Αν και κατόπιν εορτής, μιας και οι κάλπες ήδη άνοιξαν, θα καταγράψω την κριτική μου για τις απαντήσεις των υποψηφίων στο ερωτηματολόγιό μας. Στο κάτω-κάτω είναι σημαντικό να γίνουμε καλοί σε αυτό αν θέλουμε να δούμε άσπρη μέρα, μας χρειάζεται εξάσκηση. Λυπάμαι μόνο που δεν πρόλαβα να το κάνω νωρίτερα...
Τα κριτήριά μου είναι τα εξής:
- Απάντησε?
Αν απάντησε έχει καλώς. Αλλιώς τρώει μαύρο - Οι απαντήσεις του είναι καλές?
- Αυτά που λέει μας καλύπτουν?
Θα ικανοποιήσει τα αιτήματά μας?
- Έτσι όπως τα λέει παίρνει κάποια ουσιαστική δέσμευση?
Ως γνωστόν οι πολιτικοί μας ειδικεύονται στο να μιλάνε με ωραία λόγια, ποιητικές εκφράσεις και άλλα τέτοια συμπαθητικά έτσι ώστε να σε κάνουν να νιώθεις όμορφα αλλά όταν βάλεις κάτω τα ακριβή λόγια τους και τα κοιτάξεις προσεκτικά διαπιστώνεις οτι στην πραγματικότητα δεν πήρανε καμιά δέσμευση - Πείθει? Γιατί βεβαιως-βεβαίως πέρα από το ότι δεσμεύτηκε και επειδή στην Ελλάδα ζούμε και χτεσινοί δεν είμαστε... μήπως μας δουλεύει μπροστά στα μάτια μας?
- Φαίνεται διαβασμένος? Γιατι αν έκανε τον κόπο να μορφωθεί τόσο καλά πάνω στο θέμα είναι ένδειξη οτι πρέπει να τον πιστέψουμε (ένδειξη, οχι απόδειξη)
- Τα λέει και στο πρόγραμμά τους αυτά? Δηλαδή τα έλεγε και πριν να ρωτήσουμε? Και αυτό είναι ένδειξη (αλλά όχι απόδειξη) υπέρ του
- Υπάρχει και ο Κακλαμάνης που αξίζει ειδική μνεία γιατί στην έλλειψη αξιοπιστίας είναι πρωταθλητής σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δείγματα γραφής που έχει δώσει (“δήγματα” έπρεπε να πω... άουτς!). Ίσως να γίνομαι κακός με αυτά που λέω αλλά δεν γινόταν αλλιώς, αν δεν γινόμουν κακός θα γινόμουν άδικος απέναντι στους υπόλοιπους. Διαβάστε και θα καταλάβετε
Με γνώμονα τα παραπάνω έχω να πω τα εξής:
Καταρχήν καταδικάζω απερίφραστα τους υποψηφιους που διάλεξαν την εύκολη λύση και δεν απάντησαν στο ερωτηματολόγιο. Συμπαιραίνω ότι δεν θεωρούν αρκετά σημαντικά τα θέματα που μας απασχολούν και δεν έχουν ιδιαίτερη όρεξη να ικανοποιήσουν τα αιτήματά μας
Όλοι οι υποψήφιοι που απάντησαν εκτός από έναν ήταν σαφείς, θεωρούν ότι τα αιτήματά μας είναι εξαιρετικά σημαντικά και στα λόγια δεν έπαιξαν παιχνίδια, πήραν ουσιαστική δεσμευση να τα ικανοποιήσουν όσο γίνεται καλύτερα.
