Σε αυτό που έγραψα προηγούμενος φίλος (εθελοντική συγκομιδή απορριμάτων από τον Υμηττο) εγώ πάντως είμαι μέσα. Μπορούμε να το κανονίσουμε κάποια Κυριακή (από φθινόπωρο φυσικά) ή μάλλον καλύτερα να το οργανώσει κάποιος συλλογός και όσοι πιστοί προσέλθουν (εγώ θα προσέλθω πάντως).
Εγώ δυστυχώς σκέφτηκα και αυτήν την άλλη οπτική, για το δικό μας το καλό, αλλά είναι όπως το έλεγε όπως προσφάτως διαφημισμένος στο ζουγκλοκάναλο τραγουδοποιός. "Για το καλό μου".
Δηλαδή, διαφωνώ πάαρα πολύ με αυτήν την λογική, η οποία και μας έχει κατακλύσει, δηλαδή την λογική του ΦΟΒΟΥ και της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
Βασικά, ήταν μια απάντηση που την περίμενα από κάποιον "ειδικό".
Εγώ δυστυχώς σκέφτηκα και αυτήν την άλλη οπτική, για το δικό μας το καλό, αλλά είναι όπως το έλεγε όπως προσφάτως διαφημισμένος στο ζουγκλοκάναλο τραγουδοποιός. "Για το καλό μου".
Δηλαδή, διαφωνώ πάαρα πολύ με αυτήν την λογική, η οποία και μας έχει κατακλύσει, δηλαδή την λογική του ΦΟΒΟΥ και της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
Βασικά, ήταν μια απάντηση που την περίμενα από κάποιον "ειδικό".
Επίσης ας σταματήσουν αυτά τα γκρήκλις.
8α συμφωνισω δυστιχως εν μερη... δν 3ερω κατα ποσο καποιος 3ερει ενα δασος οταν πιγενει για βολτα... μπορει εγω να εχω μινει εκει προσφατα για παραδειγμα... πιστευω οτι το δασος για παραδειγμα της ραφηνας το 3ερω αρκετα καλητερα απο παρα πολους οποτε 3ερω κιολας... οτι ειναι ευκολο να χα8εις σε ενα δασος... ποσο μαλλον αν σε πνιγουν οι καπνοι και βλεπεις απο παντου φοτιες... δν λεω οτι και αυτο παλι ειναι η σωστη αντιμετοπιση του 8εματος... προσοπικα στο δασος της ραφηνας κανω σιχνα βολτες με τα ποδια με τον σκυλο μου με παρεα με την μηχανη μου... αλλα 3ερω απο που να φιγω σε μια κατασταση εκτακτου αναγγης... τωρα απο την αλλη λογω αυτης μου της εμπιριας... εχω παραστει σε παρα πολες φοτιες λογο της περιοχης... και λογω του χαρακτηρα μου να βοη8ησω οσο μπωρω και εγω καπως καπου.. σε ενα δασος που δν το 3ερω και να μην μου το απαγορευαν εγω δν 8α εμπενα.. γιατι εχω την πειρα ¨ας πουμε ¨ και τον φοβο για μια φοτια ....
τεσπα ο κα8ενας μπωρει να βγαλει τα συμπερασματα του... αλλα και παλι να 3ερετε οτι ειναι επικινδυνο!!!! για αυτον και μονο τον λογο!!!! αν πιασει φοτια κλαψτα χαραλαμπε μετα !!!
Σε αυτό που έγραψα προηγούμενος φίλος (εθελοντική συγκομιδή απορριμάτων από τον Υμηττο) εγώ πάντως είμαι μέσα. Μπορούμε να το κανονίσουμε κάποια Κυριακή (από φθινόπωρο φυσικά) ή μάλλον καλύτερα να το οργανώσει κάποιος συλλογός και όσοι πιστοί προσέλθουν (εγώ θα προσέλθω πάντως).
Κι εγω, αρχες φθινοπωρου θα το προτιμουσα. Ελπιζω ο Automation, να ξαναανεβασει την προταση του, ξανα, τοτε.
Τι λες Automation?
" ... Ενδεικτικά, η Λέσβος, η Χίος, η Σάμος, η Κρήτη, αλλά και η Αττική θα βρίσκονται αύριο στην κατηγορία κινδύνου 4 ("πολύ υψηλή"). Σε ισχύ έχει τεθεί η απαγόρευση κυκλοφορίας σε δάση και δρυμούς. ... "
Σύµφωνα µε την Οικουµενική ∆ιακήρυξη των ∆ικαιωµάτων του Ανθρώπου (Άρ. 13) καθένας έχει το δικαίωµα να κυκλοφορεί ελεύθερα και να επιλέγει τον τόπο διαµονής του στο εσωτερικό ενός κράτους.
Προς την ίδια κατεύθυνση, το∆ιεθνές Σύµφωνο για τα Ατοµικά και Πολιτικά ∆ικαιώµατα (Ν. 2462/1997, Άρ. 12/1) ορίζει ότι οποιοσδήποτε βρίσκεται νόµιµα στο έδαφος ενός Κράτους έχει δικαίωµα ελεύθερης µετακίνησης και ελεύθερης επιλογής κατοικίας στο έδαφος αυτού του Κράτους και ότι αυτά τα δικαιώµατα δεν υπόκεινται σε περιορισµούς, µε την εξαίρεση όσων περιορισµών προβλέπει ο νόµος και οι οποίοι είναι απαραίτητοι για την προστασία της εθνικής ασφάλειας, της δηµόσιας τάξης, της δηµόσιας υγείας, των χρηστών ηθών ή των δικαιωµάτων και των ελευθεριών των άλλων (Αρ.12/3).
