Τελικα ισως ο plannet να εχει δικιο γα τα mtb vs trekking

38 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Rise
Εικόνα Rise
Απών/απούσα

αντοχη και πολυδιαστατος χαρακτηρας (εστω με ευκολες και σχετικα ανεξοδες επεμβασεις)
http://www.prime-junta.net/pont/Pontification/b_Cycling_for_Fun_and_Prof...

καλυτερη εκγυμναση λογω της ποιο σκυφτης θεσης οδηγησης που μαλλον ειναι και ποιο φιλικη για την μεση
http://www.busywomensfitness.com/recumbent-bikes.html

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ωχ :D

Rise
Εικόνα Rise
Απών/απούσα

οοοοppppsss βιαστηκα το "Recumbent" ειναι εκεινα τα περιεργα ξαπλωτα που ειναι και τα ποιο γρηγορα λεει

το ψαχνω παντως...

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Εγώ πάλι δεν βλέπω πως θα μπορούσε να βάλει κάποιος σχάρες στο συγκεκριμένο ποδήλατο που έχει στην φωτογραφία και πως θα μπορόύσε κάποιος να το κάνει "utility bike, fitness bike, or even touring bike" όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο τύπος στο άρθρο. Με αυτό το κοντό chainstay που έχει, που ακριβώς θα μπει η σχάρα πίσω και που ακριβώς μπορούν να μπουν τσάντες χωρις να χτυπάνε πάνω τους τα πετάλια;; Αν προσέξεις δε θα δεις ότι ο σκελετός στο συγκεκριμένο ποδήλατο, δεν έχει καν υποδοχές για να στηριχτεί κάποια σχάρα πίσω. Τι θα κάνει;; Θα ανοίξει τρύπες στον σκελετό ή θα πάρει σχάρα από αυτές που στηρίζονται μόνο στον κάθετο σωλήνα ( αλλά δεν αντέχουν και πολύ βάρος).

Επίσης πως θα μπορέσει με το τιμόνι που έχει, να βάλει σχάρα μπροστά; ( θα αλλάξει τιμόνι θα μου πεις) Που θα την στηρίξει; Πάνω στην ανάρτηση; ( θα αλλάξει και πιρούνι).
Και πως θα το κάνει fitness αν έχει τόσο βαριά ανάρτηση; ( θα την βγάλει - θα τα αλλάξει όλα δηλαδή).

Σαφώς και αν αλλάξεις σε ένα mtb τα λάστιχα σε πιο slick θα έχει καλύτερη κύλιση στον δρόμο, αλλά δεν πρόκειται να το κάνεις ποτέ utility ούτε fitness και σε καμία περίπτωση touring ( ειδικά αυτό.. με τίποτα ) εκτός αν είναι να αλλάξεις το σύμπαν για να μπορέσεις να κάνεις το ποδήλατο κάτι διαφορετικό από αυτό για το οποίο φτιάχτηκε.

Δεν βλέπω τον λόγο λοιπόν γιατί να μην πάρεις αυτό που ακριβώς θέλεις, αντί να αρχίσεις τις μετατροπές. ( οι οποίες θα σου στοιχίσουν άλλωστε τόσο όσο αν αγόραζες άλλο τύπο ποδηλάτου).

Rise
Εικόνα Rise
Απών/απούσα

ασε με να μαντεψω trekking? :p

ισχυουν αυτα που λεει σε γενικες γραμμες και μαλιστα σχετικα ανεξοδα plus του οτι εχεις ενα ποδηλατο που ανα πασα στιγμη μπορει να παει βουνο η σε εκεινο τον σκατοδρομο που δεν τολμαει να πλησιασει κανενα αλλο,βαλε και την αυξημενη αντοχη των mtb ταυτοχρονα με τα λογικοτερα κοστολογια σε σχεση με ολα τα αλλα και βουαλα η συνταγη της επιτυχιας

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

marlene wrote:
Εγώ πάλι δεν βλέπω πως θα μπορούσε να βάλει κάποιος σχάρες στο συγκεκριμένο ποδήλατο που έχει στην φωτογραφία και πως θα μπορόύσε κάποιος να το κάνει "utility bike, fitness bike, or even touring bike" όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο τύπος στο άρθρο.

