Καλησπέρα..
Καθώς ποδηλατούσα προχτές εσκασε το λάστιχο στο Kona Dew που έχω. Είχε 2 μιρκοσκοπικές τρυπίτσες η σαμπρέλα, απο κλαδάκι η μια που ηταν ακομα πανω.
Αλλαξα σαμπρέλα και θέλω να ρωτησω γενικά το λάστιχο πότε το αλλάζουμε???Δηλαδή τώρα έχει σίγουρα 2 τρυπίτσες ...Επίσης τα μπαλώματα σε σαμπρέλα πόσο "μονιμη"
επιδιόρθωση αποτελούν??
Τέλος κάτι για το λάστιχο...Το δικό μου το dew 2008 φοράει τα Continental Country Ride 700 x 37C εν το 2009 μοντελο τα 700 χ 42C ..
Ο πρώτος αριμός ειναι η διάμετρος σε εκατοστά και ο δεύτερος το πλατος???Δηλδη τα 42 ειναι 4.2 εκατοστα??? Γενικά αν πάρω να παρω τα στενά ή τα φαρδια???
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
το εξωτερικό το αλλάζουμε όταν χάνει τις ιδιότητες του
δλδ δεν κρατάει καλά
ή όταν έχει σαπίσει
ή όταν έχει σκιστεί
τα μπαλόματα αν τα κάνεις σωστά δεν έχουν ανάγκη
το 42 ναι είναι 420mm
για το πιο στενά πιο φαρδιά εξαρτάτε τι θέλεις ταχύτητα σημαίνει πιο στενά
άνεση σημαίνει πιο φαρδιά
Τα ελαστικά συνήθως τα αλλάζουμε μετά από πολλά χλμ, όταν έχουν φθαρεί.
Ή αν έχουν μείνει πολύ στον ήλιο, κοντά στη θάλασσα, αν έχουν ξεραθεί κλπ.
Τέλος, όταν έχουν ανοίξει τρύπες, μεγαλούτσικες, όχι από απλά αγκαθάκια, όταν δηλαδη έχουν κάτι σαν σκίσιμο, όχι τρυπίτσα μικρή.
Τώρα αν πας σε δύσκολα μονοπάτια και καταπονείς αρκετά τα ελαστικά σου, και έχει αυξημένες πιθανότητες να πατήσεις κάτι κακό, άλλαξέ τα.
Τα μπαλώματα (εκτός από περίπτωση ελαστικών κούρσας όταν βάζουμε υψηλές πιέσεις, πχ 110 psi και βάλε...) κρατάνε μια χαρά.
Το μπροστινό μου ελαστικό φέρει ΔΥΟ μπαλώματα (αρχι-τσιγγούνης...) εδώ και 1 - 2 μήνες (το 1ο μπάλωμα πρέπει να έχει συμπληρώσει 4μηνο), χωρίς κα΄νενα πρόβλημα, ούτε καν σημαντική απώλεια αέρα.
Αν έχει μπαλωθεί σωστά (και είναι μικρή η τρυπίτσα), κρατάει.
Στενό ελαστικό και μεγάλη πίεση αέρα στη σαμπρέλα, για ταχύτητα και μειωμένη άνεση. (βλ κούρσες, θέλεις ταχύτητα, μικρές αντιστάσεις και δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα "άνεσης" λόγω στρωμένης ασφάλτου)
Το ανάποδο για τα αντίθετα (...τι έγραψα...πωπω) (βλ mountain θέλεις γερά κρατήματα, αντοχή σε κατσάβραχα και γκρεμίλες, κοτρώνες και ανώμαλο τεραιν, θέλεις και απόσβεση κραδασμών λόγω όλων αυτών...)
Και πόσα είναι τα πολλά χιλιόμετρα; Περίπου; Πχ με το Megisto από τότε που έβαλα κοντέρ (2-3 μήνες μετά την αγορά του) έχω κάνει περίπου 1100χλμ. Μήπως θέλω λάστιχα και δεν το έχω καταλάβει;
Βασικά εκεί που έχω πρόβλημα είναι όταν βρέχει, και πάω να ανέβω διαγώνια ένα πεζούλι, η ρόδα γλυστράει πάρα πολύ.
plannet 42εκατοστα ειναι οντως 420 χιλιοστα ομως προφανως το πλατος ειναι 4.2εκατοστα=42χιλιοστα για να μη μπερδευτουν καποιοι. dvm γενικα διαγωνια ειναι πιο δυσκολο οπως καταλαβαινεις να ανεβεις πεζοδρομιο. Τωρα το ποσο εξαρταται απ τη γωνια.Στη βροχη και καλα λαστιχα να χεις ειναι δυσκολο+ασχημες τουμπες...Μαθε bunnyhop αν θες να εισαι μαγκας.
να τα ανεβαινεις καθετα , με μικρη σουζιτσα για τον μπροστινο τροχο και μικρη ταχυτητα για τον πισω, χωρις να καθεσαι πανω στη σελα (* Την στιγμη της επαφης του πισω τροχου λυγισε ελαφρα τα γονατα .Αυτο θα αποφορτίσει τον πισω τροχο και η μικρη αναπήδηση που θα κανει θα προστατεψει την ζαντα απο το χτυπημα. Διαγωνια ανεβαινουμε με το αυτοκινητο , οχι το δικυκλο .
Σε μερικά σημεία οκ, μπορώ να κλείσω το στενό για να ανέβω κάθετα το πεζοδρόμιο, (παρεπιπτόντως το πρόβλημα το έχω κυρίως σε σημεία που έχουν...πώς να το πω... κεκλιμένο επίπεδο, δεν πάω να ανέβω διαγώνια σε κάθετο πεζοδρόμιο. Η ρόδα δηλαδή ανεβαίνει ομαλά). Αλλά στην Κηφισίας δεν παίζει να κόψω όλη την δεξιά λωρίδα για να το φέρω κάθετα με το το πεζοδρόμιο :P
Απλά δεν θυμάμαι να είχα τέτοια προβλήματα με το λάστιχο του mountain (καβαλάω trek τώρα και νομίζω ότι είμαι ακόμα σε mountain .. λολ)
σταματας και το ανεβαζεις με τα χερια , γιατι ετσι και πεσεις στην προσπαθεια να ..ανεβεις και περασει αυτοκινητο ή λεωφορείο ..