Η µη ύπαρξη κάποιου από τους αναφερόµενους αυτούς λόγους καθιστά παράνοµη την απαγόρευση χρήσης των κοινόχρηστων πραγµάτων, η οποία απαγόρευση συνιστά προσβολή της προσωπικότητας.
Η προσωπικότητα ορίζεται σαν το σύνολο αξιών του κάθε προσώπου που έχει σωµατική, ψυχική, πνευµατική και κοινωνική ατοµικότητα. (Αρ.5Σ, 57 ΑΚ). Στα απόλυτα προστατευόµενα αγαθά που απαρτίζουν την προσωπικότητα είναι η σωµατική και πνευµατική υγεία όπως και η ελευθερία. "
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ:
Μεταφοράς έφλεκτων υλών, αναπτήρες σπίρτα, γκαζάκια, κάτοπτρα, τηλεσκόπια, και ότι άλλο θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένας επιτήδειος για να ανάψει μια φωτιά.
Ποιος πεζοπόρος ή ποδηλάτης θα πάρει μαζί του τσιγάρα για να κάνει μια κατάβαση ανάβαση?
Εάν τυχών καπνίζει ευκαιρία είναι να το κόψει... Ας γίνει κατάσχεση στην τελική...
Ναι στον σωματικό έλεγχο! Αλλά όχι στην απαγόρευση...
Επειδη ισως οι περισσοτεροι αυτες τις μερες, απο εκει που βρισκονται,μαλλον δεν μπορουν να εχουν προσβαση στα τεκταινομενα του Net, ποσο μαλλον στα του Υμηττου, ισως να ηταν προτιμοτερο να ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙΣ την προταση σου, απο Σεπτεμβρη.
Εμενα παντως, θα με εβρισκε απολυτα συμφωνο μια τετοια πρωτοβουλια...
Θα ηταν ισως επισης σκοπιμο, να αναρτηθει ως ξεχωριστο Thread.
+1000!!!!
Συμφωνω, οι πιο πολλοι λειπουν μαλλον... Και θελω να πιστευω πως ειν η αιτια για τη μικρή αντιδραση...
Πολυ ωραια προταση, automation, κι εγω μεσα, εννοειται....
Θα την επαναλάβω λοιπόν όταν έρθει η κατάλληλη ώρα. Προσωπικά "μισώ" τα σκουπίδια (φαντάζομαι το ίδιο και εσείς) και κυρίως τα άσκοπα σκουπίδια. Αυτά που παράγονται με βάση τον παρακάτω (υποθετικό μεν αλλά τόσο συχνό τελικά) διάλογο:
Οδηγός: το ήπιες το νερό;
Επιβάτης: ναι το ήπια.
Οδηγός: όλο το ήπιες, δεν έμεινε καθόλου;
Επιβάτης: αχ, ναι όλο, συγγνώμη.
Οδηγός: καλά μωρέ δεν πειράζει, παρακάτω έχει ταβέρνα, θα πάρουμε άλλο. Το μπουκάλι τι το έκανες;
Επιβάτης: εδώ το έχω.
Οδηγός: δώστο μου......φσσστ από το παράθυρο έξω.
Επιβάτης: μα καλά γιατί το πέταξες έξω;
Οδηγός: και που ήθελες να το πετάξω, μέσα; Χα χα μα τι μας λέει αυτή σήμερα, όλο κουλά....
Ανεβαίνεις λοιπόν στο βουνό και συναντάς σκουπίδια, σκουπίδια και σκουπίδια. Πας βόλτα στην παραλιακή και συναντάς σκουπίδια όπως μπουκάλια, παλιές ζάντες, παλιούς προφυλακτήρες, άδεια κουτιά από λάδια αυτοκινήτου και ΚΑΘΕ λογής κουτάκια, χαρτάκια κτλ κτλ κτλ.
Μέχρι τώρα μας έλεγαν "τρελούς", "γραφικούς", ενίοτε δε και "μαλάκες". Φανταστείτε πως θα μας αποκαλέσουν αν εκτός από ποδηλατοβόλτα καθαρίσουμε κιόλας!!!! Όμως κάθε ένα τέτοιο επίθετο από αυτούς θα είναι για εμάς τιμή! Είμαι σίγουρος πως κανένας δεν διαφωνεί σε αυτό.
Όποτε πηγαίνω στο βουνό, όλο και κάτι καθαρίζω ή έστω δεν προσθέτω νέα σκουπίδια στα ήδη υπάρχοντα.
Φυσικά δεν μιλάω για μία "κατά μόνας" προσπάθεια (αυτή γίνεται έτσι κι αλλιώς από τους περισσότερους ποδηλάτες χωρίς δηλώσεις και άλλες τυμπανοκρουσίες) αλλά για μία συλλογική κίνηση για την οποία θα έχει προϋπάρξει συννενόηση. Η συννενόηση με τον Σ.Π.Α.Υ. μπορεί να είναι μία τέτοια περίπτωση.
Μένω σε αυτό που είπες, δηλαδή το "για μένα δεν ξέρω" που αποτελεί βέβαια κοινό τόπο για την πλειοψηφία (εύχομαι όχι και εντός ποδηλατών) και δεν μου φέρνει καμία έκπληξη. Δυστυχώς.
Ωραία λοιπόν.
Να πάρουμε μεγάλες σακούλες και πολλούς ιμάντες για να τις δέσουμε όταν θα γεμίσουν με σκουπίδια στην σχάρα μας, όποιος έχει τρέιλερ ποδηλατικό θα βοηθούσε επίσης πολύ - ίσως και η ΣΠΑΥ να έχει κάποιο όχημα..
Ας το λέμε κάθε τόσο να μαζευτεί κόσμος. Άλλωστε και η ανάβαση στον Υμηττό αποτελεί μια πολύ όμορφη βόλτα - πόσο μάλλον άμα συνδυαστεί με μια τέτοια δράση.
Όποτε πηγαίνω στο βουνό, όλο και κάτι καθαρίζω ή έστω δεν προσθέτω νέα σκουπίδια στα ήδη υπάρχοντα.
Φυσικά δεν μιλάω για μία "κατά μόνας" προσπάθεια (αυτή γίνεται έτσι κι αλλιώς από τους περισσότερους ποδηλάτες χωρίς δηλώσεις και άλλες τυμπανοκρουσίες) αλλά για μία συλλογική κίνηση για την οποία θα έχει προϋπάρξει συννενόηση. Η συννενόηση με τον Σ.Π.Α.Υ. μπορεί να είναι μία τέτοια περίπτωση.
Μένω σε αυτό που είπες, δηλαδή το "για μένα δεν ξέρω" που αποτελεί βέβαια κοινό τόπο για την πλειοψηφία (εύχομαι όχι και εντός ποδηλατών) και δεν μου φέρνει καμία έκπληξη. Δυστυχώς.
Ο κοινός τόπος μπορεί να είναι κοινός επιφανειακά. Είμαι πολύ συχνός επισκέπτης (με το ποδήλατο επίσης από άσφαλτο μόνο ή χωρίς αυτό περπατώντας σε διαδρομές κα) του βουνού, οπότε συχνά έχω αντικρύσει το φαινόμενο, που αποδυκνείει τα χειρότερα για το ανθρώπινο είδος για άλλη μια φορά.
Υπάρχει μια απλή κίνηση, του να μαζέψω το σκουπίδι που βλέπω μπροστά μου εκείνη την στιγμή. Δεν το κάνω όμως πάντα, ίσως βρίσκομαι σε ένα δίλλημα που λέει ότι θα το μαζέψω και θα καθαρίσω τον τόπο, ώστε να έρθουν πάλι οι κάφροι να χαρούν την φύση τους καθαρή και να την βρωμίσουν. Είναι πιο βαθύ το ζήτημα, τουλάχιστον όπως το βλέπω εγώ. Σίγουρα σηκώνει συζήτηση αρκετή.
Τέλος δεν μπορώ να συνεργαστώ με κόμματα, δήμους και άλλες οργανώσεις εκμετάλευσης της ανθρώπινης ανάγκης.
Επίσης το αρχικό ζήτημα ήταν ότι βάζουν απαγορεύσεις στα βουνά με πρόσχημα (τώρα) τις φωτιές.
Ο κοινός τόπος μπορεί να είναι κοινός επιφανειακά.
Αυτό είναι κάτι που εύχομαι. Η "επιφάνεια" δηλαδή να λέει "όχι" και το "υπόστρωμα" να λέει "ναι".
to wrote:
...ίσως βρίσκομαι σε ένα δίλλημα που λέει ότι θα το μαζέψω και θα καθαρίσω τον τόπο, ώστε να έρθουν πάλι οι κάφροι να χαρούν την φύση τους καθαρή και να την βρωμίσουν. Είναι πιο βαθύ το ζήτημα, τουλάχιστον όπως το βλέπω εγώ. Σίγουρα σηκώνει συζήτηση αρκετή.
Δεν θεωρώ το ζήτημα "βαθύ". Δίνω το καλό παράδειγμα, μία, δύο, χίλιες τριάντα δύο φορές αν χρειαστεί. Στο τέλος ο φερόμενος ως "κάφρος" θα μαζεύει και εκείνος μαζί μου. Η όποια πείρα έχω μέχρι τώρα, αυτό μου έχει δείξει.
to wrote:
Τέλος δεν μπορώ να συνεργαστώ με κόμματα, δήμους και άλλες οργανώσεις εκμετάλευσης της ανθρώπινης ανάγκης.
Ο κύριος που γνωρίζω είναι ένας άνθρωπος που σε μένα έχει αποδείξει ότι νοιάζεται για τον Υμηττό πραγματικά και όχι με λόγια. Οι άνθρωποι της δασικής υπηρεσίας της Πάρνηθας που σταμάτησαν την τελευταία φορά που πήγα εκεί για να βοηθήσουν χωρίς καν να τους το ζητήσουμε και έφυγαν μόνο όταν βεβαιώθηκαν ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα (μας είδαν να προσπαθούμε να βγάλουμε μια πέτρα που είχε σφηνωθεί σε ένα από τα ποδήλατα της παρέας) δεν μου έδωσαν εντύπωση ανθρώπων που είχαν σκοπό να εγκμεταλευτούν κάποια ανάγκη. Βέβαια, όπως λέει και ο σοφός λαός "περί ορέξεως, κολοκυθόπιττα".
to wrote:
Επίσης το αρχικό ζήτημα ήταν ότι βάζουν απαγορεύσεις στα βουνά με πρόσχημα (τώρα) τις φωτιές.
Σε ευχαριστώ για την υπενθύμιση, δεν νομίζω όμως ότι ήταν αναγκαία. Ανέφερα το συγκεκριμένο θέμα με την ευκαιρία που μου έδωσε ο προβληματισμός περί Υμηττού, είπα ότι θα το επαναφέρω εν ευθέτω χρόνω, κάπου υπήρξε νέα αναφορά και θεώρησα σωστό να σχολιάσω.