δένει εκεί που πιάνει το φτερό
και κάποια Mtb έχουν και κανονικές βάσεις στο πλάι
marlene wrote:

Με αυτό το κοντό chainstay που έχει, που ακριβώς θα μπει η σχάρα πίσω και που ακριβώς μπορούν να μπουν τσάντες χωρις να χτυπάνε πάνω τους τα πετάλια;; Αν προσέξεις δε θα δεις ότι ο σκελετός στο συγκεκριμένο ποδήλατο, δεν έχει καν υποδοχές για να στηριχτεί κάποια σχάρα πίσω. Τι θα κάνει;; Θα ανοίξει τρύπες στον σκελετό ή θα πάρει σχάρα από αυτές που στηρίζονται μόνο στον κάθετο σωλήνα ( αλλά δεν αντέχουν και πολύ βάρος).

μπαίνουν και σακίδια και τα πάντα
το ότι έχει κοντά chainstays βοηθάει στο γεγονός
να του βάζεις περισσότερο βάρος και να μην λαστιχάρει
(σε κάποια φάση θα βρω Link με κάτι παιδιά που πήγαν από Πορτογαλία κίνα με Mtb )

marlene wrote:

Επίσης πως θα μπορέσει με το τιμόνι που έχει, να βάλει σχάρα μπροστά; ( θα αλλάξει τιμόνι θα μου πεις) Που θα την στηρίξει; Πάνω στην ανάρτηση; ( θα αλλάξει και πιρούνι).

στο θέμα μπροστά το πρόβλημα είναι πιο πολύ στο γεγονός ότι έχεις πολλά καλώδια
βέβαια και στα trekking αντιμετωπίζεις τα ίδια προβλήματα

marlene wrote:

Και πως θα το κάνει fitness αν έχει τόσο βαριά ανάρτηση; ( θα την βγάλει - θα τα αλλάξει όλα δηλαδή).

τι σχέση έχει το βάρος με το fitness ??
το ότι βγαίνουν τα fitness με ελαφριά πιρούνια δεν είναι θέμα fitness αλλά θέμα κατευθηντικότητας
οπότε δεν χρειάζεται να αλλάξει τίποτα

marlene wrote:

Σαφώς και αν αλλάξεις σε ένα mtb τα λάστιχα σε πιο slick θα έχει καλύτερη κύλιση στον δρόμο, αλλά δεν πρόκειται να το κάνεις ποτέ utility ούτε fitness και σε καμία περίπτωση touring ( ειδικά αυτό.. με τίποτα ) εκτός αν είναι να αλλάξεις το σύμπαν για να μπορέσεις να κάνεις το ποδήλατο κάτι διαφορετικό από αυτό για το οποίο φτιάχτηκε.

μπορεί να μην το κάνεις το απόλυτο fitness ή το απόλυτο Utility bike
αλλά σε όλα θα τα καταφέρει σε πολύ μεγάλο βαθμό
είναι αυτό που έλεγα ότι είναι το πιο all arround Ποδήλατο

marlene wrote:

Δεν βλέπω τον λόγο λοιπόν γιατί να μην πάρεις αυτό που ακριβώς θέλεις, αντί να αρχίσεις τις μετατροπές. ( οι οποίες θα σου στοιχίσουν άλλωστε τόσο όσο αν αγόραζες άλλο τύπο ποδηλάτου).

