ΕΥΡΗΚΑ ποδήλατο Peugeot Valentigney ! Αξίζει η αναπαλαίωση;

14 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Καλημέρα σε όλους!
Βρέθηκε σε αποθήκη φίλου το παρακάτω Peugeot

01
του οποίου πιο λεπτομερείς φωτογραφίες είναι οι παρακάτω:
http://img710.imageshack.us/img710/9120/1001520h.jpg
http://img530.imageshack.us/img530/5664/1001515m.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/5603/1001514.jpg
http://img29.imageshack.us/img29/3784/1001519e.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/2912/1001513e.jpg
http://img824.imageshack.us/img824/7691/1001517p.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/2204/1001518b.jpg
http://img688.imageshack.us/img688/2274/1001511p.jpg
http://img190.imageshack.us/img190/8140/1001512p.jpg
http://img237.imageshack.us/img237/4989/1001516.jpg

Οι ερωτήσεις μας είναι οι εξής:

1.Αν ξέρει κανείς περί τίνος πρόκειται (αν είναι κάποιο μοντέλο αξίας, συνηθισμένο ή όχι, ποιο και ποιας χρονολογίας)
2. Αν αξίζει/πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες για να επανέρθει στην αρχική του πρωτότυπη κατάσταση
3. Αν αξίζει να γίνουν οι απαραίτητες επισκευές για να γίνει απλώς λειτουργικό
4. Τι πρέπει να γίνει σε κάθε περίπτωση, καθώς και μια πρόχειρη εκτίμηση κόστους

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

Αυτό δεν είναι το μοντέλο του ποδηλάτου, αλλά ο τόπος κατασκευής! Το εργοστάσιο βρισκόταν σε αυτή την κωμόπολη. Δεν κατάφερα να το βρώ και να το ταυτοποιήσω, όμως σύμφωνα με τα γραφικά είναι 60's-70's. Αν ποστάρεις σε κάποιο από τα Ευρωπαικά φόρουμ κλασσικού ποδηλάτου, ίσως να μπορέσουν να σε βοηθήσουν.
Σίγουρα αξίζει να το αναπαλαιώσεις, όμως όχι να το εκσυγχρονίσεις. Μην νομίσεις πως είναι φτηνά. Εννοώ πως αν θέλεις ένα ποδηλατάκι για ΄καθε μέρα. σου έρχεται φτηνότερα ένα καινούργιο της σειράς. Το restoring χρειάζεται χρόνο, χρήμα και υπομονή.

Ξεκίνα από εδώ: http://cyclespeugeot.com/index.html
Και εδώ: http://www.re-cycle.com/History/Peugeot/Peu_Catalogs.aspx

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Δηλαδή κάποια γράμματα η αριθμοί σημαίνουν κάτι και οι υπόλοιποι είναι τυχαίοι.
(Δεν ξέρω αν ισχύει στην Peugeot) Πχ εργοστάσιο κατασκευής, χρονολογιά κατασκευής κλπ. Κάνε μια αναζήτηση και για αυτό.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Ένα τέτοιο είχε ένα θείος και το πετάξαμε... από τη μια δεν είναι κάτι αξιομνημόνευτο και από την άλλη με τα λεφτά που θα έδινες παίρνεις κάτι που θα είναι πολύ πιο λειτουργικό.

Zpower
Απών/απούσα

ερωτήσεις μας είναι οι εξής:

1.Αν ξέρει κανείς περί τίνος πρόκειται (αν είναι κάποιο μοντέλο αξίας, συνηθισμένο ή όχι, ποιο και ποιας χρονολογίας)
2. Αν αξίζει/πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες για να επανέρθει στην αρχική του πρωτότυπη κατάσταση
3. Αν αξίζει να γίνουν οι απαραίτητες επισκευές για να γίνει απλώς λειτουργικό
4. Τι πρέπει να γίνει σε κάθε περίπτωση, καθώς και μια πρόχειρη εκτίμηση κόστους

..........................................................................

