Ο Οργανισμός Αθήνας έχει δημοσιεύσει υλικό για το Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας 2021:
http://www.organismosathinas.gr/
Το κοίταξα λίγο και εντυπωσιάστηκα για το πόσα περιέχει για το ποδήλατο, την ήπια κινητικότητα και την αποθάρρυνση της χρήσης του Ι.Χ.
Παράδειγμα:
"Η ανάδειξη του Θαλάσσιου Μετώπου του Σαρωνικού, μέσω της λειτουργικής υποβάθμισης της παραλιακής λεωφόρου Ποσειδώνος ως προς την κυκλοφορία του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με τον εξοπλισμό της με Τραμ, πεζόδρομο και ποδηλατόδρομο, προκειμένου για την αποκατάσταση της προσπέλασης των ακτών από τις περιοχές κατοικίας της άμεσης ενδοαστικής ζώνης, αλλά και σε μητροπολιτικό επίπεδο." (33.2.β, σελίδα 128).
Η "λειτουργική υποβάθμιση", "ως προς την κυκλοφορία του αυτοκινήτου" με έβαλε στα σύννεφα.
Το PDF έχει προβληματική κωδικοποίηση (τους ειδοποίησα -- ελπίζω να το διορθώσουν σύντομα). Στο μεταξύ, για να βρείτε τις σχετικές παραγράφους ψάξτε για:
πνδήι (=ποδήλ) 20 φορές
Πνδειαη (=Ποδηλατ) 23 φορές
Το Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας 2021 είναι υπό διαβούλευση μέχρι τις 20-2-2012.
Δεν ξέρω ποιός και πώς μπορεί να συμμετάσχει στη διαβούλευση.
Η ανακοίνωση βρίσκεται στην ιστοσελίδα του οργανισμού Αθήνας:
http://www.organismosathinas.gr/
Έχει δημοσιευτεί και ένα πρόγραμμα δράσης (266 σελίδες) απ' το οποίο δεν βγάζω άκρη. Με πρώτη ματιά μου φαίνεται αντιγραφή του ρυθμιστικού, με αναδιοργάνωση του κειμένου σε πινακάκια.
Για τη διαβούλευση και το πρόγραμμα δράσης ενημερώθηκα τυχαία από ανακοίνωση του δήμου Αμαρουσίου στη Διαύγεια
Παραιτήθηκε η ηγεσία του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας