Η οπίσθια ρόδα δεν μπορεί να πάει πιο πίσω από αυτή τη θέση:
διότι στην άλλη πλευρά δεν της το επιτρέπει το ντεραγιέ:
με αποτέλεσμα η απόσταση του λάστιχου από το σκελετό να είναι πάρα πολύ μικρή:
Μήπως δεν έχει τοποθετηθεί σωστά το ντεραγιέ; Ή μήπως έπρεπε να υπάρχει κάποιο άλλο;
Ευχαριστώ.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Carrera Alpina I είναι το ποδήλατο?
Τί διασταση έχουν οι ρόδες? Είναι οι δικές του ή τις άλλαξες?
Μήπως αλλάζοντας λάστιχο πήρες πιο χοντρο από όσο επιτρέπει ο σκελετός?
Ρωτάω γιατί το βάψιμο στα ψαλίδια και ο δισκοβραχίονας μου θυμίζει πολυ έντονα Carrera Alpina I - το οποίο είχα. Με ρόδες 700C (δλδ. 28άρες) μαμά, έπαιρνε λάστιχο 700χ28 χωρίς θέματα Clearance.
Εχεις βαλει μεγαλυτερο λαστιχο απο αυτο που παιρνει,βαλε μικροτερο λαστιχο...η ροδα εκει ειναι,δεν τι βαζουμε οπου θελουμε.
ναι
Δικές του, 27 1 1/4
το θέμα είναι μήπως εμποδίζεται να πάει παραπίσω, εφόσον ο σκελετός το επιτρέπει.
-αλλάζεις ντεραγιέ
-'πατέντα' να πάει το ντ. πιο πίσω.
Και να αλλάξει ντεραγιέ, δεν θα κερδίσει κάτι αφού πάντα θα πατάει στο ίδιο σημείο το αυτάκι από το νύχι για να μπορεί να κρατηθεί πάνω στο σκελετό, άρα μένει μόνο το θέμα της πατέντας που κατά την γνώμη μου είναι:
- ή τοποθέτηση του νυχιού χωρίς βιδούλα (απλά σφηνώνοντας δηλαδή από το παξιμάδι του τροχού), το οποίο δεν το προτείνω αφού θα είναι πρόβλημα κάθε φορά που θες να βγάλεις τον τροχό
- ή τρύπημα στο dropout ώστε να περάσει βιδούλα που να συγκρατεί το νύχι
- ή κόλληση του νυχιού πάνω στο dropout (κατά προτίμηση ενός νυχιού-αντάπτορα που να μπορεί να πάρει ντεραγιέ καινούργιου τύπου, ώστε να μπορείς να αλλάξεις ντεραγιέ αν χρειαστεί)
Βοήθα με λίγο,
ποιό είναι το dropout, φανταζομαι είναι το μέρος του ντεραγιέ που ακουμπά πάνω στο σκελετό;
ποιό είναι το νύχι; Το κομμάτι του σκελετού που εφάπτεται με το ντεραγιέ;
Ρωτάω για να μην εκτεθώ τελείως!
Το dropout είναι τμήμα του σκελετού:



το νύχι είναι αποσπώμενο τμήμα ενώ σε παλαιότερα ποδήλατα ήταν μέρος του ντεραγιέ. όπως στο δικό σου:
κι εγώ προτείνω κάτι τέτοιο να κολλήσει πιο πίσω στον σκελετό:
το ζητούμενο είναι ένα τέτοιο πράγμα που να έχει μικρότερη απόσταση από τη βίδα μέχρι το εσωτερικό κοίλο που περνά ο άξονας του τροχού;
http://www.ebay.com/itm/Alloy-Bicycle-Rear-Derailleur-Hanger-Dropout-w-B...
1. Το 27 x 1 1/4 είναι 32c ελαστικό. Μήπως είναι λίγο φαρδύ
για ποδήλατο δρόμου και θες κάτι λεπτότερο σε 1 1/8 ή 1'',
δηλαδή 28c ή 25c;
2. Μήπως o σκελετός είναι για 622mm τροχούς και όχι για 27''
3. Μήπως δεν έχει γίνει σωστά η τοποθέτηση του εκτροχιαστή ή
μήπως δεν είναι αυτός ο σωστός εκτροχιαστής για την περίπτω-
σή σου;
Εαν το σύστημά σου δουλεύει όπως πρέπει τότε δες μήπως απλά
βάλεις στενότερο ελαστικό και λύσεις το πρόβλημα.
Τα φρένα δουλεύουν;
Ναι, βέβαια.
Αντικατέστησα παλιά ελαστικά με τις ίδιες διαστάσεις.
Απλά βλέπω την πολύ μικρή απόσταση και ανησυχώ. Δεν υπάρχει κάποιο αντικειμενικό πρόβλημα. Αν βάλω 1 1/8, πόσο θα απομακρυνθώ από το σημείο του σκελετού που είμαι πολύ κοντά;
Αυτό δεν το ξέρω. Δεν έχω την εμπειρία να φανταστώ πώς θα ήταν με άλλον εκτροχιαστή.
Το 1 1/8 έχει αρκετή διαφορά από αυτό που φοράς τώρα.
Εαν είναι εφικτό, μείνε στην ίδια μάρκα ελαστικού για
να υπάρξει μια σταθερά στον υπολογισμό της διάστασης
καθώς οι εταιρίες δεν ακουλουθούν κάποιο στάνταρ όταν
υπολογίζουν το πλάτος.
Αυτός μπορεί να είναι και ο λόγος που έχεις στενότητα
τώρα. Έβαλες μεν ίδια διάσταση ελαστικού αλλά διαφορε-
τική μάρκα οπότε το 1 1/4 της παλιάς να είναι στενότε-
ρο από το 1 1/4 της τωρινής. Επίσης, μπορεί ο προηγού-
μενος ιδιοκτήτης να είχε απλά βάλει φαρδύτερο ελαστικό.
Σε κάθε περίπτωση, εαν αρχίσει να σου ξύνει τα ψαλίδια
λόγω λάσπης και σκόνης, καλύτερα να πας σε λεπτότερο
ελαστικό. Επίσης, θα πρέπει να ελέγξεις το κατά πόσο
χωράνε λάσπωτήρες με το 1 1/4.