Αυτό είναι κάτι που εύχομαι. Η "επιφάνεια" δηλαδή να λέει "όχι" και το "υπόστρωμα" να λέει "ναι".
Να είσαι σίγουρος ότι κάνω τα πάντα για να μην αφήσω σκουπίδια και σίγουρα θα 'την πω' στον κάφρο αν τον δω.
automation wrote:
Δεν θεωρώ το ζήτημα "βαθύ". Δίνω το καλό παράδειγμα, μία, δύο, χίλιες τριάντα δύο φορές αν χρειαστεί. Στο τέλος ο φερόμενος ως "κάφρος" θα μαζεύει και εκείνος μαζί μου. Η όποια πείρα έχω μέχρι τώρα, αυτό μου έχει δείξει.
Πάω πάσο, προφανώς και καλά κάνεις και το βουνό ευχαριστιέται με αυτό. Απλά είναι λίγο αλλιώτικη η άποψή μου, και εκεί πάει το 'βαθύ' και η 'συζήτηση'.
automation wrote:
Ο κύριος που γνωρίζω είναι ένας άνθρωπος που σε μένα έχει αποδείξει ότι νοιάζεται για τον Υμηττό πραγματικά και όχι με λόγια. Οι άνθρωποι της δασικής υπηρεσίας της Πάρνηθας που σταμάτησαν την τελευταία φορά (...)
Άλλο ένας κύριος που γνωρίζεις σκέτο, άλλο μια οργάνωση με δήμους κλπ., άλλο ένας κύριος σε μια οργάνωση. Οι διαφορές μπορεί να είναι τεράστιες.
automation wrote:
Σε ευχαριστώ για την υπενθύμιση, δεν νομίζω όμως ότι ήταν αναγκαία. Ανέφερα (...)
Κυρίως το έγραψα ώστε να μην παρασυρθούμε σε μεγάλη συζήτηση και ξεφύγουμε από το αρχικό θέμα.
Άλλο ένας κύριος που γνωρίζεις σκέτο, άλλο μια οργάνωση με δήμους κλπ., άλλο ένας κύριος σε μια οργάνωση. Οι διαφορές μπορεί να είναι τεράστιες.
Ο κύριος αυτός εργάζεται εκεί και μου έχει μιλήσει διεξοδικά για το έργο του Συνδέσμου. Είναι άνθρωπος που γνωρίζω χρόνια, τον θεωρώ έντιμο, τον εκτιμώ και εμπιστεύομαι την κρίση του. Έτσι όπως μου έχει παρουσιάσει τα δεδομένα και τις δραστηριότητες του Συνδέσμου, νομίζω ότι αξίζει να προσεγγιστεί. Πέρα από τον κύριο αυτό, ανέφερα και τη Δασική Υπηρεσία της Πάρνηθας. Δεν τους γνωρίζω, δεν έχω το ΟΠΟΙΟΔΗΠΤΕ συμφέρον ώστε να τους υποστηρίξω (ούτε τους μεν, ούτε τους δε). Ανέφερα τη θετική μου εικόνα και νομίζω ότι και από εκεί μπορεί να έρθει κάτι καλό αν γίνει μια προσπάθεια προσέγγισης.
Σε ότι αφορά το θέμα που ξεκίνησε το νήμα αυτό, σχετίζεται με τα όσα λέμε αν θεωρήσουμε ότι μια εθελοντική προσφορά προς τα βουνά μας θα φέρει όσους ενδιαφέρονται γι' αυτά και τα επισκέπτονται πιο κοντά με τους ανθρώπους που τα διαχειρίζονται. Ίσως τότε δωθούν οι κατάλληλες εξηγήσεις, λυθούν οι παρεξηγήσεις και ωφεληθούν όλοι: οι ποδηλάτες, οι υπηρεσίες και κυρίως η φύση των βουνών. Με την ευκαιρία της συζήτησης αυτής, αναφέρω ότι απαγορεύτηκε η κίνηση των μοτοσυκλεττών εντός των δασών της Πάρνηθας. Προσωπικά θεωρώ αυτή την εξέλιξη ιδιαίτερα θετική, καθώς ο υπερβολικός θόρυβος που παράγουν οι μηχανές αυτές μόνο καλό δεν κάνει στο δάσος, χώρια η μόλυνση που δημιουργείται από τις εξατμίσεις αλλά και τον καθαρισμό των μηχανών που πολλές φορές είχα δει να κάνουν οι αναβάτες τους μέσα στο δάσος.
Πάντοτε με θετική σκέψη και διάθεση, πάντοτε φιλικά.
Automation
Και χτες έφαγα "πόρτα" στο δρόμο από Καισαριανή που ανεβαίνει Υμηττό. Μάλιστα ένας δρομέας τσακώθηκε με τους πυροσβέστες και αστυνομικούς, δίχως αποτέλεσμα. Και εδώ που τα λέμε δεν είχε νοήμα αυτό που έκανε.
Αφου ουτως η αλλως τα καινε και μετα δεν επιτρεπει την εισοδοα ας τα βαλει στο σχεδιο και να τα πουλησει οικοπεδα με τον ορο η μιση εκταση να ειναι χωρις περιφραξη(κοινοχρηστη)
Και θα κονομησει το κρατος και δεν θα τα καινε και θα βλεπουμε λιγο πρασινο
Ειδαλλως κρεμαλα σε οσους κυβερνησαν μεχρι τωρα για την προδοσια τους και σε αυτον τον τομεα των δασων...
