Πετάει ο ποδηλάτης; Πετάει αν υπάρχει αμάξι.

100 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
d4
Απών/απούσα

01/07
19:09.
Εχω μολις αγορασει τα σνακ της διαδρομης και κατευθύνομαι στην 3η εξοδο της κερατεας.Κατηφορικη διαδρομη και το ποδηλατο ρολλαρει μονο του.

Με κρανος , χαλαρος , τα ματια μπροστα , τα αυτια πισω , τα χερια στα χουντς.Περιμενω να βγω στην λαυριου να ξεκινησω την βολτα μου.

Απο εκει και περα εικονες μονο.

00:00:00
Ενα (μπλε?) αμαξι , απο το αντιθετο ρευμα εστριψε χωρις προειδοποιηση μπροστα μου.Κλεινωντας καθετα τον δρομο μου.
Ουτε 20μετρα μακρια.

00:00:00,5
Συνειδητοποιω οτι θα πεταξω.
Παταω τις μανετες.Δυνατοτερα απο το κλασσικο "feather your brakes" αλλα οχι τοσο ωστε να κοκαλωσει.Καλυτερα απο πανω παρα απο κατω θυμαμαι να σκεφτομαι.*

00:00:01
Στο τιμονι γυναικα.Κοιταει αντιθετα απο μενα.Ω θεοι δεν με εχει δει καν.

00:00:01,5
Προσπαθω παραλληλα να στριψω.Αντι για την πορτα του συνοδηγου βρισκω τελικα την δεξια της ροδα.

00:00:02
Πεταω.

Θυμαμαι να μαζευω τα χερια. Το κατω μερος του σωματος χαλαρο.

Πρεπει να εφυγα με περιεργη γωνια.Ασφαλτος πλησιαζει.2 γρηγορα φιλια και βρισκομαι επιτελους σταματημενος 5-6 μετρα παραπερα.

Ξαπλωμενος.

Γρηγορος ελεγχος.Κεφαλι,αυχενας,σπονδυλικη στηλη,λεκανη ΟΚ.
Απο τα γονατα και κατω σουβλιες.
Γυρναω την κοιταω.
-Δεν σε ειδα μου λεει πανικοβλητη και η αδρεναλινη μου χτυπαει κοκκινο.
Τιναζομαι ο μισος πανω και την βριζω ενω εχω ξεκινησει ηδη και ξανασωριαζομαι.Παραλληλα βλεπω τα παιδια στο πισω καθισμα.Ουτε λογος για μπινελικια πλεον.
Ξαναπεφτω και ο πονος γινεται εντονοτερος.

Καποιος καλει ασθενοφορο αφου το ζητησα η με ρωτησε και συγκατεθεσα.Δεν θυμαμαι ακριβως.

Φερνουν νερο και μια καρεκλα.Κανω το λαθος και καθομαι αλλα τα ποδια δεν κρατανε.Ουτε να τα κουνησω ουτε να τα αγγιξω.Τεντωνονται και πονανε.Οι παλαμες μουδιασμενες.Καταλαβαινω οτι ειμαι σε κατασταση σοκ.Κοιταω προσωπα για να ξερω τους μαρτυρες.

Ξαπλωνω κατω.Πως την λεγανε ρε παιδια αυτη την σταση που μας ειχατε δειξει στο 3ο τεχνικο σεμιναριο για τα ατυχηματα?Με αυτη(!).Ηταν και η μοναδικη που με βολεψε.

Η κυρια προσπαθει δειλα δειλα να την κανει:Εχω τα παιδια ξερετε και...Να στειλω τον αντρα μου..
"Φυσικα, μολις ερθει η τροχαια" απαντω.Την οποια κανεις δεν καλεσε.
-Τι να την κανεις νεο παιδι την τροχαια?Σε 10 λεπτα θα εισαι πανω και το ποδηλατο ειναι μια χαρα ακουγεται καποιος απο γυρω.Τελικα ζητησα και μου εφεραν το κινητο απο το τσαντακι της σελας και την καλεσα εγω.

Ασθενοφορο εφτασε μαζι με την τροχαια.Τροχαια εκανε μονο αλκοτεστ και πηρε τα στοιχεια μου.

Τρελοι πονοι στα ποδια και ταχυπαλμια απο το σοκ και το σφιξιμο του πονου για τις επομενες 3 ωρες.Επειγοντα στην Βουλα.Αιματολογικες,ακτινογραφιες,υπερηχο,ορθοπεδικο.
Τιποτα σπασμενο.Το δεξι γονατο γδαρμενο.Το αριστερο δεμενο μεχρι κατω.Δεν παταει ουτε στην μυτη.Μονο αυτα για την ωρα.10 μερες ξεκουραση και παρακολουθηση του πονου και αλλων ενοχλησεων.

Το ποδηλατο χωρις να το εχω δει ακομα , μιας και βρηκα εναν γνωστο και το μαζεψε ενω με μαζευε το εκαβ , μου ειπαν πως θελει μπροστα τροχο και ακτινολογηση πισω.Θα εικασω και για πιρουνι - μπρος φρενο.Το κρανος μεσα στην γρατζουνια επισης χωρις να το εχω δει ακομα.Για τον σκελετο ο θεος να βαλει το χερι του.Ειναι και χρεωμενο μεχρι τα χριστουγεννα το ατιμο..Πανε και τα μεροκαματα μισου μηνα.

