ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ τροχών σε tubeless!

12 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

Σήμερα έκανα μετατροπή σε tubeless πληρώνοντας μόνο για ζουμί (στεγανοποιητικό) και δύο σαμπρέλες ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ και χρησιμοποιώντας τα΄ελαστικά που ήδη χρησιμοποιούσα, και δεν είναι τύπου tubeless, είναι και πιό ελαφρυά δηλαδή.

Ο τρόπος ονομάζεται Ως ghetto way και τουλάχιστον σε μένα λειτούργησε.

Τα στεφάνια που χρησιμοποίω άυτά

Και τα ελαστικά που ήδη είχα αυτά τα οποία δεν είναι τύπου tubeless

Αναλυτικό βίντεο του τρόπου μερος 1ο http://www.youtube.com/watch?v=k8be44MJXqY

μέρος 2ο http://www.youtube.com/watch?v=nEH_UJUsJjs&feature=related

Για όσους το αποπειραθούν καλή επιτυχία!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

επίσης ξέχασα να ΄παραθέσω ΕΔΩ αναλυτικές πληροφορίες

nikost
Απών/απούσα

Ωραίος φίλε, καβάλα βουνό και πες μας!πολλοί απαισιόδοξοι λένε πως ξεζαντάρει εύκολα αυτό το σύστημα. Απέδειξε τους το αντίθετο!
Ερώτηση, με βαλβίδα αυτοκινήτου δουλεύει ;

lefkal
Εικόνα lefkal
Απών/απούσα

Λυπάμαι τη ζάντα μου να την υποβάλω σε όλη αυτή τη διαδικασία :p nikost λογικά δουλεύει με κάθε βαλβίδα αν αυτή μπορεί να αφαιρεθεί για να μπει το ζουμάκι

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

απαιτείται η βαλβίδα να χει παξιμάδι που να στερεώνει στη ζάντα.

Η schwalbe έχει τις εν λόγω σαμπρέλες και σε presta και σε shrader (αυτοκινήτου) προς 5 ευρώ τη μία. Τιμές καταστήματος όχι ιντερνετ.

Για ξεζαντάρισμα κινδυνεύεις μόνο αν χαμηλώσεις επικύνδινα την πίεση του ελαστικού (κάτω απο 25 ατμόσφαιρες) πράγμα που δεν διατίθεμαι να κάνω, ασε που ρίχνοντας την πίεση σου ξεζαντάρει και το original στεφάνι-λάστιχο.

Το ζουμί την πρώτη φορά που κάνεις το σετάρισμα δεν είναι ανάγκη να το διοχετεύσεις απο την βαλβίδα.

Μπορείς καθώς κουμπώνεις το ελαστικό πάνω στη ζάντα να αφήσεις ένα κενό μιάς πιθαμής να ρίξεις το ζουμί εκείνα περιστρέψεις λίγο τον τροχό ωστε να διοχετευτεί στο κουμπωμένο τμήμα του τροχού, ωστε να κλείσεις το τελεηυταίο τμήμα χωρίς να γίνεις χάλια.

Αργότερα και μετά απο κανά εξάμηνο, λένε οτι παρατηρείται απώλεια πίεσης για το λόγο οτι το ζουμί χάνει τις στεγανοποιητικές του ιδιότητες.. τότε συμπληρώνεις απο τη βαλβίδα.

Τι κερδίζεις με αυτή τη φασαρία (που τη κάνεις μόνο μία φορά για κάθε τροχό.. και όταν αλλάξεις ελαστικό λόγω φθοράς)?

Πέρα απο τη διακύμανση της πίεσης για καλύτερο κράτημα γίνεσαι και αθάνατος

mambaa
Απών/απούσα

Αν μπεί το sealant-juice στον αεροθάλαμο τον ίδιο
δεν έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα του puncture protection ?

ή δεν γίνεται να μπεί λόγω της βαλβίδας ?

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

το σύστημα με το ζουμί απο όσο ξέρω βασίζεται στην διαφορα πίεσης με τη απρόσκοπτη εξαγωγή αέρα απο την οπή και την σφραγίζει.

