Έχω ένα μέγιστο και μιας και δεν θα το αλλάξω
Θέλω τα φώτα σας για να του κάνω αναβάθμιση με στόχο το βάρος
Τα ανταλλακτικά θα τα παραγγείλω από internet για το κόστος
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Έχω ένα μέγιστο και μιας και δεν θα το αλλάξω
Θέλω τα φώτα σας για να του κάνω αναβάθμιση με στόχο το βάρος
Τα ανταλλακτικά θα τα παραγγείλω από internet για το κόστος
τροχούς
δισκοβραχίονα
και λαιμό - τιμόνι
Χάρηκα πολύ φίλτατε!!!!
μοντέλα εταιρίες..????
δισκοβραχίονα deore
θα χρειαστεί και μπροστινή αλλαγή για να δουλεύει σωστά
τροχούς πολλές επιλογές
fullcroum racing 5 καλή και οικονομική
campagnolo sirroco για να προστέσεις και ομορφιά
λαιμός κάτι ελαφρύ όλες οι μάρκες έχουν
έχει κάποιος κωδικός για να τα βρω στο internet...???
fc-543 νομίζω
δες και τα λάστιχα
και από εκεί γλιτώνεις αρκετά γραμμάρια
:D
Αυτός κάνει http://cgi.ebay.com/VINTAGE-SHIMANO-DEORE-DX-170-BICYCLE-46-36-24-CRANKSET-/160464177059?pt=Cycling_Parts_Accessories
http://cgi.ebay.com/SHIMANO-DEORE-LX-M-570-E-TYPE-BIKE-FRONT-DERAILLEUR-NEW-/180544979473?pt=Cycling_Parts_Accessories
Δεν πρέπει να παίρνει τροχό κούρσας πίσω γιατί το κεντρο είναι 135mm αν δεν κάνω λάθος, καλύτερα να το μετρήσεις. Σε αυτή την περίπτωση μπορείς να ζητήσεις να σου πλέξουν τροχό σε κάποιο μαγαζί με κεντρο 135mm και στεφάνι 28''
Το μπροστινό ντεραγιέ δεν χρειάζεται αλλαγή.
Μπορέις επίσης να βάλεις μικρότερη κασέτα αν δεν ανεβάινεις πολλές ανηφόρες.
Επίσης άν βάλεις ξερό πηρούνι θα γλιτώσεις πάνω από ενα κιλό.
[quote=Fisticuff]Δεν πρέπει να παίρνει τροχό κούρσας πίσω γιατί το κεντρο είναι 135mm αν δεν κάνω λάθος, καλύτερα να το μετρήσεις. Σε αυτή την περίπτωση μπορείς να ζητήσεις να σου πλέξουν τροχό σε κάποιο μαγαζί με κεντρο 135mm και στεφάνι 28''
δεν υπάρχει και κέντρο να πλέξω για πιο φτηνά
Το μπροστινό ντεραγιέ δεν χρειάζεται αλλαγή.
Μπορέις επίσης να βάλεις μικρότερη κασέτα αν δεν ανεβάινεις πολλές ανηφόρες.
από ανηφόρες μπόλικες
Επίσης άν βάλεις ξερό πηρούνι θα γλιτώσεις πάνω από ενα κιλό.[/quote]
δεν αλλάζω πιρούνι ίσος να βάλω πιο ελαφρύ γιατί εάν ήταν θα έπαιρνα κουρσάκι
2.5 mm από την κάθε μεριά αντιμετωπίζεται
:D
αν πας απο 42ρι δίσκο σε 44ρι δίσκο
(άκυρο μπερδεύτηκα με τα mtb δεν θέλεις μπροστινή αλλαγή)
θέλεις άλλη αλλαγή για να δουλεύει σωστά
Για να ελαφρωσεις σημαντικα (τοσο ωστε να το αισθανεσαι) το Megisto, μαλλον θα πρεπει να "ξηλωθεις".
Πραγματικα δεν ξερω αν συμφερει να κανεις κατι τετοιο, σε ποδηλατο αυτης της κατηγοριας σκελετου.
Αν θελεις κατι συνολικα καλυτερο (και οχι κατι λιγακι ελαφροτερο, που θα εχει αμελητεα διαφορα στην αποδοση...), μαλλον θα πρεπει να κρατησεις το Megisto ως εχει, και να αρχισεις να μαζευεις χρηματα για καποιο αλλο καλυτερο ποδηλατο.
Εννοειται πως αρκετα διαφωτιστικο θα ειναι το να αρχισεις να δοκιμαζεις ποδηλατα φιλων σου, οσο πιο πολυ μπορεις. Με αυτη την τακτικη, (δοκιμαζοντας) καταρριπτονται πολοι μυθοι, και φτιαχνονται νεοι, πιο ρεαλιστικοι απο τις διαφορες φημες που κυκλοφορουν.
Αν μπορεις παντως, δοκιμασε ενα καλο ΞΕΡΟ πηρουνι απο Cro-moly, (οπως πιο πανω προταθηκε) με λεπτα στελεχη, και αρκετο Rake στο κατω του τμημα (= η καμπυλη προς τα εμπρος, λιγο πριν τα drop-out), και συγκρινε το με το φτηνιαρικο τηλεσκοπικο που εχεις τωρα. Βεβαια, για να μπορεσεις να χρησιμοποιησεις κατι τετοιο στο Megisto, θα πρεπει να ειναι καποιο πηρουνι το οποιο θα ειναι φτιαγμενο ειδικα για να αντικαταστησει πηρουνι με αναρτηση, που σημαινει οτι θα πρεπει να ειναι μακρυτερο απο τα συνηθισμενα.
