Στις 8 Δεκεμβρίου είναι η επόμενη συνάντηση του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας, με θέμα τροποποίηση του ΚΟΚ.
Καλό θα ήταν να είχαμε μια ολοκληρωμένη πρόταση να καταθέσουμε.
Να θυμίσουμε ότι οι ΠΟΔΗΛΑΤισσΕΣ είχαμε καταθέσει ολοκληρωμένες προτάσεις και στην τελευταία τροποποίηση του ΚΟΚ. Από τις οποίες δυστυχώς τα μόνα που όντως υλοποιήθηκαν ήταν η κατάργηση της άδειας κυκλοφορίας και η ενσωμάτωση στον όρο ποδήλατο και τον ποδηλάτων με ηλεκτρική υποβοήθηση...
Η αύξηση του αριθμού μας αλλά και οι σχεδιαστικές και νομοθετικές εξελίξεις στο εξωτερικό, κάνουν απαραίτητη την επανεξέταση των προτάσεων μας.
Εδώ μπορείτε όσοι θέλετε αφού λάβετε υπόψιν τον υπάρχον ΚΟΚ (το λινκ δυστυχώς στέλνει στον παλιό, αλλά οι αλλαγές είναι αυτές που γράφουμε πιο πάνω, οπότε μέχρι να ανεβάσουμε τον υπάρχον κάνει την δουλειά του)και τις προτάσεις μας για την προηγούμενη αναθεώρηση.
Καλό είναι κάθε πρόταση τροποποίησης να στηρίζεται και σε κάτι, σε μια αντίστοιχη νομική ρύθμιση σε άλλη χώρα, σε μια στατιστική ατυχημάτων κλπ. Και να είναι όσο πιο τεκμηριωμένη γίνεται. Θα βοηθήσει πάρα πολύ όποιους κάνουν την τελική εργασία να την ενσωματώσουν, και θα βοηθήσει και στο να μπορούμε να πιέσουμε πιο αποτελεσματικά. Μιας και οι αναθεωρήσεις δεν συμβαίνουν κάθε χρόνο, είναι μια ευκαιρία για μας να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε το πλαίσιο.
Από ότι αντιλαμβάνομαι με πρόταση των Ποδηλατ-ισσ-ών καταργήθηκαν οι άδειες κυκλοφορίας. Θεωρώ ότι υπάρχει κενό σ' αυτό το θέμα που θα έπρεπε να καλυφθεί με κάποιο τρόπο, για λόγους που δεν έχει νόημα να αναπτύξω εδώ. Όντας μέλος της ομάδας για την κλοπή ποδηλάτου κι έχοντας συγκεκριμένες απόψεις που άπτονται του ΚΟΚ, Θα με ενδιέφερε να θέσω το θέμα.
Με δεδομένο το πρόβλημα των κλοπών και της δυσχέρειας στην ταυτοποίηση τόσο της χρήσης, όσο και της κλοπής, υπάρχει πρόθεση από την πλευρά των Ποδηλατ-ισσ-ών να συζητηθεί μια πιο σύγχρονη μορφή ταυτοποίησης; Αν ναι θα μ' ενδιέφερε να συμμετέχω στην ομάδα αυτή.
Να εκλάβω την μη απάντηση ως αρνητική απάντηση, ή ως απάντηση υπό μελέτη; Ευχαριστώ.