Μαλλον δεν γλιτωνεις την αλλαγη του ελευθερου στο πισω κεντρο, (και οχι της κασσετας, που στην περιπτωση σου δεν ειναι υπευθυνη...γιατι εσυ δεν εχεις "Freewheel", αλλα "Freehub" ).
Άρα ο ποδηλατάς μου που λέει κασέτα η επόμενη αλλαγή ?
Και μετά αντιπροσωπεία ...
Έλλειψη εμπειρίας ?
(p.s. το ελεύθερο τι ακριβώς είναι ?)
ντίζες είδατε καθόλου???
δευτέρα θα πάω στον δικό μου και θα του κάνω μια ερώτηση αλλά είναι δύσκολα όταν το κάνει τόσο σπάνια
:D
Ο ποδηλατας, προφανως εννοει και αυτος το ελευθερο. Κεκτημενη ταχυτης βλεπεις...
Αν ανατρεξεις στο Post του ckesinis, και δεις το δεξι κεντρο τροχου που παραθετει (το Freehub δηλαδη), θα παρατηρησεις οτι στην ακρη του εχει ενα κυλινδρικο μαυρο τμημα με "αυλακια". Μεσα σε αυτο το κυλινδρικο τμημα, βρισκεται ο μηχανισμος (καστανια) του ελευθερου. Πανω στα εξωτερικα αυλακια που εχει ο κυλινδρος αυτος, τοποθετειται και ασφαλιζει η κασσετα,(η οποια δεν διαθετει κανενος ειδους κινουμενο μηχανισμο), και η οποια μεταδιδει την περιστροφικη κινηση στο κυλινδρικο αυτο κομματι.
Ο μηχανισμος του ελευθερου, οταν γυριζει δεξιοστροφα (οπως τον βλεπουμε), "κουμπωνει" πανω στο υπολοιπο κεντρο (μεσω του μηχανισμου της καστανιας που διαθετει), και εν τελει μεταδιδει την κινηση στον τροχο.
Οταν ομως γυριζει αριστεροστροφα (οταν δηλαδη γυριζεις τα πεταλια προς τα πισω), δεν "κλειδωνει" πανω στο κυριως κεντρο, με αποτελεσμα να γυριζει "τρελλα", και να μην μεταδιδει κανενος ειδους κινηση προς τα πισω.
Αυτη του η ιδιοτητα, δινει τη δυνατοτητα, αφ'ενος μεν οταν γυριζεις τα πεταλια προς τα μπρος, να γυριζει η πισω ροδα μεταδιδοντας κινηση (εννοειται προς τα μπροστα), και αφ'ετερου, οταν το ποδηλατο τρεχει με καποια ταχυτητα, να μπορει ο αναβατης να κραταει ακινητα τα πεταλια (η ακομη και να τα περιστρεφει προς τα πισω), και το ποδηλατο απλα να "ρολλαρει(χωρις δηλαδη το πισω γραναζι να μπορει να περιστραφει προς τα μπροστα, και να παρασυρει παραλληλα και την αλυσσιδα και το δισκοβραχιονα με τα πεταλια).
ακουγεται ενα κρακ κρακ και ειναι απο την πεταλιέρα
Δοκίμασε να κάνεις τα εξής
Σφύξε μεσαία τριβή
Σφύξε μπράτσα πεταλιέρας
Πήγαινε στο μαγαζί που το πήρες και πές τους να σου λαδώσουν τα ρουλεμάν στα πετάλια,3 γνωστοί είχαν το πρόβλημα αυτό και ήταν απο τα πετάλια,επειδή ήταν στην εγγύηση τους άλλαξαν δωρεάν πετάλια.
1. Έχει αλλαχθεί αλυσίδα
2. Έχουν αλλαχθεί πετάλια και λαθωδεί ρουλεμάν.
3. Έχει λυθεί, καθαριστεί, επανατοποθετηθεί η πεταλιέρα. (και σφιχθεί)
Δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει.