Αφου ουτως η αλλως τα καινε και μετα δεν επιτρεπει την εισοδοα ας τα βαλει στο σχεδιο και να τα πουλησει οικοπεδα με τον ορο η μιση εκταση να ειναι χωρις περιφραξη(κοινοχρηστη)
Θα αστειεύεσαι! Ούτε μέτρο δεν θα έμενε από αυτό το "μισό"!
Μακρύς ο δρόμος μέχρι τη Ρώμη. (Και γεμάτος ληστές...)
Όταν έχεις να κάνεις με αληταράδες κανένα πρόσχημα δεν είναι αποτελεσματικό. Η μόνη ελπίδα είναι να υπάρχει κόσμος με διάθεση για μάχη, για να σωθεί κάτι.
Στα καμμένα της Πεντέλης, όπως φεύγεις από Παλαιά Πεντέλη και πας για Ντράφι. Την άνοιξη φέτος βλέπω βοσκό με τα ζώα του να βόσκουν πάνω στα πρώην και σχετικά πρόσφατα καμμένα. Και φυσικά πίσω να μην αφήνουν τίποτα. Καλώ το 100 και πάω και στο ΑΤ Πεντέλης να αναφέρω το περιστατικό. Από το ΑΤ με ρώτησαν αν κάλεσα το 100 και αφού ναι δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο γιατί είναι 2 άτομα. Πήγα πίσω στο σημείο. Περίμενα να έρθει το 100. Ήρθαν οι μπάτσοι, πήραν τα στοιχεία μου και έφυγαν!!!!!!! Πώς και δε με πήγαν και για εξακρίβωση. Ο βοσκός στα αυτά τους.
Οκ, είναι μια άλλη οπτική.
Οφείλω να ομολογήσω ότι ποτέ δεν σκέφθηκα ότι κινδυνεύω. Πάντοτε το έβλεπα ότι το δάσος είναι αυτό που κινδυνεύει (από κάποιους).
Σε αυτό που έγραψα προηγούμενος φίλος (εθελοντική συγκομιδή απορριμάτων από τον Υμηττο) εγώ πάντως είμαι μέσα. Μπορούμε να το κανονίσουμε κάποια Κυριακή (από φθινόπωρο φυσικά) ή μάλλον καλύτερα να το οργανώσει κάποιος συλλογός και όσοι πιστοί προσέλθουν (εγώ θα προσέλθω πάντως).
Εγώ δυστυχώς σκέφτηκα και αυτήν την άλλη οπτική, για το δικό μας το καλό, αλλά είναι όπως το έλεγε όπως προσφάτως διαφημισμένος στο ζουγκλοκάναλο τραγουδοποιός. "Για το καλό μου".
Δηλαδή, διαφωνώ πάαρα πολύ με αυτήν την λογική, η οποία και μας έχει κατακλύσει, δηλαδή την λογική του ΦΟΒΟΥ και της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
Βασικά, ήταν μια απάντηση που την περίμενα από κάποιον "ειδικό".
Επίσης ας σταματήσουν αυτά τα γκρήκλις.
8α συμφωνισω δυστιχως εν μερη... δν 3ερω κατα ποσο καποιος 3ερει ενα δασος οταν πιγενει για βολτα... μπορει εγω να εχω μινει εκει προσφατα για παραδειγμα... πιστευω οτι το δασος για παραδειγμα της ραφηνας το 3ερω αρκετα καλητερα απο παρα πολους οποτε 3ερω κιολας... οτι ειναι ευκολο να χα8εις σε ενα δασος... ποσο μαλλον αν σε πνιγουν οι καπνοι και βλεπεις απο παντου φοτιες... δν λεω οτι και αυτο παλι ειναι η σωστη αντιμετοπιση του 8εματος... προσοπικα στο δασος της ραφηνας κανω σιχνα βολτες με τα ποδια με τον σκυλο μου με παρεα με την μηχανη μου... αλλα 3ερω απο που να φιγω σε μια κατασταση εκτακτου αναγγης... τωρα απο την αλλη λογω αυτης μου της εμπιριας... εχω παραστει σε παρα πολες φοτιες λογο της περιοχης... και λογω του χαρακτηρα μου να βοη8ησω οσο μπωρω και εγω καπως καπου.. σε ενα δασος που δν το 3ερω και να μην μου το απαγορευαν εγω δν 8α εμπενα.. γιατι εχω την πειρα ¨ας πουμε ¨ και τον φοβο για μια φοτια ....
τεσπα ο κα8ενας μπωρει να βγαλει τα συμπερασματα του... αλλα και παλι να 3ερετε οτι ειναι επικινδυνο!!!! για αυτον και μονο τον λογο!!!! αν πιασει φοτια κλαψτα χαραλαμπε μετα !!!
σορρυ για τα γρεεκλις
Κι εγω, αρχες φθινοπωρου θα το προτιμουσα. Ελπιζω ο Automation, να ξαναανεβασει την προταση του, ξανα, τοτε.
Τι λες Automation?
" ... Ενδεικτικά, η Λέσβος, η Χίος, η Σάμος, η Κρήτη, αλλά και η Αττική θα βρίσκονται αύριο στην κατηγορία κινδύνου 4 ("πολύ υψηλή"). Σε ισχύ έχει τεθεί η απαγόρευση κυκλοφορίας σε δάση και δρυμούς. ... "
Από την Ελευθεροτυπία
-----
Δηλαδή αν θέλω να πάω ποδηλατάδα στην Πάρνηθα θα μου το απαγορεύσουν, έστω και στην άσφαλτο; !!!!! Αν είναι δυνατόν! που ζούμε;
ΟΧΙ, ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ!
