Μετατροπη ideal cityrun σε κουρσα

34 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
kozila
Απών/απούσα

Καλησπερα σας θα ηθελα να ρωτησω αν ειναι εφικτο να μετατρεψω το ideal cityrun σε κουρσα;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
geatle
Απών/απούσα

καταρχας δεν σημαινει οτι αμα αλλαξεις τιμονι αλλαζεις ποδηλατο. δηλαδη μην περιμενεις να γινει απο πολης σε κουρσα. δευτερον τα λεφτα που θα ριξεις για να αλλαξεις ολη την μεταδοση πραγματικα δεν νομιζω οτι σε συμφερει. διοτι αν δεν κανω λαθος η καλη μας η shimano εχει διαφορετικα pull-ratio. οποτε η διαδικασια ειναι μεγαλη και αμα αργοτερα μετανιωσεις και αγορασεις κουρσα πανε πεταμενα ολα αυτα?

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Εντελώς διαφορετικής κατεύθυνσης ο σκελετός του city run από οποιαδήποτε υποκατηγορία κούρσας / κουρσοειδούς. Όσα χρήματα και να ρίξεις,δεν θα καταλήξεις σε κούρσα, θα καταλήξεις σε ένα ποδηλάτο με κουρσοτιμόνι και κουρσοσειρά και κουρσάδικους τροχούς, αλλά ποτέ καθαρόαιμη κούρσα.

Ξεκινάμε από τα βασικά, τα v-brakes τα έχεις παντρευτεί, δεν μπορείς να βάλεις κουρσόφρενα. Άρα, θα έχεις ένα θεματάκι με τις λεβιεδομανέτες, με το πώς θα χειρίζεσαι φρένα άλλου τύπου με μανέτες φρένων άλλου τύπου....

Το πίσω κέντρο στο ποδήλατο που έχεις είναι 135 χιλ, στις κούρσες είναι 130 χιλ. Διορθωτικές κινήσεις γίνονται.

Η σειρά που έχει τώρα, 3χ8 είναι καθαρόαιμη τρεκκιν σειρά. Λίγο μακρυά από κουρσάδικη σειρά, αλλά έστω ότι δεν μας πολυνοιάζει. Θα πρέπει να βρεις και να ταιριάξεις λεβιεδομανέτες για 3χ8 σειρά ταχυτήτων. Νομίζω ότι θα δυσκολευτείς πλέον. Μόνο μτχρσμ νομίζω αν θα βρεις.

Τιμόνι βάζεις ότι κουρσοτίμονο γουστάρεις.

Τροχούς ή αλλάζεις ή κρατάς αυτούς και βάζεις όσο πιο λεπτό και λείο ελαστικό μπορείς.

Δυστυχώς, το όλο στήσιμο του σκελετού είναι για "πιο όρθια στάση", θα κάθεσαι αρκετά κορδωτός. Μπορείς να το αλλάξεις (εφόσον αντέχει και η μέση σου) αν αφαιρέσεις όλα τα spacers του λαιμού του τιμονιού και αν βάλεις το λαιμό ανάποδα, ώστε να γυρίσεις σε "αρνητική κλήση". Βέβαια ο λαιμός του cityrun είναι πολύ όρθιος, αν τον γυρίσεις θα γίνει πάααααααρα πολύ σκυφτός.... μιλάμε για πάρα πολύ. Ίσως τελικά να χρειαστείς και νέο λαιμό τιμονιού....

Το όλο κόστος φυσικά θα είναι τέτοιο που δεν αξίζει, ειδικά αν θέλεις καθαρόαιμη κούρσα. Αλλά περί ορέξεος κολοκυθόπιτα. Πριν μερικά χρόνια είδαμε μέλος του φόρουμ που είχε ως βάση ένα specialized ΟΧΙ ΚΟΥΡΣΑ, και του είχε ρίξει επάνω την Αρτα και τα Γιάννενα. Μέχρι κουρσάδικο carbon δισκοβραχίωνα άνω των 500 ευρώ είχε βάλει, εξωτικούς τροχούς και ότι μπορεί να βάλει ένας διεστραμμένος ποδηλατικός νους. Το αποτέλεσμα ήταν ένα ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ ποδήλατο, πολύ μουράτο. Μέχρι εκεί, δεν μπορώ να κρίνω επιδόσεις ή το αισθητικό κομμάτι. Προφανώς ο ιδιοκτήτης του ήταν κατενθουσιασμένος με το αποτέλεσμα.