Το τελευταίο που είναι να κάνουμε είναι η αλλαγή ελεύθερου στην πίσω μεσαία τριβή (καλά το είπα?) ή τέλος πάντων στην κασέτα στην πίσω ρόδα.
Το οποίο μάλλον θα γίνει το επερχόμενο Σάββατο.
Να προσθέσω ότι σε όλο αυτό το διάστημα η υποστήριξη που έχω απο το κατάστημα αγοράς για το θέμα είναι υποδειγματική.
Τα καλά νομίζω αξίζει να τα αναφέρουμε. Και είναι μικρό σχετικά κατάστημα. www.topcycles.gr , στο Περιστέρι.
1. Έχει αλλαχθεί αλυσίδα
2. Έχουν αλλαχθεί πετάλια και λαθωδεί ρουλεμάν.
3. Έχει λυθεί, καθαριστεί, επανατοποθετηθεί η πεταλιέρα. (και σφιχθεί)
Δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει.
Το τελευταίο που είναι να κάνουμε είναι η αλλαγή ελεύθερου στην πίσω μεσαία τριβή (καλά το είπα?) ή τέλος πάντων στην κασέτα στην πίσω ρόδα.
Το οποίο μάλλον θα γίνει το επερχόμενο Σάββατο.
Να προσθέσω ότι σε όλο αυτό το διάστημα η υποστήριξη που έχω απο το κατάστημα αγοράς για το θέμα είναι υποδειγματική.
Τα καλά νομίζω αξίζει να τα αναφέρουμε. Και είναι μικρό σχετικά κατάστημα. www.topcycles.gr , στο Περιστέρι.
Είναι μερικοί άνθρωποι που πραγματικά αγαπούν αυτό που κάνουν. Έχω συναντήσει κι εγώ μάστορα που πήρε τόσο πατριωτικά ένα πρόβλημα που είχα, που καθόμασταν με τις ώρες να βρούμε τι ειναι και δεν ήθελε να πάρει και λεφτά στο τέλος!
Πάντως, μπορείς να προσθέσεις τη θετική σου κριτική εδώ: http://www.podilates.gr/?q=node/9937
ώστε να βοηθηθούν πιθανόν από αυτή στο μέλλον όσοι ψάχνουν ποδηλαταδικο...
Εχω σταματήσει στην άκρη του δρόμου για να καθαρίσω τα γυαλιά, και να σφίξω λίγο το λουρί του κράνους.
Είμαι δηλ. με το ένα πόδι σε πεζοδρόμιο και το άλλο στο δεξί πετάλι πάνω στο ποδήλατο, χωρίς να εφαρμόζω πίεση στο πετάλι..
Απλά έχω το πόδι επάνω. Το ποδήλατο κινείται -ή μάλλον ταλαντεύεται- πολύ λίγο εως καθόλου.
Και τότε, ναι κάνει το γνωστό κράκ με το σχετικό "χάσιμο" του συνήθη τρόπου που το κάνει και όταν είμαι εν κινήσει.
Το πετάλι ήταν παράλληλο σχεδόν με το έδαφος και πήρε κλίση προς τα κάτω..
απο έτσι : --
σε έτσι : \
Όχι τόσο πολύ αλλά το οπτικοποιώ για να καταλάβετε την αίσθηση στο πόδι.
Τι να πω... ή χειροτερεύει ή το πέτυχα στο σημείο που ήταν να το κάνει και με την έστω μικρή ταλάντευση προς τα μπρός το εμφάνισε.
Καλό πάντως ε ? Μέχρι τώρα είχα το σύμπτωμα εν κινήσει, τώρα και εν στάση.
Να δούμε μετά την αυριανή αλλαγή κασέτας.. ελεύθερου κλπ..
