επειδη δεν γνωριζω κ πολυ απο σπαστα, μπορειτε να μου πειτε πως τα πανε τα νουμερα? οπως στα μη σπαστα? δηλ, για εναν αντρα υψους 1.80 τι νουμερο παει? επισης αν τα kg του αναβατη ειναι κατι τις παραπανω, υπαρχει καποιο θεμα με το σπαστο?
αντε "σπασταδες" τα φωτα σας. θελει ο αντρας να δωσει το mountain να παρει σπαστο. προσωπικα διαφωνω, αλλα αφου το θελει, ριχτε καμια βοηθεια να δουμε τι θα κανουμε.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Συνήθως δεν υπάρχουν νούμερα.
Όσον αφορά το βάρος, ας λάβετε υπόψη σας ότι πέραν του σωματικού βάρους, θα κουβαλάει κάποια τσάντα και αν έχει και σχάρα μπορεί και άλλα πράγματα. Δε νομίζω ότι μπορεί κάποιος να σου απαντήσει τι θα γίνει αν υπερβείς τις προδιαγραφές. Αν είναι 1-2 κιλά, κατ' εμε "it's ok"!
σοβαρα?? δεν υπαρχουν νουμερα? χα! δεν το γνωριζα αυτο. ωραια.
1) τι πρεπει να προσεξει καποιος στην αγορα σπαστου?
2) μεχρι ποσες ταχυτητες μπορει να εχει ενα σπαστο?
3) εσεις που τα χρησιμοποιετε πιο πολυ τι μαρκα προτεινετε?
4) 400 ευρω αρκουν για ενα καλο σπαστο η πρεπει να πας παραπανω?
5) ποσο ευκολο ειναι να διανυσεις π.χ. 30 χιλιομετρα με σπαστο?
6) ποσο ευκολα ειναι στο διπλωμα-ξεδιπλωμα?
@maria-mtb
να σου στείλω έναν πλάστη να του αλλάξεις γνώμη?
ναι ρε συ να πουμε. "οχι θελω σπαστο να το βαζω στο μετρο να πηγαινω δουλεια"...κ αμα θελουμε να παμε καμια μακρινη βολτα να βαζω σκοινι να τον τραβαω. χαχα
http://www.foldingcyclist.com/index.html
http://www.foldsoc.co.uk/
http://www.youtube.com/user/DahonFoldingBikes
http://www.dahon.com/technology/frame
Manual στα αναδιπλούμενα, δες για προδιαγραφές αν γράφουν κάτι...
http://www.podilates.gr/node/6146
Με μάγεψε η ευκολία των 7 εσωτερικών ταχυτήτων του ποδηλατου αυτού τόσο ώστε αφαίρεσα με συνοπτικές διαδικασίες το ποσό των 560 ευρώ από το λογ/μο μου για να το αγοράσω. Είμαι πολυ ευχαριστημένη! Το παιρνω παντού μαζί μου! Το σπάω και το βάζω ευκολα παντου.
Στις προδιαγραφές αναφερει οτι μεγιστο επιτρεπoμενο βαρος ειναι τα 105 κιλά. Θεμα υψους του ποδηλάτη δεν υπαρχει οπως προανέφεραν.
Έχω δοκιμάσει και πιο φθηνά μοντέλα της dahon (speed 435ευρω boardwalk 395ευρω και roo460ευρω) και μου φανηκαν πολυ καλά ολα στην κύληση και ευκολα στο διπλωμα-ξεδιπλωμα. Τα 15 δευτερολεπτα που αναφερουν στο σιτε τους ειναι ακριβως ο χρονος που χρειαζεται για να διπλωσει ενα dahon.
Οσο για τις αποστάσεις, τα 30 χιλιομετρα που λες ειναι πανευκολη υποθεση. Εγω τα κανω κάθε εβδομαδα 2-3 φορες, χωρις θεμα. Και αν τυχει και κουραστώ....ξέρεις τι έχω παντα στο μυαλο μου; εεεε Το σπάω και άντε γεια! :)
Βεβαια πρεπει να ομολογήσω οτι προσφατα αγορασα και ενα κανονικό ποδήλατο. Το χρειάζομαι διοτι κάνοντας συστηματικα βολτες με το σπαστό, έχουν αυξηθει οι ανάγκες μου και θελω διαρκώς πιο πολλα χιλιομετρα. Μιλάω για αποστασεις πανω απο 70,80 100(!)χλμ με ανηφόρες στις οποίες το δικο μου dahonaki θα με κουραζε υπερβολικά(οχι οτι το κανονικο δεν με κουραζει).
