Επισης ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΕΣΤΕ κανει την γνωστη πουστια υποψιαζομαι 245 χωρις 270 με αποδειξη.
ούτε εγώ κατάλαβα πολλά , η αλήθεια είναι οτι δεν τρελαίνομαι με γκατσούλη αλλά το παραπάνω δεν ίσχυσε στην περίπτωσή μου
πήγα 2 φορές και μου έκοψε μια χαρά!
Όταν πρωτοπήρα το ποδήλατό μου (όχι από κει), τους το πήγα για έλεγχο. Μου χρέωσε μια τιμή που εγώ προσωπικά τη θεωρώ μεγάλη και σε κάθε περίπτωση , επειδή δεν ρώτησα πόσο θα πάει, οπότε φέρω μερική ευθύνη για την χρέωση. Η απόδειξη που κόπηκε, δεν ήταν παροχής υπηρεσιών αλλά λιανικής πώλησης πράγμα παράτυπο. Την ώρα που πλήρωνα, ζήτησα να με βοηθήσουν να ρυθμίσω τη σέλα. Στο μεταξύ, το ποδήλατό μου το είχαν βγάλει από την αποθήκη και το είχαν αφήσει έξω, χύμα. Μου λένε "το ποδήλατό σας είναι έξω" (=άμα στο φάνε δεν έχουμε ευθύνη) οπότε και βγήκα να τους περιμένω να δούμε τη σέλα. Δεν βγήκε κανείς έξω στα 4-5 λεπτά που περίμενα, οπότε και έφυγα.
Σε επόμενη επίσκεψη για να αγοράσει ένας φίλος αξεσουάρ, και σύμφωνα και με τη δική του γνώμη, η συμπεριφορά τους ήταν αρκετά αφ' υψηλού (τύπου: τελείωνε-κ-εσύ-τώρα-με-τα-φωτάκια-και-τα-σκατακια). Όταν δε, διαπιστώθηκε ότι ένα φωτάκι που αγόρασε δεν δούλευε, όχι μόνο δεν προθυμοποιήθηκαν να του επιστρέψουν τα χρήματα (όπως υποχρεούνται από το νόμο) μια και δεν είχαν άλλο κομμάτι να του το αντικαταστήσουν , αλλά με σχετικό ύφος "τι-να-κάνουμε-τώρα-την-πάτησες-φιλαράκι" του είπαν ότι θα το στείλουν πίσω στην εταιρεία να δει τι φταίει και αν και όποτε κλπ κλπ θα τον ειδοποιήσουν κλπ. Το παιδί ντράπηκε και μια και το ποσό ήταν μικρό (15Ε) πήρε κάτι άλλο με αυτά τα χρήματα.
Προσωπικά, θεωρώ ότι η μεγάλη πελατεία κάνει κακό σε μερικούς. Φυσικά αυτό αλλάζει....
Επισης ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΕΣΤΕ κανει την γνωστη πουστια υποψιαζομαι 245 χωρις 270 με αποδειξη.
ούτε εγώ κατάλαβα πολλά , η αλήθεια είναι οτι δεν τρελαίνομαι με γκατσούλη αλλά το παραπάνω δεν ίσχυσε στην περίπτωσή μου
πήγα 2 φορές και μου έκοψε μια χαρά!
Πηρα αυτο το ποδηλατο δες τις 2 τιμες.Η μια ειναι με και η αλλη χωρις;;;Δεν ξερω.Μιλαω για το κεντρικο στο παραδρομο της εθνικης στη νεα φιλαδελφεια.Το νοεμβρη του 2009 το πηρα το ποδηλατο
Κασσιμάτης(πατέρας) Πειραιά : Οι χειρότερες. Πριν κανα δίμηνο που έψαχνα να αγοράσω ακόμα ποδήλατο και επειδή είχα σχεδόν καταλήξει στο specialized sirrus απλά έψαχνα λίγο τις τιμές, επισκέφτηκα τον Κασσιμάτη στον Πειραιά επειδή είναι η αντιπροσωπεία της Specialized.
Εκτός ότι ο τύπος μου το άφηνε 470 και μου έλεγε ότι "πιο κάτω δεν πάει" και "να μην το πω σε κανέναν ότι μου το αφήνει τόσο φτηνό γιατί θα έχει πρόβλημα", ενώ το βρήκα τελικά πιο φτηνά χωρίς παζάρια και αερολογίες. Προσπαθούσε να μου πουλήσει το XS και μετά από δικιά μου επιμονή ότι μου είναι πολύ μικρο, το S, προσπαθώντας να με πείσει ότι είμαι 1,60. Βέβαια όταν στο τέλος αποδεικτξκέ ότι ο τύπος δεν είχε το μοντέλο σε M και για αυτό όλο αυτό το παραμύθι σηκώθηκα κ έφυγα. "Εμποροεισαγωγική"(Αγ.Δημητρίου 313 Αγ.Δημητριος και Αμμοχωστου 2 Άλιμος): Λοιπόν σε όσους ποδηλάτες μένουν στα νότια, θα σας έλεγα να αποφύγετε τον τύπο μέχρι και για να αγοράσετε μπαταρίες. Το πρώτο το έχει ο υιος και το δεύτερο η μάνα . Θα προσπαθήσουν να σε πείσουν ότι τα ποδήλατα τους είναι ιπτάμενα χαλιά, οι τιμές τους είναι από 10% πάνω έως και διπλάσιες, θα προσπαθήσουν να σου φορτώσουν την πιο ακριβή αλλαγή. ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΚΡΙΑ! Dyno Cycles: Αρκετά ευχαριστημένος μέχρι τώρα. Ντίνος και το παλικαράκι που δουλεύει εκεί είναι κομπλέ τύποι και τα πράγματα που έχουν είναι αξιόλογα. Κασσιμάτης Γλυφάδα: Κακή εξυπηρέτηση-Ακριβά ανταλακτικά και αξεσουάρ- Υφάκι πασιγνωσίας. Από εκεί πήρα το προηγούμενο μου ποδήλατο και μαζί με αξεσουαρ έφτασε 507 ευρώ - όλα μετρητά - και δεν μου έκοψε ούτε τα 7 ευρώ.
Σκεφτομουν μερες να γράψω εδω, πιο πολυ επειδη η καλη κουβεντα πρεπει να λεγεται.... Τωρα εγω θα γραψω αντιθετα πραγματα, μου φαινεται περιεργο αλλα θα πω κι εγω τα δικά μου.... Anyway...