Φίλε πριν αλλάξεις όλο το ποδήλατο μέχρι να βρεις τι φταίει, βγάλε απλά την πίσω ρόδα και βάλτην σε ποδήλατο κάποιου φίλου με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων. Έτσι θα είσαι σίγουρος αν σου κάνει πρόβλημα ο τροχός ή κάτι άλλο.
Επίσης, τη μεσαία τριβή (το βαρελάκι που βιδώνει ο δισκοβραχίωνας) την είδατε καθόλου;
Θα αλλαχθεί αύριο στον ποδηλατά μου το πίσω σύστημα μετάδοσης / κασέτα..
Οπότε αν δεν είναι και απο αυτό, μετά θα πάμε σε πιο δραστικά μέσα.
Το θέμα είναι ότι δεν το κάνει πάντα. Αλλιώς θα ήταν εύκολο και αναπαράξιμο οπότε θα βρίσκαμε τι είναι ελατωμματικό.
Πάντως αποδεικνύεται ότι ακόμα και σε απλούς μηχανισμούς, όπως ένα ποδήλατο,
υπάρχουν περιπτώσεις που πρέπει να τα αποκλείεις ένα-ένα μέχρι να βρείς τι φταίει.
Καθόλου χρήματα φίλε μου. 1 μήνα και κάτι ψιλά το έχω το ποδήλατο ενώ έχω κάνει λιγότερα απο 200 χλμ. Το πρόβλημα το έκανε σχεδόν απο την αρχή..
Στα πρώτα 60 ας πούμε.. (μετά πήρα το κοντέρ κιόλας)
Γι'αυτό και πρότεινα το κατάστημα για αγορές στο σχετικό thread.
Για το after-sales του και μόνο.
ντίζες είδατε καθόλου???
δευτέρα θα πάω στον δικό μου και θα του κάνω μια ερώτηση αλλά είναι δύσκολα όταν το κάνει τόσο σπάνια
:D
Υπάρχει περίπτωση απο ντίζα να υπάρχει το σύμπτωμα απώλειας στήριξης στο πετάλι ?
Θέλω να πω, όπως γυρνάει το πετάλι να κάνει ένα "χάσιμο" σαν να αλλάζεις ταχύτητα αλλά δεν αλλάζεις.
Οι εμπλεκόμενοι δίσκοι δεν αλλάζουν. Και ακούγεται και ένα δυνατό σχετικά "κράκ" παρόμοιο με αυτό που κάνει η μανέτα στο τιμόνι.
Αυτό ακριβώς είναι το σύμπτωμα.
έτσι πως το λες πηδάει η αλυσίδα
λογικά πίσω
αυτό ναι μπορεί να είναι από ντίζα βρόμικη ή ντίζα που να μην έχει γράσο πάνω
Ο ποδηλατας, προφανως εννοει και αυτος το ελευθερο. Κεκτημενη ταχυτης βλεπεις...
Αν ανατρεξεις στο Post του ckesinis, και δεις το δεξι κεντρο τροχου που παραθετει (το Freehub δηλαδη), θα παρατηρησεις οτι στην ακρη του εχει ενα κυλινδρικο μαυρο τμημα με "αυλακια". Μεσα σε αυτο το κυλινδρικο τμημα, βρισκεται ο μηχανισμος (καστανια) του ελευθερου. Πανω στα εξωτερικα αυλακια που εχει ο κυλινδρος αυτος, τοποθετειται και ασφαλιζει η κασσετα,(η οποια δεν διαθετει κανενος ειδους κινουμενο μηχανισμο), και η οποια μεταδιδει την περιστροφικη κινηση στο κυλινδρικο αυτο κομματι.
Ο μηχανισμος του ελευθερου, οταν γυριζει δεξιοστροφα (οπως τον βλεπουμε), "κουμπωνει" πανω στο υπολοιπο κεντρο (μεσω του μηχανισμου της καστανιας που διαθετει), και εν τελει μεταδιδει την κινηση στον τροχο.