Καλησπερα ..ρωτατε εαν αξιζει ??
Εαν ρωτατε παιδες .τοτε δεν αξιζει .Πουληστε το ,χαριστε το σε καποιον που πραγματικα το αγαπα ,και εχει την καβλα να τραβηχθει μαζι του ,
Οταν αρχιζουμε να ρωταμε ποσο εχει ,και ποσο θα παει ,και εαν εβαζα αυτα ,θα επαιρνα εκεινο ...αστο
Ειδικα στο παραμυθι ,ξερεις ρε φιλε τι κοματι ειναι αυτο ?εμενα μου εδιναν οι γερμανοι τοσα χιλιαρικα ,εκατομυρια και δεν τους το εδωσα ,αλλα για εσενα θα κανω μια εξαιρεση !!
Εαν δεν αγριεψει το ματι σου με την πρωτη ματια .εαν δεν χασεις τον υπνο σου με την περιπτωση ,εαν δεν τα παρατησεις ολα τα προηγουμενα , μην τραβηχθεις .δεν αξιζει
Κατι που εχει αξια για εμενα ,για εσενα ειναι σκουπιδι ,και το αντιθετο ,,,αυτο ομως που εχει τελικα σημασια ειναι οταν εχεις κατι, εαν το χρησιμοποιεις οκ εισαι ευτυχισμενος ,
Πλεον στην ζωη μου επαψα να ειμαι κατοχος ..αξιζει να ζω σαν χρηστης

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Καταλαβαίνω πώς το λες, και συμφωνήσαμε και οι δυο σε ανύποπτο χρόνο με την άποψή σου περί κατοχής και χρήσης. Η ερώτηση πήγαινε στο εξής: αν πρόκειται για ένα ιδιαίτερο ποδήλατο, θα ήταν ίσως προτιμότερο να προσπαθούσαμε να το κάνουμε όπως ήταν, ή ακόμα και να το δίναμε σε κάποιον που θα μπορούσε να το κάνει καλύτερα από εμάς. Αν όχι, έχουμε ήδη μια ιδέα για το πώς να το κάνουμε ωραίο και λειτουργικό καθώς και για το ποιος/-α θα το χαρεί μετά το restoration.

Εννοείται επίσης ότι για να μπει κανείς στην διαδικασία να βγάλει φωτογραφίες, να ψάξει καταλόγους, να ρωτάει σε φόρα, κάποιο κλικ του έγινε.

Επί του θέματος τώρα:
Πόσο μπορεί να κοστίσει (με βάση την εικόνα που φαίνεται από τις φωτογραφίες) το να γίνει λειτουργικό και ποια πράγματα πρέπει οπωσδήποτε να αντικατασταθούν;

Zpower
Απών/απούσα

...να εισαι καλα που καταλαβες καλοπροαιρετα το νοημα οσων ανεφερα . , ..Επι του θεματος ,δυσκολο να γνωριζεις εκ των προτερων το κοστος ανακατασκευης .στην θεση σου θα αρχιζα απο ιστορικο ψαξιμο πραγμα που φανταζομαι σιγουρα εχεις κανει,λεπτομερεις φωτο πριν την αποσυναρμολογηση ,και ενα ενα ελεγχο στα επιμερους τμηματα .Τοτε εχεις αντιληψη τι εχεις στα χερια σου .Προσωπικα παντα τελειωνω με τα επιμερους και στο τελος ασχολουμαι με πλαισιο βαφες κλπ ,το καλυτερο θα ηταν να μονταριζες το ποδηλατο για βολτα τσεκαπ και μετα αφου θα εισαι σιγουρος οτι βαινουν καλως .να προχωρησεις σε τελικο μονταρισμα ...τα περισσοτερα χρηματα τα αγνοεις επιδεικτικα απο την δικη σου συμμετοχη στο εργο της ρεστορασιον ,πραγμα που στο τελος σου δινει και την εγωιστικη αποθεωση του πρωταγωνιστη...
ΥΓ οπου μπορω να βοηθησω πολυ ευχαριστως