Εκαβ , τροχαια πρεπει να ηρθαν στο 20αλεπτο.Ευγενικοι και γρηγοροι.Οπως και στο νοσοκομειο.
Αυριο επισκεψη στην τροχαια , στο ποδηλατο , επικοινωνια με μαστορα και την ασφαλιστικη της.

*Τελικα φιλος που περασε απο το σημειο ειπε οτι ειδε το σημαδι απο τα λαστιχα μου στην ασφαλτο.Ουτε που το θυμαμαι.

Το δευτερευον της υποθεσης: Πως στο καλο την γλυτωσε το κεφαλι και δεν εχω νιωσει ουτε τρανταγμα δεν μπορω να καταλαβω.Και παλι , παλι καλα.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ποδηλατω τακτικα εδω και περιπου 2,5 χρονια.Για την δουλεια , τα ψωνια , τον καφε και την βολτα μου.
Τηρω τον κοκ.Δινω προταιρεοτητα ακομα και εκει που δεν χρειαζεται νομικα μεσα στις πολεις.
Για φλας χρησιμοποιω το χερι ακομα και σε αδειο δρομο γιατι ποτε δεν ξερεις.
Εχω τον νου μου για πεζους-παιδια-μπαλες-αμαξια-γατια-σκυλια-παπαγαλους που θα πεταχτουν.
Για πορτες που ανοιγουν ξαφνικα.Για φορτηγα.Για ηλιθιους στα φαναρια.
Για στροφες που πηραν λαθος απο το αντιθετο ρευμα.
Για ορια ταχυτητας.
Γενικα εχω μαθει ,πιστευω, να προβλεπω πιθανα σεναρια και εχω την ασφαλεια της συγκεκριμενης απολαυσης υπερανω ολων.

Ε αυτο δεν το ειδα να 'ρχεται.
Καλο μηνα :D

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
atomgr
Εικόνα atomgr
Απών/απούσα

Συνοδοιπόρε σε καταλαβαίνω απόλυτα.
Είσαι τυχερός μέσα στην ατυχία σου.
Σου γράφω με 2 σπασμένα πλευρά από το πουθενά. Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν. Κάνω υπομονή μέχρι να δέσουν για να επιστρέψω.
Γλείφουμε τις πληγές μας και συνεχίζουμε.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Λάθος σου που σηκώθηκες και λάθος που προσπάθησες να κάτσεις σε καρέκλα και μάλλον πρέπει να γράψουμε κάποιο εγχειρίδιο με πρώτες βοήθειες και οδηγίες για την περίπτωση ατυχήματος.

Παρόλη την ατυχία σου, σημασία έχει πως δεν χτύπησες σοβαρά και το ίδιο ελπίζω και για το ποδήλατό σου. Μπράβο και για την υπομονή σου κι εύχομαι σύντομη ανάρρωση και γρήγορα στο δρόμο!

d4
Απών/απούσα

Ευχες για γρηγορη αναρωση atomgr και σε ευχαριστω!Κεφαλι ψηλα παντα!

@Scrabler:Λαθος οντως αλλα εκεινη την στιγμη πιστευα πως δεν ηταν κατι παραπανω απο μυικος τραυματισμος.Φυσικα και εχεις δικιο.Σε ευχαριστω!

Κατα κυριο λογο ποσταρα για αυτους που θα κατσουν να διαβασουν τα ατυχηματα και να δουν τις φωτογραφιες απο τα σπασμενα κρανη που παιζουν στα διαφορα θεματα ως υπενθημιση οτι οσο προσεκτικοι και αν ειμαστε και οσο και αν πιστευουμε πως εχουμε τον ελεγχο , δεν περνανε ολα τελικα απο το χερι μας!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Στο δρόμο δεν υπάρχεις. Θα κυκλοφορείς και θα θεωρείς
ότι ο άλλος θα βλέπει κενό αντί για ποδηλάτη.

Βέβαια ήταν μεγάλη η ζαριά, ανατολική Αττική και γυ-
ναίκα οδηγός.... ούτε στον εχθρό μου. Μην την αφήσεις
σε χλωρό κλαρί τη μικρή σουπιά που πήγε να την κάνει.
Κανένα έλεος.

Wicca
Απών/απούσα

Περαστικά...τι άλλο να πω.. Πάντως ο τίτλος στο θέμα σου είναι η απόλυτη σύνοψη για το τι υπάρχει στους δρόμους της Ελλάδας.

Πετάει ο ποδηλάτης, ( ο πεζός, όλοι). Πετάνε αν υπάρχει αμάξι..
Δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος για να συμβούν σοβαρά τροχαία.

Το θέμα είναι ότι μετά σου λένε πρόσεχε, βάλε κράνος, ντύσου ρόμποκοπ, θα φτιάξουμε ποδηλατόδρομο..ενώ το πολύ απλό, το να μαζέψει τους άσχετους οδηγούς από τον δρόμο, και να μην παίρνει άδεια να οδηγήσει ο κάθε πεθαμένος, απλά δεν το κάνει..