γιατί μετά θα χρειαστείς 5 ποδήλατα
ένα για κάθε χρήση
σκοπός του άρθρου ρίχνοντας του απλά μια ματιά είναι να έχεις ένα ποδήλατο για όλες τις δουλειές
:D

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Rise wrote:
ασε με να μαντεψω trekking? :p

ισχυουν αυτα που λεει σε γενικες γραμμες και μαλιστα σχετικα ανεξοδα plus του οτι εχεις ενα ποδηλατο που ανα πασα στιγμη μπορει να παει βουνο η σε εκεινο τον σκατοδρομο που δεν τολμαει να πλησιασει κανενα αλλο,βαλε και την αυξημενη αντοχη των mtb ταυτοχρονα με τα λογικοτερα κοστολογια σε σχεση με ολα τα αλλα και βουαλα η συνταγη της επιτυχιας

Είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα να κάνεις ορισμένες μετατροπές σε ένα ποδήλατο για να "κάνεις την δουλειά σου" ( είτε γιατί δεν έχεις λεφτά, είτε γιατί δεν θες να κυκλοφορείς με ένα πολύ ακριβό ποδήλατο στον δρόμο για τον φόβο των κλοπών) και εντελώς διαφορετικό πράγμα να ισχυρίζεσαι ότι ένας τύπος ποδηλάτου μπορεί να κάνει τα πάντα αν του προσθέσεις ή του αφαιρέσεις κάποια περιφερειακά.

Αυτό το τελευταίο δεν γίνεται, κυρίως γιατί ο κάθε τύπος ποδηλάτου έχει διαφορετική γεωμετρία και για αυτό πιστεύω ότι ο συγγραφέας του άρθρου που παρέθεσες, γενικεύει αυθαίρετα.

Ναι όντως έχω ένα trekking και έχω ένα τέτοιο ποδήλατο γιατί το χρειάζομαι για συγκεκριμένες δουλειές. Γιατί το χρησιμοποιώ περισσότερο σε άσφαλτο αλλά "πατάω" και χώμα, γιατί το χρειάζομαι για να κάνω τα ψώνια μου και τις μετακινήσεις μου, ( άρα είναι πολύ σημαντικό να μπορεί να παίρνει εύκολα πάνω του σχάρες και τσάντες) και γιατί ήθελα ποδήλατο με 700 τροχούς και ψιλό όρθια στάση οδήγησης.

Αυτό που σου λέω είναι ότι κάθε τύπος ποδηλάτου είναι για συγκεκριμένη δουλειά. Δεν είναι κακό να έχεις ένα mtb που το έχεις μετατρέψει για να κάνεις τις μετακινήσεις σου, ούτε είναι κακό να έχεις ένα φθηνό ποδήλατο. ( είμαι υπέρ των φθηνών ποδηλάτων, και δεν θεωρώ ότι είναι απαραίτητα μάπα ποδήλατα).

Αν όμως έχεις συγκεκριμένες απαιτήσεις από το ποδήλατο και θες να κάνεις συγκεκριμένη χρήση, τότε είναι καλύτερα να πάρεις κάτι που να είναι πιο κοντά στα χαρακτηριστικά που θες, από το να πάρεις κάτι εντελώς διαφορετικό και να προσπαθείς να του αλλάξεις χαρακτήρα.

Rise
Εικόνα Rise
Απών/απούσα

ψιλομαλακιζομαστε τωρα αλλα τεσπα

ρε κοπελα μου αμα ειναι να αγορασω 5 ποδηλατα την ξερω και εγω την δουλεια

εγω εχω mtb,ριχνω εναν ρυθμιζομενο λαιμο και αλλαζοντας λαστιχα το κανω απο πολης μεχρι βουνου χωρις μεγαλες παραχωρησεις

το trekking σου οτι και να το κανεις χωμα κακοτραχαλο δεν μπαινει πχ στα υπολοιπα ναι οκ μπορει να μεταμορφωθει

ολα τα αλλα που ειπες σωστοτατα

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Rise wrote:
ψιλομαλακιζομαστε τωρα αλλα τεσπα

ρε κοπελα μου αμα ειναι να αγορασω 5 ποδηλατα την ξερω και εγω την δουλεια

εγω εχω mtb,ριχνω εναν ρυθμιζομενο λαιμο και αλλαζοντας λαστιχα το κανω απο πολης μεχρι βουνου χωρις μεγαλες παραχωρησεις

το trekking σου οτι και να το κανεις χωμα κακοτραχαλο δεν μπαινει πχ στα υπολοιπα ναι οκ μπορει να μεταμορφωθει

ολα τα αλλα που ειπες σωστοτατα

Δεν χρειάζεται να αγοράσεις πέντε ποδήλατα. Αρκεί να ξέρεις τι δουλειά θέλεις να κάνεις και να αγοράσεις το κατάλληλο ποδήλατο.

