ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
Μου κάνει;
Ρυθμίσεις στο ποδήλατο
Πρέπει να αισθάνεσαι άνετα στο ποδήλατο σου. Το να πετύχεις μια σωστή στάση εξαρτάται από το ύψος σου, το βάρος σου και το στυλ οδήγησης σου. Συμβουλέψου κάποιον έμπειρο ποδηλάτη ο τον ποδηλατά σου για να σε βοηθήσει να βρεις την σωστή θέση. Σαν γενικός κανόνας για τα ποδήλατα δρόμου πρέπει να έχεις τουλάχιστον 2 πόντους αέρα μεταξύ του πάνω σωλήνα και του καβάλου σου όταν στέκεσαι με το ποδήλατο ανάμεσα στα πόδια σου, για υβρίδια ο ποδήλατα πόλης 5 πόντους και για mountain το ιδανικό είναι 8 πόντους.
Ύψος σέλας
Μια σέλα που είναι πολύ χαμηλά θα ζορίσει τα γόνατα σου και τους αχίλλειους τένοντες σου, ενώ μια σέλα που είναι πολύ ψηλά θα σε δυσκολέψει να κάνεις πετάλι και να βάλεις το πόδι σου στο έδαφος όταν σταματάς. Για να ρυθμίσεις στο σωστό ύψος την σέλα σου. Κάτσε στη σέλα και κατέβασε το ένα πετάλι τελείως κάτω. Βάλε το ........ του ποδιού σου πάνω στο πετάλι. Αν η σέλα σου είναι αρκετά ψηλά το γόνατό σου θα πρέπει να είναι ελαφρώς τεντωμένο. Ποτέ μην ανεβάσεις το παλουκόσελο σου τόσο ψηλά ώστε να υπάρχουν λιγότερο από πέντε πόντοι μέσα στον σωλήνα της σέλας (τα περισσότερα σύγχρονα παλουκόσελα έχουν σημαδεμένο αυτό το μίνιμουμ). Επίσης αν κυκλοφορείτε συνέχεια μέσα στην πόλη και σταματάτε συχνά μπορεί να θέλετε να έχετε την σέλα λίγο πιο χαμηλά για να πατάτε κάτω πιο εύκολα από ότι αν κάνετε μια μεγάλη απόσταση χωρίς φανάρια και συχνές στάσεις.
Calculate Optimal Seat Height
http://www.analyticcycling.com/PedalOpSeatHeight_Page.html
κλίση σέλας
;;;;;;;;;;;;;
Πιάσιμο από τη σέλα
Αν έχετε καιρό να κάνετε ποδήλατο μπορεί να αισθανθείτε κάποιο πιάσιμο στην αρχο. οο μούδιασμα ο το πιάσιμο πρέπει να σταματήσουν να εμφανίζονται σιγά σιγά. Αν όχι το πρώτο πράγμα που πρέπει να τσεκάρετε είναι οι ρυθμίσεις της σέλας σου. Αν οι ρυθμίσεις δεν βοηθήσουν δοκίμασε εναλλακτικές: μια σέλα με τζελ ο ένα κάλυμμα σέλας με τζελ ο μια πιο πλατιά και με διαφορετικό σχήμα σέλα ο μια με ελατήρια ο μια ειδικά για γυναίκες. Επίσης ειδικά σορτσάκια ποδηλασίας με γέμιση μπορεί να βοηθήσουν.
Τιμόνι
..........
Κλίση φρένων
Τα χέρια σας θα πρέπει να πέφτουν πάνω στο τιμόνι και να πηγαίνουν χωρίς να πιέζεται ο καρπός πάνω στις μανέτες των φρένων. Μανέτες που είναι τοποθετημένες είτε πιο ψηλά, είτε πιο χαμηλά από κει που πέφτουν φυσικά οι παλάμες σας θα σας ζορίσουν τους καρπούς σε μια μεγάλη απόσταση. Επίσης θα μας αναγκάσουν να έχουμε τα χέρια μας αλλού και όχι πάνω στις μανέτες αυξάνοντας το χρόνο αντίδρασης μας.