Ευχαριστώ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

πιτερ παν wrote:
Μπορεί ένα ατσαλάκι εάν στηθεί με σημερινά πειφερειακά να αποτελεί ένα ποδήλατο που θα με ικανοποιήσει;

Ναι.
Εγω και ενας φιλος με αυτα
βγαινουμε τις βολτες που λες.
Εξαρταται βεβαια απο το ατσαλι.
Ο σκελετος μου δεν ειναι ιδιετερα ελαφρης
(Columbus GT)
με μια σειρα της ταξης Veloce / 105
και "bomb-proof" τροχους (36 ακτινες μπρος-πισω)
ειμαι μια χαρα.

Την ερωτηση για τη συγκριση με το αλουμινιο των 600Ε
δεν την καταλαβαινω.

diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

ghandee wrote:

Την ερωτηση για τη συγκριση με το αλουμινιο των 600Ε
δεν την καταλαβαινω.

μάλλον εννοεί αν θα είναι ισάξια με μια σύγχρονη εισαγωγική κούρσα αλουμινίου.

Παρεμβαίνω γιατί με ενδιαφέρουν και μένα οι απαντήσεις μια και κάποια στιγμή θα ήθελα να πάρω μια κούρσα. Μια και για αγορά καινούργιας δεν παίζει, σκέφτομαι και γώ για μια κούρσα χρομολένια αλλά δεν ξέρω να ξεχωρίζω καθόλου τις ποιότητες (από αυτά που βλέπω στο car.gr )

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

φυσικα καταλαβαινετε οτι δεν παιζει ρολο μονο το υλικο οταν μιλαμε για σκελετο κουρσας???

πιτερ παν
Εικόνα πιτερ παν
Απών/απούσα

ναι αυτο που λεει ο diopan εννοώ.Επίσης έχω την ίδια αγωνία και εγώ όσον αφορά τις ποιότητες.Από ότι έχω καταλάβει μπορεί στα 80 ευρώ που θα δώσει κάποιος τα 50 να οφείλονται σε 2 αυτοκόλλητα mercier,που τελικά δεν θα είναι σίγουρος αν είναι όντως mercier αν δεν έχει γνώσεις.Και αυτός ήταν και ο δεύτερος λόγος που άνοιξα το νήμα.Να πάρω βοήθεια σχετικά με το πως επιλέγεις ένα τέτοιο σκελετό..

πιτερ παν
Εικόνα πιτερ παν
Απών/απούσα

προς kktsol
Αναφέρεσαι και σε γεωμετρία έτσι;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το πρόβλημα είναι να πετύχεις τις διαστάσεις.
Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι η κούρσα θέλει
συχνά και τακτικά χιλιόμετρα. Δυο με τέσσερεις
βόλτες είναι λίγες από την άποψη ότι θα αργήσει
πολύ να στρώσει το σώμα σου.

Κατά τα άλλα, από 50-60χλμ τη βδομάδα στα 100χλμ
σε μια μέρα είναι συνταγή επιτυχίας :P Σαφώς και
γίνεται αλλά θα φας πολύ ταλαιπώρια, ειδικά τώ-
ρα που είναι καλοκαίρι. Βέβαια μπορείς να το
δεις σαν περιπέτεια όπως εγώ που από τα 20χλμ
στην εβδομάδα πήγα στα 200 :P

πιτερ παν
Εικόνα πιτερ παν
Απών/απούσα

Δηλαδή eaglos νομίζεις ότι αξίζει μια προσπάθεια πραγματοποίησης της ιδέας;

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Να το πάρεις το κορίτσι. Η μόνη προίκα που πρέπει να προσέξεις, τα κινητά περιφερειακά για καλό τσούλημα. Για τέτοια χρήση που λες, 100άρες χωρίς ακραίες εντάσεις, δεν θα έχεις πρόβλημα, και η περίοδος προσαρμογής δεν θα είναι μεγάλη. Μια κατοστάρα βγαίνει και με σκελετό της πλάκας, εάν α) κάθεσαι σωστά, β) έχεις καλές τριβές, και γ) καλή σέλα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

πιτερ παν wrote:
προς kktsol
Αναφέρεσαι και σε γεωμετρία έτσι;

Και οχι μονο. Αναφερεις πιο πανω οτι θες να στησεις ατσαλακι με συγχρονα περιφερειακα.
Σου φερνω μονο μερικα "προβληματα" τα οποια μπορει να υπαρχουν.

1.Διασταση τροχων (καποια ειναι για 27 1/4 οποτε μετα εχεις θεμα με τους συγχρονους τροχους).
2.Ανοιγμα πισω ψαλιδιων.
3.μηκος chainstays
4.Δυσκολο να βαλεις ahead μπροστα (καλα αυτο δεν ειναι και κατι τρομερο)
5.Συνηθως ειναι 1 ιντζας οποτε δεν ειναι ευκολο να βρεις καλο (καλυτερο) πιρουνι. (εγω για να βρω carbon 1 ιντζας threaded το πληρωσα στον θεο)
6.Δεν υπαρχουν ολες οι αναμονες για τα συγχρονα περιφερειακα
7.Μη υπαρξη βασης για πισω ντεραγιε (αυτο που στα συγχρονα λεμε νυχι)

Και παει λεγοντας......
Βεβαια σε ολα αυτα υπαρχουν και λυσεις και συμβιβασμοι που μπορεις να κανεις.

Εντωμεταξυ εαν ειδα καλα κοιτας στο επιπεδο των 50-80 ευρω για τον σκελετο. Μην περιμενεις κατι τρομερο σε αυτα τα χρηματα. Ισως ουτε καν cromo. Απο την αλλη εχω και μια απορια. Λες για Mercier. Ολοι οσοι ξερω που κυκλοφορουμε με τετοια ποδηλατα (cromo σκελετο) με αντιστοιχα (συγχρονα) εξαρτηματα κανενας δεν εχει mercier. Ολοι κατι παραξενα εχουμε. Εχει κανενας mercier και να εχει κανει κατι παρομοιο να μου (μας) πει τι λενε??

Wicca
Απών/απούσα

Το μόνο σου θέμα είναι ότι ψήλωσες και το sirrus σου είναι μικρό, διαφορετικά και με αυτό θα μπορούσες να κάνεις τις κατοστάρες που θες, ( όσο συχνά λες) χωρίς να έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα.

Το υλικό του σκελετού, αν είναι και ιδιαίτερα ποιοτικό, ( γιατί σε μερικές περιπτώσεις ένα καλό αλουμίνιο μπορεί να είναι καλύτερο από ένα κακής ποιότητας ατσάλι), δείχνει την διαφορά του όταν αρχίσεις να κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα και πολύ τακτικά.

Αν δηλαδή έκανες κάθε μέρα 30-40 χιλιόμετρα για τις μετακινήσεις, και κάθε ΣΚ 100-200 ναι εκεί θα έβλεπες διαφορά.

Τώρα για αυτό που ρωτάς, αν δηλαδή θα έλεγε να αλλάξεις για ένα παλιό πλαίσιο με καινούργια περιφερειακά. συμφωνώ με αυτά που σου είπαν από πάνω. Τι πλαίσιο θα είναι αυτό, τι περιφερειακά θα είναι αυτά, και πόσο συμβατά θα είναι αυτά με το πλαίσιο. Αν είναι να σου βγει η πίστη για να το στήσεις και κάνεις ένα μύριο χακιές επάνω, τότε άστο.. Σε τέτοια περίπτωση καλύτερα δώσε το sirrus για να πάρεις ένα μεγαλύτερο sirrus και θα είσαι κομπλέ.

Στα 600 ευρώ βρίσκεις και μεταχειρισμένα κουρσάκια με πολύ αξιοπρεπή πράγματα πάνω.Αλλά όπως και να έχει, εγώ προσωπικά δεν πιστεύω ότι κάποιος μπορεί να χρειάζεται ντε και καλά κουρσάκι ( ή κουρσοειδές) για να κάνει 100 χιλιόμετρα μια φορά στις δεκαπέντε μέρες.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... αν ΟΝΤΩΣ το sirrus είναι μικρό πλέον ΚΑΙ δεν έρχεται με διορθωτικές κινήσεις (πχ μεγαλύτερος λαιμός, παλουκόσελο με μεγαλύτερο offset κλπ), μια λύση θα ήταν:
- αγορά νέου σκελετού, στο μέγεθός σου πλέον, και μεταφορά όλων των περιφερειακών του ποδηλατόυ που έχεις τώρα, στο νέο σκελετό.
Το πιθανότερο είναι ότι ελάχιστα πράγματα δεν θα ταιριάζουν, ελάχιστα πράγματα θα χρειαστεί να αγοράσεις εκ νέου / να συμπληρωσεις.
Τα 100χλμ σε κανονικό εώς γρήγορο ρυθμό, γίνονται και με ένα καλοστημένο ποδήλατο με ίσιο τιμόνι, όχι απαράιτητα με κούρσα.
Για να το χοντρύνω κιάλλο, τα 100χλμ θέλουν ΚΥΡΙΩΣ πόδια / πνευμόνια / κώλο... και όχι "ειδικό ποδήλατο". Φυσικά ένα ποδήλατο στημένο για μεγάλες γρήγορες διαδρομές ΒΟΗΘΑΕΙ. Αλλά δεν θα σε πάει βόλτα 100χλμ από μόνο του.