Οταν ομως γυριζει αριστεροστροφα (οταν δηλαδη γυριζεις τα πεταλια προς τα πισω), δεν "κλειδωνει" πανω στο κυριως κεντρο, με αποτελεσμα να γυριζει "τρελλα", και να μην μεταδιδει κανενος ειδους κινηση προς τα πισω.
Αυτη του η ιδιοτητα, δινει τη δυνατοτητα, αφ'ενος μεν οταν γυριζεις τα πεταλια προς τα μπρος, να γυριζει η πισω ροδα μεταδιδοντας κινηση (εννοειται προς τα μπροστα), και αφ'ετερου, οταν το ποδηλατο τρεχει με καποια ταχυτητα, να μπορει ο αναβατης να κραταει ακινητα τα πεταλια (η ακομη και να τα περιστρεφει προς τα πισω), και το ποδηλατο απλα να "ρολλαρει(χωρις δηλαδη το πισω γραναζι να μπορει να περιστραφει προς τα μπροστα, και να παρασυρει παραλληλα και την αλυσσιδα και το δισκοβραχιονα με τα πεταλια).
αυτο το ειχε κανει και το ποδειλατο του αδερφου μου και εφτεγε το συστημα τον ταχυτητων !!!!!!
ρώτησα τον δικό μου
και μου είπε ή αλυσίδα στραβή ή ρύθμισμα πίσω σασμάν
Aυτό το πρόβλημα που λες το εχουν τα megisto
ακουγεται ενα κρακ κρακ και ειναι απο την πεταλιέρα
Δοκίμασε να κάνεις τα εξής
Σφύξε μεσαία τριβή
Σφύξε μπράτσα πεταλιέρας
Πήγαινε στο μαγαζί που το πήρες και πές τους να σου λαδώσουν τα ρουλεμάν στα πετάλια,3 γνωστοί είχαν το πρόβλημα αυτό και ήταν απο τα πετάλια,επειδή ήταν στην εγγύηση τους άλλαξαν δωρεάν πετάλια.
Μέχρι στιγμής :
1. Έχει αλλαχθεί αλυσίδα
2. Έχουν αλλαχθεί πετάλια και λαθωδεί ρουλεμάν.
3. Έχει λυθεί, καθαριστεί, επανατοποθετηθεί η πεταλιέρα. (και σφιχθεί)
Δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει.
Το τελευταίο που είναι να κάνουμε είναι η αλλαγή ελεύθερου στην πίσω μεσαία τριβή (καλά το είπα?) ή τέλος πάντων στην κασέτα στην πίσω ρόδα.
Το οποίο μάλλον θα γίνει το επερχόμενο Σάββατο.
Να προσθέσω ότι σε όλο αυτό το διάστημα η υποστήριξη που έχω απο το κατάστημα αγοράς για το θέμα είναι υποδειγματική.
Τα καλά νομίζω αξίζει να τα αναφέρουμε. Και είναι μικρό σχετικά κατάστημα.
www.topcycles.gr , στο Περιστέρι.
Είναι μερικοί άνθρωποι που πραγματικά αγαπούν αυτό που κάνουν. Έχω συναντήσει κι εγώ μάστορα που πήρε τόσο πατριωτικά ένα πρόβλημα που είχα, που καθόμασταν με τις ώρες να βρούμε τι ειναι και δεν ήθελε να πάρει και λεφτά στο τέλος!
Πάντως, μπορείς να προσθέσεις τη θετική σου κριτική εδώ:
http://www.podilates.gr/?q=node/9937
ώστε να βοηθηθούν πιθανόν από αυτή στο μέλλον όσοι ψάχνουν ποδηλαταδικο...
thx chris, έκανα ένα post κι εκεί.
Εχω σταματήσει στην άκρη του δρόμου για να καθαρίσω τα γυαλιά, και να σφίξω λίγο το λουρί του κράνους.
