Αγαπητοί ποδηλάτες,
Έχω μία κούρσα Peugeot του 80, η οποία θέλει ακτινολόγηση στον πίσω τροχό (σιδερένιος).
Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος-α που ξέρει από ακτινολόγηση και έχει και το κατάλληλο εργαλειάκι, έχει την όρεξη και το χρόνο, να του-ης το πάω να μου δείξει πως γίνεται η ακτινολόγηση, ώστε να αγοράσω το εργαλειάκι και εγώ και να μην δίνω συνέχεια 8-10 ευρώ που ζητάνε για ακτινολόγηση.
Μένω στην περιοχή του Νέου Ψυχικού αλλά μπορώ να το πάω σε όλη την Αθήνα καθώς το ποδήλατο είναι κυκλοφορήσιμο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Καλή συνέχεια!
η ακτινολόγηση είναι δύσκολη ιστορία στα παλιά ποδήλατα γιατί οι ακτίνες έχουν φρακάρει, για να μην πληρώνεις συνέχεια άλλαξε τις όλες, και μετά (που δύσκολα θα ξαναχρειαστεί) θα την κάνεις άνετα και μόνος σου.
Αφορά ζάντα με 36 ακτίνες.
Βήμα 1 (πλέξιμο):
http://www.youtube.com/watch?v=AOI3uBztvHc&feature=fvwrel
Βήμα 2 (πλέξιμο):
http://www.youtube.com/watch?v=Ku9ZsoaAqFM&feature=related
Βήμα 3 (ακτινολόγηση):
http://www.youtube.com/watch?v=IRvftW0VUd0&feature=related
Βήμα 4 (ακτινολόγηση):
http://www.youtube.com/watch?v=h4wsRWb2zmA&feature=fvwrel
Είναι πανεύκολο απλά θέλει προσοχή, εγώ ακολούθησα τις οδηγίες και οι ακτίνες μου είναι μια χαρά!
Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις!!!
Πολύ χρήσιμα βίντεο!
Ξέρει κανείς που μπορώ να αγοράσω έναν ακτινολόγο σαν αυτόν?
http://www.bike24.net/1.php?content=8;navigation=1;product=8479;page=1;m...
Και σε ανάλογη τιμή βέβαια ;)
Edit:H τέλος πάντων προτείνεται μου έναν ακτινολόγο σε καλή τιμή :P
Από τον Γκατσούλη είχα πάρει πριν 2 μήνες έναν σαν αυτόν:
http://www.roseversand.com/article/xtreme-nipple-screwing-up-key/aid:22896
με 3 ευρώ
Είναι ο κλασσικό που θα βρεις σε όλα τα ποδηλατάδικα.
Δεν μπορώ να πω ότι με βόλεψε καθώς δεν εφαρμόζει σφιχρά
στα καψούλια με αποτέλεσμα να στα τρώει σχετικά εύκολα.
Αν προκειται να σχοληθεις με καινουριους τροχους, ο ακτινολογος που παραθετεις ειναι ενταξει. Και τον βρισκεις ευκολα σε ποδηλαταδικα του κεντρου της Αθηνας, ισως οχι με 2,5 ευρω, αλλα παντως φθηνα.
Αν ομως εχεις σκοπο να ασχοληθεις και με παλιους τροχους, με ενδεχομενως σκουριασμενες ακτινες και "κολλημενα" καψουλια ακτινων, μαλλον δεν θα σε βολεψει.
Στη δευτερη περιπτωση, θα χρειαστεις εναν ακτινολογο ο οποιος "αγγαλιαζει" το καψουλι τουλαχιστον στις τρεις πλευρες του (απο τις τεσσερις), και οχι σε δυο, οπως αυτος που παραθετεις. Ενας τετοιος ακτινολογος ειναι π.χ. αυτος.
Ενας ακτινολογος σαν αυτος που παραθετεις, πιανει το καψουλι απο 2 μονο πλευρες, κι αν χρειαστει να ζορισει λιγο παραπανω το καψουλι (π.χ. λογω σκουριασμενης ακτινας), τοτε στρογγυλευει τις 4 πλευρες του καψουλιου, και δεν μπορεις να ακτινολογησεις πλεον τη συγκεκριμενη ακτινα.
Θυμησου, οτι τα καλα εργαλεια, τα αγοραζεις μια φορα.
Επισης, η πιο συνηθισμενη διασταση καψουλιου, ειναι 3,25 χλστ.
Τα παλιοτερα ποδηλατα (διπλοσκελετα κλπ), καμμια φορα φορουσαν χονδρυτερες ακτινες, και καψουλια διαστασης 3,4 χλστ., κατι που σημερα ομως σπανιζει πια.
edit: Μολις τωρα ειδα οτι απαντησε και ο eaglos..
Edit2: Αν προκειται να πλεξεις τροχους εξ αρχης, θυμησου να λαδωσεις ελαφρα τα σπειρωματα των ακτινων πριν το πλεξιμο, καθως επισης και τις ακτινοτρυπες της ζαντας απο τη μεσα πλευρα(εκει που παταει το καψουλι, με τη βοηθεια μιας μπατονεττας για τα αυτια).
Ετσι, η ακτινολογηση θα γινει πολυ πιο ευκολα και σωστα, χωρις να στριβουν/κουρδιζουν οι ακτινες την ωρα της ακτινολογησης.
Αν προκειται να ακτινολογησεις παλιο τροχο, θυμησου να σταξεις μια σταγονιτσα WD-40, σεε καθε καψουλι, στο σημειο που βιδωνει η ακτινα, για να λαδωθει το σπειρωμα ακτινας-καψουλιου, πραγμα που θα διευκολυνει πολυ την ακτινολογηση.
Ευχαριστώ για την βοήθεια.Λέω να πάρω αυτόν που πρότεινε ο κολόμβος :P