Όσο καλοπροαίρετες και αν είναι κάποιες πρωτοβουλίες (για την δική μας ασφάλεια, ή την ασφάλεια του δάσους), ο περιορισμός συγκρούεται μετωπικά με όσα αναφέρω πιο κάτω, τα οποία βρήκα εδώ: http://www.e-camping.gr/portal/el/news/425-%CE%9F%CE%B9-%C2%B5%CF%8D%CE%...
"Πώς παρανοµούµε όταν δεν βλάπτουµε κανέναν;
Σύµφωνα µε την Οικουµενική ∆ιακήρυξη των ∆ικαιωµάτων του Ανθρώπου (Άρ. 13) καθένας έχει το δικαίωµα να κυκλοφορεί ελεύθερα και να επιλέγει τον τόπο διαµονής του στο εσωτερικό ενός κράτους.
Προς την ίδια κατεύθυνση, το∆ιεθνές Σύµφωνο για τα Ατοµικά και Πολιτικά ∆ικαιώµατα (Ν. 2462/1997, Άρ. 12/1) ορίζει ότι οποιοσδήποτε βρίσκεται νόµιµα στο έδαφος ενός Κράτους έχει δικαίωµα ελεύθερης µετακίνησης και ελεύθερης επιλογής κατοικίας στο έδαφος αυτού του Κράτους και ότι αυτά τα δικαιώµατα δεν υπόκεινται σε περιορισµούς, µε την εξαίρεση όσων περιορισµών προβλέπει ο νόµος και οι οποίοι είναι απαραίτητοι για την προστασία της εθνικής ασφάλειας, της δηµόσιας τάξης, της δηµόσιας υγείας, των χρηστών ηθών ή των δικαιωµάτων και των ελευθεριών των άλλων (Αρ.12/3).
Η µη ύπαρξη κάποιου από τους αναφερόµενους αυτούς λόγους καθιστά παράνοµη την απαγόρευση χρήσης των κοινόχρηστων πραγµάτων, η οποία απαγόρευση συνιστά προσβολή της προσωπικότητας.
Η προσωπικότητα ορίζεται σαν το σύνολο αξιών του κάθε προσώπου που έχει σωµατική, ψυχική, πνευµατική και κοινωνική ατοµικότητα. (Αρ.5Σ, 57 ΑΚ). Στα απόλυτα προστατευόµενα αγαθά που απαρτίζουν την προσωπικότητα είναι η σωµατική και πνευµατική υγεία όπως και η ελευθερία. "
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ:
Μεταφοράς έφλεκτων υλών, αναπτήρες σπίρτα, γκαζάκια, κάτοπτρα, τηλεσκόπια, και ότι άλλο θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένας επιτήδειος για να ανάψει μια φωτιά.
Ποιος πεζοπόρος ή ποδηλάτης θα πάρει μαζί του τσιγάρα για να κάνει μια κατάβαση ανάβαση?
Εάν τυχών καπνίζει ευκαιρία είναι να το κόψει... Ας γίνει κατάσχεση στην τελική...
Ναι στον σωματικό έλεγχο! Αλλά όχι στην απαγόρευση...
+1000!!!!
Συμφωνω, οι πιο πολλοι λειπουν μαλλον... Και θελω να πιστευω πως ειν η αιτια για τη μικρή αντιδραση...
Πολυ ωραια προταση, automation, κι εγω μεσα, εννοειται....
Διπλή καταχώρηση, δείτε την παρακάτω:
Θα την επαναλάβω λοιπόν όταν έρθει η κατάλληλη ώρα. Προσωπικά "μισώ" τα σκουπίδια (φαντάζομαι το ίδιο και εσείς) και κυρίως τα άσκοπα σκουπίδια. Αυτά που παράγονται με βάση τον παρακάτω (υποθετικό μεν αλλά τόσο συχνό τελικά) διάλογο:
Οδηγός: το ήπιες το νερό;
Επιβάτης: ναι το ήπια.
Οδηγός: όλο το ήπιες, δεν έμεινε καθόλου;
Επιβάτης: αχ, ναι όλο, συγγνώμη.
Οδηγός: καλά μωρέ δεν πειράζει, παρακάτω έχει ταβέρνα, θα πάρουμε άλλο. Το μπουκάλι τι το έκανες;
Επιβάτης: εδώ το έχω.
Οδηγός: δώστο μου......φσσστ από το παράθυρο έξω.
Επιβάτης: μα καλά γιατί το πέταξες έξω;
Οδηγός: και που ήθελες να το πετάξω, μέσα; Χα χα μα τι μας λέει αυτή σήμερα, όλο κουλά....
Ανεβαίνεις λοιπόν στο βουνό και συναντάς σκουπίδια, σκουπίδια και σκουπίδια. Πας βόλτα στην παραλιακή και συναντάς σκουπίδια όπως μπουκάλια, παλιές ζάντες, παλιούς προφυλακτήρες, άδεια κουτιά από λάδια αυτοκινήτου και ΚΑΘΕ λογής κουτάκια, χαρτάκια κτλ κτλ κτλ.
Μέχρι τώρα μας έλεγαν "τρελούς", "γραφικούς", ενίοτε δε και "μαλάκες". Φανταστείτε πως θα μας αποκαλέσουν αν εκτός από ποδηλατοβόλτα καθαρίσουμε κιόλας!!!! Όμως κάθε ένα τέτοιο επίθετο από αυτούς θα είναι για εμάς τιμή! Είμαι σίγουρος πως κανένας δεν διαφωνεί σε αυτό.