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Zpower wrote:
...να εισαι καλα που καταλαβες καλοπροαιρετα το νοημα οσων ανεφερα . , ..Επι του θεματος ,δυσκολο να γνωριζεις εκ των προτερων το κοστος ανακατασκευης .στην θεση σου θα αρχιζα απο ιστορικο ψαξιμο πραγμα που φανταζομαι σιγουρα εχεις κανει,λεπτομερεις φωτο πριν την αποσυναρμολογηση ,και ενα ενα ελεγχο στα επιμερους τμηματα .Τοτε εχεις αντιληψη τι εχεις στα χερια σου .Προσωπικα παντα τελειωνω με τα επιμερους και στο τελος ασχολουμαι με πλαισιο βαφες κλπ ,το καλυτερο θα ηταν να μονταριζες το ποδηλατο για βολτα τσεκαπ και μετα αφου θα εισαι σιγουρος οτι βαινουν καλως .να προχωρησεις σε τελικο μονταρισμα ...τα περισσοτερα χρηματα τα αγνοεις επιδεικτικα απο την δικη σου συμμετοχη στο εργο της ρεστορασιον ,πραγμα που στο τελος σου δινει και την εγωιστικη αποθεωση του πρωταγωνιστη...
ΥΓ οπου μπορω να βοηθησω πολυ ευχαριστως

Για αυτό έβαλα και 10 φωτογραφίες (καλής ανάλυσης) για να μπορεί κανείς να το δει και να κόψει κίνηση. Πχ, "μεγάλε, όπως τον βλέπω το δισκοβραχίονα θες καινούργιο και οι τιμές ξεκινάνε από τόσα ευρώ".
Ή : "φιλαράκι, τα κέντρα τα βλέπω οκ, δες μήπως μπορείς να τα τρίψεις" ή "πάρε άλλα, μόνο 20 ευρώ έχουν".

Αν κατάλαβα, εννοείς να αντικαταστήσω ό.τι χρειάζεται αντικατάσταση και μετά να βάψω; Τι ακριβώς θα γλιτώσω/πετύχω με αυτό;

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

strouf wrote:
Αυτό δεν είναι το μοντέλο του ποδηλάτου, αλλά ο τόπος κατασκευής! Το εργοστάσιο βρισκόταν σε αυτή την κωμόπολη. Δεν κατάφερα να το βρώ και να το ταυτοποιήσω, όμως σύμφωνα με τα γραφικά είναι 60's-70's. Αν ποστάρεις σε κάποιο από τα Ευρωπαικά φόρουμ κλασσικού ποδηλάτου, ίσως να μπορέσουν να σε βοηθήσουν.
Σίγουρα αξίζει να το αναπαλαιώσεις, όμως όχι να το εκσυγχρονίσεις. Μην νομίσεις πως είναι φτηνά. Εννοώ πως αν θέλεις ένα ποδηλατάκι για ΄καθε μέρα. σου έρχεται φτηνότερα ένα καινούργιο της σειράς. Το restoring χρειάζεται χρόνο, χρήμα και υπομονή.

Ξεκίνα από εδώ: http://cyclespeugeot.com/index.html
Και εδώ: http://www.re-cycle.com/History/Peugeot/Peu_Catalogs.aspx[/quote]

Xρόνος και υπομονή υπάρχουν , για το χρήμα το συζητάμε.
Είχα ψάξει στα συγκεκριμένα (τα βρήκα από τον sheldon, στον οποίο έστειλα και μέιλ) αλλά δεν μπόρεσα να το βρω ακριβώς. Περισσότερο μου μοιάζει να είναι αυτό εδώ πάνω δεξιά του 1979 , αλλά όχι και απόλυτα.
Επίσης, μοιάζει με το επονομαζόμενο vx45 του 1982.

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

chrisRC wrote:
.
Επίσης, μοιάζει με το επονομαζόμενο VX45 του 1982.

Αυτά τα είδα,το δικό σου έχει διαφορετικό σκελετό, που δεν τον βρήκα πουθενά... Και το λιοντάρι στο "κούτελο" είναι παλιότερο από των '70s.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Κατ' αρχην, να προειδοποιησω, πως μαλλον παμε για παπλωμα (και μαλιστα διπλο). Οσοι δεν εχουν Aircondition, παρακαλουνται να το προσπερασουν).