Ο αντρας σου αν παρει σπαστό σίγουρα θα βολευτει αλλα προειδοποιησε τον οτι δεν θα μπορει να ανεβαινει μπαμ μπουμ στα πεζοδρομια με τις 20'' ροδες οπως εκανε με το ΜΤΒ και αν βιαστει να το πουλησει ισως το νοσταλγησει γι αυτον και για αλλους λόγους διοτι ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ...ΚΑΘΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΧΑΡΗ
που τα ξέρω καλά.
1) Επειδή η γεωμετρία τού σπαστού δημιουργεί ειδικές απαιτήσεις, η καλή ποιότητα σκελετού και περιφερειακών είναι πιό σημαντική από ότι στα σταθερού σκελετού, προκειμένου το ποδήλατο να πηγαίνει γρήγορα και άνετα.
2) τα brompton μέχρι 6 ταχύτητες με εύρος πάνω από 300%, πολύ ικανοποιητικό για πόλη και βόλτες, με καλή κλιμάκωση.
3)το Brompton. Ειναι αγορά ζωής και αποσβένεται γρήγορα γιατί το χρησιμοποιείς τακτικά.
4) Για Brompton, πλήρες με φτερά, 6 ταχύτητες, φώτα, χρειάζονται πάνω από τα διπλάσια από το ποσό πού αναφέρεις.
5) Με το Brompton δεν θα έχει σημαντική διαφορά από το να κάνεις την ίδια διαδρομή ένα συνηθισμένο ποδήλατο πόλης.
6) Πολύ εύκολο και διπλώνει σε πολύ μικρό και σταθερό πακέτο.
Τέλος να ξέρεις ότι μπορείς να δοκιμάσεις ένα Brompton πριν αποφασίσεις.
(να το δανειστείς για μιά μέρα και να κάνεις τις διαδρομές πού θέλεις να κάνεις με ποδήλατο, τρένο κλπ)
Για περισσότερες πληροφορίες κοίτα και εδώ www.action3.gr
μαλιστα...καμια αγγελια εδω απο κανενα απουλητο σπαστο εχουμε να παρω ματι?
δεχομαστε και αλλα σχολια ευχαριστως.
Πήρα πρόσφατα ένα Dahon Mu XL.
Στην αρχή φοβήθηκα να το πάω στη δουλειά(~10χλμ)σκεπτόμενος την ανηφόρα στην επιστροφή. Τελικά μετά από συμβουλή φίλου και βλέποντας φίλους πιό ψηλούς και εύσωμους να βγάζουν 50άρια στo Freeday χαλαρά, το τόλμησα.
Έπαθα πλάκα με την ευκινησία του στην πόλη. Κινείται ανάμεσσα από τα αυτοκίνητα γρηγορότερα και ευκολότερα. Το μετρό, αν και είναι υπέρ, δεν με ενδιαφέρει. Η απόσταση δεν είναι μεγάλη. Με κόφτει όμως ότι διπλώνει και το παίρνω δίπλα μου χωρίς να αναγκάζομαι να το κλειδώνω κάπου έξω. Επίσης ανά πάσα στιγμή το βάζεις σε ΜΜΜ αν συμβεί κάτι ή σε βρει αναπάντεχα μια βροχή. Το συνδιάζεις πανεύκολα με τη χρήση του αυτοκινήτου αν δεν έχεις την απόσταση ή δεν θες να πας ιδρωμένος στη δουλειά. Δεν χρειάζεται να παρκάρεις κοντά σε σταθμό μετρό όπου γίνεται πανικός.
Αποψή μου;
Κρατάς το ΜΤΒ και με τα χρήματα που εξοικονομείς από την χρήση του ΙΧ ή των ΜΜΜ κάνεις απόσβεση το σπαστό.
