Χαιρετώ το forum.
Ψάχνω δισκοβραχίονα μονό ο οποίος να συνδυάζεται με ταχύτητες πίσω. Κάτι τέτοιο δηλαδή. θέλω να τον τοποθετήσω σε ένα παλιό mountain που χρησιμοποιώ για μετακινήσεις στην πόλη μέχρι 10χλμ.
Έχω ρωτήσει σε 2-3 ποδηλατάδικα και έχουν μόνο τους συνηθισμένους τριπλούς. Έχει κανείς υπ'όψιν του πού θα μπορούσα να βρω;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
βάλε τριπλό
:D
Τριπλό έχει, αλλά θα ήθελα να το απλοποιήσω όσο γίνεται. Έτσι και αλλιώς, για τις διαδρομές που κάνω με αυτό, και οι πίσω ταχύτητες υπερβολή είναι.
Στην τελική, αν δεν βρω, θα το αφήσω ως έχει.
Ρωτησε αν θες στον κυρ Χρηστο τον Τσιμπιδη Πατησιων και Στουρναρη μεσα στην στοα αλλιως ψαξε και αλλου και μετα μεσω ιντερνετ αν μπορεσεις να βρεις καποια λυση... καλη συνεχεια..
Ευχαριστώ, θα το κοιτάξω.
απλά βγάλε το σασμάν από μπροστά έτσι και αλλιώς το σασμάν δεν κρατά την αλυσίδα
:D
Ουσιαστικά μπορείς να κάνεις το ίδιο πίσω απλά μετά θέλει να κόψεις την αλυσίδα
:D
και σε πια ταχυτητα θα την βαλει βρε εξυπνακια...
ελα λιγο να τσακωθουμε κι εμεις πλακα θα'χει...
βασικα εξυπνακια πρεπει να παρει καινουργια αλυσιδα καταλαβες??
Σωστό και αυτό που λες, αλλά θα προτιμούσα τον μονό για λόγους αισθητικής. Τα δε φύλλα του δισκοβραχίωνα που έχω είναι πριτσινωτά και δεν αφαιρούνται.
Α, επίσης υποθέτω ότι θα χρειαστώ μόνο τον δισκοβραχίωνα (αν βρω) μεσαία τριβή (πιθανόν να χρειάζεται διαφορετικό μήκος και η παλιά είναι σε άθλια κατάσταση) και αλυσίδα. Σωστά;
γιατι να πάρει καινούργια αλυσίδα???
αφού θα έχει το παλιό γρανάζομα
:D
σε όποια τον βολεύει θα το βάλει
:D
ναι σωστά το μήκος της μεσαίας τριβής πάει με το βραχίονα
:D
βέβαια μπορεί και να ταιριάξει
:D
σωστα και αλλαζοντας τον δισκοβραχιωνα θα πρεπει να αλλαξεις και τα γραναζια πισω ωστε να ειναι και νουργια και αυτα για να μην φθειρουν την αλυσιδα πιο γρηγορα... ασε που τα καινουργια θα δουλευουν και καλυτερα...
για την μεσαια τριβη δεν ξερω να σου πω με σιγουρια αλλα πολυ πιθανον να χρειαζεσαι καινουργια η τουλαχιστον σερβις σε αυτην που εχεις τωρα...
αν σου βγει αρκετα το μπατζετ για ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ καιμμια σχεση στην οδηγηση-συμπεριφορα και θα ειναι και καινουργιο...
Μωρέ για καινούριο σκεφτόμουνα, αλλά είπα μήπως κάνω στο χρεπάκι ένα ρετουσάρισμα και αποφύγω το έξοδο. Με βάζεις σε πειρασμό πάλι και είναι και δύσκολες εποχές...
hola!
το ιδιο ζητημα με ειχε απασχολησει και εμενα!
βρηκα ενα μεταχειρο δισκοβραχιονα(στην δικη μου περιπτωση κουρσαδικο) με 20ευρο με βιδατους δισκους ,αφαιρεσα ενα δισκο και τσουπ ετοιμο!
απλα ξερεις γιατι στο λεω??? γιατι αν μπεις στην διαδικασια, αχ να αλλαξω κι αυτο αχ να αλλαξω κι εκεινο αχ να αλλαξω και το αλλο μπορει τα λεφτα σου να φτανουν το ποσο ενος καινουργιου... ψαξτο, ζυγιασετα και αποφασισε το καλυτερο για σενα.. σορυ αν σε μπερδεψα... να βοηθησω ηθελα...
τι ποδηλατο εχεις?
Περναμε μια χρυση περιοδο , εν μεσω κρισεως , που οι λιγοτερες (ή και καθολου) ταχυτητες κοστιζουν περισσοτερο απο τις πολλες !
χαχαχαχαχα
Όχι, δε με μπέρδεψες καθόλου, ίσα - ίσα!
