Ποδήλατο για ταξίδια >300km

183 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Πάντα πίστευα ότι θέλεις τους καλύτερους δυνατούς τροχούς, με καλά κέντρα (αξιόπιστα, όχι ελαφρυά, και εύκολα επισκευάσιμα) και τουλάχιστον ΜΠΟΛΙΚΕΣ ακτίνες, ώστε αν σπάσει κάποια να μπορείς να συνεχίσεις. Να μην απαιτούν ακτινολόγηση - σφίξιμο - άνοιγμα / λίπανση κάθε τρεις και λίγο. Να αντέχουν σε πολλά χλμ και για πολύ βάρος.
Αν πάρεις "ότι φτηνότερο" δεν θα είσαι συνέχεια με τον ακτινολόγο και τα κωνόκλειδα στο χέρι?

Καλύτερο = καταλληλότερο για τη χρήση που το θες.

Αν έχω σωστά ακτινολογημένη ρόδα με μαλακή ζάντα, και πέσω σε ξαφνική λακούβα που θα με στείλει, η ζάντα θα στραβώσει σημειακά, αλλά ακτίνα δεν θα σπάσει. Αν όμως η ζάντα είναι σκληρή θα στραβώσει ΟΛΟΣ ο τροχός - το γνωστό φριχτό "8άρι"...

Δε μιλάμε για το φτηνότερο, μιλάμε για το καταλληλότερο.
Σε μια καλοστημένη ρόδα η συντήρηση (ακτινολόγηση) είναι το πολύ 2 λεπτά μια φορα στο τρίμηνο - περισσότερα εδώ.
Προσέχουμε για να έχουμε.

jellosky
Εικόνα jellosky
Απών/απούσα

ok, αν και μου φαίνεται κάπως περιέργο αλλά αν μιλάει η πείρα..
Αλλά όταν λες "μαλακή" ζάντα, τι εννοείς; Με μονό πάτο ή απο μέταλο πιό μαλακό από το αλουμίνιο;

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Όχι και μονόπατη εντάξει (αν και με μονόπατες μπορείς), μια απλή δίπατη δηλ. χωρίς τριγωνική διατομή (η τριγωνική διατομή δίνει μεγάλη σκληρότητα). Τη δοκιμάζεις σκέτη (αφόρετη) πιέζεις σε μια ξύλινη επιφάνεια, να έχει μια μικρή ελαστικότητα, να πηδάει λίγο.

vang
Απών/απούσα

νομίζω ότι άν δέν μιλάμε για εξωτικές ζάντες με πολύ βαθύ προφίλ, έχει μεγαλύτερη σημασία για την συνολική ευκαμψία ή όχι του τροχού η τάση των ακτίνων.

Επίσης, στο ταξιδιωτικό ποδήλατο πρέπει να προτιμάμε πλατιές ζάντες.
π.χ τα λάστιχα 50-559, μπορούν να τοποθετηθούν σε στενότερη ή πλατύτερη ζάντα. ( 17mm ή 21mm)
Η πλατύτερη ζάντα κάνει τα "μαγουλα " πιό κάθετα και τα βοηθά να αντιστέκονται περισσότερο στίς πλευρικές παραμορφώσεις. Αυτό προσφέρει καλύτερη κατευθυντικότητα όταν έχουμε φορτίο.

DHYANPRADEEPA
Απών/απούσα

εγώ αντίθετα θέλω να αντικαταστήσω το ποδήλατό μου με ενα απλό!
να πηγαίνω δηλαδή για ψωνια , καμμιά βόλτα στη φύση και τέτοια,
αν σε ενδιαφέρει επικοινώνησε μαζί μου

1. Μάρκα: LOOK CARBON
2. Μοντέλο:KG 231
3. Έτος αγοράς:2003
4. Μέγεθος:52, οριζόντιος (κεντρο με κέντρο) 53,5 (για αναβάτη 1,63-1,73)
5. Χρώμα: στα αγωνιστικά εργοστασιακά χρώματα της Gredit Agricole.
6. Σύνδεσμος κατασκευαστή ή καταστήματος:CYCLE PRO ΠΕΙΡΑΙΑΣ
7. Έξτρα:SIGMA BC 800, SHIMANO 105, selle ITALIA με σχισμή,τσαντακι PEDROS μέ ρεζέρβα και πολυεργαλειο,λάστοιχαCONTINENTAL(ολοκαίνουργια),
παγουροθήκες 2, τρόμπα ZEFAL hpx2, πολύ λίγα χιλιόμετρα!!!άριστη κατάσταση
8. Επικοινωνία:dhyanpradeepa@yahoo.com κινητό 6945807989
9. Τιμή:580euro