Και ΜΕΤΑ αποφασιζεις, για το τι πηρουνι ειναι καλυτερο (οχι μονο σε αποσβεση, αλλα και σε κατευθυντικοτητα, και σε αισθηση δρομου, κλπ).
Με αυτο τον τροπο, γλυτωνεις πανω απο 1 κιλο βαρους, και κερδιζεις σε αισθηση, κατευθυντικοτητα, χωρις καποια σημαντικη απωλεια σε θεματα αποσβεσης.
Για να αλλαξεις το υπαρχον πηρουνι με καποιο επισης τηλεσκοπικο οντως καλυτερο απο αυτο που εχεις τωρα, θα πρεπει να βαλεις αρκετα βαθεια το χερι στην τσεπη (με κοστος τα 2/3 της αξιας του ποδηλατου σου...πανω-κατω). Βλεπεις, οι καλες αναρτησεις, κοστιζουν.
Παντως, αν θελεις να βελτιωσεις την αποδοση με το μικροτερο δυνατο κοστος, θα πρεπει να στραφεις στους τροχους, οι οποιοι εχουν μαλλον τη σημαντικοτερη επιδραση στην αποδοση, κατα γενικη ομολογια.
Πραγμα που σημαινει, οτι χρειαζεσαι ισχυροτερους και ελαφρυτερους τροχους. Ετσι κι αλλιως, oι μαμισιοι τροχοι των Megisto, αντιμετωπιζουν προβληματα με τους βαρυτερους αναβατες(εχουν και βουτυρενιες ακτινες...).
Αν λοιπον θελεις να διατηρησει το ποδηλατο τον trekking τουριστικο χαρακτηρα του, (πολη, φορτωμενα ταξιδακια, ανεβοκατεβασματα σε πεζοδρομια και λοιπα), θα πρεπει να διαλεξεις ενα ζευγαρι Trekking ζαντες καλης ποιοτητας, και οχι κουρσαδικες, οι οποιες σαφως δεν αντεχουν στην παραπανω χρηση...
Αυτες θα τις πλεξεις με ανοξειδωτες ακτινες (DT Swiss η Sapim) ποιοτητας, σε καποιο κεντρο της προκοπης, πλατους 135 mm, γιατι οι αλουμινενιοι σκελετοι δεν "σηκωνουν" ανοιξε-κλεισε, χωρις διαφορων ειδων επιπτωσεις.
Αν θελεις να ειναι μεγαλυτερης αντοχης, (πραγμα μαλλον απαραιτητο αφου μιλαμε για 28αρηδες που ειναι και πιο ευπαθεις), τοτε καλο ειναι να διαλεξεις ζαντες και κεντρα με 36 ακτινες, και οχι 32, που τελευταια συνηθιζεται.
Νομιζω πως οι (ζαντες) Mavic Α 319, εχουν πετυχει τη χρυση τομη βαρους, τιμης και αντοχης. Θα βαρεθεις να τις εχεις...Υπαρχουν βεβαια και οι Α 719, αλλα αυτες ειναι σημαντικα ακριβοτερες...
Τελευταιο και επισης πολυ σημαντικο, ειναι τα λαστιχα και οι σαμπρελλες. Οσο πιο ελαφρα, τοσο πιο γρηγορα...Οσο πιο "καραφλα", τοσο πιο γρηγορα...
Μονο απο τα λαστιχα και τις σαμπρελλες, μπορεις ευκολα να μειωσεις το ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΟ βαρος, κατα 200 γραμμ, ανα τροχο,...Τεραστια διαφορα στην αποδοση...
Και φυσικα, δεν θα κουραστουμε να τονιζουμε, οτι τη μεγαλυτερη διαφορα στην αποδοση, θα τη δεις, βελτιωνοντας τη ΔΙΚΗ ΣΟΥ αποδοση, πριν απο οτιδηποτε αλλο...
σε αυτό που λες έχεις υπολογίσει το sag της ανάρτησης???
Για εξήγησέ μας και πως ακριβώς αντιμετωπίζεται αν δεν σου κάνει κόπο,
και πες μας και ποιά λύση θα επέλεγες για το δικό σου ποδήλατο.
εγώ δεν έχω κωλλήμα με το βάρος
μάλλον θα κάτσω στα αυγά μου και δεδομένο ότι στην "ζακινθο" έκανα ημερησίως πάνω κάτω 45 "χιλιομετρακια" με το παλιό "πανιβαρο" maoyten και έχοντας στο μυαλό μου την εικόνα του παππου μου οποιος έκανε Απίστευτα χιλιόμετρα (Ταχυδρόμος στον πόλεμο )Με το ποδήλατο που Πρέπει να ήταν και
αργότερα μπορεί να αλλάξω και ζάντες γιατί τώρα
σας ευχάριστο γιατίς απάντησης
αυτό είναι και το πιο ορθό να κάνεις
μιας και σαν ποδηλάτες πρέπει να μην είμαστε καταναλωτές
:D
http://www.youtube.com/watch?v=IbRhayuphb8&feature=related
Το Shag της αναρτησης, δεν το υπολογιζω εγω. Το εχει υπολογισει (πριν απο μενα), ο κατασκευαστης του ("ξερου") πηρουνιου. Αλλοιμονο, αν περιμενε τον καθε εμενα...
εννοώ ότι αν στο γεγονός πως το πιρούνι πρέπει να είναι μακρύτερο έχεις υπολογίσει το sag ή αλλιώς την βύθιση που κάνει όταν ανεβαίνουμε πάνω
ουσιαστικά αυτό που λες έχει να κάνει με την γεωμετρία του ποδηλάτου
απλά αν τα μετρήσεις εκτός ποδηλάτου
θα καταλήξεις με πιο χαμηλό το μπροστινό σύστημα λόγο της βύθισης
(έχεις κάτι μαζί μου???)