Η Αργυρούπολη απέχει μόλις 9 χλμ νοτιοανατολικά της Αθήνας στις νότιες παρυφές του Υμηττού, έκτασης περίπου 8 τετ.χλμ. Συνορεύει με τους δήμους της Γλυφάδας, του Ελληνικού και της Ηλιούπολης. Χωροταξικά η πόλη έχει αναπτυχθεί νοτιοανατολικά της Αθήνας και βόρεια της λεωφόρου Βουλιαγμένης.
Τις τελευταίες εβδομάδες στην οδό Μαρίνου Γερουλάνου (κεντρική οδός αμφίδρομης κατεύθυνσης που ξεκινάει από τη συμβολή της Λ. Βουλιαγμένης με Λ. Αλίμου με χαρακτηριστικό το σήμα της Ολυμπιακής, το κατάστημα πλαίσιο, ξενοδοχείο Salem) έχουν ξεκινήσει έργα ανάπλασης του δεξιού πεζοδρομίου με κατασκευή ποδηλατόδρομου
Αναλυτικά :
Α . Ο ποδηλατόδρομος με σημείο εκκίνησης την περιοχή συμβολής της Μαρίνου
Γερουλάνου με την Λ. Βουλιαγμένης θα έχει πλάτος 2 μέτρα και κατασκευάζεται κατ’
επέκταση του πεζοδρομίου και κατά μήκος του διαζώματος με κατεύθυνση προς Γλυφάδα.
Η διαδρομή θα είναι αμφίδρομη .
Στις διασταυρώσεις ανάλογα με τη κίνηση των οχημάτων, ο ποδηλατόδρομος
απομακρύνεται , πλησιάζει η συνεχίζει ευθύγραμμη πορεία σε σχέση με το οδόστρωμα,
κατά περίπτωση.
Ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στα περάσματα στην απέναντι πλευρά του δρόμου, και στις διελεύσεις πίσω από στάσεις λεωφορείων, με χαρακτηριστικές σημάνσεις.
Το υλικό επίστρωσης του ποδηλατόδρομου θα είναι έγχρωμο βιομηχανικό δάπεδο, ενώ στο πλάτος των διασταυρούμενων δρόμων θα είναι τραχείας υφής για μείωση ταχύτητας του ποδηλάτη και όξυνση της προσοχής του στο πέρασμα, προς αποφυγή ατυχημάτων .
Στην ίδια λογική κινούνται και τα οχήματα προσέχοντας τις σημάνσεις (πινακίδες και τα υλικά επίστρωσης). Βασική επιδίωξη είναι η απόλυτη ορατότητα στις διασταυρώσεις.
Η διάταξη των διαζωμάτων του δρόμου πλάτους 25,00 μέτρων περίπου μεταξύ των
ρυμοτομικών γραμμών, είναι : πεζοδρόμιο πλάτους 5,80 μέτρων , διαδρομή
ποδηλατόδρομου πλάτους 2,0 μέτρων, χαμηλή διαχωριστική νησίδα πρασίνου 0,75
μέτρων. Θέσεις στάθμευσης οχημάτων πλάτους 2,0 μέτρων οδόστρωμα 7,00 μέτρων (δύο
κατευθύνσεων) , θέσεις στάθμευσης πλάτους 2,0 μέτρων και πεζοδρόμιο πλάτους 5,80
μέτρων περίπου.
Η μορφή και η θέση του ποδηλατόδρομου θα εξυπηρετήσει τόσο την κυκλοφορία όσο και
τον περίπατο των χρηστών μέσα από αλέες πρασίνου.
Σε τρία βασικά σημεία θα δημιουργηθούν υπαίθριοι χώροι στάθμευσης των ποδηλάτων .
Αυτά βρίσκονται στον κοινόχρηστο χώρο στο σήμα της Ολυμπιακής , στην πλατεία
Βάρναλη και την πλατεία Πόντου στο τέρμα της Μαρίνου Γερουλάνου.
Προβλέπεται και ένας χώρος στην πλατεία Λευκωσίας στο σταθμό του METRO
«Αργυρούπολη» .
Οι κλάδοι, εκτός του βασικού άξονα της μελέτης, που θα διέρχονται από τους χώρους
αναψυχής της πόλης,αποτελούν ευχάριστες διαδρομές για τους ποδηλάτες και θα είναι
μονόδρομοι.(Πάρκο Ανεξαρτησίας , πάρκο Τρουμπάρι , περιοχή 1ου Γυμναστήριου , πλατεία Καζαντζάκη, χώρος ανοικτού θεάτρου , αθλητικό κέντρο Μιλήτου , πλατεία Ελ.Βενιζέλου , περιοχή Μετρό Αλίμου , περιοχή Μετρό Αργυρούπολης)
Θες να μας γράψεις καμμιά γραμμή παραπάνω ;
Τι είναι, ποιος το οργανώνει, γιατι να μαζευτεί κόσμος κτλ......
Και τι θα γίνει με αυτό: http://www.podilates.gr/?q=node/9057
;;;