οι απαντήσεις του ΠΑΣΟΚ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ

Αυτοκίνητο-Περπάτημα-Ποδήλατο-Δημόσια Αστική Συγκοινωνία-Σιδηρόδρομος

Το ΠΑΣΟΚ με το κείμενο πολιτικής για την πράσινη ανάπτυξη που δημοσιεύτηκε την άνοιξη του 2009 σε ειδική εκδήλωση στο Ζάππειο έχει δεσμευθεί για τα ακόλουθα: ότι θα ενθαρρύνει την ορθολογική και ασφαλή χρήση του αυτοκινήτου και τη μερική μετατόπιση από τους κορεσμένους δρόμους προς εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς ανθρώπων και εμπορευμάτων που μειώνουν τη ρύπανση και το κόστος και αυξάνουν την ασφάλεια, ότι θα επεκτείνει τα μέσα μαζικής μεταφοράς θεσμοθετώντας και μητροπολιτικό φορέα για τον ενιαίο σχεδιασμό και διαχείριση της κυκλοφορίας στο Λεκανοπέδιο της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.
Επιπλέον ότι θα προωθήσει κατά προτεραιότητα τον εκσυγχρονισμό της υποδομής των σιδηροδρόμων δίνοντας νέα πνοή σε όλο το περιφερειακό δίκτυο της χώρας. Στόχος είναι να αυξηθούν στο 50% οι μετακινήσεις που γίνονται με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην περιφέρεια της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.
Ακόμα το κόμμα έχει δεσμευτεί δημοσίως ότι εγγυάται το δικαίωμα των πολιτών, ιδιαίτερα των απομακρυσμένων περιοχών και νησιών, στις βασικές μετακινήσεις τους και την παροχή καθολικής υπηρεσίας. Σκοπός είναι να επανασχεδιαστεί το δίκτυο ακτοπλοϊκών συνδέσεων για τη διασφάλιση της αρχής «κάθε μέρα πλοίο σε όλα τα νησιά». Θα αποδεσμευτεί ο υγιής ανταγωνισμός στις κερδοφόρες ακτοπλοϊκές γραμμές, θα δημοπρατηθούν συμβάσεις ανάθεσης υπηρεσίας με ποιοτικά κριτήρια και κρατική επιδότηση στις «άγονες γραμμές», θα επαναλειτουργήσει η Ρυθμιστική Αρχή Θαλάσσιων Ενδομεταφορών (ΡΑΘΕ) με στόχο την κατοχύρωση του δημόσιου συμφέροντος, την ανάπτυξη υγιούς ανταγωνισμού, την προστασία του καταναλωτή και την αποτελεσματική εφαρμογή των κανόνων και μέτρων για ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.
Στις αερομεταφορές θα προωθηθεί το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των αεροδρομίων της χώρας, και θα κατοχυρωθεί ο υγιής ανταγωνισμός με την αποτροπή μονοπωλιακών καταστάσεων.
Αποτελεί δέσμευση η διατήρηση υπό κρατική ιδιοκτησία των υποδομών μεταφορών ανεξάρτητα από τη μορφή χρηματοδότησης της κατασκευής και της διαχείρισής τους (δημόσια χρηματοδότηση, αυτοχρηματοδότηση, ΣΔΙΤ) και η ανάπτυξη του ανταγωνισμού ανάμεσα στους παρόχους των υπηρεσιών. Θα προωθηθούν οι συνδυασμένες μεταφορές και τα εμπορευματικά κέντρα, ώστε να εξασφαλιστεί η σύνδεση περιφερειακών και εθνικών δικτύων, αναδεικνύοντας την Ελλάδα σε διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο της ευρύτερης περιοχής.

Όσον αφορά στη χρήση του ποδηλάτου ο ίδιος ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ προάγει πολύ συνειδητά το πρότυπο της μετακίνησης με ποδήλατο και της πεζοπορίας, δύο δραστηριοτήτων που θα προωθηθούν με τη λήψη των απαραίτητων μέτρων από τον ίδιο και την κυβέρνησή του εάν εκλεγεί πρωυθυπουργός την Κυριακή 4 Οκτωβρίου.

Σχετικά με τα Άτομα με ειδικές ανάγκες το ΠΑΣΟΚ από το 1981 και μετά προώθησε ΑΜΕΑ ως προέδρους οργάνων του κόμματος, σύμβουλους υπουργών, γενικούς γραμματείς του υπουργείου υγείας και πρόνοιας, προέδρους νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου του κράτους, Βουλευτές στο Ελληνικό Κοινοβούλιο και Ευρωβουλευτές στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Επίσης στην Εθνική Επιτροπή Έμπνευσης και Διαλόγου για τη Νέα Γενιά συμμετέχουν τέσσερα άτομα από διάφορες κατηγορίες ΑΜΕΑ.

Το ΠΑΣΟΚ πάλι ήταν εκείνο που δημιούργησε στις Ολυμπιακές πόλεις των αγώνων του 2004 την υποδομή για να μετακινούνται πιο άνετα τα άτομα με ειδικές ανάγκες και να αρθεί κατά το δυνατόν ο άτυπος κοινωνικός αποκλεισμός που υφίστανται. Αναφερόμαστε στις μπάρες στα πεζοδρόμια για τα άτομα με κινητικά προβλήματα αλλά και τους ανάγλυφους διαδρόμους στα πεζοδρόμια για τα άτομα με περιορισμένη όραση. Αυτά είναι έργα που ενώ βρήκαν μιμητές σε όλη τη χώρα σήμερα έχουν απαξιωθεί και αποτελούν χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων παρεμποδίζοντας τη διέλευση κάθε πεζού. Το ΠΑΣΟΚ δεσμεύεται ότι θα καταστήσει εκ νέου λειτουργικά αυτά τα έργα και θα προχωρήσει στην επέκτασή τους.

Categories: 
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι