Ideal pro rider 2000 αξιζει να το ανακατασκευάσω?

11 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
puntix
Απών/απούσα

καλησπέρα εχω στο δωμάτιο μου ενα ideal pro rider του 2000 περιπου (μοντελο που αλλαζει ταχυτητες απο χερουλια )αλλα δεν ξερω αν αξιζει να το φερω στα μέτρα μου η να αγορασω ενα καινουργειο trek 4300 / fidusa μεχρι 500 ευρώ
σε φάση ανακατασκευης δεν θα ήθελα να δώσω πανω απο 200 αντε 250 αλλα θα ηθελα βοηθεια για ανταλακτικα κτλ γενικά σε διαλογο που ειχα με την ideal μου ειπαν οτι εχει ατσαλινο σκελετο και ψιλοξενερωσα κυριως για λογους βάρους το ποδηλατο απο οτι φαινετε χρειαζεται σιγουρα
1 το συστημα ταχυτητων με τα γραναζια
2 ντιζες
3 Μοχλοι ταχυτητων
4 ισως παιξει και κανενα βαψιματακι home made
5 τιμονι + γριπ
6 φρενα δισκους , ντιζες κτλ
7 ζαντες
8) 100αρα αναρτηση με lock επιπεδου pro rider 2008 -10

τι να κάνω μήπως να το πουλησω καμια 50 60 ευρω να γλυτωσω ?

ποδηλατο

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Stelios206
Εικόνα Stelios206
Απών/απούσα

Για ενα ποδηλατο 10 ετιας (που δεν ειναι και κατι το ιδιαιτερο...) απλα δεν αξιζει να δωσεις 200 ευρω για ανακατασκευη.

Με 300 παιρνεις αξιπρεπες μεταχειρησμενο 2ετιας / 3ετιας

Με 400 παιρνεις αξιπρεπες καινουριο

xpn8
Απών/απούσα

από τη φωτογραφία φαίνεται μια χαρά
μπορείς να το χρησιμοποιείς έτσι όπως είναι, αρκεί να είναι λειτουργικά εντάξει και ασφαλές
εάν οι τροχοί του είναι εντάξει, τα λάστιχα σε καλή κατάσταση (όχι πάνω από διετία), τα φρένα σταματάνε με ασφάλεια, λειτουργούν οι ταχύτητες, δεν υπάρχουν τζόγοι στο πηρούνι και είναι σταθερό
καθάρισε και λίπανε αλυσίδα, συρματόσχοινα, φρένα, φούσκωσε τα λάστιχα και ξεκίνα να κάνεις βόλτες και στη πορεία βλέπεις τι αλλάζεις ή παίρνεις άλλο

xristos lostre
Απών/απούσα

an 8es kati sasman kai kati antalaktika pes mou exw kapia apo to alo mou podilato kai ta dinw..steile pm an eine

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Φίλε, πρώτα ρώτα τον εαυτό σου, τι ζητάς από το ποδήλατο.
Εάν θες κάτι με καλή απόδοση γιατί στο μεταξύ απέκτησες πείρα και σαν έμπειρος ποδηλάτης έχεις και απαιτήσεις από αυτό, πήγαινε για καινούργιο.
Εάν από την άλλη δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις, κράτα το. Έχεις ένα ποδήλατο ατσάλινο που δε σπάει δε χαλάει, είναι δοκιμασμένο, σε έχει βγάλει παληκάρι 10 χρόνια, το έχεις φορμάρει στο σώμα σου, και οι φθορές του είναι φυσιολογικές για αυτό το χρόνο. Και στο τέλος τέλος δικαιούται κάνα φραγκάκι μετά από τόσες υπηρεσίες που σού προσέφερε. Αυτά τα λεφτά τα έχεις βγάλει με το παραπάνω.

Αν η ανάρτηση δεν είναι απαραίτητη, με κάνα 200άρι το κάνεις τζιτζάκι. Ιδέες πάρε κι εδώ. Καλή επιτυχία σε ότι κι αν διαλέξεις.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