Το trekking μου δεν μπαίνει σε χώμα κακοτράχαλο, ( αλλά εδώ δεν συζητάμε τι κάνει ένα trekking ποδήλατο ή αν είναι καλύτερο από ένα mtb) αλλά γιατί δεν ρωτάς αν μπαίνω εγώ;;

Σε κάθε περίπτωση πάντως, δεν αγόρασα αυτό το ποδήλατο για να το μετατρέψω και ούτε έχει και ιδιαίτερο νόημα να αγοράσεις ένα σκασμό περιφερειακά, για να μπορείς να "μετατρέπεις" ( σε εισαγωγικά γιατί όπως σου είπα δεν γίνεται), έναν τύπο ποδηλάτου σε όλους τους άλλους.

Δυστυχώς για εσάς guys το ποδήλατο transformer δεν έχει ακόμα εφευρεθεί!

Rise
Εικόνα Rise
Απών/απούσα

πες οτι δεν πας βημα,εισαι ραμολι κλπ και ασε τα σαπια

ετσι εξηγειται το ψοφιο trekking που πηρες αντι για γαματο mtb

:p :p :p ...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@marlene
στο trekking δεν αγοράζεις τις σχάρες η τις τσάντες για το touring
δεν αλλάζεις λάστιχα ανάλογα το τερέν???
οπότε οι μετατροπές πρέπει να γίνουν σε όλα τα ποδήλατα
αλλά και να τα έχουν πάνω από την αρχή
δεν μου λέει τίποτα γιατί ούτος η άλλος τις πληρώνω
και προτιμώ το ποδήλατο γυμνό και να το ντύσω όπως θέλω εγώ
και όχι όπως θέλει η εταιρία

οπότε τα περισσότερα που λες είναι άκυρα
:D

Guppy
Εικόνα Guppy
Απών/απούσα

λιπον... πιστυω (εχοντας ηδη κανει καπια βιματα πρως αυτι την κατηγορια.. ) οτι ενα μτβ κανει πολυ καλα για παρα πολες δουλιες....

δλδ
εχει σχετικα καλο βαρος.. (δν σιζιταμε για τα παλια βεβαια)
το δικο μου και πιστευω πολα ακομα παιζουν απο 12 εως 13 με14 κιλα...

δν εχεις πισω αναρτιση.. οποτε σε διευκολινει (τουλαχιστον εμενα )στο να πεταλιζεις ποιο ευκολα (ισως να κανω λα8ος και να εχουν πισω αναρτιση δν 3ερω....

απο πραγματα πιστευω οτι παιρνει οτιδιποτε 8ελισεις να του βαλεις.. και αν χριαστει στιν χειροτερη παντενταρεις και κατι τις !!!

νομιζω οτι με ενα ζευγαρι σλικολαστιχα δν εχει να ζιλεψει κατα πολυ τα υπολοιπα ποδηλατα δρομου... και ενα μεγαλο + ειναι οτι κραταει τον χαρακτηρα του βουνου!! δλδ οποτεδηποτε 8ελισεις εχεις ενα αγριμι που με αλλα πατουμενα παει ΠΑΝΤΟΥ

φυσικα ειμαι υπερ του να εχεις κατι για ενα συγγεκριμενο σκοπο.. αλλα ο σκοπος λενε... αγιαζει τα μεσα!! και επιδη το 8εμα πιστευω ειναι τις περισσωτερες φορες οικονομικο ενα μτβ 8α ελεγε κανεις οτι τα κανει ολα και συμφερει!!

φυσικα δν 8α σχωλιασω την 8εση οδιγισης γιατι με εναν ρι8μιζομενο μπρατσο το κανεις οτι 8ελεις... με λιγο προσοχη στο χωμα παντα!!