Απο τον Κασιματη στον Πειραια με τα Μοngoose κλπ (υποθετω ειν ο πατερας που λετε) δεν εχω ιδιαιτερη εμπειρια, μια και δεν πηρα απο κει ποδηλατο, και οσες φορες χρειαστηκα μικροεπισκευη (που σχεδον παντα ηξερα τι ηταν μια και σας ρωταγα πρωτα) με παρεπεμπε στο μπροστινο μαγαζι, επισης Κασιματης, στο οποιο δυστυχως δεν ελυσα ουτε ενα μου προβλημα, η μαλλον λαθος, ενα μονο που μου το δημιουργησαν οι ιδιοι και με τα πολλα και με πολυ επιμονη το διορθωσαμε... Εχω γράψει γι αυτο σε αλλο τοπικ... (highlight η στιγμη που ειχε πλαγιασει το ποδηλατο και το παταγε με το ποδι στο κεντρο που ειναι το ντεραγιε κρατωντας το κοντρα με το τιμονι ψηλα, μπορει να ηξερε τι εκανε αλλα οι τριχες στο κεφαλι μου σηκωθηκαν μεχρι εκει που δεν παιρνει, και αυτο ως...τροπο αντιμετωπισης ενος θορυβου που εκανε καποια στιγμη που εκανα πεταλι)...
Απο τον Κεφαλα, επισης στον Πειραια, που πηραμε το πρωτο ποδηλατο, και ειχα after sale service το απόλυτο 0, αλλα και κατα την αγορά, συμπεριφορά εξυπνακιστικη και υπερανω, σχεδον ειρωνικη σε εκνευριστικό βαθμο (λες και θα μου το χαριζανε το ποδηλατο) αλλα και κατα την αγορά, καποια ψιλοπραγματα που ηθελα μου τα χρέωνε υπερβολικα (πχ. το τριγωνικο σταντακι που ειχε στο καταστημα για τα ποδηλατα, που αγορασα απο αλλου 5 ευρω, μου ζητουσε 12)... Αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο, απ τη συμπεριφορά και μονο δεν ξαναπατησαμε.... Συν οτι μου δωσε το ποδηλατο χωρις ανακλαστηρες και μου τηλεφωνησε μετα να παω να τους παρω, πραγμα που δεν εκανα φυσικα...
Για τον Κασιματη στη Γλυφάδα παλι, εχω να πω τα καλυτερα... (απ οτι καταλαβατε γκρινιες τελος)... Με ειχε εντυπωσιασει πραγματικα... Η εκπτωση στο ποδηλατο που αγορασαμε ηταν αρκετα μεγαλη (το πηραμε περιπου 40 ευρω φτηνοτερα απο οποιαδηποτε τιμη ειχαμε δει αλλου, παρα την αρχικα υψηλότερη τιμη), μου εκανε δωρο ενα κουδουνι, και δυο ανακλαστηρες ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ποδηλατο, οχι αυτο που πηραμε που τα ειχε ολα επανω (σαν κοστος δεν ηταν πολυ, σαν προθεση και εξυπηρετηση το μετρησα).... Επισης, και ο υπαλληλος και ο ιδιος ο Κασιματης ηταν πολυ επεξηγηματικοι, μας μιλουσαν αρκετη ωρα για διαφορα θεματα που μας απασχολουσαν για το ποδηλατο (ρυθμισεις, υψη, τεχνικα χαρακτηριστικα, θεση σελας και τιμονιου κλο), ολα αψογα... Η εξαιρετικη εξυπηρετηση μας εκανε να φορτωνουμε τα ποδηλατα στη σχαρα και να τα πηγαινουμε εκει οτι χρειαστηκαν και οτι προβλημα παρουσιασαν, παρ οτι ειμαστε Πειραια... Και μια και ειπα σχαρα, οταν πηραμε το δευτερο ποδηλατο, ειχαμε μαζι και τη σχαρα για τ αμαξι που δεν ειχαμε παρει απο κει, ακομα στα πλαστικά της και προσπαθουσαμε να καταλαβουμε πως να τη βαλουμε... Βγηκε λοιπον υπαλληλος απο τον Κασσιματη που μας ειδε, εβαλε και το μπουφαν του και καθησε μεσα στο ψοφοκρυο τοτε, να μας εξηγει, μας τη συναρμολογησε και μας την εβαλε και στ αμαξι, μας φορτωσε και το ποδηλατο.... Τωρα τι να πω, να μας συμπαθησαν τοσο πολυ??? Παντως ουτε κόμμα δεν προσθεσα....
Εγώ το ποδηλατάκι μου το ωραίο το πήρα απο τον serkos στο μοναστηράκι και πραγματικά δεν έχω πρόβλημα ήταν μια χαρά! (εκτος βέβαια απο έναν Γάλλο(?) που προσπαθούσε να μου πουλήσει ''καλύτερη σέλα'' στο καινούριο μου ποδήλατο (!) )
Κάποια στιγμή βρέθηκα με σκασμένο λάστιχο και χωρίς σαμπρέλα στο wheelmania στη Ν.Σμύρνη.
Και μου άλλαξε ένα παληκάρι τη σαμπρέλα, παράλληλα είχα πιάσει το μπούρου μπούρου με έναν άλλον εκεί για κάτι dahon.
Γυρνάω σπίτι όλα καλά και πέφτει το μάτι σε ένα ξένο σώμα (!!!)
Πάνω εκεί στο σκελετό μου που υπήρχε το ωραίο σηματάκι του serkos (που θυμίζει ετικέτα απο jack daniels, απλά απίστευτο! ) υπήρχε τώρα το πράσινο (goblin) του wheelmania!!
χαζομάρα για κριτική αλλά ρε φίλε μη μου κολλάς βλακείες στο ποδηλατακι μου
Εγώ το ποδηλατάκι μου το ωραίο το πήρα απο τον serkos στο μοναστηράκι και πραγματικά δεν έχω πρόβλημα ήταν μια χαρά! (εκτος βέβαια απο έναν Γάλλο(?) που προσπαθούσε να μου πουλήσει ''καλύτερη σέλα'' στο καινούριο μου ποδήλατο (!) )
μου
ο "Γαλλος" ειναι Τσεχος και δεν υπαρχει ανθρωπος που να μη προσπαθησουν να του πουλησουν σελλα
Υποδειγματική συμπεριφορά σε επαναλαμβανόμενο θεματάκι που είχα στο ποδήλατο. Ideal Megisto.
Το προτείνω ανεπιφύλακτα για αγορά ποδηλάτου μόνο και μόνο για το after-sales support του, ανεξάρτητα του ποδηλάτου που θα πάρετε (φθηνό ή ακριβό).
Ο σέρκος που είχα περάσει είχε νοοτροπία Μοναστηράκι. Όπως είναι οι άλλοι έμποροι στο Μαναστηράκι. ("Περασε να δεις λιγο" , και γλείψιμο και εμετική ευγένεια τύπου Αυτιά).