 

 

kozila
Απών/απούσα

Ναι και γω αυτο σκεφτομαι, ρωταω ομως διοτι το ποδηλατο ειναι fitness/urban οποτε ο σκελετος ειναι κοντα με της κουρσας

kozila
Απών/απούσα

Rockarolla τωρα διαβασα το μηνυμα σου, οποτε το κοστος θα ειναι μεγαλο και μπορει να μην βγει κ οπως το θελω, γενικοτερα εχω βγαλει ολα τα spacers απο το τιμονι τι αλλες αλλαγες προτεινετε για βελτιωση του ποδηλατου

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

kozila wrote:
Rockarolla τωρα διαβασα το μηνυμα σου, οποτε το κοστος θα ειναι μεγαλο και μπορει να μην βγει κ οπως το θελω, γενικοτερα εχω βγαλει ολα τα spacers απο το τιμονι τι αλλες αλλαγες προτεινετε για βελτιωση του ποδηλατου

Define "βελτίωση".........

kozila
Απών/απούσα

Βελτιωση για να κερδισω σε ταχυτητα και να ειμαι πιο ξεκουραστος στα πολλα χιλομετρα

geatle
Απών/απούσα

kozila wrote:

Βελτιωση για να κερδισω σε ταχυτητα και να ειμαι πιο ξεκουραστος στα πολλα χιλομετρα

λαστιχα και αεροδυναμικο ρουχισμο.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

1. Βάρος: ότι ελαττώνει το βάρος κάνει καλό. Κατά 99,999% αυτό μεταφράζεται σε χρήμα..... Τροχοί και ελαστικά κατά κύριο λόγο.

2. Αεροδυναμική: σκύψε, κρύψου, μαζέψου. Λαιμός ανάποδα, σέλα ψηλά, πιάσου πιό μέσα (κόψε το τιμόνι και φέρτα όλα πιο μέσα). Ίσως βάλε και κερατάκια σχεδόν οριζόντια (με μικρή θετική κλήση)......

3. Μεγιστοποίηση μεταφοράς δύναμης: για μένα, αυτό μεταφράζεται σε κουμπωτά ποδηλατικά παπούτσια & πετάλια.

Ξεκίνα από το 2 που είναι τσάμπα, μετά το 3 που είναι το πιο βασικό και μετά αν/όταν μαζέψεις ΑΡΚΕΤΑ χρήματα πάνε και στο 1.

Εννοείται εφαρμοστά ρούχα, εννοείται ότι χάνουμε βάρος και ξεφορτώνουμε όλα τα περιττά (πχ η τεράστια αερόκορνα, τα φτερά, το τσαντάκι σέλας των 2 λίτρων, η σχάρα πίσω κλπ κλπ  δεν βοηθούν......). Ακόμα και το τεράστιο σταντ......

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

θα το βαλετε σε εξοδα το παιδι χωρις λογο. 

1. το ποδηλατο σου δεν ειναι fitness ειναι urban-hybrid. Το οτι καποιοι το λενε και fitness ειναι γιατι ή ειναι ασχετοι με το θεμα ή θελουν να το πουλησουν με καποιο τροπο. Το οτι ειναι urban-hybrid δεν ειναι κακο απλα δεν ειναι κουρσα με ισιο τιμονι. 

2. το ποδηλατο σου ειναι μια χαρα οπως ειναι. Οτιδηποτε κανεις θα ειναι εξω απο τον χαρακτηρα του και τα χρηματα που θα δωσεις ειναι δυσαναλογα με το τι θα παρεις. Για να παρεις μια ιδεα ενα ζευγαρι τροχων για να εχεις καποια ποιοτητα υπολογιζεις απο 150 και πανω

3. Απο καποιον που το εχει κανει. Το ποδηλατο σου μπορει να παει προς gravel, δλδ τιμονι κουρσας, μεταδοση, τροχους κτλ κτλ κτλ αλλα και παλι gravel δεν θα γινει και το κοστος θα ειναι μεγαλο.