Μοναδική εξαίρεση ο Ν. Κακλαμάνης του οποίου οι απαντήσεις κάθε άλλο παρά μας καλύπτουν. Στην ερώτηση ποιος ο στόχος του για το ποσοστό χρήσης ποδηλάτου στην Αθήνα απάντησε “Σε πρώτη φάση ο στόχος μας είναι να υλοποιήσουμε τα 18 χλμ. ποδηλατοδρόμων που έχουμε ήδη προετοιμάσει, συνδέοντας σημαντικούς χώρους πρασίνου και πολιτισμού. Στόχος μας να υλοποιήσουμε το σχέδιο πόλης στον Ελαιώνα και στην Ακαδημία Πλάτωνος όπου και εκεί προβλέπονται ποδηλατόδρομοι”. Πέρα από το ότι περιέχει ανακρίβειες (αναλύονται παρακάτω) η δέσμευση αυτή είναι άκρως ανεπαρκής για τις ανάγκες της Αθήνας. Οι ποδηλάτες στους δρόμους είναι ήδη πολλές χιλιάδες και πολλοί από αυτούς είναι αρχάριοι και έχουν ανάγκη από την κατά το δυνατόν ταχύτερη δημιουργία ενός δικτύου ποδηλατοδρόμων. Το δίκτυο μπορεί στην αρχή να είναι χαμηλής πυκνότητας όμως είναι απαραίτητο να διατρέχει ολόκληρη την πόλη και σίγουρα όχι μόνο τον Ελαιώνα και την Ακαδημία Πλάτωνα όπως το οραματίζεται ο νυν δημαρχος. Παρακατω στην πολύ σημαντική 4η ερώτηση ο ΝΚ υπεκφεύγει και αποφεύγει να απαντήσει και να δεσμευτεί για το παραμικρό. Το ίδιο και στην 5η ερώτηση όπου επαναλαμβανει ότι δεν δεσμεύεται για τη δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων.
Το ποιος πείθει περισσότερο είναι σίγουρα περισσότερο υποκειμενικό αλλά θα πω την άποψή μου. Με πείθουν σε πολύ μεγάλο βαθμό όλοι οι υποψήφιοι εκτός από τους Π. Κωνσταντίνου και Ν. Κακλαμάνης. Για τον Π.Κωνσταντίνου διατηρώ την επιφύλαξη ότι οι απαντήσεις του είναι εμφανώς προχειρογραμμένες επομένως ίσως να φταίει ότι δεν αφιέρωσε αρκετό χρόνο. Για τον Ν.Κακλαμάνη δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία το ότι δεν με πείθει από τη στιγμή που ήδη δεν υπόσχεται καν αυτά που ζητάμε. Παρόλα αυτά θα αναφερθώ λίγο και σε αυτόν γιατί όπως είπα παραπάνω οι απαντήσεις του περιέχουν ανακρίβειες.
Στην απάντηση της ερώτησης 3 αναφέρει “Σε πρώτη φάση ο στόχος μας είναι να υλοποιήσουμε τα 18 χλμ. ποδηλατοδρόμων που έχουμε ήδη προετοιμάσει”. Δεν κατονομάζονται οι συγκεκριμένες διαδρομές όμως γνωρίζω ότι δεν υπάρχουν. Και αλλού έχει συλληφθεί ο κ. Κακλαμάνης να αναφέρεται σε ανύπαρκτες ενέργεις του δήμου για τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων. Θέλω λοιπόν να ξεκαθαρίσω ότι ο δήμος Αθήνας ΔΕΝ έχει σχεδιάσει κανένα ποδηλατόδρομο επί Κακλαμανη. Κάποιοι σχεδιασμοί άρχισαν από το Υπουργείο Μεταφορών επι Κ. Χατζηδάκη και συνεχίζονται σήμερα από το ΥΠΕΚΑ όμως ο δήμος δεν συμμετείχε και δεν βρίσκονται καν ολόκληροι εντός του δήμου Αθήνας. Τα παραπάνω σε συνδυασμό με τα πεπραγμένα του κ. Κακλαμάνη (περιγράφονται εδώ) τον καθιστούν παντελώς αναξιόπιστο
Μου φαίνεται ότι η προσέγγιση που διάβασα είναι λίγο αφελής.
θα καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι τώρα πρέπει να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα αυτό
Τι εννοείς ρε συ Κώστα?
Εγω νομίζω ότι είναι όλα ξεκάθαρα.
Κάθεσαι και γράφεις και γράφεις.... έκανες και τόση προσπάθεια να μοιράσεις και να συγκεντρώσεις και να ανεβάσεις υλικό και απαντήσεις.
Θες και εξηγήσεις... πολλά θέλεις... (είσαι μικρός ακόμα, θα μεγαλώσεις και θα μάθεις).