Κατ' αρχην, να σε ενημερωσω, πως αυτη τη στιγμη, βρισκεσαι στη θεση (στο σταδιο) Νο1, που βρισκεται ο καθε ενας, που μολις εχει ανακαλυψει ενα παλιο ποδηλατο καπου, και οπου τα ζητηματα που τον απασχολουν, ειναι ακριβως αυτα που περιγραφεις.
Το τι θα κανεις με αυτο το ποδηλατο, ειναι αποτελεσμα ακριβως των απαντησεων που θα δωσεις Ο ΙΔΙΟΣ σ'αυτες.
Μ'αυτο, θελω να πω, οτι κανεις δεν ξερει καλυτερα απο εσενα, το τι εχεις κατα νου να κανεις με αυτο το ποδηλατο, και με τι τροπο ειναι πιθανο να το χρησιμοποιησεις, αν και οταν τελειωσεις την οποια αναπαλαιωση η επισκευη του.
Κατ'αρχην, πρεπει να σκεφτεις, το πως το φανταζεσαι τελειωμενο. Ισως ακομη και ανεξαρτητα κοστους. (Θεωρω δεδομενο, πως η ευχαριστηση/ικανοποιηση που απορρεει απο την επισκευη και την ενδεχομενη μετεπειτα χρηση, σε συνδυασμο με την αισθηση χρησης, η και τη μοναδικοτητα αν θελεις, υπερκαλυπτει το οποιο κοστος/κοπο που θα απαιτηθει για να γινει).
Το αποτελεσμα παντως, σε ολες τις περιπτωσεις, να ξερεις πως θα εξαρταται αμεσα απο την ποιοτητα της εργασιας και των ανταλλακτικων που θα χρησιμοποιηθουν.

Να ξαναπαρουμε ομως τα πραγματα απο την αρχη:
Ερωτηση πρωτη (η μαλλον, διλλημα πρωτον): Θελεις να το αναπαλαιωσεις ΠΙΣΤΑ, η τελος παντων οσο πιο πιστα γινεται?
Απαντηση: Εξαιρετικα δυσκολο, και ακριβο. Ακολουθωντας αυτη την "αποψη", να ξερεις πως αυτοματως περιοριζεις το ευρος χρησης του ποδηλατου, κι αυτο γιατι το συγκεκριμενο δεν εχει ταχυτητες (κι εδω δεν ειναι Amsterdam), ενω τα original φρενα του, ισως να μην σε καλυπτουν στις σημερινες συνθηκες χρησης.
Πιθανη χρηση του (πιστα αναπαλαιωμενου) Peugeot επομενως, μαλλον μια μονιμη θεση στο σαλονι σου, με καμμια περιστασιακη εξοδο, σε καποια εξαιρετικη περισταση.

...(δευτερο σκελος του διλληματος) η με τροπο που να το κανει πιο λειτουργικο και πρακτικο χωρις ομως να αλλοιωνει λειτουργικα και αισθητικα το χαρακτηρα του?
Απαντηση: Πολυ πιο ευκολο απο την προηγουμενη περιπτωση, και ΙΣΩΣ πιο φθηνο. Παραλληλα, το ποδηλατο θα ειναι πολυ πιο χρηστικο, λειτουργικο, και αξιοποιησιμο, διατηρωντας (οσο γινεται περισσοτερο) τον ιδιαιτερο χαρακτηρα του.

Πριν ομως απο ολα αυτα, θα πρεπει να αποφασισεις αν θα το χρησιμοποιεις εσυ, η καποιος-α αλλος-η. Σε περιπτωση που σκεπτεσαι να το χρησιμοποιησεις εσυ, τοτε θα πρεπει να ελεγξεις το κατα ποσον το μεγεθος του σκελετου ειναι καταλληλο για σενα, και αυτο θα πρεπει να ειναι ενα απο τα βασικα σου κριτηρια αρχικα.
Αν υποθεσουμε οτι το θελεις για σενα λοιπον, (η για καποιον-α αλλο-η) και το μεγεθος του ποδηλατου ειναι καταλληλο, τοτε προχωραμε παρακατω στα επι μερους της επισκευης/αναπαλαιωσης.