Εαν θες την γνωμη μου κρατα το οπως ειναι και μαζεψε χρηματα και παρε κουρσα ή gravel. 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

να διορθωσω το geatle -> Σχεδον ολα τα ντεραγιε της shimano απο 6 ταχυτητες μεχρι 10 κανουν τοσο για κουρσα οσο και για mtb με εξαιρεση ολα τα shadow (mtb), αρκετα dura ace και το 4700. Τα 11αρια δεν συνεργαζονται.

Η μονη οικονομικη αλλαγη που βλεπω ειναι bullhorn τιμονι με barend shifters της microshift και ενα ζευγαρι barend φρενα (προσοχη να ζυνεργαζονται με v-brakes). Τα χειριστιρια πανε περιπου 45-60$ (+/-) απο ebay. Και αλλα 15-25 τα φρενα. Οσο θες για τιμονι και ταινια. Κρατας τα υπολοιπα του drivetrain σου και τα φρενα

Δεν θα εχεις τοσα πολλα πιασιματα οσο με το κριαρι αλλα θα εχεις περισσοτερα απο οτιδοιποτε αλλο και θα απλωνεις οταν θες για περισσοτερη αεροδυναμικη. Μπορει να χρειαστεις πιο κοντο λεμο, μπορει και οχι

kozila
Απών/απούσα

Σας ευχαριστω ολους παιδια με βοηθησατε αρκετα, θα τ ψαξω κ γω οσο αλλα απο οτι εχω δει και απο οτι μ ειπατε δεν νομιζω να αξιζει η μετατροπη.

geatle
Απών/απούσα

rnd απλα αυτο που ξερω ειναι οτι για 10 ταχυτητες εχει γινει αλλαγη απο την καινουργια tiagra 4700 που δεν ειναι συμβατη τις παλαιοτερες σειρες αλλα ταιριαζει με 105 5800 πισω ντεραγιε και ας ειναι "11 ταχυτητων"

dimth
Απών/απούσα

Κατι τετοιες μετατροπες/project απο hybrid (πολυ σωστα γραφτηκε οτι το cityrun δεν ειναι fitness) σε gravel ουσιαστικα, και οχι σε καθαροαιμα road,  τις κανανε πριν χρονια αρκετοι τρελαμενοι/ψαγμενοι καταναλωνοντας πολυ χρονο αλλα και χρημα. Στο net υπαρχουν πολλες φωτογραφιες απο τετοιες υλοποιησεις. Πριν οι εταιριες ανακαλυψουν οτι υπαρχει πολυ ψωμι σε αυτη τη καινουργια κατηγορια ποδηλατων με γυριστο τιμονι που πανε σχεδον παντου, και πια τα πουλανε ετοιμα.

Ζουμε σε μια εποχη που μαλλον δεν αξιζει να αλλαζεις ουτε βιδα. 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

rnd wrote:

να διορθωσω το geatle -> Σχεδον ολα τα ντεραγιε της shimano απο 6 ταχυτητες μεχρι 10 κανουν τοσο για κουρσα οσο και για mtb με εξαιρεση ολα τα shadow (mtb), αρκετα dura ace και το 4700. Τα 11αρια δεν συνεργαζονται.

μεχρι 9 ταχυτητες, οχι μεχρι 10. Στο 10 το πραγμα αρχιζει και μπλεκει πολυ. Τα 10αρια ΜΤΒ πχ. δεν παιζουν με τιποτα αλλο. Τα 10αρια road μεχρι το 4600 παιζουν. Τα road απο 4700 και πανω δεν παιζουν. (το μεχρι και το και πανω εννοω χρονικα οχι με αριθμους πχ το 5600 παιζει)

Ειναι αρκετα μπερδεμενο ομως και για να βγαλεις καλο αποτελεσμα θα ανεβεις ψηλα στην τιμη οποτε δεν αξιζει τον κοπο.