@Kaos ευχαριστώ για το tip για την "Εμποροεισαγωγική"
Δεν ξέρω αν δικαιούμαι να τρομάζω και να αναρωτιέμαι τι είδους κόσμος ασχολείται με το ποδήλατο, αλλά σε τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα με σκοπό να ρωτήσω ποιο είναι το μήκος του κατακόρυφου σωλήνα σε ποδήλατο GT (MTB) στα μεγέθη small και extra small, η απάντηση ήταν "20 εκατοστά". Απαντάω ότι αποκλείεται να είναι 20 εκατοστά και ότι εννοώ τον κατακόρυφο σωλήνα. Απαντάει ότι τόσο είναι. Του λέω ότι εννοώ από εκεί που είναι η τρύπα που μπαίνει το παλουκόσελο μέχρι τον άξονα των πεταλιών. Μου λέει ότι δεν είναι σωστός τρόπος μέτρησης και ότι κάνω λάθος. Του λέω,άσε με να κάνω λάθος(!!!), μόνο πες μου το μήκος για να το συγκρίνω με μια άλλη μάρκα. Μου λέει κάτσε να μετρήσω...α, είναι 13 εκατοστά. Κάνω ένα γκλούπ και του λέω ότι δεν κατάλαβε τι πρέπει να μετρήσει. Του διευκρινίζω ξανά τι εννοώ και πως αυτός είναι ο σωλήνας που μετράνε οι περισσότερες εταιρείες για να καθορίσουν μέγεθος. Μου απαντάει ότι είναι 13 εκατοστά στο x-s και 16 στο s. Είστε σίγουρος , του λέω, εκατοστα;;;;Δεν μετρήσατε κανένα παιδικό, έτσι; ΝΑΙ κύριε σας είπα, το GT!
Πήγαμε χθες με έναν φίλο για να δούμε ποδήλατα!
καθότι άσχετοι και οι 2 και χωρίς να ξέρουμε τι θέλουμε, η εξυπηρέτησή του ήταν άψογη και παροιμιώδης. Ο υπάλληλος ήταν φιλικότατος και ευγενικότατος . Καθόμασταν τουλάχιστον μισή ώρα στο μαγαζί και το ζαλίζαμε.. ο υπάλληλος δεν κουράστηκε και παρέμεινε ευγενικός και χαμογελαστός.
Το ίδιο παρατήρησα και για 2-3 ακόμα πελάτες που μπήκαν στο μαγαζί
Τελικά απο εκεί παρήγγειλα ένα specialized , πόλης (κουκλίτσα- ρετρό στυλ , μοντέλο δε θυμάμαι)
το μόνο αρνητικό είναι οτι αν πέρναμε και τα 2 ποδήλατα δεν θα μας έκανε καλύτερη τιμή αλλά τέσπα
γενικά πολύ ευχαριστημένος so far.!
Ο Δημήτρης στο Μαρούσι είναι και γαμώ τα παιδιά. Εξυπηρετεί τους πάντες ταυτόχρονα αλλά το πάθος του αυτό (μαζί με την ακατάσχετη πολυλογία) καθυστερεί τους πάντες σε σημείο να έχεις πάει για ένα κουδουνάκι και να πρέπει να περιμένεις μισή ώρα.
Βασικό: δεν κοροϊδεύει τον πελάτη. Δεν προσπαθεί να σου πουλήσει το ακριβότερο, κάνει καλύτερες τιμές μετρητοίς (αγόρασα ένα MTB FS για τη φίλη μου και έκοψε κάμποσα, και απόδειξη κανονικά) και ξέρει πάντα τι λέει καθότι ποδηλάτης και αθλητής.
Στο Action στην Λεωφ. Πεντέλης όποτε πάω η αντιμετώπιση είναι «ελα να τελειώνουμε». Οι βοηθοί-μαστόροι-πωλητές είναι (πώς να το πω κομψά) για τα μπάζα. Εψαχνα να αγοράσω ενα All Mountain HT για μένα και ο βοηθός μού έδειχνε ποδήλατα πόλης με σχάρα. Χρησιμοποιούσε φράσεις οπως «σε 2 βδομάδες έρχονται καινούρια μοντέλα και ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΔΩ θα πάρει 10-15% πάνω». Δηλαδή θα πουλάς παλιά μοντέλα πιο ακριβά; Δε νομίζω να σε προτιμήσω. Ο ιδιοκτήτης όλη αυτή την ώρα (και ενώ έχει ακούσει ότι είμαι εκεί για αγορά ποδηλάτου) αδιαφορεί.
Στο cyclist στη Μεσογείων ο πωλητής με μέτρησε με το μάτι. «Medium είσαι». Και αμέσως έκανε αυτο που μισώ: «Για μένα έτσι και θες καλό ποδήλατο και έτσι όπως σε βλέπω, πρέπει να πας στα 1000-1200€» και ενώ του εχω ΗΔΗ πει πως η οροφή είναι τα 600. Ηθελα όμως πολύ το Τρεκ οπότε είπα να το ξεπεράσω.
Το πολυδιαφημισμένο «ποδήλατο στα μέτρα σας» ήταν απλώς το ανέβασμα της σέλας, η ετοιμασία του πήρε πάνω από μισή ώρα (με τον πωλητή να ξεχνάει πότε την τρόμπα και πότε τη βάση του κοντέρ και τον μάστορα να διακόπτει συνεχώς για να εξυπηρετήσει επόμενους πελάτες), η εκδοση της απόδειξης πήρε άλλο τόσο γιατί «έβαλαν χθες ένα καινούριο σύστημα και δεν το μάθαμε ακόμα». Ολες οι χαζές δικαιολογίες μαζί.
Στα μείον του cyclist ότι έχω δώσει μέσα σε 40 μέρες πάνω από 1600€ σε ποδήλατο, ρούχα, ανταλλακτικά και αξεσουάρ και δεν έχει κόψει (έκπτωση) ούτε μισό ευρώ. Οσο για τις προσφορες: σε περίοδο προσφορών ΔΕΝ δίνουν το σετ καθαρισμού που σε άλλη περίοδο δίνουν δωρεάν. Κόβουν 50 ευρώ από το ποδήλατο, δεν δίνουν το σετ, μία η άλλη σου έρχεται. Στα 500-600 ευρώ τιμής δεν κερδίζεις τίποτα.
Τέλος, για να «καπαρώσω» το ποδήλατο αφού το διάλεξα (θα ερχόταν την επόμενη μέρα από τη Βάρη) έπρεπε να δώσω 150 ευρώ. Συγγνώμη, αλλά με 150 ευρώ καπαρώνεις αυτοκίνητο. Και τι φοβόταν δηλαδη; Οτι θα το μετανιώσω και δεν θα το αγοράσω; Ή ότι θα το έφερναν και θα έμενε απούλητο; Επιπλέον, αν ο πελάτης μετανιώσει, το καπάρο επιστρέφεται. Συνεπώς, γιατί να μου τα ζητήσουν; Τα έδωσα χωρίς διαμαρτυρία αλλά δεν μου άρεσε καθόλου.
