Ο προβληματισμός μου είναι απλός,αλλά θέλει σοβαρή απάντηση. Ίσως από ποδηλατά.
Όλοι γνωρίζουμε ότι όταν φουσκώνουμε ένα λάστιχο με τρόμπα χειρός, λόγω της τριβής μέσα στο θάλαμο ο αέρας που εξάγεται είναι θερμός. ( Συνήθως η τρόμπα καίει ).
Το καουτσούκ με την ζέστη αντιδρά και γίνεται ποιο μαλακό και ευκολοδούλετο.
Με την χρήση CO2 τρόμπας, το φούσκωμα είναι στιγμιαίο και κατά την διάρκεια του φουσκώματος, εμφανίζεται το φαινόμενο του παγώματος.
Τι ζημιά μπορέι να επιφέρει στη σαμπρέλα ή στο ελαστικό (tubeless) στο σημείο ένωσης βαλβίδας με ελαστικό????
Το καουτσούκ στο κρύο, γίνεται σκληρό και σκάει ή σπάει.
dimbazus
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Δεν νομίζω ότι η θερμοκρασία πέφτει τόσο πολύ ώστε να υπάρχει τέτοιο θέμα. Σε τι θερμοκρασία πιστεύεις ότι φτάνει? 5 βαθμούς C? Δεν πιστεύω ότι ψύχετε περισσότερο. Σκέψου ότι σε μία βόρια χώρα τέτοιες θερμοκρασίες έχουν πάνω από τον μισό χρόνο.. Άρα δεν νομίζω ότι θα έχει κάποια φθορά το ελαστικό σου...
Εμένα δεν μου αρέσει που είναι CO2 , δεδομένου ότι το CO2 είναι ένα απο τα αέρια του φαινομένου θερμοκηπίου.
Μου φαίνεται κάπως περιέργο να κυκλοφορώ μα CO2 στις σαμπρέλες ...
(μου μου πειτε τωρα για την κόκα κόλα) εσείς τι λέτε?
θα σου πουμε για την coca-cola για τους πυροσβεστηρες και αλλες εφαρμογες
το CO2 δεν ειναι το προβλημα, ο ανθρωπος ειναι το προβλημα
(με την ιδια λογικη σε εναν φονο δεν κατηγορεις το μαχαιρι αλλα τον δραστη)
Μα γιατί να χρησιμοποιούμε σπρέι για να φουσκώσουμε τα λάστιχα?
Αφού μολύνει, όταν τελειώνει πρέπει να πάς να αγοράσεις φιάλη,είναι ψυχρό και δεν είναι τόσο σίγουρο όπως η τρόμπα αφου η συγκεκριμένη μπορεί να φουσκώνει συνέχεια για πολύ καιρό χωρίς να χρειάζεται φιάλη.
....αν από θερμοκρασία περιβάλλοντος δηλαδή με τα Ελληνικά δεδομένα 20-25°C, φτάσει η θερμοκρασία στους 2 βαθμούς με το φούσκωμα, ο βαθμός συστολής είναι μεγάλος και απότομος.
Συμπληρώνω ότι κάποιοι συντηρούν τον αέρα στα ελαστικά τους με CO2.Η συνεχή χρήση δεν μπορεί να κάνει ζημιά?
Θέλω να δω σαμπρέλα που να έχει φουσκωθεί τουλάχιστον 3 φορές με CO2 να δούμε την ένωση βαλβίδας και σαμπρέλας, αν έχει ξεραθεί.
Στα συστήματα κατάσβεσης που χειρίζομαι με CO2 η θερμοκρασία στο στόμιο φτάνει στους -47°C. Ότι είναι ζεστό από την απότομη αλλαγή θερμοκρασίας, σπάει.
Γιατί να μην συμβαίνει το ίδιο και στις τρομπίτσες?
Δεν νομίζω να υπάρχει λόγος για να αναλύεις τις θερμοκρασίες , σου αρέσει η τρόμπα CO2? Αν ναι τότε χρησιμοποίησε τη και στην πορεία ανακαλύπτεις προτερήματα και ελλατώματα.
Τα ελαστικά σου τα συντηρείς πριν από κάθε βόλτα με την κλασσική τρόμπα. Η τρόμπα χειρός και οι αμπούλες είναι για χρήση σε περίπτωση ανάγκης, να φουσκώσεις λίγο τη μπαλωμένη σαμπρέλα και να φτάσεις σπίτι σου ή όπου. Το να χρησιμοποιείς αυτά τα δυο για το καθημερινό φούσκωμα είναι και κουραστικό και ακριβό. Επίσης κάνεις και σκουπίδια...
.