 

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

https://konatour.blogspot.com/2017/03/kona-dew.html?m=1

Κοίτα αυτήν την μετατροπή του kona dew..αν θέλεις λεπτομέρειες σου λέω.. αλλά όπως και να χει κούρσα ΔΕΝ ειναι

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Εντάξει μωρέ, ΟΚ, κούρσα με την έννοια της κούρσας (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό - από πάω στην ομάδα της άεκ μέχρι πάω στο μπαράκι με το σιδερένιο πεζό) δεν θα γίνει.
ΟΚ.
Ούτε αξίζει να δώσεις πολλά λεφτά.
ΟΚ.
Δεν απαγορεύεται όμως να παίξεις (λίγο).
Μπορείς να αλλάξεις τιμόνι, χειριστήρια και καλώδια-συρματόσχοινα (αν χρειάζεται κιόλας τα τελευταία - θα μας τα πουν οι πιο ειδικοί) με μια συμβατή σειρά χειριστηρίων και έναν μετατροπέα για τα v-brakes χωρίς να αλλάξεις τίποτα άλλο.
Δεν νομίζω ότι απαγορεύεται αυτό.
Σιγά.
Πόσο θα σου έρθει;
Δεν θα σε κρεμάσει κανείς άμα το κάνεις και ΟΚ δεν θα είναι κούρσα. Και τι έγινε δηλαδή;
Στις ορολογίες θα τα χαλάσουμε;
Τόσο πια ψιλολόι μας έπιασε;
...
Τι θα έχεις κερδίσει;
Ότι έπαιξες.
Ότι άλλαξες το ποδήλατό σου.
Ότι απέκτησες κι άλλες στάσεις πάνω στο ποδήλατο.
Αυτά.

 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

kozila
Απών/απούσα

Ρωτησα σε ποδηλαταδικο για το κοστος μια τετοιας μετατροπης και μου ειπε γυρω στα 200 με 250 ευρω.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

εαν δεν γινεις συγκεκριμενος με το τι ακριβως θα κανει δεν εχει σημασια μονο το νουμερο. 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Για κριαρι ναι. Για bullhorn, οπως ειπα, 100-150, αρκει να βρεις εσυ τα ανταλακτικα

Μπορεις να βαλεις αυτα μαζι με μια 10αρα κασσετα shimano -> microSHIFT Bar-End Shifter BS-A10 2-3x10 Speed
~85 ευρο μαζι

ή να βαλεις αυτα -> microSHIFT 8s bar-end που θα σου κοστισει ελαχιστα ευρο πιο κατω, ή τα ιδια, χωρις να αλλαξεις κασσεττα, μενωντας στις 8
~75 ευρο

ή να πας σε αυτα που ειναι friction και θα σου δουλεψουν σε καθε περιπτωση με οτι κασσεττα -> DIA-COMPE nos bar-end shifters
~75 ευρο

ή να περιμενεις να βρεις μια καλυτερη ευκαιρια για το 8αρι microSHIFT

Απο εκει και περα μπορεις ισως να κρατησεις τα χειριστιρια σου σαν φρενα ή να βαλεις ενα ζευγαρι απλες μανετες φρενου π.χ. avid fr-5 (~15euro). Νομιζα οτι η tektro εβγαζε bar-end levers με linear pull για v-brakes αλλα απο οτι φαινεται δεν ισχυει. Οποτε αν το κανεις θα πρεπει να εισαι στο τιμονι για να φρεναρεις και στα κερατα για αεροδυναμικη που μαλλον δεν ειναι ασφαλες. Οποτε δεν κερδιζεις πραγματικα κατι ετσι.

Η λυση θα ηταν να βαλεις απλες μανετες στα κερατα αλλα θα πρεπει να προσεξεις το ειδος bullhorn που θα παρεις να ανεβαινει στο τελειωμα. Διαφορετικα δεν ειμαι σιγουρος οτι θα εχεις αρκετη διαδρομη. Βγαζουν νοημα αυτα που γραφω ή να το σχεδιασω?

