Γράψτε εδώ τι μας κάνει και τι πρέπει να αλλάξει στις παλιές προτάσεις αναθεώρησης http://www.podilates.gr/?q=KOK . Νομίζω ότι είναι μια καλή αρχή.
Υ.Γ:Συγνώμη που δίνω μια κατεύθυνση, αν θέλετε αρχίστε από αλλού, αλλά επειδή ο χρόνος είναι λίγος νομίζω ότι η καλή αρχή είναι από ότι ήδη υπάρχει.
Σημείωση: Το συγκεκριμένο δεν είναι Δημόσιο, οπότε δεν το βλέπουν όλοι και δεν γράφουν όλοι εδώ.
Τα πρώτα 2 αρχεία είναι η πρόταση μας του 2006, τα 2 τελευταία είναι του 2010.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
tropologiesProsthikesOpenOffice.odt | 311.13 KB |
TropologiesProsthikesWord.doc | 323.5 KB |
TropologiesProsthikesKOK2010.doc | 361 KB |
AitiologisiKOK2010.doc | 30.5 KB |
Groups audience:
Ομάδα εργασίας ΚΟΚ
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Διάβασα τις παλιές προτάσεις.Θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ καλή δουλειά.θα διαβάσω και τον νέο κ.ο.κ. για να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη.
Να μαζευτούμε την επόμενη εβδομάδα (θα μπορούσε να γίνει την ώρα της συνέλευσης) αφού έχουμε διαβάσει τον ΚΟΚ και πεί ο κάθε ένας τι θέλει να προσθέσει, αφαιρέσει, προτείνει;
Ακόμα και ως πεζός πρέπει να ξέρεις τον ΚΟΚ στην ουσία, να μην πω ότι υπάρχουν και πρόστιμα για πεζούς (παραβίαση κόκκινου για πεζούς κλπ). Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να δίνουν σήματα.
Το πρόβλημα με τα σήματα με το ποδήλατο είναι το εξής σε ποια ηλικία ζητάς σήματα, σταματάς το 5χρονο κοριτσάκι και του ζητάς το δίπλωμα της, είναι δύσκολο ζήτημα και δεν υπάρχει από όσο ξέρω σε καμία χώρα.
Η λύση η οποία είναι στο δρόμο επίλυσης (ελπίζουμε στην χώρα που ζούμε) είναι η κυκλοφοριακή αγωγή στο σχολείο. Από φέτος αν κρατήσει την υπόσχεσή του το υπουργείο παιδείας θα διδαχθεί η κυκλοφοριακή αγωγή σε 800 σχολεία ως πιλοτικό πρόγραμμα το οποίο σχεδιάζεται να επεκταθεί και σε όλα τα υπόλοιπα. Αυτό συμβαίνει σε πολλές χώρες (με ποδηλατική κουλτούρα) και αν κρίνουμε από το γεγονός ότι έχουν μικρότερο ποσοστό ατυχημάτων από εμάς μάλλον λειτουργεί.
Δεν νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε κάτι για αυτό σε επίπεδο ΚΟΚ δηλαδή.
Επίσης ευτυχώς ή δυστυχώς ένα από τα κομμάτια της γοητείας του ποδηλάτου είναι η απλοποίηση της ζωής σου, δεν θα ήθελα να γίνει πιο πολύπλοκη.
Η κυκλοφοριακή αγωγή,φυσικά,είναι απαραίτητη.Κάτι που εμείς δεν έχουμε.
Η ανεμελιά σε συνδυασμό με την οδήγηση στην πόλη στις παρούσες συνθήκες
κάπως μου ακούγεται...Πάντως είναι ενθαρρυντικό ότι έχουν μειωθεί τα ατυχήματα με ποδήλατα παρόλο που όλο & αυξάνονται.Αυτό μάλλον σημαίνει
ότι οι ποδηλάτες φροντίζουν να ενημερώνονται & να τηρούν τα βασικά για
την ασφάλειά τους.
Δεν ξέρω γιατί αλλά συμβαίνει γενικά όχι μόνο στην Ελλάδα... όταν τα ποδήλατα αυξάνονται μειώνονται τα ατυχήματα.