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

vang wrote:
Επίσης, στο ταξιδιωτικό ποδήλατο πρέπει να προτιμάμε πλατιές ζάντες. π.χ τα λάστιχα 50-559, μπορούν να τοποθετηθούν σε στενότερη ή πλατύτερη ζάντα. ( 17mm ή 21mm) Η πλατύτερη ζάντα κάνει τα "μαγουλα " πιό κάθετα και τα βοηθά να αντιστέκονται περισσότερο στίς πλευρικές παραμορφώσεις. Αυτό προσφέρει καλύτερη κατευθυντικότητα όταν έχουμε φορτίο.
Με προβλημάτισες, αλλά αυτό θα είχε σημασία στις στροφές (πλευρικές δυναμεις), όμως στο ταξίδι δεν πας τσίτα, γιατί δεν ρισκάρεις, πας με ασφάλεια. Παίζοντας με τις ζάντες δεν παρατήρησα διαφορά.
(Προτιμώ στενές ζάντες γιατί αυτό σημαίνει πιο κλειστά τα vbrakes, να προεξέχουν λιγότερο και δε βρίσκουν σε σάκκους κλπ. Άλλη ιστορία αυτή.)

BITOFEVERYTHING
Απών/απούσα

ξεχασε σχεδον οτι διαβασες μεχρι τωρα
ελα τριτη 2130 επταχαλκου στο θησειο στος φιλους του ποδηλατου αθηνας
δεν θα το μετανοιωσεις

jellosky
Εικόνα jellosky
Απών/απούσα

έχω μια απορία για το μπροστινό ντεραγιέ.
Στα χαρακτηριστικά του σκελετού λέει

"Front derailleur clamp diameter: 28.6mm"

και στα χαρακτηριστικά του ντεραγιέ που σκεφτόμουν να βάλω

"suitable for seat tubeØ 34.9 mm and 31.8 mm (with included adapter)"

What do?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Τροχοί - Για τουριστάδικα ποδήλατα που θα πηγαίνουν φορτομένα θες γερά στεφάνια, γερές ακτίνες (32 ή 36), κέντρα που να θέλουν ελάχιστη συντήριση (κλειστά ρουλεμάν ίσω). Από κέντρα δεν θα διάλεγα Shimano, δες κάποια άλλη μάρκα με κλειστά ρουλεμάν (Formula, DT κλπ).

Κασέτα - Βρες κάποια με κοντινές σχέσεις και ελαφρυά πατήματα. Εγώ θα προτιμόυσα να πετάξω 11-12-13 και να γεμίσω τα πιο πάνω κενά.

Χειριστήρια/Εκτροχιαστές - Για ποιό λόγο θες να μπλέξεις Shimano με Campagnolo; Αν είναι μόνο αισθητικός ο λόγος τότε δεν έχει πολύ νόημα αφού έτσι κι άλλιώς το έχεις "τσακίσει" (οπτικά) με τα ανταλλακτικά που διάλεξες. Επομένως βάλε και Shimano χειριστήρια, πανάσχημα μεν αλλά δεν θα έχεις απορίες για το αν θα δουλεύουν.

Οι αλυσίδες καλό είναι να ταιριάζονται με τις κασέτες. Δηλάδη για 8άρα κασέτα βάλε 8άρα αλυσίδα. Μην σε προβληματίζει ο εκτροχιαστης.

Γενικά έχεις μπλέξει mountain κομμάτια σε δρόμου σκελετό. Ο μπροστά εκτροχιαστής μάλλον δεν θα σου μπει. Γιατί δεν παίρνεις έναν τριπλό μπροστινό από κάποια σειρά δρόμου; Έπίσης, είσαι σίγουρος ότι ταιριάζουν τα ποτήρια της μεσαίας τριβής με το ποδήλατό σου από θέμα διαμέτρου;

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

jellosky wrote:
..."Front derailleur clamp diameter: 28.6mm"
....ντεραγιέ που σκεφτόμουν να βάλω
"suitable for seat tubeØ 34.9 mm and 31.8 mm (with included adapter)"
....