Ολα αυτά τα λέω με όλο το σεβασμό, θεωρώ το cyclist από τα καλύτερα (αν όχι το καλύτερο) κατάστημα στο χώρο και θα συνεχίσω να ψωνίζω από εκεί. Ομως η εντύπωση που έχω από αυτό ως τώρα είναι μέτρια.
Αν δεν ήθελα πραγματικά πολύ το ποδήλατο που πήρα θα είχα φύγει. Αλήθεια.
Ο Δημήτρης στο Μαρούσι είναι και γαμώ τα παιδιά. Εξυπηρετεί τους πάντες ταυτόχρονα αλλά το πάθος του αυτό (μαζί με την ακατάσχετη πολυλογία) καθυστερεί τους πάντες σε σημείο να έχεις πάει για ένα κουδουνάκι και να πρέπει να περιμένεις μισή ώρα.
Βασικό: δεν κοροϊδεύει τον πελάτη. Δεν προσπαθεί να σου πουλήσει το ακριβότερο, κάνει καλύτερες τιμές μετρητοίς (αγόρασα ένα MTB FS για τη φίλη μου και έκοψε κάμποσα, και απόδειξη κανονικά) και ξέρει πάντα τι λέει καθότι ποδηλάτης και αθλητής.
Στο Action στην Λεωφ. Πεντέλης όποτε πάω η αντιμετώπιση είναι «ελα να τελειώνουμε». Οι βοηθοί-μαστόροι-πωλητές είναι (πώς να το πω κομψά) για τα μπάζα. Εψαχνα να αγοράσω ενα All Mountain HT για μένα και ο βοηθός μού έδειχνε ποδήλατα πόλης με σχάρα. Χρησιμοποιούσε φράσεις οπως «σε 2 βδομάδες έρχονται καινούρια μοντέλα και ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΔΩ θα πάρει 10-15% πάνω». Δηλαδή θα πουλάς παλιά μοντέλα πιο ακριβά; Δε νομίζω να σε προτιμήσω. Ο ιδιοκτήτης όλη αυτή την ώρα (και ενώ έχει ακούσει ότι είμαι εκεί για αγορά ποδηλάτου) αδιαφορεί.
Στο cyclist στη Μεσογείων ο πωλητής με μέτρησε με το μάτι. «Medium είσαι». Και αμέσως έκανε αυτο που μισώ: «Για μένα έτσι και θες καλό ποδήλατο και έτσι όπως σε βλέπω, πρέπει να πας στα 1000-1200€» και ενώ του εχω ΗΔΗ πει πως η οροφή είναι τα 600. Ηθελα όμως πολύ το Τρεκ οπότε είπα να το ξεπεράσω.
Το πολυδιαφημισμένο «ποδήλατο στα μέτρα σας» ήταν απλώς το ανέβασμα της σέλας, η ετοιμασία του πήρε πάνω από μισή ώρα (με τον πωλητή να ξεχνάει πότε την τρόμπα και πότε τη βάση του κοντέρ και τον μάστορα να διακόπτει συνεχώς για να εξυπηρετήσει επόμενους πελάτες), η εκδοση της απόδειξης πήρε άλλο τόσο γιατί «έβαλαν χθες ένα καινούριο σύστημα και δεν το μάθαμε ακόμα». Ολες οι χαζές δικαιολογίες μαζί.
Στα μείον του cyclist ότι έχω δώσει μέσα σε 40 μέρες πάνω από 1600€ σε ποδήλατο, ρούχα, ανταλλακτικά και αξεσουάρ και δεν έχει κόψει (έκπτωση) ούτε μισό ευρώ. Οσο για τις προσφορες: σε περίοδο προσφορών ΔΕΝ δίνουν το σετ καθαρισμού που σε άλλη περίοδο δίνουν δωρεάν. Κόβουν 50 ευρώ από το ποδήλατο, δεν δίνουν το σετ, μία η άλλη σου έρχεται. Στα 500-600 ευρώ τιμής δεν κερδίζεις τίποτα.
Τέλος, για να «καπαρώσω» το ποδήλατο αφού το διάλεξα (θα ερχόταν την επόμενη μέρα από τη Βάρη) έπρεπε να δώσω 150 ευρώ. Συγγνώμη, αλλά με 150 ευρώ καπαρώνεις αυτοκίνητο. Και τι φοβόταν δηλαδη; Οτι θα το μετανιώσω και δεν θα το αγοράσω; Ή ότι θα το έφερναν και θα έμενε απούλητο; Επιπλέον, αν ο πελάτης μετανιώσει, το καπάρο επιστρέφεται. Συνεπώς, γιατί να μου τα ζητήσουν; Τα έδωσα χωρίς διαμαρτυρία αλλά δεν μου άρεσε καθόλου.
Ολα αυτά τα λέω με όλο το σεβασμό, θεωρώ το cyclist από τα καλύτερα (αν όχι το καλύτερο) κατάστημα στο χώρο και θα συνεχίσω να ψωνίζω από εκεί. Ομως η εντύπωση που έχω από αυτό ως τώρα είναι μέτρια.
Αν δεν ήθελα πραγματικά πολύ το ποδήλατο που πήρα θα είχα φύγει. Αλήθεια.
Συμφωνω και εγω για τον piranha καλη και ουσιαστικη εξυπηρετηση και ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ να σου εξηγησει καθετι με λεπτομερεια .Το μονο μειον ειναι οτι προσπαθει να τους εξυπηρετησει ολουσ ταυτοχρονα με αποτελεσμα να καθυστερει λιγακι
Οσο για τον ΓΑΤΣΟΥΛΗ στην ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΩΣ απλα απαραδεκτος.Ειχα παει να αγορασω ποδηλατο απο εκει πριν 5 μηνες και ηταν ενας κυριος καπως μεγαλος στην ηλικια απροθυμος να απαντα και επειδη τον απασχολησα γυρω στο δεκαλεπτο ρωτοντας τιμες και διαφοαρα αλλα και ενω δεν υπηρχε αλλος πελατης και ενω ημουν ετοιμος να αγορασω το ποδηλατο στο τελος μου λεει¨
θα παρεις τελικα τιποτα η θα με ζαλιζεις¨
Οπωσ καταλαβαινετε σηκωθηκα και εφυγα
Φοβερά δυσαρεστημένος!
Πήγα με φίλο για αγορά του πρώτου του ποδηλάτου. Υπάλληλοι χωρίς γνώσεις, κοιτάζαμε μόνοι μας και καταλήξαμε σε ένα ποδήλατο που δεν υπήρχε σε Large. Μας είπαν πως υπάρχει στο υποκατάστημα της Αγ. Παρασκευής και θα το φέρουν σε 2 μέρες. Το παρέλαβε ο φίλος μου μόνος του και όταν μετά το είδα παρατήρησα πως είχε διαφορετική και πολύ κατώτερη ανάρτηση!