Οσον αφορα το σκελετο/πηρουνι, αρχικα θα πρεπει να εξασφαλιστει οτι ολα ειναι ενταξει και δεν υπαρχουν στραβωματα, σοβαρα κοπανηματα, κλπ.
Το αν θα μπεις στη διαδικασια να τον τριψεις/ βαψεις, αυτο εξαρταται απο την κατασταση του σκελετου, και απο το τι θελεις εσυ. Γενικα, αν το χρωμα δεν ειναι σε πολυ κακη κατασταση, δεν συνισταται αμμοβολη η τριψιμο και βαψιμο, γιατι χανεται το original χρωμα, και τα σηματα/αυτοκολητα, τα οποια παρεμπιπτοντως, μπορουν να ξανακατασκευαστουν, (στο εξωτερικο συνηθως), αλλα ετσι αυξανεται το κοστος και οι δουλειες που πρεπει να γινουν δυσαναλογα. Μια λυση στην περιπτωση αυτη, ειναι να καθαρισεις καλα το σκελετο απο βρωμες και σκουριες τοπικα, και να τον "περασεις" ολον με καποιο καλης ποιοτητας διαφανες βερνικι(συνηθως με καποιο καλο spray). Το αποτελεσμα, ειναι συνηθως πολυ καλο.
Για ντιζες, συρματοσχοινα, δεν νομιζω πως πρεπει να πουμε κατι, απλως τα αλλαζουμε με καποια αντιστοιχα (σε χρωμα, σχημα), χωρις δευτερη κουβεντα. Αμελητεο κοστος, σιγουρη βελτιωση, στις περισσοτερες περιπτωσεις.
Τα χρωμιωμενα τμηματα του ποδηλατου, οπως τιμονι, λαιμος, κλπ, αν ειναι σε ανεκτη κατασταση, τα τριβουμε με καποια αλοιφη γυαλισματος, η με λεπτο συρμα κατσαρολας, ωσπου το αποτελεσμα να μας ικανοποιει. Αν παλι ειναι σε κακη κατασταση, με πολυ σκουρια, τοτε το τριψιμο δεν βοηθαει, και ο χρωμιατζης, ειναι απαραιτητος.
Εναλλακτικα, μπορει να ψαξει κανεις μηπως βρει παρομοια κομματια (με τα σκουριασμενα/κατεστραμμενα), στο net η ακομη και στην τοπικη αγορα. Το τι θα προτιμησει κανεις βεβαια, ειναι ζητημα κοστους, και αυθεντικοτητας εξαρτηματων. Διαλεγεις και παιρνεις.
Και ερχομαστε τωρα στο πιο βασικο ισως τμημα του ποδηλατου, τους τροχους.
Κατ' αρχην, πρεπει να εξακριβωσεις τη διασταση των τροχων που φοραει (η που θα ΕΠΡΕΠΕ) να φοραει το εν λογω ποδηλατο. Και λεω θα επρεπε, γιατι συχνα προηγουμενοι ιδιοκτητες τυχαινει να εχουν κανει "πατατες" (οχι μονο στους τροχους αλλα και αλλου).
Δυστυχως, στα παλια ποδηλατα, οι διαστασεις των τροχων (διαμετρος ζαντας κυριως), συχνα δεν συμβαδιζουν με τις διαστασεις των συγχρονων. Και με δεδομενο οτι συχνα οι παλιες ζαντες δεν ειναι πια σε καλη κατασταση, ειτε γιατι ειναι θεοστραβες/τσακισμενες, ειτε γιατι ειναι σιδερενιες(καποτε γυαλιστερες χρωμιωμενες, και νυν μεσα στη σκουρια και τη σαπιλα), ειναι απαραιτητο να αλλαχθουν. Αν προτιθεσαι λοιπον να χρησιμοποιεις το ποδηλατο, θα πρεπει να αντικαταστησεις τις ζαντες με καποιες οπωσδηποτε αλουμινενιες, και καλης ποιοτητας(και φυσικα με την ιδια η παραπλησια εμφανιση..). Αν τωρα οι ζαντες του παλιου ποδηλατου εχουν καποια απο τις "περιεργες" παλιες διαστασεις, οπως πχ.26x1 3/8, (ETRTO 590 χιλιοστα), τοτε θα πρεπει να ψαξεις αρκετα για να βρεις ΚΑΛΗΣ ποιοτητας ζαντες. Υπαρχει βεβαια η λυση να αλλαξεις διασταση σε 26" (ΜΤΒ, ETRTO 559 χιλ.), αλλα τοτε ειναι πολυ πιθανον θα δημιουργηθουν προβληματα ασυμβατοτητας φρενων. Μπορεις βεβαια, να ξεπερασεις το προβλημα της συμβατοτητας φρενων, καταργωντας τις δαγκανες φρενων, και εφοδιαζοντας τους τροχους με κεντρα που εχουν ενσωματωμενα φρενα/ταμπουρα, με παρα πολυ καλα αποτελεσματα οσον αφορα το φρεναρισμα σε ολες τις συνθηκες, κατι που συνισταται ιδιαιτερα, αφου παρα πολυ συχνα, τα παλια κεντρα των τροχων (ιδιαιτερα σε ποδηλατα "χαμηλης" ποιοτητας), ειναι χαμηλης ποιοτητας και/η κατεστραμενα/σκουριασμενα, ωστε να μην γινεται, η να μην αξιζει να διασωθουν.
