Θετικό καταρχήν με πολλά αλλά όμως, τουλάχιστον όσον αφορά την Αθήνα:
- απευθύνεται σε μη τακτικούς ποδηλάτες άρα και λιγότερο εξοικειωμένους με την κατάσταση στους δρόμους κάτι που εγκυμονεί κινδύνους.
- αν κατάλαβα καλά γίνεται ανά δήμο χωρίς κεντρικό σχεδιασμό. Τα ποδήλατα θα είναι συμβατά για μελλοντική διαδημοτική χρήση; Με τον Αμυρά που το συζητήσαμε προχθές λέει πως όχι.
Στο Παρίσι πχ που έγινε το περίφημο Velib, υπήρξε πολύχρονος σχεδιασμός και ταυτόχρονα υποδομές ενώ λειτούργησε εξαρχής συνολικά για όλη την πόλη κι όχι σε επίπεδο δήμου. Δεν είμαι αρνητικός αλλά φοβάμαι μήπως ενδεχόμενη αποτυχία της προσπάθειας δυσφημίσει το ποδήλατο.
Θα είναι πάντως ένα καλό κρας -και κυριολεκτικά (βλέπε βανδαλισμούς, κλοπές)- τεστ πάντως! Είδωμεν...
καλη φάση λέω και εγώ,
αλλα αν ισχύου τα του Τάσου λεγόμενα, τότε άλλη μία άρπα κόλα δουλειά.
Θα φανεί στο κοντινό μέλλον και ελπίζω να μην ισχύει.
Αναρωτιέμαι γιατί δεν ανοίγουν μία θέση για έναν άνθρωπο που θα ενημερώνει, θα προσέχει και θα κάνει κάποιες αναγκαίες ρυθμίσεις? θα ηταν βυσματική θέση θα μου πείτε...
Θα χαρώ να δώ κόσμο να κάνει τις βόλτες του ανάμεσα απο τα αμάξια...ίσως να καταλαβουν τι περνάμε όταν αυτοί ειναι μέσα στα αμάξια τους.
Αν γινει καλα θα ειναι πολυ πρακτικο και πολυ θετικο. Φερνω δυο παραδειγματα.
1.Ημουν εξωτερικο (η πολη δεν εχει σημασια) και βρεθηκα με ενα πρωινο ελευθερο. Πηρα απο τον δημο ενα ποδηλατο (δωρεαν) και γυρισα ολη την παλια πολη και το ευχαριστηθηκα και κινηθηκαν και τουριστικα μαγαζια στο κεντρο της παλιας πολης (που αλλιως δεν θα πηγαινα). Και μου εμεινε και μια θετικη αισθηση απο την πολη.
2.Επρεπε να ταξιδεψω Λαρισα. Επειδη θα πηγαινα για λιγο χρονο ειπα να παω με τον ΟΣΕ. Στα τρενα που πηρα δεν δεχοντουσαν ποδηλατα (δεν ειχαν σκευοφορο). Επισης οπως με ενημερωσαν φορτωτικες γινονται μονο για Αθηνα-Θεσσαλονικη οποτε για την επιστροφη θα επρεπε να στηριχτω στην καλη θεληση του προισταμενου. Ομολογω το ταξιδι με το τρενο μου αρεσε (καμμια σχεση με το πως το θυμομουν). Αν ειχε ο δημος ποδηλατα που θα μπορουσα να παρω θα μπορουσα να κινηθω πιο ανετα και θα εβλεπα και πιο πολλα πραγματα. Σε ολη την διαδρομη σκεφτομουν ποσο πιο καλα θα ηταν αν μπορουσα να κανω διημερα ανα την Ελλαδα αλλα να ειχα και καποιον τροπο να εχω ενα ποδηλατο να μετακινουμε. Η καλυτερη λυση θα ηταν να επαιρνα το δικο μου μαζι αλλα και η λυση το να παιρνω ποδηλατο απο τον αντιστοιχο δημο δεν θα με χαλαγε καθολου.