Όταν θα πας να καθαρίσεις τα σκουπίδια (γιατί για μένα δεν ξέρω), παίζει και να σε περάσουν για ύποπτο που πας να βάλεις φωτιά.
κουφό; ποιος ξέρει. Ίσως αν το κάνεις μαζί με το χαμόγελο του δάσους ίσως να είναι ok όμως.
Όποτε πηγαίνω στο βουνό, όλο και κάτι καθαρίζω ή έστω δεν προσθέτω νέα σκουπίδια στα ήδη υπάρχοντα.
Φυσικά δεν μιλάω για μία "κατά μόνας" προσπάθεια (αυτή γίνεται έτσι κι αλλιώς από τους περισσότερους ποδηλάτες χωρίς δηλώσεις και άλλες τυμπανοκρουσίες) αλλά για μία συλλογική κίνηση για την οποία θα έχει προϋπάρξει συννενόηση. Η συννενόηση με τον Σ.Π.Α.Υ. μπορεί να είναι μία τέτοια περίπτωση.
Μένω σε αυτό που είπες, δηλαδή το "για μένα δεν ξέρω" που αποτελεί βέβαια κοινό τόπο για την πλειοψηφία (εύχομαι όχι και εντός ποδηλατών) και δεν μου φέρνει καμία έκπληξη. Δυστυχώς.
Ωραία λοιπόν.
Να πάρουμε μεγάλες σακούλες και πολλούς ιμάντες για να τις δέσουμε όταν θα γεμίσουν με σκουπίδια στην σχάρα μας, όποιος έχει τρέιλερ ποδηλατικό θα βοηθούσε επίσης πολύ - ίσως και η ΣΠΑΥ να έχει κάποιο όχημα..
Ας το λέμε κάθε τόσο να μαζευτεί κόσμος. Άλλωστε και η ανάβαση στον Υμηττό αποτελεί μια πολύ όμορφη βόλτα - πόσο μάλλον άμα συνδυαστεί με μια τέτοια δράση.
Ο κοινός τόπος μπορεί να είναι κοινός επιφανειακά. Είμαι πολύ συχνός επισκέπτης (με το ποδήλατο επίσης από άσφαλτο μόνο ή χωρίς αυτό περπατώντας σε διαδρομές κα) του βουνού, οπότε συχνά έχω αντικρύσει το φαινόμενο, που αποδυκνείει τα χειρότερα για το ανθρώπινο είδος για άλλη μια φορά.
Υπάρχει μια απλή κίνηση, του να μαζέψω το σκουπίδι που βλέπω μπροστά μου εκείνη την στιγμή. Δεν το κάνω όμως πάντα, ίσως βρίσκομαι σε ένα δίλλημα που λέει ότι θα το μαζέψω και θα καθαρίσω τον τόπο, ώστε να έρθουν πάλι οι κάφροι να χαρούν την φύση τους καθαρή και να την βρωμίσουν. Είναι πιο βαθύ το ζήτημα, τουλάχιστον όπως το βλέπω εγώ. Σίγουρα σηκώνει συζήτηση αρκετή.
Τέλος δεν μπορώ να συνεργαστώ με κόμματα, δήμους και άλλες οργανώσεις εκμετάλευσης της ανθρώπινης ανάγκης.
Επίσης το αρχικό ζήτημα ήταν ότι βάζουν απαγορεύσεις στα βουνά με πρόσχημα (τώρα) τις φωτιές.
Αυτό είναι κάτι που εύχομαι. Η "επιφάνεια" δηλαδή να λέει "όχι" και το "υπόστρωμα" να λέει "ναι".
Δεν θεωρώ το ζήτημα "βαθύ". Δίνω το καλό παράδειγμα, μία, δύο, χίλιες τριάντα δύο φορές αν χρειαστεί. Στο τέλος ο φερόμενος ως "κάφρος" θα μαζεύει και εκείνος μαζί μου. Η όποια πείρα έχω μέχρι τώρα, αυτό μου έχει δείξει.
Ο κύριος που γνωρίζω είναι ένας άνθρωπος που σε μένα έχει αποδείξει ότι νοιάζεται για τον Υμηττό πραγματικά και όχι με λόγια. Οι άνθρωποι της δασικής υπηρεσίας της Πάρνηθας που σταμάτησαν την τελευταία φορά που πήγα εκεί για να βοηθήσουν χωρίς καν να τους το ζητήσουμε και έφυγαν μόνο όταν βεβαιώθηκαν ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα (μας είδαν να προσπαθούμε να βγάλουμε μια πέτρα που είχε σφηνωθεί σε ένα από τα ποδήλατα της παρέας) δεν μου έδωσαν εντύπωση ανθρώπων που είχαν σκοπό να εγκμεταλευτούν κάποια ανάγκη. Βέβαια, όπως λέει και ο σοφός λαός "περί ορέξεως, κολοκυθόπιττα".
Σε ευχαριστώ για την υπενθύμιση, δεν νομίζω όμως ότι ήταν αναγκαία. Ανέφερα το συγκεκριμένο θέμα με την ευκαιρία που μου έδωσε ο προβληματισμός περί Υμηττού, είπα ότι θα το επαναφέρω εν ευθέτω χρόνω, κάπου υπήρξε νέα αναφορά και θεώρησα σωστό να σχολιάσω.
Να είσαι σίγουρος ότι κάνω τα πάντα για να μην αφήσω σκουπίδια και σίγουρα θα 'την πω' στον κάφρο αν τον δω.