Το πισω κεντρο, εκτος απο ταμπουρο, μπορει καλλιστα να ενσωματωνει και ενα συστημα εσωτερικων ταχυτητων, με 3, 5, 7, 8, η και 9 ταχυτητες, οι οποιες αρκουν για αστικη χρηση. Το κοστος βεβαια ανεβαινει αρκετα, αλλα αντιστοιχα ανεβαινει και η χρηστικοτητα/αξια του ποδηλατου.
Οι ακτινες ειναι το επομενο πραγμα που θα πρεπει να αλλαχθει, αφου οι παλιες ακτινες ηταν γαλβανιζε, με αποτελεσμα να ειναι σκουριασμενες και συνηθως κολλημενες στα καψουλια τους, ωστε να μην "σωνονται". Χωρις δευτερη σκεψη τις αλλαζεις με ανοξειδωτες DT, η Sapim.(προσοχη, ΟΧΙ ταιβανεζικες, δεν αξιζει τον κοπο..).Κοστος ακτινων ανα τροχο, 16 ευρω αν χρησιμοποιηθουν Double butted. Aν χρησιμοποιηθουν μονης διατομης, 7 ευρω περιπου...
Υπ' οψιν οτι τα ακριβα κεντρα που προτεινονται, δεν ειναι πεταμενα λεφτα αν αργοτερα αποφασισει κανεις οτι δεν τα θελει πια στο Κλασσικο ποδηλατο: Μπορουν να μπουν στο οποιοδηποτε ποδηλατο...και χαμενα δεν πανε.
Η σκουριασμενη αλυσσιδα εννοειται οτι πετιεται, και αντικαθισταται με μια που να ταιριαζει στα υπαρχοντα γραναζια(=πλατος η παχος αλυσσιδας), οπως ισως και το πισω ελευθερο (αν δεν μπει συστημα εσωτερικων ταχυτητων, το οποιο το ενσωματωνει).
Τα πεταλια αν δεν σωζονται, τα αλλαζει κανεις με αντιστοιχης εμφανισης καινουρια, σχετικα φθηνα.
Οσο για το δισκοβραχιονα,(που ειναι και βασικο "εμφανισιακο" κομματι), προσπαθουμε να τον "σωσουμε", προσπαθωντας να διατηρησουμε σε καλη λειτουργικη κατασταση τη μεσαια τριβη, με την οποια, λογω υπαρξης συστηματος σφηνων,(και μη υπαρξης τετραγωνου καρρε ) ειναι αλληλενδετος.
Εν πασει περιπτωσει, οπως καταλαβαινεις, η αναπαλαιωση/επισκευη παλιων/κλασσικων ποδηλατων, δεν ειναι μια απλη και ευκολη δουλεια, που ακριτα μπορεις να "ξεφορτωσεις" σε καποιον ποδηλατα. Ειναι μια δουλεια που πρεπει να κανεις μονος σου, με πολυ υπομονη, επιμονη, μερακι, κοπο, και χρημα (και φυσικα χρησιμοποιωντας καποια εξειδικευμενα εργαλεια, τα οποια αν εισαι "επιρρεπης στις επισκευες", δεν θα μετανιωσεις που αγορασες..).
Οταν ομως το αποτελεσμα ειναι το ζητουμενο, τοτε σε ανταμειβει πληρως. Σιγουρα.
Ενα πολυ σημαντικο παραπλευρο κερδος, ειναι οτι αποκομιζεις απο την ολη διαδικασια, ανυπολογιστους τονους τεχνικης(και ισως ιστορικης) γνωσης και πειρας, με αποτελεσμα να μπορεις να χειριστεις και να εκτιμησεις πολυ ευκολοτερα περιπτωσεις επισκευης ποδηλατων(και οχι μονον), στο μελλον.
Αυτα τα ..ολιγα.
Και επειδη θα με κατηγορησεις οτι μετα απο αυτο το παπλωμα ακομη δεν εχω απαντησει στα 4 ερωτηματα που βαζεις, θα ανταπαντησω
1.Tο ποδηλατο αυτο ειναι δεκαετιας 70-80, το οποιο χωρις να ειναι καποιας ιδιαιτερης αξιας (η "ιδιαιτερη αξια" ειναι ενα πολυ προσωπικο θεμα), δεν ειναι και το πιο συνηθισμενο Peugeot που υπαρχει. Και φυσικα, οπως ολα τα "πραγματικα" Peugeot, made in France..
Tα 2. και 3., διαπραγματευεται το παραπανω κειμενο.
4. Η απαντηση δεν ειναι, και δεν μπορει να ειναι απλη. Εξαρταται αμεσα απο τον τροπο και τα επι μερους εξαρτηματα που μπορει να χρησιμοποιηθουν για την αναπαλαιωση/επισκευη του. Τα γνησια εξαρτηματα που μπορει να χρειαστουν, (τοσο τυχον καινουρια, οσο και μεταχειρισμενα), μπορει να κοστισουν μια περιουσια, η..τιποτα. Για τα υπολοιπα που πιθανολογει κανεις οτι μπορει να χρειαστουν, μια περιηγηση στο Net, δινει αμεσως (πανω-κατω) το υψος της δαπανης...