Ο σκελετός σου λέει ότι έχει διάμετρο 28,6 μμ.
Ή ακριβέστερα, ότι τέτοια πρέπει να είναι η διάμετρος του δακτυλιδιού του μπροστά ντεραγιέ, που πιάνει πάνω στον κάθετο σωλήνα του σκελετού.

Αυτό που θέλεις να αγοράσεις εσύ εχει μεγαλύτερη διάμετρο. ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ.

...συνήθως ισχύει: μικρή διάμετρος (το 28,6) για ατσαλάκια και μεγάλη για αλουμίνια (το 34,9), εδώ σου δίνει και αντάπτορα για ενδιάμεση διάμετρο (το 31,8) ίσως πχ για carbon σκελετό ή κάτι άλλο.....

Για τους τροχούς, επαναλαμβάνω, ήξερα πως παίρνεις ότι καλύτερο αντέχεις οικονομικά. Αντίθετα, πχ σε ντεραγιέ, αν αντί για Deore XT πάρεις απλή Deore ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ και κάτι (μιλάμε πάντα για ταξιδιάρικα ποδήλατα και όχι για αγώνες ΜΤΒ.....).
Ακόμα και στα φρένα, αν δεις πχ όλα τα απλά vbrakes είναι πάνω-κάτω τα ίδια (εξαίρεση τα παλιά ΧΤ και πλέον μόνο τα νέα XTR, όπου έχουν ένα αξονάκι και το τακάκι κινείται πάντα παράλληλα με τη ζάντα... έφαγα τον κόσμο να βρω δυο τέτοια και τελικά μου τα χάρισε ο φίλος Nikiforos νά ναι'καλά...)

skritikos
Απών/απούσα

Για τέτοιας χρήσης ποδήλατο θα βάλεις καλά και όχι μαλακά ή φτηνά στεφάνια, 32-36 ακτίνες και απλά κλασσικά κέντρα (και με Deore κάνεις άψογα την δουλειά σου). Στεφάνια δες και τα Rigida που θεωρούνται πολύ καλά για τέτοια χρήση.

Επίσης, καλό το Surly αλλά τα Thorn είναι ακόμη καλύτερα και περισσότερο εστιασμένα.

Fisticuff
Εικόνα Fisticuff
Απών/απούσα

jellosky wrote:
έχω μια απορία για το μπροστινό ντεραγιέ.
Στα χαρακτηριστικά του σκελετού λέει

"Front derailleur clamp diameter: 28.6mm"

και στα χαρακτηριστικά του ντεραγιέ που σκεφτόμουν να βάλω

"suitable for seat tubeØ 34.9 mm and 31.8 mm (with included adapter)"

What do?

adaptor

jellosky
Εικόνα jellosky
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Από κέντρα δεν θα διάλεγα Shimano, δες κάποια άλλη μάρκα με κλειστά ρουλεμάν (Formula, DT κλπ).
...
Για ποιό λόγο θες να μπλέξεις Shimano με Campagnolo; Αν είναι μόνο αισθητικός ο λόγος τότε δεν έχει πολύ νόημα αφού έτσι κι άλλιώς το έχεις "τσακίσει" (οπτικά) με τα ανταλλακτικά που διάλεξες. Επομένως βάλε και Shimano χειριστήρια, πανάσχημα μεν αλλά δεν θα έχεις απορίες για το αν θα δουλεύουν.
...
Γενικά έχεις μπλέξει mountain κομμάτια σε δρόμου σκελετό. Ο μπροστά εκτροχιαστής μάλλον δεν θα σου μπει. Γιατί δεν παίρνεις έναν τριπλό μπροστινό από κάποια σειρά δρόμου; Έπίσης, είσαι σίγουρος ότι ταιριάζουν τα ποτήρια της μεσαίας τριβής με το ποδήλατό σου από θέμα διαμέτρου;