Δεν ξέρω γιατί αλλά συμβαίνει γενικά όχι μόνο στην Ελλάδα... όταν τα ποδήλατα αυξάνονται μειώνονται τα ατυχήματα.
Υποτίθεται οτι απο φέτος θα μπει το μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία -ηταν η απόφαση που είχε παρθεί στο β' συμβούλιο οδικής ασφάλειας του Υπ Μετ. Υποτίθεται οτι εκεί θα μαθαίνουν τα παιδιά τον ΚΟΚ. Υπάρχουν πααααρα πολλά πάρκα οδικής ασφάλειας σε πααααρα πολλούς δήμους της χώρας μας που υπολειτουργούν ή δεν λειτουργούν καθόλου. Υποτίθεται οτι θα λειτουργήσουν σύντομα....
Σχετικά με τα πάρκα κυκλοφοριακής αγωγης θα βοηθούσε εάν τουλάχιστον στην αρχή ειχαν όλα τα παιδιά ποδηλατα ,για να κινούνται σε αυτά .Γιατί η χρησιμοποιηση ομοιωματων αυτοκινητων ,εκτος του ότι ειναι δαπανηρή και ανθυγιεινη, υποβάλλει την ιδεα, οτι μόνο το αυτοκινητο δικαιούται να κυκλοφορει στον δρόμο.Ακόμα θα ήταν χρήσιμο να έχουν στατικό ομοιωμα αυτοκινητου και φορτηγού στο οποιο να μπαινουν και να βλέπουν τα τυφλά σημείο θέασης.
Σχετικά με τα αυτοκινητιστικά εάν αυτοκινητιστης χτυπήσει ποδηλάτη θα πρεπει να υποχρεωνεται τουλαχιστον για ένα μηνα να κινείται με ποδήλατο και να δεσμευεται το οχημα του για αυτό το διαστημα
Συγνώμη για την παρέμβαση, αλλά δεν πρέπει να χάσουμε την μπάλα.
Η οργάνωση των Πάρκων κυκλοφοριακής αγωγής μπορεί να περιμένει και μετά την Τρίτη που πρέπει να έχουμε καταλήξει ότι είναι να καταλήξουμε...
Όπως έχω ξαναγράψει,θεωρώ ότι οι προηγούμενες προτάσεις είναι μια ολοκληρωμένη δουλειά & με δεδομένο ότι ο χρόνος είναι λίγος, δεν μας παίρνει να κάνουμε πάρα πολλές αναλύσεις επί του θέματος αυτή τη στιγμή.
Οπότε αυτό που λείπει κυρίως είναι η αναφορά με το τι & το πώς έχει γίνει σε άλλες χώρες όπου το θέμα "ποδήλατο" αντιμετωπίζεται πιο σοβαρά?
και δεν έχει κάποια πρόταση για αλλαγή στην ήδη υπάρχουσα πρόταση, καλό είναι να αρχίσει να ψάχνει λίγο ΚΟΚ άλλων χωρών (και μπορεί να έρθει και από εκεί κάποια ιδέα) στόχος είναι να καταθέσουμε μια όσο πιο τεκμηριωμένη πρόταση γίνεται. Οπότε το καλύτερο είναι να βρούμε χώρες που ήδη ισχύουν κάποιες από τις προτάσεις μας, για όσα δεν βρούμε να σκεφτούμε πως θα τα στηρίξουμε πχ στατιστικές κλπ...
Οτι γίνει μέχρι την Τρίτη για αυτό το στάδιο, οπότε δουλειά
Να ανοιχτεί ένα θέμα στο φόρουμ γι'αυτό?
Οδικά σήματα
http://safety.fhwa.dot.gov/ped_bike/hispanic/fhwanhtsa/appendix6.cfm
άρθρο 16 παράγραφος 2
σε περιπτωση δρομου με τρεις λωρίδες κυκλοφοριας οταν η δεξια καταληγει σε στροφη θα μπορει ο ποδηλατης απο πριν να τοποθετηθει στη μεσαια για αποφυγη παρασυρσης λογω διαφορετικής ταχυτητας κινησης.