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Τωρα μολις πηρα χαμπαρι, οτι οση ωρα εγραφα το σεντονι, απαντησαν και αλλοι, με πολυ ενδιαφερουσες τοποθετησεις...
Αρα, μαλλον εισαι καλυμενος τωρα..
Παρεμπιπτοντως, στις φωτογραφιες, οσο κι αν τις μεγεθυνει κανεις, ΔΕΝ φαινεται η διασταση των τροχων...
Να υποθεσω οτι ειναι οντως 26x1 3/8, η μηπως ειναι 26"(ΜΤΒ)?

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
Τωρα μολις πηρα χαμπαρι, οτι οση ωρα εγραφα το σεντονι, απαντησαν και αλλοι, με πολυ ενδιαφερουσες τοποθετησεις...
Αρα, μαλλον εισαι καλυμενος τωρα..
Παρεμπιπτοντως, στις φωτογραφιες, οσο κι αν τις μεγεθυνει κανεις, ΔΕΝ φαινεται η διασταση των τροχων...
Να υποθεσω οτι ειναι οντως 26x1 3/8, η μηπως ειναι 26"(ΜΤΒ)?

Κατόπιν και της δικής σου εκτενέστατης, λεπτομερέστατης και πλήρως αιτιολογημένης και ισορροπημένης απάντησης, ναι , είμαι καλυμμένος. Θα το συζητήσουμε και θα αποφασίσουμε ανάλογα.
Για τον τροχό δεν μπορώ να απαντήσω τώρα, δεν βρίσκεται στο σπίτι μου, αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα το δω.

Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για το χρόνο που διαθέσατε όλοι για τις απαντήσεις.

ΥΓ. Ωστόσο, μπορώ να επανέλθω, έτσι;

Zpower
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
Τωρα μολις πηρα χαμπαρι, οτι οση ωρα εγραφα το σεντονι, απαντησαν και αλλοι, με πολυ ενδιαφερουσες τοποθετησεις...
Αρα, μαλλον εισαι καλυμενος τωρα..
Παρεμπιπτοντως, στις φωτογραφιες, οσο κι αν τις μεγεθυνει κανεις, ΔΕΝ φαινεται η διασταση των τροχων...
Να υποθεσω οτι ειναι οντως 26x1 3/8, η μηπως ειναι 26"(ΜΤΒ)?

Ευτυχως που εχουμε καλοκαιρι ...εαν ηταν χειμωνας και βαρυς τοτε το αντιστοιχο παπλωμα ακομη στο σταδιο της συνγραφης θα ητο ..με την αδεια σου το εχω κανει κοπυ ηδη ..για εκεινα τα βραδυα τα περιεργα ,που το πνευμα χρηζει και αυτο ρεστορασιον .