 

Το τιμονι θα σου παει απο 20 μεχρι οσο θες και μπορεις να παρεις αυτη την ταινια που κοστιζει μονο σε χρονο (θα παρει ενα μηνα να σου ερθει) -> https://www.fasttech.com/products/7860400

Μετα ειναι ποσο θα σου παρει ο μαστορας.

kozila
Απών/απούσα

Αλλον μαστορα που ρωτησα μ ειπε 170 112 οι μανετες 40 τιμονι κουρσας και 10 η ταινια , ολα μαζι 170 μ πε κ οτι δεν θα παρει για εργασια. Παντως εκεινος ελεγε πως αξιζει να το κανω και οτι θα τ χαρω μετα πολυ!

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

ξεχασε τον ανταπτορα για τα φρενα :)

kozila
Απών/απούσα

Ποσο κοστιζει ο ανταπτορας;

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Δεν ξερω ποσο ευκολα θα βρεις εδω. https://www.sjscycles.co.uk/cables/travel-agent-br0411-black-each/

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

60 λίρες για δύο αντάπτορες? και πόσο να είναι κια τα μεταφορικά???? και που θα στηριχτεί αυτό οτ πράγμα?

Οι καινούργιες λεβιεδομανέτες που προορίζονται για κουρσοδισκόφρενα, άραγε τραβούν "σωστά" το σύρμα για την περίπτωση v-brakes? [εγκυκλοπαιδικής φύσεως το ερώτημα, καθώς το κόστος θα είναι ΤΡΕΛΛΑ ΥΨΗΛΟ και φυσικά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα δουλεύουν στο κομμάτι των ντεραγιέ 3χ8....]

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Αν δεν εχεις ανηφορες θα μπορουσες να το κανεις μονοταχητο με dropbar, ευκολα και οικονομικα. Αλλα αξιζει για βασικο σου ποδηλατο? Μαλλον για δευτερο θα ελεγα.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Αν είναι 170€ με την εργασία του προς το ΟΚ ακούγεται.
Τι μανέτες θα βάλει;
Το ζήτημα της συμβατότητας με τα v-brakes και το 3x8 είναι εντάξει;

kozila
Απών/απούσα

Κοιταξαμε για τις sunrace που ειμαι 2x8 οπως και τις shimano st-2300 πο επισης ειναι 2x8 , μου ειπε οτι θα τα ρυθμισει και οτι θα ειναι νταξει ολες οι ταχυτες, δυλαδη να πιανει 3 τροχους. Ειναι εφικτο κατι τετοιο;

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Οι καινούργιες λεβιεδομανέτες που προορίζονται για κουρσοδισκόφρενα, άραγε τραβούν "σωστά" το σύρμα για την περίπτωση v-brakes? [εγκυκλοπαιδικής φύσεως το ερώτημα, καθώς το κόστος θα είναι ΤΡΕΛΛΑ ΥΨΗΛΟ και φυσικά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα δουλεύουν στο κομμάτι των ντεραγιέ 3χ8....]

οχι δεν δουλευουν

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

kozila wrote:

Κοιταξαμε για τις sunrace που ειμαι 2x8 οπως και τις shimano st-2300 πο επισης ειναι 2x8 , μου ειπε οτι θα τα ρυθμισει και οτι θα ειναι νταξει ολες οι ταχυτες, δυλαδη να πιανει 3 τροχους. Ειναι εφικτο κατι τετοιο;

για τις sunrace δεν ξερω. Για τις shimano σου λεω σιγουρα οχι το 2χ δεν γινεται (εχει δυο κλικ αρα δεν κανει τρεις αλλαγες) αλλα η st-2300 εχει κι 3χ οποτε μηπως εννοει οτι θα βαλει αυτο να παιζει τρεις δισκους. Αλλα το προβλημα του δεν ειναι εκει.

1. Δεν ξερω τι θα κανει με τα φρενα (εχουν αλλο pull).

2. Το προβλημα σου που θες να κανεις αυτες τις αλλαγες ειναι το βημα σου. Το να τα αλλαξεις ολα αλλα οχι το βημα σου δεν θα παρεις αυτο που θες. Εαν δεν επεμβεις στους δισκους στην μεταδοση σου (και μπροστα και πισω) δεν κερδιζεις αυτο που θες.