Πήγε να ρωτήσει και του είπαν πως στο medium έχει άλλο εξοπλισμό από το large (150 με 200€ πιο φθηνή ανάρτηση?) και αρνήθηκαν να κάνουν κάτι.
Εμένα μετά από αυτό μου φαίνονται ανυπόλυπτοι οπότε σας προτείνω ΜΑΚΡΙΑ!
Μεταφέρω εμπειρία φίλου μου όπως μου τη διηγήθηκε ο ίδιος.
Πήγε στην Πεντέλης να αγοράσει ένα KTM FS. Μπάτζετ 1000 ευρώ. Είχε δει το ποδήλατο στο Internet, είχε κάνει τη σχετική έρευνα αγοράς και αποφάσισε να το πάρει από εκεί λόγω της τιμής του.
Ο ιδιοκτήτης επέδειξε τη γνωστή αδιαφορία και απαξιωση από την αρχή μέχρι το τέλος. Δεν έκανε την απαιτούμενη ενημέρωση για ταχύτητες, ανάρτηση (κλείδωμα, ρύθμιση) κλπ, δεν τσέκαρε τον αέρα στα λάστιχα, ενώ σε ερωτήσεις όπως «γιατί το ένα κράνος έχει 50€ και το άλλο 100€» δεν μίλησε για σχεδιασμό, υλικά, προστασία κλπ αλλά είπε απλά «ο,τι πληρώνεις παίρνεις» που είναι ένας εμμεσος τροπος να πεις «πάρε το ακριβότερο αλλιώς την πάτησες».
Μάλιστα, όταν του ζήτησε να αλλάξει τις μανέτες μεταξύ τους γιατί οδηγεί μηχανή (εκεί είναι ανάποδα) ο κύριος απάντησε «δεν είναι τίποτα, θα το συνηθίσεις» και δεν τις άλλαξε.
Το παλικάρι δεν επέμενε καθώς είναι ήρεμος και χαμηλών τόνων. Αλλά ακομα αναρωτιέται πώς γίνεται να δίνεις (στις μέρες μας) σε κάποιον 1000 ευρώ μετρητά και αυτός να σε γράφει στα @@ του με τετοιο τρόπο.
ούτε εγώ κατάλαβα πολλά , η αλήθεια είναι οτι δεν τρελαίνομαι με γκατσούλη αλλά το παραπάνω δεν ίσχυσε στην περίπτωσή μου
πήγα 2 φορές και μου έκοψε μια χαρά!
Από την πρόσφατη εμπειρία μου μπορώ να πω ότι ήταν ευγενέστατοι και αποτελεσματικότατοι. Όσο για απόδειξη..... εννοείται αμέσως.
Όταν πρωτοπήρα το ποδήλατό μου (όχι από κει), τους το πήγα για έλεγχο. Μου χρέωσε μια τιμή που εγώ προσωπικά τη θεωρώ μεγάλη και σε κάθε περίπτωση , επειδή δεν ρώτησα πόσο θα πάει, οπότε φέρω μερική ευθύνη για την χρέωση. Η απόδειξη που κόπηκε, δεν ήταν παροχής υπηρεσιών αλλά λιανικής πώλησης πράγμα παράτυπο. Την ώρα που πλήρωνα, ζήτησα να με βοηθήσουν να ρυθμίσω τη σέλα. Στο μεταξύ, το ποδήλατό μου το είχαν βγάλει από την αποθήκη και το είχαν αφήσει έξω, χύμα. Μου λένε "το ποδήλατό σας είναι έξω" (=άμα στο φάνε δεν έχουμε ευθύνη) οπότε και βγήκα να τους περιμένω να δούμε τη σέλα. Δεν βγήκε κανείς έξω στα 4-5 λεπτά που περίμενα, οπότε και έφυγα.
Σε επόμενη επίσκεψη για να αγοράσει ένας φίλος αξεσουάρ, και σύμφωνα και με τη δική του γνώμη, η συμπεριφορά τους ήταν αρκετά αφ' υψηλού (τύπου: τελείωνε-κ-εσύ-τώρα-με-τα-φωτάκια-και-τα-σκατακια). Όταν δε, διαπιστώθηκε ότι ένα φωτάκι που αγόρασε δεν δούλευε, όχι μόνο δεν προθυμοποιήθηκαν να του επιστρέψουν τα χρήματα (όπως υποχρεούνται από το νόμο) μια και δεν είχαν άλλο κομμάτι να του το αντικαταστήσουν , αλλά με σχετικό ύφος "τι-να-κάνουμε-τώρα-την-πάτησες-φιλαράκι" του είπαν ότι θα το στείλουν πίσω στην εταιρεία να δει τι φταίει και αν και όποτε κλπ κλπ θα τον ειδοποιήσουν κλπ. Το παιδί ντράπηκε και μια και το ποσό ήταν μικρό (15Ε) πήρε κάτι άλλο με αυτά τα χρήματα.
Προσωπικά, θεωρώ ότι η μεγάλη πελατεία κάνει κακό σε μερικούς. Φυσικά αυτό αλλάζει....
α ωστε ετσι με τον κασσιματη της γλυφαδας ;
καλα κατσε και θα δει : θα σπάσουμε πλάκα.
Πηρα αυτο το ποδηλατο δες τις 2 τιμες.Η μια ειναι με και η αλλη χωρις;;;Δεν ξερω.Μιλαω για το κεντρικο στο παραδρομο της εθνικης στη νεα φιλαδελφεια.Το νοεμβρη του 2009 το πηρα το ποδηλατο
Κασσιμάτης(πατέρας) Πειραιά : Οι χειρότερες. Πριν κανα δίμηνο που έψαχνα να αγοράσω ακόμα ποδήλατο και επειδή είχα σχεδόν καταλήξει στο specialized sirrus απλά έψαχνα λίγο τις τιμές, επισκέφτηκα τον Κασσιμάτη στον Πειραιά επειδή είναι η αντιπροσωπεία της Specialized.
Εκτός ότι ο τύπος μου το άφηνε 470 και μου έλεγε ότι "πιο κάτω δεν πάει" και "να μην το πω σε κανέναν ότι μου το αφήνει τόσο φτηνό γιατί θα έχει πρόβλημα", ενώ το βρήκα τελικά πιο φτηνά χωρίς παζάρια και αερολογίες. Προσπαθούσε να μου πουλήσει το XS και μετά από δικιά μου επιμονή ότι μου είναι πολύ μικρο, το S, προσπαθώντας να με πείσει ότι είμαι 1,60. Βέβαια όταν στο τέλος αποδεικτξκέ ότι ο τύπος δεν είχε το μοντέλο σε M και για αυτό όλο αυτό το παραμύθι σηκώθηκα κ έφυγα.
