Τετ, 24/06/2015 - 19:15
'95 ideal pro rider "motard"
#1
Η πρώτη μου ανακατασκευή, και η πρώτη φορά που πιάνω τα εργαλεία για επισκευές σε ποδήλατο μετά από 20+ χρόνια (δεν έχω σκεφτεί ακόμα τι αυτοκόλλητα να τυπώσω). Ευχαριστώ ειδικά τα μέλη hidefnick και Columbus για τις τεχνικές συμβουλές:



Ωραιο ειναι , λογικα Treking kai City βγηκε.......
Καλα τα χρωματα, τα (μελλοντικα) γραφικα, κτλ.
Απο δω και περα ομως, θα πρεπει να αποδειξεις οτι ειναι "πραγματικο" motard, και οχι του σαλονιου.
Για ξεκινα, καλοκαιριασε. Καιρος για χιλιομετρα!
Η επομενη περιγραφη θα πρεπει να περιεχει ΚΑΙ οδηγικες εντυπωσεις!
Φυσικα, καλοταξιδο!!
Ωραίο, λιτό και τακτοποιημένο αποτέλεσμα!
Εύχομαι πολλά όμορφα και ασφαλή χιλιόμετρα!
Παιδιά ευχαριστώ, χαίρομαι που σας άρεσε. Στις πρώτες βόλτες έπεσα σε τρομακτική λακούβα σε κατηφόρα, αλλά ο τροχός επέζησε. Του σαλονιού δεν θα είναι Columbus, αλλά για να με πάει πέρα από τη βόλτα για καφέ ή τη δουλειά, λείπει προς το παρόν κάποια αφορμή. Θα τη βρω και αυτή φαντάζομαι...
Κι έλεγα τι μου θυμίζει το χρώμα...
Το χρώμα τα σπάι και μην ακους κανέναν. Ειδικα κάτοχο ΡΟΖ ποδηλάτου!. Μια συμβουλή. Αλλαξε τα λάστιχα με το ίδιο μοντέλο σε 1.3 Θα δεις τρελή διαφορά!
Ωραίο ρε 'συ το ροζ του Vasscot! Όσο για τα λάστιχα, μάλλον έχεις δίκιο. Άρχισαν να μου φαίνονται πολύ χοντρά ήδη από τις πρώτες βόλτες με το χαμηλωμένο λαιμό. Νομίζω πάντως προέχουν ζάντες, αλλά ούτως ή άλλως αυτό θα περιμένει. Το καλοκαίρι έτυχε να μου ξεκινήσει νωρίς φέτος, και έτσι η Αθήνα και το ποδήλατό μου θα με στερηθεί τον επόμενο καιρό. Καλές διακοπές!
Οι τροχοί είναι σιδερένιοι απ'ότι βλέπω,έτσι; Αν είναι όντως σιδερένιοι κράτα το όπως έχει μέχρι να βγεί ο χειμώνας (που φαντάζομαι πως θα το κινείς λίγο) και μόλις έρθει ξανά η άνοιξη, και αφού σκέφτεσαι ήδη να τους αλλάξεις, αγόρασε 2 αλουμινίου και 2 πιο λεπτά λάστιχα και βουρ στις βόλτες
Απο αυτοκόλλητα, στο κάτω σωληνα μπορείς να βάλεις ένα απλό ideal, με φόντο που να αχνοφαίνεται "motard" και στον πάνω prorider, πάλι να αχνοφαίνεται "motard" ως φόντο..Απλά πρέπει να σκεφτείς λίγο το χρώμα-σχήμα ώστε να ταιριάξουν με το υπόλοιπο. Κατα τ'αλλα, υπέροχο :) καλές πεταλιές :)
Πολύ ωράιο..συγχαρητήρια για το χρωματάκι!!
Έχω κάνει και εγώ ανακατασκευη σε ένα Ideal Alpha '96 αλλά προτίμησα να αφήσω το χρώμα ως έχει.
Λάστιχα έβαλα 26x1.50 και το μετάνιωσα..μου φαίνεται πολύ "άδειος" ο σκελετός και κοπανάει αρκετά.
https://www.dropbox.com/s/6n9owoa4h4k3aed/Φωτογραφία0057.jpg?dl=0?dl=0
Παιδιά ευχαριστώ για τα σχόλια και χαίρομαι που σας άρεσε. Magnarid, μια χαρά μου δείχνει με τα 1.50 το δικό σου. Από αυτοκόλλητα, κάποτε κάτι θα σκεφτώ. Είχα σκεφτεί να του δώσω το όνομα Badsteel με στένσιλ γράμματα, αλλά είναι κάπως δυσοίωνο. Είναι το όπλο στο dear Wendy που αρνήθηκε να πυροβολήσει την ώρα που έπρεπε :). Κατά τα άλλα ήθελα να διατηρήσω κάποιες πληροφορίες, ότι είναι ένα ideal pro-rider, ας πούμε.