ειναι ποιο φτυνο απο τα υπολοιπα και νομιζω για καποιον που δν παει για προτα8λιτισμο και 8ελει απλα να κανει την δουλια του ειναι το ποιο τιμιο ποδηλατο σε σχεση με τα λευτα του !!!

τωρα ολα τα αλλα νομιζω οτι ειναι κολπακια του μαρκετινγκ και τις διαφιμισης..

προσωπικα μιλωντας παντα νομιζω οτι το ποδηλατακι μου .. (250 ευρο κοστος κτησης)
και 34 ευρα σλικολαστιχα με σαμπρελες συνολο 284 ευρο ηταν η οικονομικοτερη αλλα και ΚΑΛΥΤΕΡΗ λυση που μου ειχε προτα8ει !!

τωρα αν παλι 8ελουμε ε3ιδικευμενα πραγματα.. οκ ισως καπια ποδηλατα να εινια καλυτερα καπου παρα καπου αλλου.. αλλα δν το εχω σκευτει ποτε να μην μπω σε χωμα εστω και με τα σλικολαστιχα.. απλα με προσοχη... δν ειναι τοσο οτι 8α χαλασουν οσο οτι γλυστρανε... ε εμενα δν μου γλιστρανε... μεχρι και αμμο που εχω βρει εχω περασει ενω φιλος με μτβ με χωματολαστιχα ειχε κολισει... βεβαια αλο εγω και αλλο αυτος οκ!!! και αλλο ο κα8ενας μας... δν λεω οτι μου εινει 3εκουραστο στο χωμα απλα δν ειναι και τοσο απογοητευτικο σε ορισμενα ψιλο ευκολοπατιμενα μονοπατια... !!! τωρα δν 3ερω κατα ποσο ειναι ποιο σωστη η 8εση που κα8εσε η σκηφτη αν μπορουμε να την πουμε ετσι.. προσωπικα στην μεση μου δν βρισκω καμια ενοχλιση.. και με βολευβει για να πεταλαρω τα ποδια μου να πατανε με τις μυτες κατω στην ασφαλτο!!!

η μοναδικη "ενοχλιση " ειναι στον αυχενα μου γιατι πρεπει να εχω προς τα πισω το κεφαλη λογω της υπολοιπης στασης του σωματος μου!!!

εγω λεω να δωσουμε ενα φιτνες ποδηλατο στον πλανετ να το δοκιμασει καμια βδομαδα να μας πει εντυποσεις!!!

εγω δν το αλαζω παντος το μτβ μου για κανενα αλλο !!

ειναι σαν να εχουμε κακοτραχαλα τζιπακια ( βλεπε νιβα.) και να συζιταμε οτι ειναι χειροτερα απο τα crv h hrv h rav η οτι αλλο 8ελετε!! φυσικα και στην ασφαλτο 8α εχουν τα suv μια ας το πουμε υπεροχη ... αλλα οταν προκειτε για χωμα... το λαντακι μας 8α μας βγαλει σιγουρα ασπροπροσωπους...

να υπεν8υμισω οτι ειναι ενα απο τα λιγα τζιπ το νιβα με την δυνατοτητα καρου!!!!

μετα αυτο το συστιμα το εχουν τα πολυ ακρυβα!!!

αυτα τα ολιγα απο την ταπινη μου αποψη!!

ευχαριστω και καλημερα!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Guppy wrote:

εγω λεω να δωσουμε ενα φιτνες ποδηλατο στον πλανετ να το δοκιμασει καμια βδομαδα να μας πει εντυποσεις!!!

δεν χρειάζεται ξέρω τα πλεονεκτήματα του έναντι ενός mtb
στις αρχές νόμιζα πως πολλά fitness εκτός από τα καθαρά ήταν ένα είδος trekking
μετά παρατηρώντας τα και βλέποντας τα από κοντά ανακάλυψα πως είναι και αυτά fitness απλά από cyclocross κούρσα
μιλάω για ποδήλατα τύπου chameleonte Και sirrus

Nikosnikos
Εικόνα Nikosnikos
Απών/απούσα

Rise wrote:

το trekking σου οτι και να το κανεις χωμα κακοτραχαλο δεν μπαινει πχ στα υπολοιπα ναι οκ μπορει να μεταμορφωθει

http://www.youtube.com/watch?v=EEOylJeL5hk

http://www.youtube.com/watch?v=MTcKmkBc0Uk

+ Ανέβασμα/κατέβασμα (σε χώμα) Πεντέλη.