Ένα ατσάλινο mountain 20ετίας μάρκας KENT(????). Το ξέρω ότι δεν αξίζει να του ρίξω λεφτά, αλλά έχει συναισθηματική αξία και θα ήθελα να το έχω σε λειτουργική κατάσταση. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν θα δώσω πάνω από 80 - 100€.
Ναι, αυτό έχω καταλάβει και εγώ. Τα παράδοξα της μαζικής παραγωγής.
Επειδή το ψάχνω κι εγώ, έχω βρεί αυτόν τον suntour με 26 ευρώ + 12 μεταφορικά
σε μαύρο, άσπρο και ασημί
175mm, 42 δόντια
Ώπα, ωραίος, εγώ έιχα βρει παρόμοιο με 31€ + 21€ μεταφορικά από γερμανικό site. Καλή περίπτωση αυτή.
...και αυτος , με 19.90 ευρω, 170 χιλιοστα μηκος και 44 η 46 δοντια, και 6 ευρω μεταφορικα, αλλα και αυτος με 16 ευρω,170 χιλιοστα μηκος, και 33 η 38 δοντια απο την ιδια εταιρια.
Υποψιν οτι στην πρωτη περιπτωση, χρειαζεται μακρυτερος αξονας μεσαιας τριβης(131 mm για 50 mm chain line),ενω στη δευτερη πιο κοντος (118 mm για 44mm chain line). Δες τι chain line εχει το ποδηλατο σου, και μετα αποφασιζεις.
Εννοειται, πως καλα θα ηταν να αλλαξεις και μια αλυσιδα (8-16 ευρω), καθως και μια κασσεττα πισω (14 ευρω), οπως ακριβως προτειναν και οι προηγουμενοι, και αν πιανουν τα χερια σου (= χωρις εξοδα μονταρισματος), τοτε τα χρηματα που θα δωσεις ειναι μεσα στο οριο που εχεις βαλει, ακομη κι αν χρειαστεις καινουρια μεσαια τριβη (UN 54=11ευρω).
Αυτα. Καλη μετατροπη.
Παιδιά ευχαριστώ, πολύ χρήσιμες οι απαντήσεις και τα links σας.
@Columbus: Ναι, εννοείται ότι θα το κάνω μόνος μου, άλλωστε ένας λόγος που θα μπω στη διαδικασία είναι να μάθω και κάποια πράγματα.
Ώπα, μια στιγμή, ας τα πάρουμε από την αρχή.
Έκανα κάτι παρόμοιο, πριν κανα χρόνο, στο Integrator που χρησιμοποιώ κάθε μέρα.
Μπροστά είχε τριπλό (αλλά Deore και απλά ξεβίδωσα μεγάλο και μικρό δίσκο, μετά ήθελε ροδέλες για να πιάσουν οι βίδες μόνο το μεσαίο δίσκο πάνω στην "αράχνη", αλλιως δεν έσφιγγαν με τίποτα).
Αλυσίδα η ίδια, κασέτα και πίσω ντεραγιέ το ίδιο.
ΑΛΛΑ άρχισαν τα πρόβλήματα, η αλυσίδα έφευγε κάθε ένα χλμ... σε κάθε 2η αλλαγή, όσο "μαλακά" και αν το έκανα....
Η λύση ήταν να βάλω ένα παλιό ντεραγιέ (δωρεά του φίλου PC997, ρυθμισμένο πολύ χαμηλά και ακριβώς επάνω από το μεσαίο δίσκο (έπαιξα με τις βιδούλες L & H).
Από τότε ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Εννοείται ότι έχω αφαιρέσει λεβιεδάκι, καλώδιο και συρματόσχοινο του μπροστά ντεραγιέ.
Στον τριπλό που έχεις τώρα, αφού τον έχεις για πέταμα... πάρε σιδεροπρίονο και δες αν μπορείς να κόψεις τα δισκάκια που δεν θέλεις. Λιμάρισέ τον και είσαι έτοιμος.
Βγάλε λεβιεδάκι κλπ κλπ και ξαναρύθμισε το ντεραγιέ μπροστά, ΑΝ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΦΕΥΓΕΙ Η ΑΛΥΣΙΔΑ.
Αν κάποιος έχει να προτείνει άλλη πατέντα (ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, το πολύ 10 ευρώ στο σύνολο.... μην αρχίσετε να μου δείχνετε chain tensioners των 60 ευρώ και άλλα ΜΤΒαδικα ακριβά ανταλλακτικά.....) θα σας είμαι υπόχρεος.
@RockaRolla:
Κάτι τέτοιο ψάχνεις νομίζω.
Επίσης, ο τύπος εδώ λέει ότι έλυσε το πρόβλημα αλλάζοντας λίγο το Chainline, προσθέτωντας εξωτερικά πλαστικό chainguide και αλλάζοντας τον δίσκο με ειδικό για μονή ταχύτητα.
Δες και εδώ.
..μοδα ειναι...γι'αυτο και κοστιζει..
..μοδα ειναι...γι'αυτο και κοστιζει..