Μετά από το άλλο θέμα, για φαλακρούς και ακροδεξιούς με γεράκια, ότι και να διαβάσω ΔΕΝ θα με εκπλήξει.
Πάμε για άλλα.....
(Tomac, πάρε κανα βιβλίο με ανέκδοτα γιατί σε λίγο δεν θα προλαβαίνεις...)
Ούτε το αν απάντησε είναι κριτήριο, ούτε αν θα ικανοποιήσει τα αιτήματά μας (ποια;) Για το αν πείθει, τι να πω... Καργα υποκειμενικό.
Μετά πρέπει να βάλεις κάτω και την ερώτηση. Μερικοί κάνουν ερωτήσεις που εμπεριέχουν ένα κάρο παραδοχές τις οποίες κανένα ώριμο πολιτικά πρόσωπο δε θα αποδεχόταν, δεχόμενο να απαντήσει σε μια ερώτηση όπως ακριβώς του τίθεται. Είναι σαν να σε ρωτήσω, "ξέρουν οι συνάδελφοι στη δουλειά σου στον ΟΤΕ ότι λίγο πριν χωρίσεις με τη γυναίκα σου σε έπιασε καβάλα με την κατσίκα της γειτόνισσας; " Πιθανότατα καμιά από τις προηγούμενες 6 παραδοχές της ερώτησης δεν ισχύει, οπότε θα αναγκαστείς ή να ανασκευάσεις σύμφωνα με το τι ισχύει, ή να μην απαντήσεις ικανοποιητικά για τον ερωτώντα.
Σε δουλεύουν που σε δουλεύουν , μην τους αβαντάρεις τόσο εύκολα.
γιατί??? Εμένα σαν άτομο που ασχολείται με τις ποδηλατικές διεκδικήσεις χρόνια τώρα σου λέω ότι κάθε υποψήφιος που απαντάει στο ερωτηματολόγιό μας βοηθάει στο σκοπό μου και το εκτιμώ, αλλιώς θα ήμουνα καφρος
καταρχάς να σε ενημερώσω ότι έχουμε αιτήματα
http://podilates.gr/aitimata
νόμιζα ότι το ήξερες
κατά δεύτερον τι εννοείς? Αν ηξερες ότι ο Α θα ικανοποιήσει τα αιτήματά μας και ο Β δεν θα τα ικανοποιήσει τοτε δεν θα επηρέαζε την ψήφο σου??? Δηλαδή εσύ παίζεις για να χάσεις?
ναι το ξέρω, το είχα πει και μόνος μου. Αν και μερικές περιπτώσεις βγάζουν μάτι
τι θέλει να πει ο ποιητής? Κάνεις κριτική στις ερωτήσεις? Και λες ότι οι υποψήφιοι δεν θα δεχτούν να τις απαντήσουν? Μα αφού τις απάντησαν...... (?????)
ο μόνος που τους αβαντάρει είναι η μηδενιστική και παθητική στάση ορισμένων...
δικέ μου, αν δεν ανεβάσεις λίγο το επίπεδο των απαντήσεών σου θα πάρω τα κουβαδάκια μου και θα πάω να τα πω με κάναν άλλο. Καταντάει και βαρεμάρα, εκκλησίες θα κλέβουμε τώρα...
Πάμε λοιπόν:
Ζητάμε ποδηλατόδρομο,
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ
ΑΚΙΝΗΣΙΑ
ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ
ΑΚΡΙΒΗ ΒΕΝΖΙΝΗ
ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ
ΘΕΛΟΥΜΕ
ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΥΕΞΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΚΑΘΑΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Δηλαδή θέλουμε κίνηση, ψυχική ηρεμία, φτηνή βενζίνη, καθαρό αέρα.
Ωραία. Πρέπει να τα σχολιάσω; Τι σημαίνει φτηνή βενζίνη; Τι σημαίνει καθαρό περιβάλλον; Είναι αυτό αίτημα; Και που πατάει; Δεν ξέρουμε τι προκαλεί τη μόλυνση του περιβάλλοντος; Λύνεται αυτό με μέτρα, και δη παρμένα από εκείνους που εξυπηρετούν τα συμφέροντα αυτών που ρυπαίνουν; Να είμαστε σοβαροί. Οικονομία πάλι τι πάει να πει; Λέξεις ατάκτως εριμμένες σαν από έκθεση παιδιών του γυμνασίου. Το "ευεξία" να το σχολιάσω;
Υπάρχει κανένας που θα σου έλεγε ότι εγώ όχι, δεν θέλω καθαρό περιβάλλον;Οχι. Υπάρχει κανένας που θα σου έλεγε ότι εγώ γουστάρω να πήζεις στην κίνηση; Μπαααα.