Για τα κλειστά κέντρα, όντως έχω διαβάσει και μου είπαν στους φίλους του ποδηλάτου πως είναι πολύ καλύτερα. Αλλά είναι πολύ πιο ακριβά...
Γενικά, αυτά που έχω διαλέξει είναι στο όριο των χρημάτων που μπορώ να δώσω (και το έχω περάσει κι όλας).
Τα Campagnolo brifters τα θέλω για να μπορώ να έχω τιμόνι κούρσας. Μόνο για αυτό. Θα μπορούσα να βάλω bar-end shifters αλλά δεν θέλω για διάφορους λόγους. Μετά απο ψάξιμο κατέληξα στο ότι ο καλύτερος τρόπος να συνδιάσω integrated shifters με MTB drivetrain είναι campagnolo brifters με shimano ντεραγιέ-κασέτα-crankset.
Η μ.τ. ταιριάζει στη διάμετρο. Στην αρχή αναρωτιόμουν για το μήκος αλλά μετά είδα πως έχει spacers.

Fisticuff wrote:
adaptor

απλά σ' ευχαριστώ :Ρ
δεν ξέρω αν θα μού 'χε κόψει να ψάξω για adaptor!

kalliafroufrou
Εικόνα kalliafroufrou
Απών/απούσα

nice thread. ευχαριστώ πολύ όλους για τις γνώσεις και τον jellosky για τις εργατώρες. Μπορεί η Κρήτη να μην είναι Ολλανδία αλλά εκεί μπορείς να κάνεις touring και βουτιές στις φανταστικές παραλίες
Η άποψη μου για το χρώμα, εάν είναι επίκαιρη και δεν έχεις παραγγείλει ακόμη, άπτεται της ψυχοσύνθεσης και του γούστου σου στη μουσική:
μεταλο-ροκάς-πανκιό-γκοθάς-ινταστριαλάς-μελάνκολυ-νταρκγουεηβάς-νταρκ αμπιεντ-τεκνο και όλα τα νταρκ στον πλανήτη με αποκορύφωμα το έντεχνο? ΜΑΥΡΟ
ελεκτρο-ντισκο-ποπ-χιπστερ-σκεητερ-σερφερ-εϊτιζλαβερ- ρεϊμπανκαριερ- φασιονιστας- τύπος που χ...στηκε γιά όλα αυτά και απλά θέλει να κάνει τη δουλεία του?
ΜΠΛΕ,
εκτος έχουμε να κάνουμε με μικτό τύπο,οπότε πάντα υπερισχύει το ΜΑΥΡΟ...

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
RockaRolla wrote:
Πάντα πίστευα ότι θέλεις τους καλύτερους δυνατούς τροχούς, με καλά κέντρα (αξιόπιστα, όχι ελαφρυά, και εύκολα επισκευάσιμα) και τουλάχιστον ΜΠΟΛΙΚΕΣ ακτίνες, ώστε αν σπάσει κάποια να μπορείς να συνεχίσεις. Να μην απαιτούν ακτινολόγηση - σφίξιμο - άνοιγμα / λίπανση κάθε τρεις και λίγο. Να αντέχουν σε πολλά χλμ και για πολύ βάρος.
Αν πάρεις "ότι φτηνότερο" δεν θα είσαι συνέχεια με τον ακτινολόγο και τα κωνόκλειδα στο χέρι?

Καλύτερο = καταλληλότερο για τη χρήση που το θες.

Αν έχω σωστά ακτινολογημένη ρόδα με μαλακή ζάντα, και πέσω σε ξαφνική λακούβα που θα με στείλει, η ζάντα θα στραβώσει σημειακά, αλλά ακτίνα δεν θα σπάσει. Αν όμως η ζάντα είναι σκληρή θα στραβώσει ΟΛΟΣ ο τροχός - το γνωστό φριχτό "8άρι"...


Τι του λες του ανθρώπου βρε Γιάννη? Κατ αρχήν μια καλή ζάντα με καλές και αρκετες ακτίνες και καλά ακτινολογημένη ΔΕΝ πρόκειται να πάθει τίποτα σε όσες λακούβες και να πέσει- ενώ οι τροχοί πιο χαμηλής ποιότητας έχουν ταλαιπωρήσει στα ταξίδια μας πολύ κόσμο... ( ο δε μπροστινός τροχός που σου φαίνεται πολυ ακριβός είναι ακριβός λόγω του δυναμο-κέντρου.)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ουσιαστικά η αντοχή του τροχού δεν έχει να κάνει με την σκληρότητα