Λύσεις υπάρχουν πολλές και έχουν να κάνουν με το budget που θα διαθέσεις, και το "πόσα ποδήλατα θα θέλεις να έχεις"... πχ αν το sirrus πρέπει να διατηρηθεί (πχ για να πηγαινοέρχεσαι στη δουλειά σου, σε διαδρομές καθημερινές που πιθανόν να μην σε βόλευε μια κούρσα) αλλάζει το σκηνικό.
Αν το budget είναι μεγάλο, επίσης αλλάζει το σκηνικό.

Και μια ένσταση, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ 10χλμ δεν είναι λίγα. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ. Αλλά μιλάεω για ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. Βρέξει - χιονίσει. Χειμώνα - Καλοκαίρι.

πιτερ παν
Εικόνα πιτερ παν
Απών/απούσα

Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
kktsol
Αναφέρω mercier γιατί αυτά βλέπω να παίζουνε στο car κυρίως που κοιτάω.
Αλλά εκτός από όλες αυτές τις δυσκολίες που αναφέρεις ψάχνω και για δύσκολο νούμερο(σε παρόμοιο νήμα διάβασα ότι το σωστό είναι:κάθετος french και οριζόντιος eddy οπότε είμαι για 59-60 κάθετο και 55-56 οριζόντιο).
wicca
Από ότι κατάλαβα το sirrus είναι μια χαρά για αυτό που το θέλω.(καλό αυτό να εκτιμάμε και τι έχουμε.)Τώρα όσο για το νούμερο το size chart λέει ότι το large είναι μέχρι 1.83 και εγώ είμαι 1.89(δηλ.XL)και λογικά θα βάλλω ακόμα κάνα δυο πόντους.Το budget είναι μικρό οπότε το σκηνικό δεν αλλάζει.Επίσης για να ισχύουν οι κανόνες για τη θέση στο ποδήλατο(εννοώ να τεντώνει το πόδι όταν έχεις τη φτέρνα στο κατώτατο σημείο κλπ)έχω τη σέλλα τέρμα πάνω και δεν το αισθάνομαι τόσο σωστό.
rockarolla
τα 5-10 χλμ τα κάνω βρέξει χιονίσει με το sirrus απλά έχω στο μυαλό μου να αποκτήσω ένα δεύτερο για το σκοπό αυτό και το άλλο να το έχω για να κάνω τις βόλτες των 100χλμ.Να είναι δηλαδή το "επίσημο".Το budget δεν είναι μεγάλο.
Αλλά αpό ότι κατάλαβα με βάση αυτά που λέτε δεν χρειαζέται κάτι τέτοιο απ'τη στιγμή που δεν υπάρχει budget.To sirrus λέτε να διορθώνεται ως προς το μέγεθος;

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

πιτερ παν wrote:

Αλλά εκτός από όλες αυτές τις δυσκολίες που αναφέρεις ψάχνω και για δύσκολο νούμερο(σε παρόμοιο νήμα διάβασα ότι το σωστό είναι:κάθετος french και οριζόντιος eddy οπότε είμαι για 59-60 κάθετο και 55-56 οριζόντιο).

Αυτο ειναι λαθος εκτος εαν εχεις ποδια πιο μακρια και απο της Σκλεναρικοβας.
Το eddy fit και το french fit (προφανως μιλαμε για τα αποτελεσματα που βγαζει το competive cyclist) αναφερονται σε διαφορετικα fit που εχουν να κανουν με τον τροπο οδηγησης. Δεν παιρνουμε τις μισες μετρησεις απο το ενα και τις αλλες μισες απο το αλλο. Επισης ειναι απλα ενας μπουσουλας δεν ειναι παντα σωστο.

Wicca
Απών/απούσα

πιτερ παν wrote:

Από ότι κατάλαβα το sirrus είναι μια χαρά για αυτό που το θέλω.(καλό αυτό να εκτιμάμε και τι έχουμε.)Τώρα όσο για το νούμερο το size chart λέει ότι το large είναι μέχρι 1.83 και εγώ είμαι 1.89(δηλ.XL)και λογικά θα βάλλω ακόμα κάνα δυο πόντους.Το budget είναι μικρό οπότε το σκηνικό δεν αλλάζει.Επίσης για να ισχύουν οι κανόνες για τη θέση στο ποδήλατο(εννοώ να τεντώνει το πόδι όταν έχεις τη φτέρνα στο κατώτατο σημείο κλπ)έχω τη σέλλα τέρμα πάνω και δεν το αισθάνομαι τόσο σωστό.
rockarolla
τα 5-10 χλμ τα κάνω βρέξει χιονίσει με το sirrus απλά έχω στο μυαλό μου να αποκτήσω ένα δεύτερο για το σκοπό αυτό και το άλλο να το έχω για να κάνω τις βόλτες των 100χλμ.Να είναι δηλαδή το "επίσημο".Το budget δεν είναι μεγάλο.
Αλλά αpό ότι κατάλαβα με βάση αυτά που λέτε δεν χρειαζέται κάτι τέτοιο απ'τη στιγμή που δεν υπάρχει budget.To sirrus λέτε να διορθώνεται ως προς το μέγεθος