Ζητάμε να επιτρέπεται η μεταφορά ποδηλάτων από τα ΜΜΜ και η δημιουργία υποδομών στους σταθμούς
Πολύ ωραία. Το δεύτερο λύνεται με λίγες χιλιάδες ευρώ σε 2 μέρες (λιγότερα από όσα χάλασε ο μέσος υποψήφιος για την προεκλογική του εκστρατεία)
Το πρώτο θέλει απλά να γίνει σαφές ότι είναι ασφαλές και δεν προκαλεί προβλήματα σους υπόλοιπους επιβάτες. Υπάρχει κανένας που θα σου έλεγε " αει #%^$#@, δε θα μπείτε στο μετρό αν βγω εγώ Δήμαρχος"; Δεν νομίζω. Και πάλι ο πήχης μπαίνει πολύ χαμηλά.
Ο ελληνικός Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας δεν λαμβάνει υπόψη το ποδήλατο και δεν περιέχει ειδικά σήματα κυκλοφορίας που να ρυθμίζουν την κυκλοφορία ποδηλάτων. Η λογική του Κ.Ο.Κ. πρέπει να αλλάξει ώστε να προστατεύει και να προωθεί την μετακίνηση με ποδήλατο. Να ενσωματωθούν στον Κ.Ο.Κ. οι τροποποιήσεις που έχουμε καταθέσει.
Πάλι ο πήχης χαμηλά. Όλοι μπορούν να το υλοποιήσουν αυτό και όλοι μπορούν να το υποσχεθούν. Είναι λογικό και αυτονόητο και το μόνο που χρειάζεται είναι 2-3 ποδηλατοπορείες που να κινούνται χαλαρά και καταλαμβάνοντας μια λωρίδα ο κάθε ποδηλάτης. 'Εχει γίνει και αλλού (Γαλλία, με μηχανές) και κατέδειξε το αυτονόητο: ότι άπαξ και υπάρχουν δίκυκλα και κυκλοφορούν εθιμικώ δικαίω με συγκεκριμένο τρόπο, οφείλει αυτό να περάσει στην νομοθεσία.
Ζητήθηκε μειωμένο ΦΠΑ για την αγορά ποδηλάτου.
Αυτό σε τι θα βοηθούσε και ποιον; Θα κόστιζε λιγότερο να αγοράσεις ποδήλατο; Υπάρχει διατίμηση στο συγκεκριμένο αγαθό; Μήπως οι μεγαλοεισαγωγείς και μεγαλοκατασκευαστές θα διατηρούσαν τις τιμές αποδίδοντας απλώς τελικά λιγότερο φόρο; Ξέρετε τι σημαίνει τραστ;
Κλείνοντας, θα πω ότι αναγνωρίζω αγαθές προθέσεις στην ενασχόλησή σας με το θέμα και ουδεμία πρόθεση είχα και έχω να σας προσβάλω. Ωστόσο μου φαίνεται τόσο παιδική η προσέγγιση ( εστίαση στο ειδικό, χαμηλά ο πήχης, εύκολα ερωτήματα ) που θα ήμουν ανακόλουθος αν δεν το επισήμαινα. Τα προβλήματα που αφορούν τη ζωή μας είναι πολιτικά με πολύ γενικότερη έννοια και ουδόλως επιλύονται με αυτό τον τρόπο. Δεν λέω ότι είναι για πέταμα, λέω ότι δεν επαρκεί.
κατσε να δεις τι μαργαριτάρια έχει το ΧΑΛΑΡΟ προγραμμα του Αρμυρα και τι ΕΙΔΙΚΗ ευθυνη εχει τώρα που σφιγγουν οι κ... με το νεο δημ.συμβουλιο. Σε λιγο πιο αναλυτικα.
υ.γ. ένας το επισήμανε αν δεν κανω λάθος ήταν ο/η "to".
