Σε ένα Dahon Espresso 20 ημερών.
Οι καταπονήσεις που του έχω κάνει είναι οι εξής:
1. Άλλαξα πίσω λάστιχο και το παραέσφιξα με αποτέλεσμα να ακουμπάει το τακάκι συνεχώς στον τροχό και το κατάλαβα καμιά ώρα μετά που μου είχε βγει η γλώσσα έξω.
2. Μου έπεσε επιτόπια, και εγώ πάνω του, σταματημένος (μπλέχτηκε η βερμουδα στη σέλα) και έπεσε από τη μεριά του σασμαν.
3. Χθες στη βόλτα στο καβούρι, στη μεγάλη ανηφόρα το ζόρισα (απότομη αλλαγή ταχύτητας) και μάσησε την αλυσίδα (μπλέχτηκε μέσα στο σασμαν και τον τροχό).
Από το περιστατικό 1 και μετά στην 2η σκάλα οι ταχυτητες 5-6-7 κάνανε ένα θόρυβο πάντα και κατά την αλλαγή και όσο ποδηλατούσα.
Από το περιστατικό 3 και μετά το ποδήλατο έκανε μόνιμα αυτό το ενοχλητικό τσακ τσακ τσακ. Σαν τράτα ακούγομαι ένα πράγμα.
Το πήγα στον ποδηλατά μου σήμερα και μου λέει το σασμαν σου και το νυχάκι που το κρατάει στο σκελετο (ένα μεταλικό λαμάκι) έχουν στραβώσει και είναι για πέταμα. €30 η αλλαγή.
Ρωτάω λοιπόν εγώ καθότι νέος στο σπορ. Είναι λογικό να πάθω αυτη τη ζημιά με αυτές τις καταπονήσεις και μέσα σε ένα διάστημα 20 ημερών; Η τιμή που μου δίνει ο παίχτης είναι λογική;
Ευχαριστώ πολύ!
H τiμή του είναι λογικότατη αν σου αλλαξε και σασμάν.Οσο για τη ζιμιλα που έγινε έγινε γιατί δεχτηκε ολες αυτες τις καταπονησεις που πρεπει οσο μπορεις να τις αποφεωγεις!!!!!!Καλη συνεχεια!!!!
Υ.Σ. ΠΟΤΕ μην αλλάζεις ταχύτητα την ώρα που πενταλάρεις με δ΄θναμη.¨ετσι μπορείς να "σκατώσεις πανεύκολα α;λυσίδα-σασμάν-γραναζια!!!
Κατ' αρχην, welcome to the club!
1.Αλλαζοντας το πισω λαστιχο, δεν ξανατοποθετησες τον τροχο ακριβως στη θεση του, αλλα λιγο "στραβα", με αποτελεσμα να ακουμπαει το τακακι του φρενου αφ'ενος, και αφε δυο, το ντεραγιε να μην ειναι στη σωστη θεση σε σχεση με τα γραναζια της πισω κασσετας, με αποτελεσμα να λειτουργει σαν ξερρυθμισμενο, (πρακτικα ηταν πλεον ξερρυθμισμενο!!).
2.Σαν να μην εφτανε αυτο, τραβηξες κι ενα κοπανημα στο ντεραγιε(σαζμαν), προφανως στραβωνοντας το νυχι του σκελετου η/και το ντεραγιε το ιδιο, ( ητανε στραβο το κλημα, το'φαγε κι'ο γαιδαρος...). Ετσι, κι αν ειχε μεινει καποια αμυδρη ελπιδα ωστε στοιχειωδως να αλλαζουν οι ταχυτητες, την εξανεμισες...
Το 3. ηταν η φυσικη συνεχεια των δυο προηγουμενων...
Προφανως, με το ντουετο χτυπημα/κακη τοποθετηση τροχου, το ντεραγιε μετατοπιστηκε πιο αριστερα, με αποτελεσμα οταν εσυ επελεξες (απο το χειριστηριο στο τιμονι) την 1η ταχυτητα, που αντιστοιχει στο μεγαλυτερο γραναζι πισω (το "αριστεροτερο" της κασσετας ), το ντεραγιε εριξε την αλυσσιδα αναμεσα στο μεγαλο("αριστεροτερο") γραναζι, και τις ακτινες του πισω τροχου....Αν εκεινη την ωρα, εβαζες και δυναμη στα πεταλια, (το πιο πιθανο, αφου ειχες διαλεξει 1η), τα "μασησες" ολα!!!