"Εμποροεισαγωγική"(Αγ.Δημητρίου 313 Αγ.Δημητριος και Αμμοχωστου 2 Άλιμος): Λοιπόν σε όσους ποδηλάτες μένουν στα νότια, θα σας έλεγα να αποφύγετε τον τύπο μέχρι και για να αγοράσετε μπαταρίες. Το πρώτο το έχει ο υιος και το δεύτερο η μάνα . Θα προσπαθήσουν να σε πείσουν ότι τα ποδήλατα τους είναι ιπτάμενα χαλιά, οι τιμές τους είναι από 10% πάνω έως και διπλάσιες, θα προσπαθήσουν να σου φορτώσουν την πιο ακριβή αλλαγή. ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΚΡΙΑ!
Dyno Cycles: Αρκετά ευχαριστημένος μέχρι τώρα. Ντίνος και το παλικαράκι που δουλεύει εκεί είναι κομπλέ τύποι και τα πράγματα που έχουν είναι αξιόλογα.
Κασσιμάτης Γλυφάδα: Κακή εξυπηρέτηση-Ακριβά ανταλακτικά και αξεσουάρ- Υφάκι πασιγνωσίας. Από εκεί πήρα το προηγούμενο μου ποδήλατο και μαζί με αξεσουαρ έφτασε 507 ευρώ - όλα μετρητά - και δεν μου έκοψε ούτε τα 7 ευρώ.
Σκεφτομουν μερες να γράψω εδω, πιο πολυ επειδη η καλη κουβεντα πρεπει να λεγεται.... Τωρα εγω θα γραψω αντιθετα πραγματα, μου φαινεται περιεργο αλλα θα πω κι εγω τα δικά μου.... Anyway...
Απο τον Κασιματη στον Πειραια με τα Μοngoose κλπ (υποθετω ειν ο πατερας που λετε) δεν εχω ιδιαιτερη εμπειρια, μια και δεν πηρα απο κει ποδηλατο, και οσες φορες χρειαστηκα μικροεπισκευη (που σχεδον παντα ηξερα τι ηταν μια και σας ρωταγα πρωτα) με παρεπεμπε στο μπροστινο μαγαζι, επισης Κασιματης, στο οποιο δυστυχως δεν ελυσα ουτε ενα μου προβλημα, η μαλλον λαθος, ενα μονο που μου το δημιουργησαν οι ιδιοι και με τα πολλα και με πολυ επιμονη το διορθωσαμε... Εχω γράψει γι αυτο σε αλλο τοπικ... (highlight η στιγμη που ειχε πλαγιασει το ποδηλατο και το παταγε με το ποδι στο κεντρο που ειναι το ντεραγιε κρατωντας το κοντρα με το τιμονι ψηλα, μπορει να ηξερε τι εκανε αλλα οι τριχες στο κεφαλι μου σηκωθηκαν μεχρι εκει που δεν παιρνει, και αυτο ως...τροπο αντιμετωπισης ενος θορυβου που εκανε καποια στιγμη που εκανα πεταλι)...
Απο τον Κεφαλα, επισης στον Πειραια, που πηραμε το πρωτο ποδηλατο, και ειχα after sale service το απόλυτο 0, αλλα και κατα την αγορά, συμπεριφορά εξυπνακιστικη και υπερανω, σχεδον ειρωνικη σε εκνευριστικό βαθμο (λες και θα μου το χαριζανε το ποδηλατο) αλλα και κατα την αγορά, καποια ψιλοπραγματα που ηθελα μου τα χρέωνε υπερβολικα (πχ. το τριγωνικο σταντακι που ειχε στο καταστημα για τα ποδηλατα, που αγορασα απο αλλου 5 ευρω, μου ζητουσε 12)... Αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο, απ τη συμπεριφορά και μονο δεν ξαναπατησαμε.... Συν οτι μου δωσε το ποδηλατο χωρις ανακλαστηρες και μου τηλεφωνησε μετα να παω να τους παρω, πραγμα που δεν εκανα φυσικα...
Για τον Κασιματη στη Γλυφάδα παλι, εχω να πω τα καλυτερα... (απ οτι καταλαβατε γκρινιες τελος)... Με ειχε εντυπωσιασει πραγματικα... Η εκπτωση στο ποδηλατο που αγορασαμε ηταν αρκετα μεγαλη (το πηραμε περιπου 40 ευρω φτηνοτερα απο οποιαδηποτε τιμη ειχαμε δει αλλου, παρα την αρχικα υψηλότερη τιμη), μου εκανε δωρο ενα κουδουνι, και δυο ανακλαστηρες ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ποδηλατο, οχι αυτο που πηραμε που τα ειχε ολα επανω (σαν κοστος δεν ηταν πολυ, σαν προθεση και εξυπηρετηση το μετρησα).... Επισης, και ο υπαλληλος και ο ιδιος ο Κασιματης ηταν πολυ επεξηγηματικοι, μας μιλουσαν αρκετη ωρα για διαφορα θεματα που μας απασχολουσαν για το ποδηλατο (ρυθμισεις, υψη, τεχνικα χαρακτηριστικα, θεση σελας και τιμονιου κλο), ολα αψογα... Η εξαιρετικη εξυπηρετηση μας εκανε να φορτωνουμε τα ποδηλατα στη σχαρα και να τα πηγαινουμε εκει οτι χρειαστηκαν και οτι προβλημα παρουσιασαν, παρ οτι ειμαστε Πειραια... Και μια και ειπα σχαρα, οταν πηραμε το δευτερο ποδηλατο, ειχαμε μαζι και τη σχαρα για τ αμαξι που δεν ειχαμε παρει απο κει, ακομα στα πλαστικά της και προσπαθουσαμε να καταλαβουμε πως να τη βαλουμε... Βγηκε λοιπον υπαλληλος απο τον Κασσιματη που μας ειδε, εβαλε και το μπουφαν του και καθησε μεσα στο ψοφοκρυο τοτε, να μας εξηγει, μας τη συναρμολογησε και μας την εβαλε και στ αμαξι, μας φορτωσε και το ποδηλατο.... Τωρα τι να πω, να μας συμπαθησαν τοσο πολυ??? Παντως ουτε κόμμα δεν προσθεσα....
Εγώ το ποδηλατάκι μου το ωραίο το πήρα απο τον serkos στο μοναστηράκι και πραγματικά δεν έχω πρόβλημα ήταν μια χαρά! (εκτος βέβαια απο έναν Γάλλο(?) που προσπαθούσε να μου πουλήσει ''καλύτερη σέλα'' στο καινούριο μου ποδήλατο (!) )
Κάποια στιγμή βρέθηκα με σκασμένο λάστιχο και χωρίς σαμπρέλα στο wheelmania στη Ν.Σμύρνη.