jellosky
Εικόνα jellosky
Απών/απούσα

kalliafroufrou wrote:
Η άποψη μου για το χρώμα, εάν είναι επίκαιρη και δεν έχεις παραγγείλει ακόμη, άπτεται της ψυχοσύνθεσης και του γούστου σου στη μουσική:
μεταλο-ροκάς-πανκιό-γκοθάς-ινταστριαλάς-μελάνκολυ-νταρκγουεηβάς-νταρκ αμπιεντ-τεκνο και όλα τα νταρκ στον πλανήτη με αποκορύφωμα το έντεχνο? ΜΑΥΡΟ
ελεκτρο-ντισκο-ποπ-χιπστερ-σκεητερ-σερφερ-εϊτιζλαβερ- ρεϊμπανκαριερ- φασιονιστας- τύπος που χ...στηκε γιά όλα αυτά και απλά θέλει να κάνει τη δουλεία του?
ΜΠΛΕ,
εκτος έχουμε να κάνουμε με μικτό τύπο,οπότε πάντα υπερισχύει το ΜΑΥΡΟ...

Κοίτα, υπάρχει και 3η κατηγορία. :ρ
Τα έχεις βρεί όλα μετά απο άπειρες ώρες σε forums. Σου αρέσουν και τα 2 χρώματα και δεν μπορείς να αποφασίσεις. Παίρνεις όποιο είναι σε stock γιατί δεν μπορείς να περιμένεις. :Ρ
όχι ότι και τα 2 δεν είναι εξίσου τέλεια.
μπλέ

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

lyhadj wrote:
Τι του λες του ανθρώπου βρε...
Κοίτα, αυτά που που λέει ένας περίεργος σαν εμένα δεν πρέπει να τα δίνεις πάντα σημασία. Οι δικές μου μαλακές ρόδες ποτέ δεν πάθανε τίποτα, όχι τίποτ΄ άλλο αλλα μετά σού λένε ότι η τρέλα δεν πάει στα βουνά.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

jellosky wrote:
...
Πες μου ότι αυτό είναι το ποδ. σου;

jellosky
Εικόνα jellosky
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
jellosky wrote:
...
Πες μου ότι αυτό είναι το ποδ. σου;

:p όχι απλά το βρήκα σε ένα φόρουμ.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

jellosky wrote:

Για τα κλειστά κέντρα, όντως έχω διαβάσει και μου είπαν στους φίλους του ποδηλάτου πως είναι πολύ καλύτερα. Αλλά είναι πολύ πιο ακριβά...
Γενικά, αυτά που έχω διαλέξει είναι στο όριο των χρημάτων που μπορώ να δώσω (και το έχω περάσει κι όλας).


υπάρχουν και φτηνά κέντρα που να είναι κλειστά
βέβαια το σημαντικό είναι να είναι καλό το κέντρο και να τσουλάει

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Με διορθώνετε αν κάνω λάθος...
....αλλά μιλάμε για συγκεκριμένη κατηγορία ποδηλάτων, με σκοπό τα ατελείωτα χλμ, σε άγνωστο τεραιν, και trouble free συμπεριφορά.

Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει η "καλή κύληση". Δεν μιλάμε για κούρσες και αγώνες.
Μιλάμε ότι βρίσκεσαι στις Άλπεις, φορτωμένος με 30 κιλά μπαγκάζια και θέλεις να φτάσεις στον προορισμό σου καβάλα και όχι με το ποδήλατο στα χέρια.....
...Και αν τύχει και στραβώσει κάτι, να μπορείς να ανταπεξέλθεις εσύ ή ο μαστρο-Αλφόνσο του διπλανού χωριού, χωρίς να χρειαστεί να περιμένεις να παραλάβεις ανταλλακτικά με το επόμενο αεροπλάνο της γραμμής, από τον κ "Shimano" τον ίδιο αυτοπροσώπος....