Rise
Εικόνα Rise
Απών/απούσα

ε κακοτραχαλα δεν τα λες

βασικα επειδη το ψειριζουμε πολυ αμα το λεει η καρδουλα μπαινεις στο χωμα και με κουρσα,χρονους οι περισσοτεροι δεν κυνηγαμε οποτε πανω απο ολα ο αναβατης

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τα συγκεκριμένα τα πας και με fitness Να μην πω κούρσα που το έχω δει και αυτό
:D
τελικά ο καθένας λέγοντας βουνό εννοεί διαφορετικά πράγματα
βέβαια το θέμα δεν είναι ότι θα διαλύσει αλλά κατά πόσο έχεις τον έλεγχο όταν μπαίνεις στο βουνό

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Rise wrote:
πες οτι δεν πας βημα,εισαι ραμολι κλπ και ασε τα σαπια

ετσι εξηγειται το ψοφιο trekking που πηρες αντι για γαματο mtb

:p :p :p ...

Κανένας άλλος που ΙΣΩΣ να πάγωσε με την "καθαρότητα ψυχής" που βγάζει το συγεκριμένο σχόλιο και μάλιστα εν μέσω καύσωνα; Ή δεν αντιδρά κανείς, γιατί ας πούμε, θεωρεί, πως το πρόσωπο στο οποίο απευθύνεται το σχόλιο, το αξίζει (???!!!);

Τι μηνύματα μας στέλνονται με τέτοιες κουβέντες;

Μήπως πρέπει να σκεφτούμε ΤΙΝΟΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ είναι τελικά το ποδήλατο που διαλέγει ο καθένας, αντί τι είδους ποδηλατική δράση θα τον βοηθήσει να χαρεί στην ζωή του το κάθε είδος ποδηλάτου;

Και στην τελική, να πάλι, που ερχόμαστε στο γνωστό ερώτημα, ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΥΑΛΟΣ, Ή ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ;

RISE AND FALL ή κάπως έτσι δηλαδή...

Rise
Εικόνα Rise
Απών/απούσα

μαλλον μονο εσυ το εξελαβες ετσι,αν ειδες στο τελος τις γλωσσιτσες?

Kwstis34
Εικόνα Kwstis34
Απών/απούσα

Νομίζω πως έχει υποθεί πολλές φορές.

Τη διαφορά στο ποδήλατο την κάνει ο Αναβάτης...

Όλα τα άλλα έπονται.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Rise wrote:
πες οτι δεν πας βημα,εισαι ραμολι κλπ και ασε τα σαπια

ετσι εξηγειται το ψοφιο trekking που πηρες αντι για γαματο mtb

:p :p :p ...

Τσκ τσκ τσκ.. Έχεις προκατάληψη με τα ραμόλια λοιπόν..

Ρατσιστή....

Rise
Εικόνα Rise
Απών/απούσα

θα ημουν σχιζοφρενης αν ειχα, ντολ

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

1.αν ειναι να μπει η σχαρα,μπαινει.Γιαυτο υπαρχουν και οι κολλησεις αργκον,αρκει να ξερεις σε ποιον πας και να μην πας σε οποιον βρεις στο δρομο σου.Μια ταμπλετα κοτσαρεις πισω,σε οποιο υψος θες και ετοιμη η υποδοχη για τη σχαρα.Κανενα προβλημα,χρηστικοτητα 100%.
Παρε ενα χαρακακι,μετρα στην οθονη υπο κλιμακα την πεταλιερα απο μεσαια τριβη (1.1cm) και φερε την προβολη οριζοντια και καθετα στα ψαλιδια.Πεφτει ΠΟΛΥ πανω απο τα v brakes,κοινως ευκολα γινεται,ειτε στην υπαρχουσα βαση,ειτε σε μια καινουργια ταμπλετα.Κοστος 15-20 το πολυ ευρω.