Θετικό καταρχήν με πολλά αλλά όμως, τουλάχιστον όσον αφορά την Αθήνα:
- απευθύνεται σε μη τακτικούς ποδηλάτες άρα και λιγότερο εξοικειωμένους με την κατάσταση στους δρόμους κάτι που εγκυμονεί κινδύνους.
- αν κατάλαβα καλά γίνεται ανά δήμο χωρίς κεντρικό σχεδιασμό. Τα ποδήλατα θα είναι συμβατά για μελλοντική διαδημοτική χρήση; Με τον Αμυρά που το συζητήσαμε προχθές λέει πως όχι.
Στο Παρίσι πχ που έγινε το περίφημο Velib, υπήρξε πολύχρονος σχεδιασμός και ταυτόχρονα υποδομές ενώ λειτούργησε εξαρχής συνολικά για όλη την πόλη κι όχι σε επίπεδο δήμου. Δεν είμαι αρνητικός αλλά φοβάμαι μήπως ενδεχόμενη αποτυχία της προσπάθειας δυσφημίσει το ποδήλατο.
Θα είναι πάντως ένα καλό κρας -και κυριολεκτικά (βλέπε βανδαλισμούς, κλοπές)- τεστ πάντως! Είδωμεν...
καλη φάση λέω και εγώ,
αλλα αν ισχύου τα του Τάσου λεγόμενα, τότε άλλη μία άρπα κόλα δουλειά.
Θα φανεί στο κοντινό μέλλον και ελπίζω να μην ισχύει.
Αναρωτιέμαι γιατί δεν ανοίγουν μία θέση για έναν άνθρωπο που θα ενημερώνει, θα προσέχει και θα κάνει κάποιες αναγκαίες ρυθμίσεις? θα ηταν βυσματική θέση θα μου πείτε...
Θα χαρώ να δώ κόσμο να κάνει τις βόλτες του ανάμεσα απο τα αμάξια...ίσως να καταλαβουν τι περνάμε όταν αυτοί ειναι μέσα στα αμάξια τους.
Αν γινει καλα θα ειναι πολυ πρακτικο και πολυ θετικο. Φερνω δυο παραδειγματα.
1.Ημουν εξωτερικο (η πολη δεν εχει σημασια) και βρεθηκα με ενα πρωινο ελευθερο. Πηρα απο τον δημο ενα ποδηλατο (δωρεαν) και γυρισα ολη την παλια πολη και το ευχαριστηθηκα και κινηθηκαν και τουριστικα μαγαζια στο κεντρο της παλιας πολης (που αλλιως δεν θα πηγαινα). Και μου εμεινε και μια θετικη αισθηση απο την πολη.
2.Επρεπε να ταξιδεψω Λαρισα. Επειδη θα πηγαινα για λιγο χρονο ειπα να παω με τον ΟΣΕ. Στα τρενα που πηρα δεν δεχοντουσαν ποδηλατα (δεν ειχαν σκευοφορο). Επισης οπως με ενημερωσαν φορτωτικες γινονται μονο για Αθηνα-Θεσσαλονικη οποτε για την επιστροφη θα επρεπε να στηριχτω στην καλη θεληση του προισταμενου. Ομολογω το ταξιδι με το τρενο μου αρεσε (καμμια σχεση με το πως το θυμομουν). Αν ειχε ο δημος ποδηλατα που θα μπορουσα να παρω θα μπορουσα να κινηθω πιο ανετα και θα εβλεπα και πιο πολλα πραγματα. Σε ολη την διαδρομη σκεφτομουν ποσο πιο καλα θα ηταν αν μπορουσα να κανω διημερα ανα την Ελλαδα αλλα να ειχα και καποιον τροπο να εχω ενα ποδηλατο να μετακινουμε. Η καλυτερη λυση θα ηταν να επαιρνα το δικο μου μαζι αλλα και η λυση το να παιρνω ποδηλατο απο τον αντιστοιχο δημο δεν θα με χαλαγε καθολου.