Δεν σε είδε σου είπε.. Ρε συ είχε και παιδιά μες στο αυτοκίνητο.. Αν ερχόταν πάνω της μία νταλίκα;;; Μη μου πεις ότι η νταλίκα είναι μεγαλύτερη από το ποδήλατο. Αν βλέπει με βάση το μέγεθος τότε δεν βλέπει καθόλου καλά και δεν είναι κατάλληλη για να οδηγήσει, ( πόσω μάλλον να κουβαλήσει οδηγώντας παιδιά).

Αν στην θέση σου ήταν το παιδί της θα φώναζε την Τροχαία ή όχι;

πιτερ παν
Εικόνα πιτερ παν
Απών/απούσα

Περαστικά και καλή δύναμη.Συμφωνώ απόλυτα με τον eaglos.Κανένα έλεος ειδικά απ'τη στιγμή που πήγε να φύγει.Ελπίζω τα μπερδέματα με την ασφαλιστική της να έχουν αποτέλεσμα(να πληρώσουν τη ζημιά δηλαδή).Αλλά αφού είσαι καλά αυτό είναι το σημαντικό

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

παθών και μαθών.... δις....
... ναι, αυτό το "δεν σε είδα" με ΕΞΟΡΓΙΖΕΙ.
Προτιμώ 1000 φορές το: "σε είδα και σε σημάδεψα παλιοπ*^στη"

Εξήγησε της με ΣΟΒΑΡΟ ΥΦΟΣ ότι ΔΥΣΤΥΧΩΣ πρέπει να το τραβήξεις όσο παίρνει και άλλο τόσο... για να γλιτώσουν οι υπόλοιποι ποδήλατες που θα βρεθούν στο δρόμο της.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν υπάρχει άλλος τρόπος....

Πάντα τροχαία. Ειδικά όταν υπάρχει τραυματισμός και φθορά περιουσίας. Εκτός αν δεν θέλετε να διεκδικήσετε ΤΙΠΟΤΑ.

Τα μεγάλα ποδηλατάδικα έχουν εμπειρία (για πραγματογνώμονες / αναφορές ζημιών κλπ), πχ εμένα με είχε εξυπηρετήσει ο Φρειδερίκος.

Εννοείται ότι ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΚΑΙ ΝΕΟ ΚΡΑΝΟΣ. Το παλίο - αν έχει σημάδια επαφής με το οδόστρωμα - έκανε τη δουλειά του και θεωρείται ΑΧΡΗΣΤΟ. Σε αυτό ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ.

Το ίδιο ΜΑΛΛΟΝ ισχύει και για χαμένα μεροκάματα. Αλλά εκεί θέλει χαρτιά από γιατρούς και μπόλικο κυνήγι στην ασφαλιστική. Αν έχεις χρόνο και άτομα για να τρέξουν για τα απαιτούμενα, κοίτα το.

Καλή ανάρρωση, και μακρυά από όλους μας τέτοια κακά.

Helekin
Απών/απούσα

1. Αυτός ο κανόνας του 'οδηγώ σαν να μην υπάρχω για τους άλλους' είναι μεν σωστός αλλά από την άλλη είναι ανθρωπίνως αδύνατος στην εφαρμογή του. Οπότε, δυστυχώς το ποδήλατο - όπως και τα μηχανοκίνητα δίκυκλα - είναι έρμαια τζόγου πολλές φορές.

2. Δεν είναι μόνο οι οδηγοί που 'δεν μας βλέπουν'. Αλλά και οι πεζοί. Και γενικά όλοι οι άνθρωπες. Ο ποδηλάτης είναι αποτυπωμένος στο DNA του μέσου ανθρώπου σαν απλά άλλος ένας πεζός με δύο ρόδες από κάτω του. Σε βλέπει ο πεζός, και ξεκινάει να διασχίσει τον δρόμο ακριβώς επειδή σε βλέπει. Είσαι ένας άνθρωπος, με κορμό χέρια και πόδια. Δεν μπορείς να τον βλάψεις. Δεν είσαι ένας τόνος λαμαρίνας σε 4 ρόδες. Και δεν υπολογίζει καν τους νόμους της φυσικής αν συγκρούονται δύο σώματα και το ένα έχει ταχύτητα. Επίσης, πολλοί λειτουργούν με την περιφεριακή τους όραση. Αν δεν βλέπουν κάτι μεγάλο σε όγκο να πλησιάζει, θεωρούν ότι ο δρόμος είναι ελεύθερος. Το βράδυ που έχω φώτα και η περιφεριακή όραση ψάχνει για φώτα κι όχι όγκο, με προσέχουν πολύ περισσότερο από την ημέρα.

3. Είναι ευρέως γνωστό ότι ο ποδηλάτης πετάει. Έχουν γίνει και παγκόσμια συνέδρια για αυτό

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Περαστικα ρε συ!!!

Ελπιζω να μη ξενερωσεις.
Ατσαλενιος γρηγορα
και πισω στη σελα!!!

ΥΓ: Τρομερη περιγραφη

ndimensi
Εικόνα ndimensi
Απών/απούσα

Περιγράφεις μια σκηνή που μπορεί να συμβεί στον κάθε ποδηλάτη ανά πάσα στιγμή. Ευτυχώς για σένα οι όποιες επιπτώσεις είναι κυρίως υλικές.
Όσο για το τι προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ξεκάθαρο; Δεν είμαι σίγουρος για τη διαδικασία μετά το ατύχημα...