2.Tο 'κοντο' chainstay πιθανοτατα παει πακετο με κοντη πεταλιερα και σχετικα μικροκαμωμενο αναβατη.Τα μερη του ποδηλατου ειναι σχετικα αναλογικα μεταξυ τους,αποκλειεται να ειναι το ποδηλατο για ανθρωπο 1.80-1.85,με 170-175mm πεταλιερα και ενα chainstay 20 ποντους.
Αλλα και σε σχεδον one size ποδηλατα (βλ.dahon espresso,cadenza κτλ) τα chainstays ειναι τοσα που δεν ενοχλουνται τα ποδια οταν εχεις αποσκευες πισω.Και αν οι αποσκευες σου ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ,μπορεις να τις κανεις εναν ποντο πισω και να τις δεσεις καλυτερα.

3.Τη μπροστινη αναρτηση θα την βγαλει αναγκαστικα αν προκειται να το κανει touring γιατι στα πρωτα εκατο χιλιομετρα θα του σπασουν τα νευρα απο το παπιασμα και τις ανηφορες,δεδομενων των αποσκευων.Αρα,ξερο πιρουνι ουτος η αλλος,οποτε και η σχαρα ευκολη.

4.Τωρα,αν το ποδηλατο του ειναι ΓΕΝΙΚΑ μικρο,φανταζομαι ο συγκεκριμενος αναβατης θα εχει να κανει με πολυ βασικοτερα προβληματα πριν φτασει στο ταξιδι,οποτε θα παρει στο τελος αλλο ή δεν θα παει ταξιδι φετος...

σσ.και μολις προσεξα οτι το παλουκοσελο ειναι υπερβολικα ψηλα,πραγμα το οποιο παει αλλου...Αμα δεν του σπασει καμια σωληνα στο δρομο,εγω να γινω ζεβρα :P

Rise
Εικόνα Rise
Απών/απούσα

αφου ο τυπος το λεει γουσταρω σκυφτα (σαν να του κανει σεξ)

η θητεια μου στις μηχανες μπορει να επιβεβαιωσει οτι η σκυφτη θεση οδηγησης ειναι ποιο καλη για την μεση και ποιο ξεκουραστη στην τελικη,προσοχη δεν λεω τα γκριπ να ειναι στον αξονα της ροδας ολες οι χιλιομετροφαγες touring μηχανες για ταξιδια μακρινα ειναι σκυφτες

kynhgos77
Απών/απούσα

Mια πολυ καλη λυση ειναι να εχεις ενα mtb (πχ για μενα scott scale) με δισκοφρενα και ενα σετ τροχων 700c με σλικ να τα κανεις τραμπα. Αν το mtb ειναι σχετικα ελαφρυ, με 700c πεταει σε ασφαλτο και σε βουνο με τους 26αρηδες γαζωνει. Ασε που μερικες φορες μεσα στην πολη γουσταρεις να κανεις καμια βολτουλα ξενοιαστος και με mtb λαστιχα.

Rise
Εικόνα Rise
Απών/απούσα

το ιδανικο θα ηταν σκελετος ανθεκτικος mtb,με τα καλα πιρουνια των mtb με κλειδωμα,τροχοι 28 αλλα 29er,στο καλο βαρος των mtb,στα λογικα λ7 των mtb και απο κει και περα κοτσαρεις εναν αξιοπιστο σπαστο λαιμο και 2 καλα λαστιχα σεμισλικ και με μια γρηγορη ρυθμιση στον λαιμο να κανεις τα παντα αρκετα καλα,απο χωμα μεχρι ξεκουραστη βολτα (η και γρηγορη αν κατεβασεις τον λαιμο) αρκετων χλμ στην ασφαλτο,μεχρι κομιουτινγκ στην πολη

