Επειδή έρχεται Σεπτέμβρης και τα ελαστικά μου έχουν αρχίσει να δείχνουν σημάδια φθοράς (κοινώς τα'χω λιώσει λίγο... και γλιστράνε σε βρεγμένο έδαφος) είμαι σε σκέψεις αλλαγής τους.
Επ' ευκαιρίας λέω να πάω σε κάτι καλύτερο και σε αεροθαλάμους ή να χρησιμοποιήσω τζελ για να ησυχάσω λίγο από τα σκασίματα. (είχα αρκετά είναι η αλήθεια)
Έχουμε και λέμε:
1. Ενισχυμένα -αλλά ενδεχομένως βαρύτερα- ελαστικά;
2. Ενισχυμένοι αεροθάλαμοι και ίδια ελαστικά;
3. Απλοί αεροθάλαμοι αλλά με τζέλ και ίδια ελαστικά;
Τα ελαστικά που φοράει τώρα είναι αυτά της μαμάς του Kenda Kwick 700*35C reflective.
Τι προτείνετε;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Μιλάμε για καθαρό τρεκκιν.
Να υποθέσω ότι δεν πας σε κατσάβραχα και πεταλάρεις κατά 90% στην άσφαλτο.... ε?
- αν θέλεις τη γνώμη μου,
- αν όντως τα ελαστικά σου έχουν φθαρεί (αν είδα καλά μιλάμε για μοντέλο του 2010, πότε πρόλαβες να φθείρεις τα ελαστικά? πόσα χλμ έχει το δίτροχο? τι διαδρομές κάνεις?),
- αν το βασικό πρόβλημα είναι τα σκασίματα και λιγότερο τα γλιστρίματα σε βρεγμένο οδόστρωμα (που το διαπίστωσες αυτό? είχες καμιά γλίστρα?)
Σου προτείνω το παρακάτω ΤΟΡ ελαστικό:
Continental Contact Reflex σε διάσταση 700χ28 ή 700χ32
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=18820
Για αντοχή σε γυαλάκια, καρφάκια, πετραδάκια, αγκαθάκια ΟΤΙ και να γράψω θα είναι λίγο. Τα έχουμε βάλει στο tandem, σηκώνουν περί τα 200 κιλά ΣΥΝΟΛΙΚΟ βάρος (2 αναβάτες + διπλό ποδήλατο + ταξιδιωτικές τσάντες γεμάτες). Έχουμε πατήσει ότι μπορείς να φανταστείς. Έχουμε ταξιδέψει με ΒΡΟΧΗ μέχρι το Ναύπλιο (φαντάσου την κατηφόρα πριν το Άργος, φορτωμένοι και σε βρεγμένο οδόστρωμα.... "και τα τελάρα μέσααααα".....). Μέχρι στιγμής ZERO flats, είναι σαν καινούργια, κανένα γλίστριμα, κανένα πρόβλημα.
Σε προειδοποιώ ότι είναι βαρειά (έχουν ενίσχυση τόσο στην επιφάνεια "επαφής" με το οδόστρωμα, όσο και στα πλαϊνά), θα είναι βαρύτερα από αυτά που έχεις. Αλλά αν πάρεις λεπτότερη διάσταση (πχ 700χ28) και φουσκώνεις στα 90psi μάλλον κέρδος θα έχεις και όχι χάσιμο ενέργειας.
Αν τα αγοράσεις και δεν σε ικανοποιήσουν, πούλα τα σε μένα....
Μμμ.. το πάω και χαλίκι (σε κάμπινγκ), οπότε έχουν φθαρεί και λόγω .. κακοτοπιάς ας πούμε, αν και δεν έχει πολλά χιλιόμετρα το όχημα όντως (κάτω απο 1.000).
Ποσοστιαία θα έλεγα 70% άσφαλτο 30% ψιλό χαλίκι. Κατσάβραχα όχι. Μόνο ότι "προσφέρουν" οι ελληνικοί δρόμοι σε αυτό τον τομέα.
Γλίστρημα τώρα ναι, δυστυχώς μου εμφανίζουν τελευταία σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Όχι πολύ, αλλά σε ανηφόρα με βρεγμένη άσφαλτο πήγαινα πολύ-πολύ προσεκτικά για να σου δώσω να καταλάβεις γιατί σπίνιαρε ο πίσω τροχός ενίοτε.
Και θέλω να ησυχάσω και απο σκασίματα λίγο..
Πόσο πιο.. βαριά θα είναι τα Continental ?
Αρκετά, ή εντάξει περπατιώνται ?
Σημειωτέον ότι δεν το "τρέχω" το ποδήλατο. Σκόπιμα.
Μέση ταχύτητα κίνησης είναι τα 10-15 χλμ/ωρα.
δες τα από κοντά, πιάστα, νιώσε τα.
Θα πάρεις μια γεύση
Με 1000 χλμ. φθάρηκαν; Και ήπια οδήγηση; Μάλλον κάποιο λάθος κάνεις, αποκλείεται να θελουν αλλαγή.
Δεν είναι τόσο καθολική φθορά που να συνιστά αλλαγή.
Θα μπορούσα να τα κρατήσω ως έχουν.
Απλά εγώ θέλω να τα αλλάξω, γιατί σε μερικά σημεία λόγω και του χαλικιού έχουν φάει τις στραπάτσες τους όσο να'ναι.. δεν είναι τόσο ήπια οδήγηση δηλ.
Και θέλω να γλιτώσω λίγο και απο τις αλλαγές αεροθαλάμων με σκασίματα.
Εννοείται δεν τα πετάω αυτά, απλά τα κόβω λίγο αναξιόπιστα σε μερικά σημεία που έχουν γρατσουνιές στο πλάι π.χ.
και εμένα μου έκανε εντύπωση, γιαυτό και ρώτησα...
... αλλά μετά θυμήθηκα τα michelin city που φοράω στο τρεκκιν, ζήτημα να έχουν κάνει 1500 ΑΣΤΙΚΟΤΑΤΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΤΑΤΑ χλμ , αλλά έχουν σκιστεί σε αρκετά σημεία μέσα σε ένα 12μηνο (έχω 2 φουίτ το μήνα κατά μέσο όρο....Εξάρχεια/Τοσίτσα .... δεν χρειάζεται να γράψω κάτι παραπάνω....).
Σκέφτομαι σοβαρά ότι θα πρέπει να τα αλλάξω σύντομα.
Εμένα πιστεύω το χαλικάκι έχει επισπεύσει το θέμα φθοράς.
Μάλιστα δεν έχουν φθορά τόσο στο τακούνι. Δηλ. να έχει λιώσει απο τα πολλά χιλιόμετρα. Απλά φαίνεται η καταπόνηση όσο να'ναι..
Υπάρχει και μία ταινία που μπαίνει μεταξύ σαμπρέλας και λάστιχου και προστατεύει από τα σκασίματα.
Επίσης, κάπου εδώ στο φόρουμ είχα διαβάσει ότι, κάποιοι, βάζουν μια σαμπρέλα παλιά, (κομμένη κατάλληλα προφανώς) μεταξύ σαμπρέλας και λάστιχου, για προστασία από σκασίματα.
Το Continental Contact Reflex 700x32 ή x28 δεν το βρίσκω σε κανένα ελληνικό site.
Το επικίνδυνο στο λάστιχο είναι τα σκισίματα και σκασίματα στα πλαϊνά. Αν ένα λάστιχο δεν έχει τέτοια ΚΑΙ δεν έχει φθαρεί στο κέντρο το πέλμα, είναι ΟΚ.
Τα δικά μου είναι γεμάτα τρύπες απο αγκάθια πάντως...
και μερικά χωρίς να έχουν σκάσει την σαμπρέλα γιατί δεν ήταν τόσο μεγάλα σε μήκος.. αλλά ήταν σε πλάτος.
Και το λάστιχο ρολάρει κανονικά. Αλλά κάποια στιγμή θα πατήσεις μια πέτρα και θα μπει πιο μέσα το αγκάθι και τότε θα σκάσει.
Όταν τα βλέπω τα βγάζω βέβαια.. αλλά μερικά δεν τα βλέπεις αμέσως και είναι σημεία που έχουν αφήσει το σημάδι τους στο μπροστινό πέλμα.
Μάλλον πρέπει να πάρω με πιο σκληρή γόμα.. δεν ξέρω.
Αυτά της "μαμάς" του, πολύ soft έχουν βγεί.
εμ γιαυτό βρε Γιάννη σε λένε "η άλλη Ελλάδα"....