Ταχεία ανάρρωση και σύντομα πάλι πέταλι...

vlkr
Απών/απούσα

περαστικά εύχομαι και πάντα σιδεροκέφαλος!!
Όδηγω και εγώ σαν εσένα.Είμαι πολύ προσεκτικός,τηρώ τον κοκ κλπ κλπ
Θα συμφωνήσω με ολους σε όσα είπαν παραπάνω αλλά θέλω να τονίσω κάτι που σπανίως ακούγεται: Η ταχύτητα. Είτε αυτοκίνητο οδηγεις είτε ποδήλατο,είτε νταλίκα όταν πας αργά προλαβαίνεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ. Αυτό νομίζω οτί πρέπει να το παραδεχτούμε. Κι εγώ παρασύρομαι και τρέχω, δεν κάνω τον άγιο...

και πάλι περαστικά και φυσικά να μην την αφήσεις ετσι τη ''κυρία'' ,όσο για τον άλλον που είπε ''τι να τη κάνεις τη τροχαία'' αυτός ήθελε τις φάπες του,ο κλασσικός ''ελληναράς''.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

vlkr wrote:
θέλω να τονίσω κάτι που σπανίως ακούγεται: Η ταχύτητα. Είτε αυτοκίνητο οδηγεις είτε ποδήλατο,είτε νταλίκα όταν πας αργά προλαβαίνεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ.
Πολύ σωστά. Κυκλοφορεί όμως και ο μύθος οτι ο κίνδυνος της ταχύτητας δεν ισχύει όταν οδηγείς μηχανάκι. Αντιθέτως, σύμφωνα με το μύθο, έχεις "ενεργητική ασφάλεια" επειδή μπορείς να γκαζώσεις και να ξεφύγεις. Αυτός είναι και ένας λόγος που πολύς κόσμος θεωρεί οτι το μηχανάκι είναι πιο ασφαλές από το ποδήλατο. Μέγας μύθος.

johnny_alex
Εικόνα johnny_alex
Απών/απούσα

Αυτό το δεν σε είδα, απλά με τρελαίνει. Είναι η αγαπημένη ατάκα αυτού που ξέρει ότι έκανε την μαλακία και πρέπει κάτι να πει σαν δικαιολογία. Το πιο εξοργιστικό όμως είναι να σου πουλήσει και τσαμπουκά του στυλ " τι θες να κάνουμε τώρα" Τελευταίο τέτοιο περιστατικό είχα στο πάρκιν του σίριου πρίν κανα μήνα, που ένα ζώο οδηγός έπεσε από πίσω μου ενω ήμουν σταματημένος και πίσω μου είχε χωρίς υπερβολές 30 μέτρα κενό. Ακουσα το μπαμ γιατι είχα πάει να πάρω καφέ και εκείνη την ώρα έβγαινα και πήγαινα προς το αμάξι και είδα live όλο το σκηνικό και δεν πίστευα στα μάτια μου. 30 μέτρα κενό και έπεσε πάνω μου. Το θέμα όμως είναι και πώς σου μιλάει και ζητάει συγνώμη. Ο συγκεκριμένος οδηγός ( δεν αναφέρω φύλλο) ήταν και εξερετικά προκλητικός. Ούτε το τι επακολούθησε θα αναφέρω γιατί η συμπεριφορά μου δεν ήταν για μίμηση, αλλά βγήκαε εκτός εαυτού. Τι να πω; Περαστικά σου φίλε μου και να κάνεις το σταυρό σου που δεν έπαθες τίποτα χειρότερο. Το ζώον πάντως κυνήγα το. Οταν έχεις αλλού το μυαλό σου, απλά δεν πιάνεις τιμόνι, ουτε σε playstation.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Περαστηκά και να είναι το τελευταίο!
Πάντα όρθιος!

d4 wrote:
Τι να την κανεις νεο παιδι την τροχαια?Σε 10 λεπτα θα εισαι πανω και το ποδηλατο ειναι μια χαρα ακουγεται καποιος απο γυρω.

Για εμένα αυτός είναι χειρότερος και από την οδηγό.

d4
Απών/απούσα

Αγορια κοριτσια ευχαριστω πολυ για τις ευχες!

@Eaglos Στατιστικα παντα , οσα παραλιγο ατυχηματα ειχα στην ανατολικη αττικη σε 2+χρονια ειχα και σε 2-3 μερες στην αθηνα :P Το οτι ειναι γυναικα δεν μου λεει κατι ως προς την ποιοτητα του οδηγου :P

@Wicca Τα λαδια στις εξετασεις θα επρεπε να κοπουν και τα προστιμα να γινουν αυστηροτερα.Και αυτη ειναι η αποψη μου ως ανθρωπος και οχι ως ανθρωπος που μολις τον χτυπησαν χωρις να φταιει.Αυτο με την νταλικα το σκεφτομουν κ εγω αλλα ειπα να μην το γραψω γιατι παραπηγαινε μελο το θεμα..

@Rocka Αστα να πανε..
Θεωρω οτι με ποινικη διωξη η χωρις το μαθημα της το πηρε και θα προσεχει περισοτερο στο μελλον.Αλλα τι σου ειναι μια σταγονα στον ωκεανο?