Πρόταση: Κάν'το δώρο στο σύζυγο. Θα το χρησιμοποιείς κι εσύ.
ακριβουτσικα παντως ειναι. αληθεια παιδια η τσαντα μεταφορας ποσο εχει?
aiolos το κοιταξα το δικο σου, ειναι cople και με τη σχαρα του οπως το βλεπω στο σαιτ της dahon ε?
ο πλάστης είναι πιο φτηνός
ξανασκέψου το
πέραν της πλάκας δες και αυτό που είναι οικονομικό και καλό
http://www.authorbicycles.com/en/kola/katalog/&cid=4838&pid=625953
βγαίνει λιγότερο απο 400 ευρό
και είναι αλουμινίου με κασέτα κουμπωτή
Εγώ έχω ένα Dahon Vitesse D7HG.
Είμαι χρήστης 4 μήνες και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. 3 φορές που είχα πρόβλημα, το φόρτωσα σε taxi και γύρισα σπίτι μου. Πολλές φορές έχω πάει για ψώνια σε μαγαζιά. Δεν έχω ασχοληθεί να το κλειδώσω.
Πάντως στις ανηφόρες κουράζει περισσότερο. Αν κινείσαι σε λογικές ανηφόρες πάρτο και σε 5-6 μήνες θα κάνεις απόσβεση, ειδικά τώρα που η βενζίνη έχει φτάσει στο 1.40.
Η αλήθεια ωστόσο είναι ότι κοστίζουν ακριβά! Δυστυχώς λόγω πρακτικότητας...
Μερικά συμβουλές από εμένα:
- Να κοιτάξεις να κουμπώνει καλά το ποδηλάτο όταν είναι διπλωμένο.
- Να τσουλάει όταν είναι διπλωμένο
- Να είναι όσο πιο ελαφρύ γίνεται (και αντέχεις οικονομικά) γιατί όταν είναι διπλωμένο, γίνεται μπόγος, και πρέπει να μεταφέρεται εύκολα.
- Νομίζω ότι το εσωτερικό κιβώτιο είναι μεγάλη ευκολία
Άποψή μου είναι ότι τα brompton είναι μια πολύ καλή λύση. Είναι ακριβά όμως. Το γεγονός ότι κανένας δεν πουλάει μεταχειρισμένο, ίσως σημαίνει ότι όλοι οι κάτοχοι είναι ευχαριστημένοι.
Αν δεν μπορείς να δώσεις τα 1000+ ευρώ για brompton, κοίταξε για κάποιο dahon που έχει μεγάλη γκάμα.
Υπάρχουν και άλλες μάρκες, αλλά νομίζω ότι έχουν διεισδύσει ελάχιστα στην αγορά. Μάλλον ο κόσμος ξέρει τι αγοράζει...
plannet επειδη καθομουν το πρωι κ διαβαζα τα τοπικ για τα σπαστα, ειδα οτι αυτο που προτεινεις, παιζει μπαλα σαλονικη ε?
ναι όπως και οι περισσότερες προτάσεις που κάνω :D
Άλλος ένας ευτυχής κάτοχος Dahon Vitesse D7HG κι εγώ. Δεν χρησιμοποιώ μόνο το σπαστό, αλλά αυτό με βολεύει περισσότερο από όλα στις καθημερινές μου μετακινήσεις. Το μεγαλύτερο προσόν των σπαστών είναι ακριβώς αυτό: Μπορεί πολύ εύκολα να αλλάξει την καθημερινότητά σου, να γίνει μέρος της ζωής σου στην πόλη. Αν ξεκινούσα τώρα χωρίς να έχω άλλο ποδήλατο, πρώτα θα έπαιρνα σπαστό, το όχημα της καθημερινής μου μετακίνησης και μάλιστα με εσωτερικές ταχύτητες-τρομερή ευκολία, μετά κάποιο υβρίδιο τύπου mountain με κάπως λεία λάστιχα για πιο hardcore χρήση και μετά το κουρσάκι γιατί είναι άαααλλη φάση... Καλά χιλιόμετρα!