Και μου άλλαξε ένα παληκάρι τη σαμπρέλα, παράλληλα είχα πιάσει το μπούρου μπούρου με έναν άλλον εκεί για κάτι dahon.
Γυρνάω σπίτι όλα καλά και πέφτει το μάτι σε ένα ξένο σώμα (!!!)
Πάνω εκεί στο σκελετό μου που υπήρχε το ωραίο σηματάκι του serkos (που θυμίζει ετικέτα απο jack daniels, απλά απίστευτο! ) υπήρχε τώρα το πράσινο (goblin) του wheelmania!!
χαζομάρα για κριτική αλλά ρε φίλε μη μου κολλάς βλακείες στο ποδηλατακι μου
ο "Γαλλος" ειναι Τσεχος και δεν υπαρχει ανθρωπος που να μη προσπαθησουν να του πουλησουν σελλα
www.topcycles.gr
Μικρό προς μεσαίο μαγαζάκι στο Περιστέρι.
Υποδειγματική συμπεριφορά σε επαναλαμβανόμενο θεματάκι που είχα στο ποδήλατο. Ideal Megisto.
Το προτείνω ανεπιφύλακτα για αγορά ποδηλάτου μόνο και μόνο για το after-sales support του, ανεξάρτητα του ποδηλάτου που θα πάρετε (φθηνό ή ακριβό).
Ο σέρκος που είχα περάσει είχε νοοτροπία Μοναστηράκι. Όπως είναι οι άλλοι έμποροι στο Μαναστηράκι. ("Περασε να δεις λιγο" , και γλείψιμο και εμετική ευγένεια τύπου Αυτιά).
@Kaos ευχαριστώ για το tip για την "Εμποροεισαγωγική"
μπας και λες για τον διπλανό (ακριβώς πάνω στην Ηφαίστου);
.
Α ναι κ αυτόν τον ξέχασα...πολύ καλές εντυπώσεις και από εμένα. 8,5/10
Δεν ξέρω αν δικαιούμαι να τρομάζω και να αναρωτιέμαι τι είδους κόσμος ασχολείται με το ποδήλατο, αλλά σε τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα με σκοπό να ρωτήσω ποιο είναι το μήκος του κατακόρυφου σωλήνα σε ποδήλατο GT (MTB) στα μεγέθη small και extra small, η απάντηση ήταν "20 εκατοστά". Απαντάω ότι αποκλείεται να είναι 20 εκατοστά και ότι εννοώ τον κατακόρυφο σωλήνα. Απαντάει ότι τόσο είναι. Του λέω ότι εννοώ από εκεί που είναι η τρύπα που μπαίνει το παλουκόσελο μέχρι τον άξονα των πεταλιών. Μου λέει ότι δεν είναι σωστός τρόπος μέτρησης και ότι κάνω λάθος. Του λέω,άσε με να κάνω λάθος(!!!), μόνο πες μου το μήκος για να το συγκρίνω με μια άλλη μάρκα. Μου λέει κάτσε να μετρήσω...α, είναι 13 εκατοστά. Κάνω ένα γκλούπ και του λέω ότι δεν κατάλαβε τι πρέπει να μετρήσει. Του διευκρινίζω ξανά τι εννοώ και πως αυτός είναι ο σωλήνας που μετράνε οι περισσότερες εταιρείες για να καθορίσουν μέγεθος. Μου απαντάει ότι είναι 13 εκατοστά στο x-s και 16 στο s. Είστε σίγουρος , του λέω, εκατοστα;;;;Δεν μετρήσατε κανένα παιδικό, έτσι; ΝΑΙ κύριε σας είπα, το GT!
Πήγαμε χθες με έναν φίλο για να δούμε ποδήλατα!
καθότι άσχετοι και οι 2 και χωρίς να ξέρουμε τι θέλουμε, η εξυπηρέτησή του ήταν άψογη και παροιμιώδης. Ο υπάλληλος ήταν φιλικότατος και ευγενικότατος . Καθόμασταν τουλάχιστον μισή ώρα στο μαγαζί και το ζαλίζαμε.. ο υπάλληλος δεν κουράστηκε και παρέμεινε ευγενικός και χαμογελαστός.
Το ίδιο παρατήρησα και για 2-3 ακόμα πελάτες που μπήκαν στο μαγαζί
Τελικά απο εκεί παρήγγειλα ένα specialized , πόλης (κουκλίτσα- ρετρό στυλ , μοντέλο δε θυμάμαι)
το μόνο αρνητικό είναι οτι αν πέρναμε και τα 2 ποδήλατα δεν θα μας έκανε καλύτερη τιμή αλλά τέσπα
γενικά πολύ ευχαριστημένος so far.!
Ο Δημήτρης στο Μαρούσι είναι και γαμώ τα παιδιά. Εξυπηρετεί τους πάντες ταυτόχρονα αλλά το πάθος του αυτό (μαζί με την ακατάσχετη πολυλογία) καθυστερεί τους πάντες σε σημείο να έχεις πάει για ένα κουδουνάκι και να πρέπει να περιμένεις μισή ώρα.
Βασικό: δεν κοροϊδεύει τον πελάτη. Δεν προσπαθεί να σου πουλήσει το ακριβότερο, κάνει καλύτερες τιμές μετρητοίς (αγόρασα ένα MTB FS για τη φίλη μου και έκοψε κάμποσα, και απόδειξη κανονικά) και ξέρει πάντα τι λέει καθότι ποδηλάτης και αθλητής.
Στο Action στην Λεωφ. Πεντέλης όποτε πάω η αντιμετώπιση είναι «ελα να τελειώνουμε». Οι βοηθοί-μαστόροι-πωλητές είναι (πώς να το πω κομψά) για τα μπάζα. Εψαχνα να αγοράσω ενα All Mountain HT για μένα και ο βοηθός μού έδειχνε ποδήλατα πόλης με σχάρα. Χρησιμοποιούσε φράσεις οπως «σε 2 βδομάδες έρχονται καινούρια μοντέλα και ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΔΩ θα πάρει 10-15% πάνω». Δηλαδή θα πουλάς παλιά μοντέλα πιο ακριβά; Δε νομίζω να σε προτιμήσω. Ο ιδιοκτήτης όλη αυτή την ώρα (και ενώ έχει ακούσει ότι είμαι εκεί για αγορά ποδηλάτου) αδιαφορεί.
Στο cyclist στη Μεσογείων ο πωλητής με μέτρησε με το μάτι. «Medium είσαι». Και αμέσως έκανε αυτο που μισώ: «Για μένα έτσι και θες καλό ποδήλατο και έτσι όπως σε βλέπω, πρέπει να πας στα 1000-1200€» και ενώ του εχω ΗΔΗ πει πως η οροφή είναι τα 600. Ηθελα όμως πολύ το Τρεκ οπότε είπα να το ξεπεράσω.