Δεν ξέρω τι θα γίνει σε αυτό που ρωτάς μιας και μεταξύ εξωτερικής ατμοσφαιρικής πίεσης και σαμπρέλας παρεμβάλεται το τοίχωμα του ελαστικού.

Καπου διάβασα σε ξένο φόρουμ οτί επιτυγχα΄νεται προσωρινή στεγανοποίηση αλλά λόγω τριβής της σαμπρέλας με το τοίχωμα του ελαστικού δεν ασφαλίζει σωστά και ξαναρχίσει η διαρροή με αποτέλεσμα να χάνεις πίεση σταδιακά.

Για το αν γίνεται να μπεί γίνεται. θα αφαιρέσεις την βελόνα της βαλβίδας. Αν έχεις βαλβίδα αυτοκινήτου ζήτα σε ένα βενζινάδικο τάπα που απο την πάνω μεριά έχει υποδοχή ωστε να τη βάλεις στη βαλβίδα , να στρίψεις και να ξεβιδώσεις.

mambaa
Απών/απούσα

Δηλ. και στην σαμπρέλα και μεταξύ σαμπρέλας-ελαστικού τότε ?

Υπο την έννοια για να μην "κόβουμε" σαμπρέλες..

Κι επίσης ξέρεις αν υπάρχουν έτοιμα τέτοια "συστηματάκια" ?
Είδα κάποια Stan's Tubeless βιντεάκια.. αλλά αναρωτιόμουν για την εδώ τοπική αγορά...

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Αν φαγωθει το ελαστικο και αντικατασταθει,μενουν υπολειμματα στο στεφανι ή υπαρχει περιπτωση να το διαλυσεις ξεκολλωντας το ελαστικο?
Μπορει να γινει και σε κουρσαδικα λαστιχα?

mimo
Απών/απούσα

μόνο για mtb ή και για road use κάνει ;(όχι κούρσα αλλά για 26x1.5 road ας πούμε)

ΥΓ και αυτο το sealant πχ ποιό είναι , στα χρωματοπωλεία το βρίσκουμε ;

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

mambaa wrote:
Δηλ. και στην σαμπρέλα και μεταξύ σαμπρέλας-ελαστικού τότε ?

Υπο την έννοια για να μην "κόβουμε" σαμπρέλες..

Κι επίσης ξέρεις αν υπάρχουν έτοιμα τέτοια "συστηματάκια" ?
Είδα κάποια Stan's Tubeless βιντεάκια.. αλλά αναρωτιόμουν για την εδώ τοπική αγορά...


όχι το πρώτο σκέλος που ρωτάς δέν γίνεται. η σαμπρέλα φουσκώνει κλείνοντας τα κενά μεταξύ εσωτετικου του ελαστικού και αυτής.. το ζουμί δεν θα κλυκλοφορει ελευθερα με την περιστοφή και δεν θα κάνει χρήση των ιδιοτήτων του.

Υπάρχουν έτοιμα conversion kits όπως εδώ αλλά αν διακρίνεις στη συσκευασία είναι η πατέντα με τη σαμπρέλα (ghetto way) απλά είναι καλύτερα κομμένη λόγω οτι κοβεται σε μηχανή.. Σιγά τα ωά! Κοίτα και την τιμή δίπλα.

generationXXXXXX όταν ανγκαστείς να αλλάξεις το ελαστικό λόγω φθοράς ή τρυπας απο σκίσιμο (αν και μπορεις να μπαλώσεις εσωτερικά) ας υποθέσουμε οτι δεν επισκευάζεται, το λάστιχο βγαίνει αβίαστα.. τα υπολείματα του ζουμιού στη εσωτερική κομμένη σαμπρέλα και στη ζαντα φεύγουν χαλαρα με ένα πέρασμα με σφουγγάρι και απορυπαντικό πιάτων. ΔΕΝ χρειάζεται να ξανακόψεις άλλη σαμπρέλα! Εκτός κι αν είναι 100 χρονών κι έχει χάσει την ελαστικότητα-στεγανότητα της!

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

<a href="mailto:slayerarg@podilates.gr">slayerarg@podilates.gr</a> wrote:

Τα στεφάνια που χρησιμοποίω άυτά

Μιά μικρή διόρθωση, τα στεφάνια είναι τύπου disc και είναι αυτά