Τον φρειδερικο θα τον κρατησω στα υποψιν αν δεν μπορει ο δικος μου να κανει την δουλεια.Οπως επισης και πολυ σωστη η επισημανση για το κρανος .Ομολω οτι δεν θα το σκεφτομουν ουτε σε χιλια χρονια.
Τα μεροκαματα ειναι ανασφαλιστα οποτε ζησε μαη..

@Helekin +1000 σε ολα.Αν ειχα αλλα 3-4 μετρα πτησης παιζει και να προλαβαινα να προβαλω το χερι στην γνωστη σουπερμανιακη σταση :D(Που 'σαι Λοις?Ερχομαι!)

@Ghandee Αν σου πεσει το σαντουιτς απο το χερι , σταματας να πεινας? ;D

@ndimensi Ασθενοφορο παντα γιατι μπορει να σου βγουν ζημιες αργοτερα οταν παγωσει το σωμα.Τροχαια για καταγραφη του γεγονοτος.Καποιοι μου ειπαν οτι επρεπε να ειχα καλεσει ασφαλιστικη εκεινη την στιγμη και να βγαλω φωτογραφιες , αλλα απο το οδοστρωμα που μυαλο για αυτα.Θα κανω εντιτ και το αρχικο για να συμπληρωσω λεπτομερειες των μετεπειτα διαδικασιων οπως αυτες θα προκυπτουν.

@vlkr Συμφωνω και επαυξανω μεν αλλα να συμπληρωσω δε:
Κουρσα.Ελαφρως κατηφορικος δρομος.Στην εξοδο του "χωριου".Χωρις σπιτια τριγυρω.Ισιος δρομος και κανα χλμ το πολυ αποσταση μεχρι το σημειο που πρεπει να στριψεις αριστερα σε μια διχαλα.Το ποδηλατο ρολαρει μονο του.27-32χλμ ειναι πολλα με αυτες τις συνθηκες?Θα ελεγα πως οχι.Για μεσα στην πολυ φυσικα και ειναι πολλα.

@Johny_alex Για να ειμαστε και οσο μπορουμε ακριβοδικαιοι θα λεγα πως ειναι μια καλη στιγμη να αναρωτηθουμε ολοι οι ποδηλατες ποσες φορες καναμε λαθος , ημασταν αφηρημενοι η παραλιγο να προκαλεσουμε ατυχημα.Στο θεμα της ασφαλειας στον δρομο ειμαστε μειονοτητα αλλα οπως και οι οδηγοι ειμαστε και εμεις ανθρωποι.

@Vasscott Αγνοια θα το ελεγα.Πολλες φορες δυστυχως αν δεν παθεις δεν θα μαθεις.Οταν του τρακαρουν το νεο του Ναβαρα τοτε να δεις τσαλιμακια που θα κανει στην τροχαια ;D

Το ποδηλατο τελικα χαλι μαυρο.
Τροχοι για αντικατασταση.Πιρουνι ανοιγμενο και γδαρμενο.Αριστερη μανετα λυγισμενη προς τα μεσα παραλληλα σχεδον με το τιμονι.Πιρουνι,λαιμος,μεσαια-δισκοβραχιωνας παιζουν ολα με μεγαλους τζογους.Τα ντεραγιε ουτε να τα τσεκαρω.Παλι καλα που ειχα τις μπαρες δημητριακων στο τσαντακι και γλυκαθηκα μετα την οργη που το δα..

Απο την τροχαια οταν περασα σημερα ειπαν πως θα με καλεσουν για καταθεση συντομα.
Οτι χαρτια εχω απο το νοσοκομειο να τα εχω μαζι.Θα συμπληρωσω και για οτι εξοδα εγιναν.

Απο εκει και περα οταν προκυψει οτι δεν φταιω υπαρχουν 2 σκελη.
1)Αποζημιωση.Τι και ποσα.Υλικες ζημιες , σωματικες βλαβες , ψυχικη οδυνη.
2)Αν θα συνεχισω η θα σταματησω την ποινικη διωξη η οποια ξεκινησε αυταπαγγελτα προς την οδηγο που εφταιγε.

(Καποια επιμερους σημεια σκοπιμα τα αφηνω ασχολιαστα μεχρι να ξεμπερδεψω με ολα..)

Καλα να μαστε!
Και παλι ευχαριστω!

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

Καρμπόν η ίδια ατάκα: Κατεβαίναμε με φίλο μου τη Θησέως προς παραλία και σκάει από στενό η κυρία κοπανώντας το κουρσάκι του φίλου μου (ευτυχώς χωρίς συνέπειες, τόσο για τον ίδιο όσο και για το ποδήλατο). Η τροχαία που ήρθε (κάποια στιγμή) και όταν, προς το τέλος, σημείωσε όλα τα τυπικά τη ρώτησε αν δηλώνει ότι φταίει και ότι δεν είναι υποχρεωμένη να το παραδεχτεί. Και τι απάντησε: Δεν παραδέχομαι την υπαιτιότητά μου γιατί δεν τον είδα...

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

Εννοείται ότι επιβάλλεται να συνεχίσεις την ποινική δίωξη και να αποζημιωθείς για όλους τους λόγους που αναφέρεις, το χρωστάς στον εαυτό σου...