Το πολυδιαφημισμένο «ποδήλατο στα μέτρα σας» ήταν απλώς το ανέβασμα της σέλας, η ετοιμασία του πήρε πάνω από μισή ώρα (με τον πωλητή να ξεχνάει πότε την τρόμπα και πότε τη βάση του κοντέρ και τον μάστορα να διακόπτει συνεχώς για να εξυπηρετήσει επόμενους πελάτες), η εκδοση της απόδειξης πήρε άλλο τόσο γιατί «έβαλαν χθες ένα καινούριο σύστημα και δεν το μάθαμε ακόμα». Ολες οι χαζές δικαιολογίες μαζί.
Στα μείον του cyclist ότι έχω δώσει μέσα σε 40 μέρες πάνω από 1600€ σε ποδήλατο, ρούχα, ανταλλακτικά και αξεσουάρ και δεν έχει κόψει (έκπτωση) ούτε μισό ευρώ. Οσο για τις προσφορες: σε περίοδο προσφορών ΔΕΝ δίνουν το σετ καθαρισμού που σε άλλη περίοδο δίνουν δωρεάν. Κόβουν 50 ευρώ από το ποδήλατο, δεν δίνουν το σετ, μία η άλλη σου έρχεται. Στα 500-600 ευρώ τιμής δεν κερδίζεις τίποτα.
Τέλος, για να «καπαρώσω» το ποδήλατο αφού το διάλεξα (θα ερχόταν την επόμενη μέρα από τη Βάρη) έπρεπε να δώσω 150 ευρώ. Συγγνώμη, αλλά με 150 ευρώ καπαρώνεις αυτοκίνητο. Και τι φοβόταν δηλαδη; Οτι θα το μετανιώσω και δεν θα το αγοράσω; Ή ότι θα το έφερναν και θα έμενε απούλητο; Επιπλέον, αν ο πελάτης μετανιώσει, το καπάρο επιστρέφεται. Συνεπώς, γιατί να μου τα ζητήσουν; Τα έδωσα χωρίς διαμαρτυρία αλλά δεν μου άρεσε καθόλου.
Ολα αυτά τα λέω με όλο το σεβασμό, θεωρώ το cyclist από τα καλύτερα (αν όχι το καλύτερο) κατάστημα στο χώρο και θα συνεχίσω να ψωνίζω από εκεί. Ομως η εντύπωση που έχω από αυτό ως τώρα είναι μέτρια.
Αν δεν ήθελα πραγματικά πολύ το ποδήλατο που πήρα θα είχα φύγει. Αλήθεια.
Kostas_Trek, γράψτο και στο φόρουμ του cyclist.
+1
αυτο με το που αγοραζεις αρκετα προιοντα και να μην εχεις μια εκπτωση π.χ 5% το θεωρω αδικο για το πελατη (μιλαω γενικα για καταναλωτικα αγαθα)
Ενημέρωσα τους υπεύθυνους του cyclist απ' ευθείας.
-
.
.
-
.
-
.
Συμφωνω και εγω για τον piranha καλη και ουσιαστικη εξυπηρετηση και ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ να σου εξηγησει καθετι με λεπτομερεια .Το μονο μειον ειναι οτι προσπαθει να τους εξυπηρετησει ολουσ ταυτοχρονα με αποτελεσμα να καθυστερει λιγακι
Οσο για τον ΓΑΤΣΟΥΛΗ στην ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΩΣ απλα απαραδεκτος.Ειχα παει να αγορασω ποδηλατο απο εκει πριν 5 μηνες και ηταν ενας κυριος καπως μεγαλος στην ηλικια απροθυμος να απαντα και επειδη τον απασχολησα γυρω στο δεκαλεπτο ρωτοντας τιμες και διαφοαρα αλλα και ενω δεν υπηρχε αλλος πελατης και ενω ημουν ετοιμος να αγορασω το ποδηλατο στο τελος μου λεει¨
θα παρεις τελικα τιποτα η θα με ζαλιζεις¨
Οπωσ καταλαβαινετε σηκωθηκα και εφυγα
Φοβερά δυσαρεστημένος!
Πήγα με φίλο για αγορά του πρώτου του ποδηλάτου. Υπάλληλοι χωρίς γνώσεις, κοιτάζαμε μόνοι μας και καταλήξαμε σε ένα ποδήλατο που δεν υπήρχε σε Large. Μας είπαν πως υπάρχει στο υποκατάστημα της Αγ. Παρασκευής και θα το φέρουν σε 2 μέρες. Το παρέλαβε ο φίλος μου μόνος του και όταν μετά το είδα παρατήρησα πως είχε διαφορετική και πολύ κατώτερη ανάρτηση!
Πήγε να ρωτήσει και του είπαν πως στο medium έχει άλλο εξοπλισμό από το large (150 με 200€ πιο φθηνή ανάρτηση?) και αρνήθηκαν να κάνουν κάτι.
Εμένα μετά από αυτό μου φαίνονται ανυπόλυπτοι οπότε σας προτείνω ΜΑΚΡΙΑ!
Μεταφέρω εμπειρία φίλου μου όπως μου τη διηγήθηκε ο ίδιος.
Πήγε στην Πεντέλης να αγοράσει ένα KTM FS. Μπάτζετ 1000 ευρώ. Είχε δει το ποδήλατο στο Internet, είχε κάνει τη σχετική έρευνα αγοράς και αποφάσισε να το πάρει από εκεί λόγω της τιμής του.
Ο ιδιοκτήτης επέδειξε τη γνωστή αδιαφορία και απαξιωση από την αρχή μέχρι το τέλος. Δεν έκανε την απαιτούμενη ενημέρωση για ταχύτητες, ανάρτηση (κλείδωμα, ρύθμιση) κλπ, δεν τσέκαρε τον αέρα στα λάστιχα, ενώ σε ερωτήσεις όπως «γιατί το ένα κράνος έχει 50€ και το άλλο 100€» δεν μίλησε για σχεδιασμό, υλικά, προστασία κλπ αλλά είπε απλά «ο,τι πληρώνεις παίρνεις» που είναι ένας εμμεσος τροπος να πεις «πάρε το ακριβότερο αλλιώς την πάτησες».
Μάλιστα, όταν του ζήτησε να αλλάξει τις μανέτες μεταξύ τους γιατί οδηγεί μηχανή (εκεί είναι ανάποδα) ο κύριος απάντησε «δεν είναι τίποτα, θα το συνηθίσεις» και δεν τις άλλαξε.
Το παλικάρι δεν επέμενε καθώς είναι ήρεμος και χαμηλών τόνων. Αλλά ακομα αναρωτιέται πώς γίνεται να δίνεις (στις μέρες μας) σε κάποιον 1000 ευρώ μετρητά και αυτός να σε γράφει στα @@ του με τετοιο τρόπο.