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@rockarolla
αν μιλάς για ρουλεμάν κλειστού τύπου θέλεις:
4 ρουλεμάν χωράνε σε ένα σπιρτόκουτο
και αλλάζονται με εργαλεία που έχει πάνω το πολυεργαλείο σου
πέραν αυτού βγάζουν λιγότερα προβλήματα

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Δεν διαφωνώ Πλάννετ (αν και αμφιβάλω αν κάποιος "ταξιδιάρης" ποδηλάτης κουβαλάει ρουλεμάν για τροχούς μαζί του...).
Η απάντησή μου ήταν στο σχόλιό σου..."να είναι καλά τα κέντρα και να κυλάνε..."
Υπέθεσα ότι αναφερόσουν στην ποιότητα κύλησης τροχών... (που θεωρώ εκτός θέματος για το συγκεκριμένο)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Δεν διαφωνώ Πλάννετ (αν και αμφιβάλω αν κάποιος "ταξιδιάρης" ποδηλάτης κουβαλάει ρουλεμάν για τροχούς μαζί του...).
Η απάντησή μου ήταν στο σχόλιό σου..."να είναι καλά τα κέντρα και να κυλάνε..."
Υπέθεσα ότι αναφερόσουν στην ποιότητα κύλησης τροχών... (που θεωρώ εκτός θέματος για το συγκεκριμένο)

όσο καλύτερα τσουλάνε τόσο περισσότερο αντέχουν
γιατί δεν έχουν πολλές τριβές τα ρουλεμάν τους
:D
και ήταν πολύ γενικό αυτό που είπα
:D

jellosky
Εικόνα jellosky
Απών/απούσα

ένα ακόμα πρόβλημα που συναντάω, μάλλον το τελευταίο.
έχω τα κέντρα, τα στεφάνια και τώρα μετράω για να πάρω και ακτίνες. Μέτρησα διαμέτρους και μήκη και όλα αυτά που χρειάζοντε. Τα έβαλα σε 2 calculators. ένα της DTswiss, ένα που λέγετε Edd και σε ένα που το διάβαζα πολύ σε φόρουμς.
http://lenni.info/edd/
http://www.dtswiss.com/SpokesCalc/Calculator.aspx
http://www.wheelpro.co.uk/spokecalc/

τα αποτελέσματα είναι περίπου τα ίδια και στα 3 sites (έχουν διαφορές σε δέκατα του χιλιοστού)

Rear Wheel
# Spoke length left: 292.2 mm
# Spoke length right: 290.8 mm

Front Wheel
# Spoke length left: 286.2 mm
# Spoke length right: 286.2 mm

όμως, οι ακτίνες που θέλω να πάρω βγαίνουν σε
285 και 287 μμ
290,292 και 294 μμ

(βγαίνουν και σε άλλα μήκη αλλά απο αυτά θα διαλέξω)

ποιές θα πρέπει να πάρω;

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ.
Τις ακτίνες να τις πάρει αυτος που θα κάνει το πλέξιμο των τροχών.
Μην μπλέξεις.
Προσωπική μου γνώμη....

jellosky
Εικόνα jellosky
Απών/απούσα

Το σκέφτηκα.
Θα πάρω τηλέφωνο να ακούσω τιμές και αν δεν είναι μεγάλη η διαφορά θα το αφήσω στον ποδηλατά.
Σκεφτόμουν πως επειδή θα παραγγείλω κάτι πράγματα απο τη roseversand και έλεγα να πάρω και τις ακτίνες απο εκεί. Τις DTSwiss Competition 6.80€ τα 20 τεμάχια.

EDIT
Πήρα σε ένα κατάστημα που πλέκει και έχει και DT ακτίνες. Αν και δεν είχαν το μήκος που θέλω μου είπαν πως η τιμή της κάθε ακτίνας Competition είναι περίπου 80 λεπτά.
Δηλαδή 16 ευρώ οι 20.
Μάλλον απο την roseversand...
Πήρα και στον Τσιμπάλη που διάβασα στο thread αξιολόγησης και μου είπε πως δεν έχει αυτές τις ακτίνες αλλά μου άρεσε η τιμή για το πλέξιμο που μου είπε. 15 ευρώ.

Άρα και 2η απορία. Αν πάρω τις ακτίνες, να τα πάω στον Αλτιπαρμάκη ή στον Τσιμπάλη; Ποιός έχει καλύτερη φήμη;

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Στη θέση σου, για τέτοιο ποδήλατο, θα τις έκανα μόνος μου.

jellosky
Εικόνα jellosky
Απών/απούσα

μα δεν ξέρω τι μήκος ακτίνες να πάρω...
να πάρω λίγο μικρότερες απο ότι πρέπει ή λίγο μεγαλύτερες;