Αν δεν πληρώσει χρηματικά και ψυχολογικά για αυτό που σου έκανε να είσαι σίγουρος πως θα συνεχίσει ακάθεκτη...

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Περαστικά και σιδερένιος.
Η περιγραφή σου είναι πολύ καλή και κυρίως διδακτική.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το μόνο που μπορώ να σου με 17 χρόνια πίσω από τιμόνι αυτοκινήτου,
όταν βγαίνεις εκτός μεγάλων πόλεων να έχεις τα μάτια σου 54 και ό-
που βλέπεις γυναίκα να αλλάζεις δρόμο ή να περιμένεις τα χειρότερα.

Μη θεωρείς τίποτα δεδομένο, δεν καταγράφεσαι στο μυαλό του οδηγού
ο οποίος έχει μάθει ότι το 99,999999% των πραγμάτων θα είναι τε-
τραγωνα, ογκώδη, με τέσσερεις ρόδες. Δεν κατανοεί ο άλλος/η ότι
πας με 30-40χλμ, δεν ξέρει τι σημαίνουν 30-40χλμ σε δίτροχό.

magmike
Απών/απούσα

Tα λάθη είναι ανθρώπινα αλλά πρέπει να πληρώνονται . Να το κυνηγήσεις σωστά για να πάρεις πίσω τα κερατιάτικα που πλήρωσες.
Μακάρι να σου μείνει μόνο μια ωραία ιστορία να λες σε ποδηλατικές παρέες. Γρήγορα περαστικά

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Το μόνο που μπορώ να σου με 17 χρόνια πίσω από τιμόνι αυτοκινήτου,
όταν βγαίνεις εκτός μεγάλων πόλεων να έχεις τα μάτια σου 54 και ό-
που βλέπεις γυναίκα να αλλάζεις δρόμο ή να περιμένεις τα χειρότερα.

Μη θεωρείς τίποτα δεδομένο, δεν καταγράφεσαι στο μυαλό του οδηγού
ο οποίος έχει μάθει ότι το 99,999999% των πραγμάτων θα είναι τε-
τραγωνα, ογκώδη, με τέσσερεις ρόδες. Δεν κατανοεί ο άλλος/η ότι
πας με 30-40χλμ, δεν ξέρει τι σημαίνουν 30-40χλμ σε δίτροχό.


+1000

Σου εύχομαι περαστικά και γρήγορα πάνω σε ποδήλατο

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Περαστικα ρε φίλε. Ταχεία ανάρρωση

Νταξ, δεν ειναι μόνο οι γυναίκες επικίνδυνοι οδηγοί, είναι και οι ηλικιωμένοι, τα Lada τα hyundai (τα παλιότερα), οι μάγκες που νομίζουν ότι είναι γαμάτοι οδηγοί και στο φανάρι που πάει αριστερά έρχονται από δεξιά περνώντας όλη την ουρά...και όταν φτάσουν βλέπουν οτι έχει και άλλους έξυπνους εκεί...και έτσι κόβουν το ρεύμα που πάει ευθεία.

Σήμερα τελείωσα με ασφαλιστική για την πίσω ρόδα που έπεσε μηχανή.
Φάγανε 50ε από την τιμή της ρόδας....λόγω παλαιότητας...του ποδηλάτου
Οπότε πράξε ανάλογα και συνεννοήσου με τον ποδηλατά που θα το πας πόση εργασία θα βάλει κτλ...προς τα πάνω πάντα
Κανόνισε ραντεβού με τον εμπειρογνώμονα στον ποδηλατά και όχι σε σένα. Θα σε φάει. Λες και είναι δικά τους τα λεφτά οι ξεφτίλες.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Θα έπρεπε να το έχεις ήδη κάνει, αλλά εάν δεν το έκανες τρέχα στον ποδηλατά σου - το σου τονισμένο - και να έχεις καλές σχέσεις μαζί του, και να ξέρει, ότι εάν σού συμβεί ατύχημα κλπ. κλπ. να υπερτιμολογήσει τη ζημιά, και εγγράφως.

Δε φτάνει που είμαστε οι πιο ευάλωτοι στο δρόμο, δε φτάνει που μας γράφουνε κανονικά, δε φτάνει που εμείς την πληρώνουμε γιατί καμία λαμαρίνα δε μας φυλάει, δε φτάνει που βρωμάνε την πόλη και τη χώρα και τον τόπο με τις λαμαρίνες τους, θέλουνε να τη σκαπουλάρουνε κιόλας, χωρίς κόστος, χωρίς συνέπειες, και να σε δουλεύουνε κι από πάνω ότι δεν τρέχει τίποτα μωρέ, σιγά τώρα κλπ.

Έχω ζήσει απίστευτες καταστάσεις που θα γέμιζαν βιβλίο. Άπειρες πόρτες στη μούρη, πετάγματα έξω από το δρόμο, βρισιές του τύπου "στην άκρη ρε τσογλάνι" για να πας εσύ στο γκράβαρο ώστε να μην ενοχληθούν οι αναρτήσεις του SUV, πετάγματα σε διασταυρώσεις, και να ακούς την κότα να διακόπτει τη συνομιλία στο κινητό για να σου πει "σιγά βρε θα μου λερώσεις την πόρτα". Καλά, κι αυτό το "δε σε είδα" κλασικό! Η συνήθης απάντηση είναι "δε σε ρώτησα ούτε τι είδες ούτε τι δεν είδες, αυτό που εσύ θα δεις τώρα θα έχει ενδιαφέρον όμως"...

Helekin
Απών/απούσα

horsey wrote:
Εννοείται ότι επιβάλλεται να συνεχίσεις την ποινική δίωξη και να αποζημιωθείς για όλους τους λόγους που αναφέρεις, το χρωστάς στον εαυτό σου...

Αν δεν πληρώσει χρηματικά και ψυχολογικά για αυτό που σου έκανε να είσαι σίγουρος πως θα συνεχίσει ακάθεκτη...


Εξάκτλι. Κι όχι μόνο για εσένα. Αλλά και για όλους τους ποδηλάτες που μπορεί να βρεθούν σε κίνδυνο από την κυρία στο μέλλον. Κατάλαβέ το, δεν-μας-υ-πο-λο-γι-ζουν. Δεν περνάμε για οχήματα. Αν δεν τους κάνεις να σε υπολογίσουν και να σε θυμούνται σαν εμπειρία δεν θα σε υπολογίσουν ποτέ. Πρέπει να είναι πολύ υπεύθυνοι σαν άνθρωποι για να σε υπολογίσουν. Αλλά αν είναι παιδία/γατάκια/ζώα (όπως θες πες το) στο κεφάλι θα πρέπει να τους κάτσει πικρή η γεύση για να την θυμούνται. Είναι σαν την διάβαση πεζών. Δεν την σέβονται οι οδηγοί. Αν πάει κάποιος πεζός να περάσει, ακόμα κι αν πλησιάζει αυτοκίνητο, ο γιωταχής θα τρομάξει, θα φρενάρει, θα κορνάρει, θα βρίσει, θα φύγει από εκεί, θα προσέχει λίγο περισσότερο τις διαβάσεις, θα πάει σπίτι του, θα κοιμηθεί, θα ξυπνήσει, θα οδηγάει περνώντας τις διαβάσεις όπως ακριβώς και παλιότερα, θεωρώντας εκείνον τον πεζό περίπτωση. Αν τώρα, αυτός ο οδηγός χτύπαγε τον πεζό και έτρεχε έναν μήνα με ασφαλιστικές, δικαστήρια, ως και κρατητήρια, μετά θα έβλεπε κάθε διάβαση που πέρναγε.

Druadan
Εικόνα Druadan
Απών/απούσα

Μια καταγραφή των διαδρομών με κάμερα βοηθάει αρκετά. Αυτές οι mini md80 εχουν 8 ευρώ max. Εγω την χρησιμοποιώ στο καθημερινό commuting. Δεν καλύπτει ολες τις γωνίες πρόσκρουσης βέβαια...

Wicca
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Το μόνο που μπορώ να σου με 17 χρόνια πίσω από τιμόνι αυτοκινήτου,
όταν βγαίνεις εκτός μεγάλων πόλεων να έχεις τα μάτια σου 54 και ό-
που βλέπεις γυναίκα να αλλάζεις δρόμο ή να περιμένεις τα χειρότερα.

Μου αρέσει που εδώ μέσα συχνάζουν όλοι οι αντιρατσιστές και οι υπερασπιστές της ισότητας, αλλά το κλισέ και η διάκριση για τις γυναίκες οδηγούς πάει και έρχεται..
Οκ στο συγκεκριμένο τροχαίο έφταιγε γυναίκα.

Αλλά τις μεγαλύτερες μαλακίες στον δρόμο, δεν τις έχουμε δει από γυναίκες.. Τις έχουμε δει από άντρες.. οδηγούς λεωφορείων, ταξιτζήδες, τον κάθε τελειωμένο κάγκουρα με σύνδρομα μεγέθους πέους, τον κάθε τσαμπουκαλεμένο που θέλει να δείξει σε όλο τον κόσμο "ποιος είναι αυτός" κτλ κτλ κτλ.

Τα χειρότερα τροχαία δεν τα έχουν βγάλει οι ηλικιωμένοι αλλά κάτι πιτσιρίκια που κάθονται πίσω από το τιμόνι και οδηγούν σαν να μην έχουν αύριο, και κάνουν κωλιές και ντριφτ στο ίσωμα..

Δεν το συνεχίζω γιατί κάνει ζέστη και βαριέμαι να κάνω την όποια συζήτηση γιατί η γενική ιδέα είναι ότι το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό..

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

...ότι η οδηγός ούτε καν σε πλησίασε για να δεί αν είσαι καλά αλλά και για να αποφύγει να συνειδητοποιήσει τη μαλακία που έκανε.

Και για να την κάνει με ελαφρά χρησιμοποίησε τα παιδιά της, τάχα μου ότι πρέπει να τα πάει κάπου και θα στείλει τον άντρα της να βγάλει το φίδι από την τρύπα.

Και είναι και ακριβώς αυτό που λέει ο helekin, αν δεν τιμωρηθεί θα λάβει το μήνυμα ότι δεν τρέχει και τίποτα και όχι μόνο μετά δεν θα προσέχει, αλλά υπάρχει περίπτωση να είναι περισσότερο επιθετική στους επόμενους ποδηλάτες που θα συναντάει στο δρόμο.

Πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ γιατί σκέφτηκες αν θα πρέπει να το συνεχίσεις ή όχι, έχεις το δίκιο με το μέρος σου, μην νοιώθεις τύψεις γι'αυτό, πρέπει να το διεκδικήσεις.

Να προσέχεις επίσης να μην τους αφήσεις να πατήσουν στην καλοσύνη σου ή να σε κάνουν να νοιώσεις οίκτο γι'αυτούς.

Η "κυρία" αυτή απείλησε τη σωματική σου ακεραιότητα και τη ζωή σου επειδή δεν μπόρεσε να κάνει κάτι τόσο απλό, να ελέγξει το δρόμο πρίν στρίψει...

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

Τις μεγαλύτερες μαλακίες δεν τις κάνουν μόνο οι γυναίκες ή οι ταξιτζήδες και οι κάγκουρες.

Απλά πρέπει να προσέχεις τον καθένα επειδή οδηγεί διαφορετικά, ο κάγκουρας επειδή θα σε κλείσει απότομα, ο ταξιτζής επειδή θα σταματήσει σε ανύποπτη στιγμή, η γυναίκα επειδή θα κάνει αψυχολόγητη μαλακία, ο κωλόγερος επειδή θα σε προσπεράσει όσο πιο ξυστά γίνεται, και πάει λέγοντας.

Εμένα μου έχουν κάνει επίθεση οδηγοί όλων των κατηγοριών, εκτός από ταξιτζή, μέχρι στιγμής.

Οι χειρότερες εμπειρίες μου είναι από πιτσιρικά με κάμπριο, από σαρανταπεντάρη πάλι με κάμπριο μαούνα, και από κωλόγρια 80 χρονών.

Δεν μπορώ να βγάλω στατιστική, θα έλεγα μάλλον ότι 90 στους 100 οδηγούς προσέχουν αρκετά, απλά είναι αυτοί οι δέκα που μένουν στη μνήμη.

commaz
Απών/απούσα

Ποδηλατώ περίπου 1 χρόνο στην Αθήνα, σχεδόν καθημερινά και μέχρι στιγμής έχω παρατηρήσει τα εξής:

- Σε γενικές γραμμές τα αυτοκίνητα σε προσέχουν, σε ποσοστό 90% όπως έγραψε και ο φίλος παραπάνω, αλλά χρειάζεται και ο ποδηλάτης να έχει τα μάτια του 124. Το πρόβλημα είναι ότι ενώ σε προσέχουν, έχουν στη συνέχεια εριστική συμπεριφορά γιατί τους καθυστερείς, φωνάζοντας, βρίζοντας, κλπ.
- Ειδική κατηγορία είναι οι ταξιτζήδες, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους περνάνε ξυστά, λόγω της υποτιθέμενης εμπειρίας τους. Δεν λέω ότι δεν το έχουν, αλλά αυξάνονται οι πιθανότητες ατυχήματος έτσι.
- Τα μηχανάκια, είναι πολύ πιο επικίνδυνα να εμπλακούν σε ατύχημα με ποδηλάτες, γιατί σφηνώνουν παντού και κινούνται πιο γρήγορα.
- Οι πεζοί εξάλλου, είναι επίσης μια κατηγορία μόνοι τους. Ουκ ολίγες φορές πετάγονται από το πουθενά, χωρίς να κοιτάνε και χωρίς να δίνουν σημασία. Βασικό μειονέκτημα μας σε αυτό, είναι ότι δεν κάνουμε θόρυβο όταν ποδηλατούμε.
- Πιστεύω επίσης, πως όλοι μας όσοι οδηγούμε αυτοκίνητο, πολλές φορές έτυχε να μη δούμε κάτι, δεν είμαστε τέλειοι. Έτσι μπορεί να έγινε και με την κυρία, οπότε ας μην τη σταυρώνουμε, δεν κάνει καλό και στο image των ποδηλατών να έχουμε επιθετική στάση απέναντι τους, γιατί έτσι μας αντιπαθούν περισσότερο.

Και κλείνοντας όπως προείπα, έχω παρατηρήσει μια στάση των ποδηλατών απέναντι στους αυτοκινητιστές και μοτοσυκλετιστές άκρως επιθετική, που δεν χρειάζεται. Συμφωνώ, πολλοί από αυτούς είναι εριστικοί και επικίνδυνοι, αλλά τελικά, τον ίδιο δρόμο μοιραζόμαστε και το μόνο που αρκεί είναι αλληλοσεβασμός και ψυχραιμία... (αν και η καθημερινότητα δεν βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση!).

Όσο για το κυνήγι, συμφωνώ!

ΥΓ. Η περιγραφή πολύ διδακτική πάντως...

Stel10s
Απών/απούσα

Τι εγινε ρε παιδια; Αυτη την βδομαδα χτυπησανε και εναν φιλο μου εντος Αττικης.
Γυναικα (παλι) με τζιπ που δεν τον ειδε.
Και οπως ειπε και και ο ιδιος, προσοχη στα 3Γ στον δρομο:
Γυναικα Γιατρο Γερο

contact