Με... ρώσικη ρουλέτα μοιάζει ορισμένες φορές η μετακίνηση στην Αθήνα με ποδήλατο, όπως παραδέχονται και οι ίδιοι οι ποδηλάτες, οι οποίοι χρόνο με τον χρόνο αυξάνονται.
Ελαχιστος είναι ο χώρος που μένει για τους ποδηλάτες, τους οποίους συχνά πλησιάζουν... επικίνδυνα μεγάλα οχήματα
Ελαχιστος είναι ο χώρος που μένει για τους ποδηλάτες, τους οποίους συχνά πλησιάζουν... επικίνδυνα μεγάλα οχήματα
Ημιτελή έργα στους δρόμους, καπάκια από φρεάτια, κακοτεχνίες αλλά και το γεγονός ότι πολλοί οδηγοί αλλά και ποδηλάτες εξακολουθούν να αδιαφορούν για την ύπαρξη αλλήλων είναι μόνο μερικοί από τους κινδύνους με τους οποίους έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι πολλοί ποδηλάτες.
Η έλλειψη υποδομών και ποδηλατικής κουλτούρας είναι ένας από τους βασικούς λόγους που η Ελλάδα εξακολουθεί να παραμένει ουραγός μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ενωσης στη χρήση ποδηλάτου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η συγκοινωνιολόγος Αννα Γόγολα, σε συνέδριο που έγινε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος CycleCities, μόλις το 3% των Ελλήνων επιλέγουν το ποδήλατο ως κύριο μέσο μεταφοράς για καθημερινές δραστηριότητες, ενώ εάν εξεταστεί μόνο η Αθήνα το ποσοστό πέφτει στο 2%. Στην περίπτωση της Καρδίτσας πάντως, η οποία δικαίως έχει τον τίτλο της... ποδηλατούπολης, η κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική, δεδομένου ότι το 35% των μετακινήσεων γίνονται με ποδήλατο.
Περισσοτερα :
. http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64093335 .