Πάω πάσο, προφανώς και καλά κάνεις και το βουνό ευχαριστιέται με αυτό. Απλά είναι λίγο αλλιώτικη η άποψή μου, και εκεί πάει το 'βαθύ' και η 'συζήτηση'.
Άλλο ένας κύριος που γνωρίζεις σκέτο, άλλο μια οργάνωση με δήμους κλπ., άλλο ένας κύριος σε μια οργάνωση. Οι διαφορές μπορεί να είναι τεράστιες.
Κυρίως το έγραψα ώστε να μην παρασυρθούμε σε μεγάλη συζήτηση και ξεφύγουμε από το αρχικό θέμα.
Ο κύριος αυτός εργάζεται εκεί και μου έχει μιλήσει διεξοδικά για το έργο του Συνδέσμου. Είναι άνθρωπος που γνωρίζω χρόνια, τον θεωρώ έντιμο, τον εκτιμώ και εμπιστεύομαι την κρίση του. Έτσι όπως μου έχει παρουσιάσει τα δεδομένα και τις δραστηριότητες του Συνδέσμου, νομίζω ότι αξίζει να προσεγγιστεί. Πέρα από τον κύριο αυτό, ανέφερα και τη Δασική Υπηρεσία της Πάρνηθας. Δεν τους γνωρίζω, δεν έχω το ΟΠΟΙΟΔΗΠΤΕ συμφέρον ώστε να τους υποστηρίξω (ούτε τους μεν, ούτε τους δε). Ανέφερα τη θετική μου εικόνα και νομίζω ότι και από εκεί μπορεί να έρθει κάτι καλό αν γίνει μια προσπάθεια προσέγγισης.
Σε ότι αφορά το θέμα που ξεκίνησε το νήμα αυτό, σχετίζεται με τα όσα λέμε αν θεωρήσουμε ότι μια εθελοντική προσφορά προς τα βουνά μας θα φέρει όσους ενδιαφέρονται γι' αυτά και τα επισκέπτονται πιο κοντά με τους ανθρώπους που τα διαχειρίζονται. Ίσως τότε δωθούν οι κατάλληλες εξηγήσεις, λυθούν οι παρεξηγήσεις και ωφεληθούν όλοι: οι ποδηλάτες, οι υπηρεσίες και κυρίως η φύση των βουνών. Με την ευκαιρία της συζήτησης αυτής, αναφέρω ότι απαγορεύτηκε η κίνηση των μοτοσυκλεττών εντός των δασών της Πάρνηθας. Προσωπικά θεωρώ αυτή την εξέλιξη ιδιαίτερα θετική, καθώς ο υπερβολικός θόρυβος που παράγουν οι μηχανές αυτές μόνο καλό δεν κάνει στο δάσος, χώρια η μόλυνση που δημιουργείται από τις εξατμίσεις αλλά και τον καθαρισμό των μηχανών που πολλές φορές είχα δει να κάνουν οι αναβάτες τους μέσα στο δάσος.
Πάντοτε με θετική σκέψη και διάθεση, πάντοτε φιλικά.
Automation
Πολύ ευχάριστο να μην υπάρχουν μοτοσυκλέτες στην Πάρνηθα. Ούτε όμως οι "ΔΙΑΣ" κλπ;
Και χτες έφαγα "πόρτα" στο δρόμο από Καισαριανή που ανεβαίνει Υμηττό. Μάλιστα ένας δρομέας τσακώθηκε με τους πυροσβέστες και αστυνομικούς, δίχως αποτέλεσμα. Και εδώ που τα λέμε δεν είχε νοήμα αυτό που έκανε.
Αφου ουτως η αλλως τα καινε και μετα δεν επιτρεπει την εισοδοα ας τα βαλει στο σχεδιο και να τα πουλησει οικοπεδα με τον ορο η μιση εκταση να ειναι χωρις περιφραξη(κοινοχρηστη)
Και θα κονομησει το κρατος και δεν θα τα καινε και θα βλεπουμε λιγο πρασινο
Ειδαλλως κρεμαλα σε οσους κυβερνησαν μεχρι τωρα για την προδοσια τους και σε αυτον τον τομεα των δασων...
Θα αστειεύεσαι! Ούτε μέτρο δεν θα έμενε από αυτό το "μισό"!
Μακρύς ο δρόμος μέχρι τη Ρώμη. (Και γεμάτος ληστές...)
Όταν έχεις να κάνεις με αληταράδες κανένα πρόσχημα δεν είναι αποτελεσματικό. Η μόνη ελπίδα είναι να υπάρχει κόσμος με διάθεση για μάχη, για να σωθεί κάτι.
Στα καμμένα της Πεντέλης, όπως φεύγεις από Παλαιά Πεντέλη και πας για Ντράφι. Την άνοιξη φέτος βλέπω βοσκό με τα ζώα του να βόσκουν πάνω στα πρώην και σχετικά πρόσφατα καμμένα. Και φυσικά πίσω να μην αφήνουν τίποτα. Καλώ το 100 και πάω και στο ΑΤ Πεντέλης να αναφέρω το περιστατικό. Από το ΑΤ με ρώτησαν αν κάλεσα το 100 και αφού ναι δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο γιατί είναι 2 άτομα. Πήγα πίσω στο σημείο. Περίμενα να έρθει το 100. Ήρθαν οι μπάτσοι, πήραν τα στοιχεία μου και έφυγαν!!!!!!! Πώς και δε με πήγαν και για εξακρίβωση. Ο βοσκός στα αυτά τους.
food for thought