Την ώρα που μια καναδέζικη εταιρεία αγοράζει το 70% της Caloi, Brazil, και θα μεταφέρει την παραγωγή GT κά. στο Μανάους, εγώ αλλάζω το 70% αυτού του παλιού ταλαίπωρου Caloi 12 για το οποίο είχα ανοίξει κάτι άκυρα θέματα παλιότερα όταν στράβωσα το πιρούνι, πάθαινα λάστιχα κάθε μισό χλμ. και τζόγαρε το τιμόνι.
Τα καινούργια Caloi πάντως είναι τόσο άθλια όσο ορισμένα περιφερειακά που είχαν μπει στο δικό μου.
Την προπερασμένη Παρασκευή έλαβα τα ποτήρια ε-πι-τέ-λους και τα τοποθέτησα. Ο σκελετός δεν είχε πρόβλημα, τα παλιά ποτήρια έφταιγαν και ένας ηλίθιος συνδυασμός ahead-βιδωτού. Τους έκανα φου και βγήκαν... Επίσης έβαλα μανέτες tektro και άλλο πιρούνι, ήρθε και η δαγκάνα στη θέση της.
Pronto.
Χθες το βράδυ έλυσα τον πίσω τροχό (ο μπροστινός έχει πάρει σειρά). Μια συμφορά εκεί, πρώτον ήταν πλεγμένος με 5mm μακρύτερες ακτίνες.
Έπειτα το κέντρο και η κασέτα ήταν για τα σκουπίδια. Κλειστό με ρουλεμάν αλλά χαλάρωνε και έπαιζε η ρόδα.
Για να λύσω τις ακτίνες δεν έφτανε να βγάλω την κασέτα αλλά να την διαλύσω όπως και το σώμα (άφησα τις μπίλιες να κυλήσουν να χαθούνε) και πάλι υπήρχε δυσκολία γιατί τόσο το σώμα όσο και το ίδιο το χείλος του κέντρου εκείνου μετά τις εμπόδιζε. Το σύστημα κέντρο-σώμα έκανε ένα θόρυβο σαν τρυποκάρυδος.
Γράφω αυτό το θέμα γιατί δεν έχω ακτίνες σωστού μήκους να βάλω και τρώγομαι.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
001.JPG | 307.81 KB |
002.JPG | 276.5 KB |
003.JPG | 293.46 KB |
4 cross 003.JPG | 279.85 KB |
4 cross 005.JPG | 309.14 KB |
4 cross 006.JPG | 281.73 KB |
4front1 | 215.15 KB |
4front2 | 282.72 KB |
4front3 | 198.07 KB |
4front4 | 219.18 KB |
Για τις μακρύτερες ακτίνες: συνήθως οι ρόδες πλέκονται ανά 6, οπότε εάν αλλάξεις το πλέξιμο ανά 8 ίσως έρθουν γάντι.
Για την κασέτα: αν εννοείς ότι έχει παλιά κασέτα (ρολίπ) και σού φύγαν οι μπίλιες, αγοράζεις μπιλίτσες (φτηνές, δεν χρειάζεται εκεί ποιότητα) και μετά το κόλπο για να την ξαναδέσεις είναι: με μια ψιλή κλωστή 2-3 βόλτες γύρω-γύρω δένεις τα δύο γλωσσάκια, φοράς το καπάκι, τραβάς γλυκά την κλωστή και τη βγάζεις.
Νά΄σαι καλά δεν μού πέρασε από το μυαλό. Ήδη έπλεξα τον έναν και φαίνεται ότι δένει, θα δείξει και στην συνέχεια.
Ήταν πλεγμένο επί 3 και εξείχαν οι άκρες πολύ από πάνω.
Για την κασέτα, πού τέτοια τύχη, κινεζίπ είναι. Τα γλωσσάκια κρατιούνται μ΄ένα συρματάκι και τά΄χω ξαναβάλει, τα σφαιρίδια τα μάζεψα όλα μ΄ένα μαγνήτη, και ο θόρυβος καθαυτός δεν με νοιάζει αλλά δεν γίνεται να κουνιέται τόσο το σώμα πάνω στη βάση του γιατί "έκοβε" τις πεταλιές, ιδίως στα 2 μεγάλα γρανάζια. Είδα ότι εκεί έχει ένα σκαλοπάτι το σώμα και μετά πιάνουν 3-7.
Ούτε γίνεται να την χρησιμοποιήσω με άλλο κέντρο, πάει όλο μαζί. Έχει γρανάζια 21-14 για κούρσα υποτίθεται.