δεν θα το εδινα με τιποτα.
για 50 -60 ευρω;
με τιποτα.
Υστερα ενα παλιο ποδηλατο ειναι παντα χρησιμο κατ αρχας για να το παρκαρεις εξω απο σινεμα πχ χωρις να αγχωνεσαι για τους κλεφτες.(οχι οτι θα το αφινεις ξεκλειδωτο αλλα θα εισαι πιο ανετος)
μετα ειναι, οπως λεει ο "η Αλλη Ελλαδα" ενας σκελετος που δεν παθενει τιποτα.
Με ολη αυτη την τεχνοϋστερια που μας εχει πιασει ολους,θεωρω πολυ ωραιο να κυκλοφορει κανεις με ενα τετοιο ποδηλατο που με φροντιδα το εχει κρατησει και περιποιηθει με τον τροπο ακριβως που περιγραφεις.
Το μονο που δεν θα εκανα ισως, ειναι το βαψιμο στο χερι, αλλα και ετσι ακομη, δεν ειναι καταπληκτικο ενα ποδηλατο με καινουργια περιφεριακα,που δουλευει ετσι οπως πρεπει, να μας την πεφτει αισθητικα με ενα "ελευθερο" βαψιμο ;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το πιο πιθανό είναι να θέλει συρματόσχοινα, τακάκια, σαμπρέλες, λάστιχα και ένα καθάρισμα/λίπανση.

Τα 200 Ευρώ που λες ειναι πάρα πολλά, εγώ αναπαλαίωσα peugeot 20 χρόνων με 80 ευρώ και του άλλαξα, τιμόνια, εκτροχιαστές, αλυσίδες, ταχύτητες, πεταλιέρες. Το δικό σου τα έχει όλα αυτά οπότε πιστεύω με λιγότερα είσαι οκ. Το ποδηλατάκι άνετα σε βγάζει για καθημερινή μετακίνηση αλλά όπως είπε και το παιδί παραπάνω, σημασία έχει εσύ τι θες να κάνεις. Δεν είναι για να μπεις Πάρνηθα, ούτε για να τρέχεις στην άσφαλτο.

Με τίποτα να μην το δώσεις. Αν έχεις κέφια του πατάς μια αμμοβολή και μια ηλεκτροστατική ή νικέλ/χρωμίομα και γύρνα το σε μονοτάχυτο. Μη σου πω να του βάλεις και 28'' τροχούς και κουρσάδικα φρένα

snipous
Απών/απούσα

Ουτε για πλάκα!

Εγω εχω το Ideal Safari του '91, το οποιο και "αναστήλωσα" περυσι με συνολικο κόστος γύρω στα 100 (λαστιχα, ντίζες, τακακια, αμμοβολη, βαφη, σχαρα, κοντερ, μεσαια τριβη, ντιζες). Τα συστηματα ταχυτήτων είχαν αλλαχτεί γύρω στο 2004, ενώ ο δισκοβραχίωνας το 1997! Η δε κασετα πισω δεν εχει αλλαχτει ποτε!
Ο σκελετός είναι πραγματικά αθάνατος, και σίγουρα δε χρειάζεσαι όλα αυτά που λες!
Σε πρώτη φάση λάστιχα/ντίζες/τακάκια και μετα βλεπεις.

tbabis
Εικόνα tbabis
Απών/απούσα

Εγώ θα το κράταγα για δεύτερο και θα το μετέτρεπα με τα ελάχιστα έξοδα σε βόλτας-δρόμου, καθώς η απουσία ανάρτησης δεν ευνοεί το βουνό. Για βουνό πάρε άλλο καλύτερα αλλά αυτό μην το δώσεις. Για δρόμο θα είναι άψογο αν το ψιλοφτιάξεις ! Είναι καλό ποδήλατο.

puntix
Απών/απούσα

παιδια ευχαριστω θα μου αρεσε να εχω και ενα ποδηλατο δρομου με λεπτα ζαντολαστιχα δεν ξερω οτι μπορει να γινει θα παω να μιλησω με τον ποδηλατα μου και για την βαφη που λετε που μπορω να βρω πληροφοριες και χρωματα για ηλεκτροστατικη αρχισα να γουσταρω και μεχρι το καλοκαιρι αγοραζω και ενα mtb

tbabis
Εικόνα tbabis
Απών/απούσα

δεν νομίζω ότι αξίζει προς το παρόν. Καλό το είδα. Εχει σκουριές πουθενά ? Θα δώσεις 70-100 τουλάχιστον για βάψιμο συν εργατικά ξεμοντάρισμα-μοντάρισμα.. Φτιάξε καλύτερα τα απολύτως απαραίτητα για να κινείσαι αξιοπρεπώς (φυσικά και παίρνει λάστιχα λεπτότερα δρόμου ή ενδιάμεσα) κάνε τις βόλτες σου και βλέπεις.. Αν σκέφτεσαι να πάρεις και ΜΤΒ πρέπει να σου μείνουν και μερικά λεφτάκια..

contact