τα περισσότερα που λες δεν ταιριάζουν σε αυτό το θρεντ. Προφανώς η κριτική από την ποδηλατική κοινότητα προς τους ΠΟΔΗΛΑΤισσΕΣ, τα αιτήματα τους, τις δρασεις τους, το σάιτ τους κλπ είναι ευπρόσδεκτη αλλά, για λειτουργικούς λόγους, αν θελεις να το κάνεις αυτό κάντο σε μια κουβέντα που θα ανοίξεις ειδικά γι'άυτό το σκοπό
αφού σε απασχολεί τόσο το θέμα νομίζω ότι σηκώνει να γραψεις κι εσύ "το ερωτηματολόγιο των ονείρων σου" προς τους δημάρχους και να μας το προτείνεις για να το συζητήσουμε. Θα ήταν πολύ εποικοδομητικό. Εξάλλου όλα αυτά πιθανότατα θα τα ξανακάνουμε στην επόμενη ευκαιρία και ως γνωστόν practice makes perfect
Θα σχολιάσω όμως κάτι που σαν φιλοσοφία με βρίσκει εντελώς αντίθετο. Φαίνεται να νομίζεις ότι όλα μας τα προβληματα είναι ένα κουβάρι και αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να βρούμε την άκρη του. Διαφωνώ. Κατά τη γνώμη μου πρέπει αντιθέτως να τα πιάσουμε και να τα παλαίψουμε όλοι και από όλες τις πλευρές. Και ειλικρινά πιστεύω ότι οι ΠΟΔΗΛΑΤισσΕΣ κάθε άλλο παρά χάνουν τον καιρό τους με το πεδίο δράσης που διάλεξαν
"Δεν λέω ότι είναι για πέταμα, λέω ότι δεν επαρκεί".
Σε πόσο καιρό θες να σε ξαναρωτήσω , για να δούμε αν ο χρόνος επιβεβαιώνει εμένα ή εσένα;
δεν κάνεις κανένα κόπο, δεν απαντάς σε αυτά που σου λενε, δεν συμμετάχεις και δε λες τιποτα
αλλά να έχεις όλο αντιρρήσεις και γκρίνια ξέρεις
εντάξει λοιπόν, ότι είχα να δω το είδα. Καιρός να πιστέψω τις πάμπολλες ενδείξεις που μου έδωσες ότι είσαι εντελώς κολλημένος και αρνητικός και ότι τζάμπα ασχολήθηκα τόσο πολύ μαζί σου. Λυπάμαι και ελπίζω να συνέλθεις. Θα μου αποδείξεις ότι είσαι κάποιος αν κάνεις τον κόπο να γράψεις μια βελτιωμένη έκδοση του ερωτηματολόγιου προς τους δημάρχους. Μέχρι τότε... ουδέν σχόλιον
Στα αιτήματα των ποδηλατών είναι και η φτηνή βενζίνη;
http://podilates.gr/podilatodromoi
Η φθηνή βενζίνη και το καθαρό περιβάλλον είναι αντίθετα πράγματα.
Μήπως το νόημα είναι πως δεν θέλουμε να πληρώνουμε ακριβή βενζίνη, γιατί δεν τη χρειαζόμαστε;
σσσσσσστ... κοιμάται το παιδί...
σόρρυ αλλά νομίζω δεν το έγραψε ο chrisRc αλλά το έγραψε με σχόλιο, αντιγράφοντάς το.
Επειδή δεν ξέρετε που πάνε τα τέσσερα, για ανοίξτε εδώ να δούμε τι λέει...
Κοιμόμουν ,αλλά τουλάχιστον κοιμόμουν στο κρεβάτι.
Μια νομοθεσία εντελώς άχρηστη για τις Εξουσίες
θα'τανε αληθινή σωτηρία....
..για τους αγαπημένους μας Δημαρχούκους. Και όχι μόνο.
http://www.youtube.com/watch?v=RiNLiSJOr1I
> 5. ...Στην ανάπλαση της οδού Αθηνάς, στην Κεραμεικού και στη Σαλαμίνος προβλέπονται ποδηλατόδρομοι...
Όμως η οδός Σαλαμίνος είναι πεζόδρομος, άρα δεν χρειάζεται ανάπλαση.