Τώρα χρησιμοποίησα ένα απλό σιμάνο με μπλοκάζ και κασέτα από μάουνταιν 28-14.
Πάντως έτσι που το πας, ( και μιλάω σοβαρά τώρα) στο τέλος θα ανοιξεις μαγαζί να μαστορεύεις ποδήλατα και θα βγάλεις λεφτάαααα λέμε γιατί είναι και άσχετοι με το θέμα και έχει έλλειψη η πόλη. Ποδήλατο έχεις αλλά ποδήλατο ουσιαστικά συνήθως δεν έχεις .. οπότε φτιάχνε φτιάχνε εκεί το Caloi σε βλέπω με διδακτορικό στην μαστορική.
Μήηηηηπωωωως.. να αρχίσεις να το σκέφτεσαι;;;;;
αλλά σπυριά. Συμβαίνει ένα εμπορικό αίσχος. Κι αυτοί συνήθως δεν είναι άσχετοι αλλά μανούλες. Πάντως εξασκούμαι για την φαβέλα και θα γράψω και μια διατριβή για τα υποπροϊόντα. Έχουν κι αυτά μια κλίμακα
Λοιπόν τον τροχό τον έφτιαξα, για κάποιο λόγο δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες σε σχόλια, εξαφανίζονται όταν αποσυνδέομαι! Δεν ξέρω αν κάνω κάτι λάθος. Μπορώ να βάλω στην αρχική ανάρτηση και με συνημμένο.
(Έβαλα: 3 τελευταία συνημμένα)
Παρατηρήσεις για το επί 4.
Η φλάντζα του πίσω κέντρου σιμάνο είναι σχετικά μεγάλη και παίρνει αυτό το πλέξιμο. Βέβαια ακουμπάει η ακτίνα που πλέκεται στην άκρη του κεφαλιού της πρώτης που προσπερνάει. Αυτό οι αμερικάνοι το απορρίπτουν γιατί δημιουργείται μια καταπόνηση εκεί σ΄αυτές τις δύο ακτίνες και στο καψούλι αυτής που σπρώχνει. Αλλά ο γιαπωνέζος δεν ιδρώνει.
Εγώ πάλι χαίρομαι που έστησα τον τροχό και τύφλα να΄χουν τα κειρίν.
Έβαλα καινούργιες ακτίνες και χάλκινα καψούλια.
Στον μπροστά τροχό η φλάντζα του κέντρου είναι μικρότερη οπότε αν τον πλέξω επί 4 μου φαίνεται ότι θα ακουμπάει η ακτίνα που πλέκεται το κεφάλι της πρώτης που προσπερνάει. Δεν έχω κέντρο με μεγαλύτερη φλάντζα αλλά κι αν είχα μάλλον θα ήθελα άλλο μήκος ακτίνων.
Προς το παρόν έχω αφήσει τον μπροστινό τροχό όπως ήταν για να δοκιμάσω το ποδήλατο και βλέπω.
Κι εδώ μπορείτε ν΄ακούσετε τη γιαπωνέζικη ακτινολόγιση.
Αν έχει κανείς περιέργεια πώς έγινε το επί 4 στον μπροστινό τροχό με κέντρο απλό shimano HB-RM40, δεν βγήκε τόσο χάλια όσο φανταζόμουν (4 τελευταίες συνημμένες φωτ.).
Γκρινιάζουν μερικοί ότι ζορίζονται τα κεφαλάκια των ακτίνων αλλά μη ψαρώνεις καθόλου, έχω πλέξει άπειρες ρόδες έτσι και ποτέ δεν είχαν πρόβλημα.
Θα το δεις συγκριτικά! Ξέρει κανένας άλλος στην Μπραζίλια να πλέξει έτσι τροχό; Obviously not. Οπότε , οκ, το έχεις..
Άνοιξε ποδηλατάδικο εκεί που σου λέωωωω...Θα κάνουν ουρά απ' έξωωωωω...
Επειδή τις είχες πλέξει εσύ.
Πρόβλημα είχα πάντα με τροχούς είτε στο χέρι κακοφτιαγμένους απ΄ ό, τι αποδείχτηκε είτε μηχανής και ακτινολογημένους σε ποδηλατάδικα. Μάζευα 2-3 ακτίνες το μήνα. (και με καλύτερα κέντρα πχ. deore)
Ενώ αν τα φτιάξει κανείς μόνος του θα την βρει την άκρη.
εδώ δεν είναι ούτε κονσέρβα να ανοίξω σου λέωωω... θα κάνουν ουρά τα χρέη απ΄ έξωωωωω...