το κακο ειναι οτι τα 29er με τους μεγαλους τροχους και την αντιστοιχη γεωμετρια ειναι ακριβα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Rise wrote:
το ιδανικο θα ηταν σκελετος ανθεκτικος mtb,με τα καλα πιρουνια των mtb με κλειδωμα,τροχοι 28 αλλα 29er,στο καλο βαρος των mtb,στα λογικα λ7 των mtb και απο κει και περα κοτσαρεις εναν αξιοπιστο σπαστο λαιμο και 2 καλα λαστιχα σεμισλικ και με μια γρηγορη ρυθμιση στον λαιμο να κανεις τα παντα αρκετα καλα,απο χωμα μεχρι ξεκουραστη βολτα (η και γρηγορη αν κατεβασεις τον λαιμο) αρκετων χλμ στην ασφαλτο,μεχρι κομιουτινγκ στην πολη

το κακο ειναι οτι τα 29er με τους μεγαλους τροχους και την αντιστοιχη γεωμετρια ειναι ακριβα


τα 29ρια είναι πιο φτηνά από τα trekking
και μου κάνει εντύπωση
πολύ πιθανόν η διαφορά να είναι στην ανάρτηση οπού αλλάζουν μόνο οι μπότες
τα αλλά είναι απο 26ρια νομίζω

Rise
Εικόνα Rise
Απών/απούσα

τα λεγαμε με πμ αλλα καλυτερα εδω που ειναι και σχετικα με το θεμα

για λινκαρε κανα λογικα κοστολογημενο 29er

επισης με αυτα τα σεμισλικ που δεν ειναι ακριβα τσουλαω μια χαρα στο χωματακι και στην ασφαλτο,ενταξει χωμα χαλαρα πραγματα
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=24570

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Rise wrote:
τα λεγαμε με πμ αλλα καλυτερα εδω που ειναι και σχετικα με το θεμα

για λινκαρε κανα λογικα κοστολογημενο 29er

επισης με αυτα τα σεμισλικ που δεν ειναι ακριβα τσουλαω μια χαρα στο χωματακι και στην ασφαλτο,ενταξει χωμα χαλαρα πραγματα
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=24570[/quote]
όπως σου είπα
τα semislik γλιστράνε πολύ στο χώμα και στη άσφαλτο είναι κουραστικά
καλύτερα η slik ή με τακούνι
απλά αν θέλεις κάτι και για τις 2 καταστάσεις παίρνεις με τακούνι που είναι πυκνό και ψιλό
:D

dragonfly
Απών/απούσα

μετά να απαντήσετε και στο άλλο μεγάλο δίλημμα
κιθαριστας ή ντράμερ;

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

dragonfly wrote:
μετά να απαντήσετε και στο άλλο μεγάλο δίλημμα
κιθαριστας ή ντράμερ;

Δεν μπορώ να έχω αντικειμενική άποψη σε αυτό το θέμα. Τα 'χω με ΤΟΝ κιθαρίστα...

( Τον ντράμερ τον φυλάω για το τέλος της περιοδείας.. )

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

...alla to ti borei na nomizei o kathenas gia ena typo podilatou diaferei para poly apo thn pragmatikothta.

To diko moy einai off road trekk kai to paw kai se kakotraxalo xoris na fovamai, me sleek lastixa, an valw lastiha me takakia tha me vlepete me kiali.Sto dromo kai stis megales apostaseis den yparhei sygrish fysika.

Dokimaste kati kai meta dysfimiste to oso thelete, ayto poy kanete sas kanei na deihnete kobleksikoi kai klistomyaloi.(vevaia den einai kako na deihneis ton eauto soy, akoys kai alles gnomes kai etsi veltionesai, me merikew eksaireseis vevaia ,oi opoies ypoferoyn apo terastio kallo ston egefalo ;) )

An thelete na pisteyete oti ta trekking einai paragogo marketing tote sygnomi, tha sas apogoiteyso, ta sugekrimena podilata dhmiourghthikan gia touring kai analoga me tis apaitiseis toy anavath metatrepode akoma perissotero(gymnastikh, skyfth stash, pio poly xoma, dromos, ktl).

contact