Είμαι δηλ. με το ένα πόδι σε πεζοδρόμιο και το άλλο στο δεξί πετάλι πάνω στο ποδήλατο, χωρίς να εφαρμόζω πίεση στο πετάλι..
Απλά έχω το πόδι επάνω. Το ποδήλατο κινείται -ή μάλλον ταλαντεύεται- πολύ λίγο εως καθόλου.
Και τότε, ναι κάνει το γνωστό κράκ με το σχετικό "χάσιμο" του συνήθη τρόπου που το κάνει και όταν είμαι εν κινήσει.
Το πετάλι ήταν παράλληλο σχεδόν με το έδαφος και πήρε κλίση προς τα κάτω..
απο έτσι : --
σε έτσι : \
Όχι τόσο πολύ αλλά το οπτικοποιώ για να καταλάβετε την αίσθηση στο πόδι.
Τι να πω... ή χειροτερεύει ή το πέτυχα στο σημείο που ήταν να το κάνει και με την έστω μικρή ταλάντευση προς τα μπρός το εμφάνισε.
Καλό πάντως ε ? Μέχρι τώρα είχα το σύμπτωμα εν κινήσει, τώρα και εν στάση.
Να δούμε μετά την αυριανή αλλαγή κασέτας.. ελεύθερου κλπ..
Δεν το πηγαίνεις καλύτερα σε κάποιον ψυχίατρο....
Φίλε πριν αλλάξεις όλο το ποδήλατο μέχρι να βρεις τι φταίει, βγάλε απλά την πίσω ρόδα και βάλτην σε ποδήλατο κάποιου φίλου με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων. Έτσι θα είσαι σίγουρος αν σου κάνει πρόβλημα ο τροχός ή κάτι άλλο.
Επίσης, τη μεσαία τριβή (το βαρελάκι που βιδώνει ο δισκοβραχίωνας) την είδατε καθόλου;
Θα αλλαχθεί αύριο στον ποδηλατά μου το πίσω σύστημα μετάδοσης / κασέτα..
Οπότε αν δεν είναι και απο αυτό, μετά θα πάμε σε πιο δραστικά μέσα.
Το θέμα είναι ότι δεν το κάνει πάντα. Αλλιώς θα ήταν εύκολο και αναπαράξιμο οπότε θα βρίσκαμε τι είναι ελατωμματικό.
Πάντως αποδεικνύεται ότι ακόμα και σε απλούς μηχανισμούς, όπως ένα ποδήλατο,
υπάρχουν περιπτώσεις που πρέπει να τα αποκλείεις ένα-ένα μέχρι να βρείς τι φταίει.
Πόσα λεφτά έχεις δώσει για τις επισκευές και πόσα ακόμα θα δώσεις;
Καθόλου χρήματα φίλε μου. 1 μήνα και κάτι ψιλά το έχω το ποδήλατο ενώ έχω κάνει λιγότερα απο 200 χλμ. Το πρόβλημα το έκανε σχεδόν απο την αρχή..
Στα πρώτα 60 ας πούμε.. (μετά πήρα το κοντέρ κιόλας)
Γι'αυτό και πρότεινα το κατάστημα για αγορές στο σχετικό thread.
Για το after-sales του και μόνο.
..εμενα μου φαινεται οτι το πιθανοτερο ειναι να φταιει η καστανια του ελευθερου...
.. η οποία αλλάχθηκε σήμερα. Για να δούμε πως θα πάει αυτή την εβδομάδα.
Να ενημερώσω το thread ότι το πρόβλημα λύθηκε και απο ότι φάνηκε ήταν το πίσω ελεύθερο (καστάνια) η οποία αλλάχθηκε.
Τουλάχιστον εδώ και μερικές ημέρες έχω ησυχάσει και δεν έχει επανεμφανιστεί το θέμα με την "κούφια" πεταλιά συνοδευόμενη απο σχετικό "κρακ" καθόλου.
Φτου, φτου...