Στον δρόμο: το ποδήλατο ήταν και παραμένει βαρύ. Κάπως πιο ελαφρύ ίσως, αλλά πάντα βαρύ. Η κλιμάκωσή του είναι πιο κοντά σε ένα σύγχρονο τρέκινγκ παρά σε μάουντεν: ο μπροστά δίσκος 28-38-48 και ο πίσω κλασικά. Μάλλον κοντός βραχίονας, 165mm. Τα φρένα μου φαίνεται ότι δεν πιάνουν πολύ δυνατά τις χρωμιωμένες ζάντες. Η νέα, πιο σκυφτή στάση είναι πολύ πιο αποδοτική και ξεκούραστη, αλλά κάτι πάει λίγο στραβά, δεν ξέρω αν φταίω εγώ ή κάποια ρύθμιση: όταν πέφτω σε κάποια ανωμαλία στο οδόστρωμα, αν στηρίζομαι βαριά στο τιμόνι υπάρχει κίνδυνος να νιώσω το χτύπημα στον αυχένα. Θέμα τεχνικής ή ρύθμισης; Κατά τα άλλα το ποδήλατο χρησιμοποιείται σε αστικές βόλτες και γενικά σε μικρές διαδρομές.
Κάτι λίγο άσχετο: είδα χτες στην Αλεξάνδρας ένα ideal pro-rider, πολύ παρόμοιο με το δικό μου, αλλά cro-mo 4130. Τι συμβαίνει, είναι διαφορετική γενιά του ίδιου ποδηλάτου; το δικό μου είναι hi-ten και ζήλεψα...
...των οποιων ο καθετος ηταν κατασκευασμενος απο 4130 Cro-Mo.
Φανταζομαι μονο και μονο για να μπορει να μπει το αυτοκολλητο 4130 Cro-Mo...
Σε καποια αλλα παλιοτερα μοντελλα της Ideal, ηταν κατασκευασμενο απο 4130 το κυριως τριγωνο.
Δεν θυμαμαι ομως ονομα μοντελλου. Ισως και να ηταν καποια παλια Pro-Rider. Υπηρχαν παντως πολλα παρεμφερη μοντελλα της Ideal, οπως ας πουμε το Hill Master αν δεν κανω λαθος, τα οποια καθε χρονο αλλαζαν περιφερειακα, κατηγορια ποιοτητας και υλικο σκελετου.
Νομιζω παντως, οτι οι σκελετοι με Cro-moly συναντιουνται περισσοτερο στα παλιοτερα μοντελλα.
το δικό μου prorider - νομίζω του 2001 - πρέπει να ήταν από τα τελευταία ατσαλάκια της ideal.
Έχει το αυτοκόλλητο 4130 CrMo στον κάθετο σωλήνα.
Χρώμα μπλέ (ανοικτό) - λευκό, με μαύρα αυτοκόλλητα.
Το δικό μου ήταν με δίπατες ζάντες, αλουμινίου, ahead σύστημα, και 3χ8.
Και μάλιστα Νο 58 ο σκελετός. Δεν πρέπει να ξανάβγαλε τέτοιος μέγεθος.
Το χαρακτήριζε (βλ. αυτοκόλλητο στα ψαλίδια νομίζω) ως ΑΤΒ: all terain bike.
Αν εξαιρέσεις το άθλιο πιρούνι και τον δισκοβραχίωνα shimano με πλαστική επικάλυψη χρώματος γκρι...... το ποδήλατο ηταν (είναι) καρά-μάχιμο.
Το είχα πάρει (ως NewOldStock μοντέλο) από την 3η Σεπτεμβρίου κ' Στουρνάρα, το 3όροφο ποδηλατάδικο (έχει κλείσει).
Θυμάμαι τι εντύπωση μου είχε κάνει το πόσο ποιό καλά έκατσα, σε σχέση με το Πρακτικερ-Μούφα-ΜΤΒ που είχα πριν (10 νούμερα μικρότερο....).
motard? Με τοσο βαρυ μεταλλο νομιζα ηθελες να πεις mortad