To sirrus είναι σε γενικές γραμμές ένα αξιοπρεπέστατο ποδήλατο με το οποίο μπορείς να κάνεις και πολλά χιλιόμετρα. Κάποιος από εδώ μέσα, πάει και σε μπρεβέ με αυτό ;) ( 200 χιλ).

To θέμα του μεγέθους είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Καταρχάς πες μας που το βρήκες τόσο μπόι και αν μπορείς να μου δώσεις και εμένα λίγο!!!

Κάτι που μπορείς να κάνεις είναι να αγοράσεις μεγαλύτερο παλουκόσελο και μακρύτερο λαιμό, για να δεις αν μπορεί να σε φέρει λίγο καλύτερα πάνω στο ποδήλατο.

Τώρα αν πάλι δεν γίνεται έργο οι εκδοχές που έχεις είναι οι εξής:

Πουλάς το sirrus, βάζεις και 600 και πας σε πολύ καλύτερο ποδήλατο. ( αλλά ένα ποδήλατο όχι δύο).

Πουλάς το πλαίσιο του sirrus και βρίσκεις άλλο πλαίσιο σε πιο μεγάλο μέγεθος όπου μεταφέρεις τα περιφερειακά.

Κάνεις ανταλλαγή το πλαίσιο του sirrus που έχεις, με άλλο αντίστοιχο πλαίσιο σε μεγαλύτερο μέγεθος.

Προσωπική μου άποψη αυτή , δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι ειδικό ποδήλατο για να κάνεις 100 χιλ μια φορά στα τόσα, ώστε να μπεις στην διαδικασία να έχεις δύο, (εκτός και αν σου περισσεύουν χρήματα και θες να κάνεις το κέφι σου).

πιτερ παν
Εικόνα πιτερ παν
Απών/απούσα

Τα 5 χλμ τα στάνταρ (αρκτετές φορές κάνω άλλα τόσα)τα κάνω καθημερινά που πηγαίνω στη σχολή.Εκεί το κλειδώνω από 2 μέχρι 5 ώρες ανάλογα τη μέρα.Φαντάσου ότι τώρα το σκέφτηκα διπλά και τριπλά και τελικά πήρα ένα πέταλο και κλειδώνω το sirrus.Πόσο μάλλον άμα πάρω ένα sirrus+600 σε χρήματα..Δεν υπάρχει περίπτωση να το παίρνω για τη σχολή.Για αυτό σκέφτομαι για 2 ποδήλατα.Το καθημερινό ας είναι ότι να ναι δεν με νοιάζει μόνο να είναι στα μέτρα μου γιατί πριν πήγαινα με ένα mtb των 150Ε και πόναγε η μέση μου(και αυτό κοντό όμως ακόμα πιο κοντό :P).Οπότε για να είμαι με μία ποδηλατάρα δεν το βλέπω γιατί δεν θα το έχω και για πολύ.Τώρα όσο για την αγορά πλαισίου ωραία η ιδέα.(φαντάζομαι εννοείς να κινηθώ για πλαίσιο αντίστοιχο του sirrus.)Μόνο που δεν βλέπω να πουλιούνται τέτοια..Βέβαια μόνο στο car κοιτάω αλλά με ebay κτλπ δεν έχω πολύ καλή σχέση και το φοβάμαι λίγο.Σε μαγαζί μπορεί να παίζει τίποτα;

atomgr
Εικόνα atomgr
Απών/απούσα

Τότε βρες ένα ατσάλι ή αλουμίνιο από τα πάμφθηνα που κυκλοφορούν κάνε του ένα καλό σέρβις και έχε το για να πηγαίνεις στη σχολή. Ένα noname ατσάλι με ταχύτητες στον διαγώνιο δεν τραβάει και την προσοχή.
5 χιλιόμετρα τα πας και με το πόδι δεν χρειάζεσαι κάτι καλύτερο και από κει και πέρα αποφασίζεις τι θα έχεις για όλα τα υπόλοιπα.