Το ιδιο ακριβως θα μπορουσε να συμβει, με ενα αρρυθμιστο ντεραγιε...
Ηθικον διδαγμα: α)Οταν λυνω τροχους, φροντιζω να τους ξαναβαζω ΣΩΣΤΑ στη θεση τους...
και β)φροντιζω να βρω και να τοποθετησω ενα προστατευτικο για ντεραγιε. Γλυτωνει απο πολλους μπελαδες...
Το οτι εβρισκε το φρενο μετα την τοποθετηση του τροχου, επρεπε να σου χτυπησει το καμπανακι...
Τωρα ξερεις....
Υ.Γ.: Εκτος των αλλων, ριξε μια ματια και στις δεξιες ακτινες του πισω τροχου, μηπως καποια εχει τσακισει υπερβολικα η εχει χαλαρωσει.
Και παλι, welcome to the club!!!
Η τιμη που σου εδωσε για νυχι/ντεραγιε, ακουγεται νορμαλ.
εχει εγγυηση το ποδηλατο κακος δεν το πηγες στον ποδηλατα που το πηρες..
Δεν εχει εγγυηση για σκατα χρηση
!!
1) η εγγύηση δεν καλύπτει λάθος χρήση
2) και σε μία βόλτα μπορείς να το ξαναπάθεις αν του κάνεις παρόμοια χρήση
Εαν έχουν παραμορφωθεί και τα δύο εμφανώς,η τιμή που συμφωνούν και τα παιδιά παραπάνω είναι λογική.Εαν όμως το σασμάν μπορεί να την γλιτώσει,κοίταξε μήπως απλά πάρεις ένα καινούργιο νύχι κατάλληλο για τον τύπο του ποδηλάτου σου για το συγκεκριμένο σασμάν,και πήγαινε το σε ένα ποδηλατάδικο να στο βάλουν και να σου ξαναρυθμίσουν το σασμάν.
Όντως,οι μεσαίες ταχύτητες είναι αυτές που πρώτες δείχνουν οτι το νύχι έχει στραβώσει.Και μάλλον ήδη νιώθεις τις αλλαγές των ταχυτήτων να έχουν σκληρύνει λίγο,σωστα?
Ίσως όμως γλιτώσεις το σασμάν αν βρείς ένα ίδιο νύχι και στο τοποθετήσουν [ή εσυ αν μπορείς+ξέρεις]+σου ισιώσουν το σασμάν με έναν ειδικό χάρακα που μετράει τις αποστάσεις της ευθυγράμμισης του σασμάν σε διάφορα σημεία της ζάντας.
ΒΕΒΑΙΑ,επειδή η καταπόνηση και παραμόρφωση του υλικού δεν πρόκειται να το επιστρέψουν 100% στην αρχική του κατάσταση,μετα απο κάποιο καιρό,θα σου απορρυθμίζεται και θα πρέπει να το ξαναρυθμίζεις λίγο παιζοντας αριστερά-δεξιά με την ντίζα του σασμάν.Μιλάμε,απλά να γυρίζεις τη ντίζα μισή στροφούλα προς τις ταχύτητες που απορρυθμίζονται όταν σου κάνει νερα.
Τώρα,για το σασμάν,δεν ξέρω κατα πόσο έχει νόημα να το αλλάζεις κάθε τόσο,σωστά μου έχουν αναφέρει και εμένα όταν είχα επιμείνει να το αλλάξω, 'τι να πούν και αυτοί που κάνουν downhill'.Αν αλλάζαμε κάθε τόσο σασμάν,θα θέλαμε ένα μισθό κάθε χρόνο μόνο γιαυτό:)
Πήγαινε λοιπόν και σε κανα ακόμα ποδηλατάδικο να ακούσεις μία γνώμη ακομα για το πόσο έχει στραβώσει το σασμάν,μήπως δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα...
Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις και τις συμβουλές.
Σε αυτόν που το πήρα το πήγα, δεν πειράζει θα τα δώσω τα €30 για να το αλλάξει εντελώς. Δεν μπορούσα να περιμένω ώστε να μείνω χωρίς ποδήλατο. Ήδη σήμερα και αύριο θα φάω τη στέρηση.
Tι έγινε τελικά???Πως είναι τώρα???