Ειδικη διαγράμμιση στο δρομο θα υποδεικνύει την συνιστωμενη αλλαγη
λωρίδας, ή εμπόδια στο δρόμο όπως "ματια γάτας " θα καθιστούν αντιληπτη την προθεση αλλαγης λωριδας εκ μέρους των άλλων χρηστων του δρόμου
ΑΡΘΡΟ 40
Α).Δεν καταλαβαινω αυτό που γραφει για λωριδα μοτοποδηλατων .
Αν ισχύσει σιγουρα θα ταυτιστει με τον ποδηλατοδρομο, κανοντας με να ποδηλατω πισω απο ενα αρρυθμιστο διχρονο κινητηρα χωρις εναλλακτική διέξοδο.
Επομένως ίσως πρεπει να γραφτει η λωριδα κυκλοφοριας μοτοποδηλάτων δεν μπορει να συμπιπτει με αυτη του ποδηλατοδρόμου.
Επίσης στο αρθρο 5 λειπει καποια φράση μετα την λέξη οδοστρωματος
How to: create safety for cyclists in Denmark
http://www.cycling-embassy.dk/2010/11/15/how-to-create-safety-for-cyclis...
Nόμος σε αυστραλια στα Ελληνικά
http://www.rta.nsw.gov.au/licensing/downloads/ruh_200807_greek.pdf
σελ 39, 40
Bicycle safety Paris ,Boston, Amsterdam
http://www.aaafoundation.org/pdf/bikeuse_PBA.pdf
Συμπέρασμα σελιδα 31
Η παλιά πρόταση μας ήταν:
6. Στο άρθρο 16 παράγραφος 2 προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Οι οδηγοί ποδηλάτων, για την ασφάλειά τους, μπορούν να κινούνται στο μέσο της λωρίδας κυκλοφορίας στην οποία επιβαίνουν, ιδιαίτερα όταν προσεγγίζουν διασταύρωση, αμέσως πριν επιχειρήσουν ελιγμό προς τα αριστερά σε αμφίδρομη οδό, όταν στο δεξιό άκρο της λωρίδας υπάρχουν σχάρες απορροής πλησίον των κρασπέδων ή άλλες ανωμαλίες του οδοστρώματος ή όταν κινούνται με την ίδια ταχύτητα με τα άλλα οχήματα.»
Δεν ξέρω αν υπάρχει σε άλλη χώρα σήμανση για την αλλαγή λουρίδας (αν υπάρχει ανέβασε ένα λινκ να το δούμε πως ακριβώς είναι ή τι ισχύει) σε περίπτωση που δεν είναι υποχρεωτική και μπορεί να είναι ακόμα και επικίνδυνη (αν πχ. αλλάξεις μπαίνοντας μπροστά από κάποιον που κινήται πολύ γρήγορα στην δίπλα λωρίδα.
Ίσως μια πρόβλεψη ότι επιτρέπεται αυτό, όπως υπάρχει στον ΚΟΚ ότι η μόνη περίπτωση που επιτρέπει την προσπέραση από δεξιά είναι όταν κάποιος θέλει να στρίψει αριστερά (και άρα είναι σταματημένος άκρη αριστερά)
Σε οδούς, οι οποίες έχουν λωρίδα κυκλοφορίας για την κίνηση μοτοποδηλάτων, απαγορεύεται στους οδηγούς αυτών να χρησιμοποιούν το υπόλοιπο του οδοστρώματος.
Αυτό είναι στο παλιό άρθρο και στην πρόταση είχαμε προτείνει να φύγει τελείως στο 40Α δεν υπάρχει.
Η λογική είναι όταν υπάρχει λουρίδα για ποδήλατα να μην είσαι υποχρεωμένος να κινήσαι εκεί.
Όταν υπάρχει λωρίδα για ποδήλατα για ποιό λόγο
να μην κινείσαι σε αυτήν,αφού υποτίθεται ότι
ο λόγος που δημιουργήθηκε είναι για να κινείται
ο ποδηλάτης-ισσα με ασφάλεια.Εκτός & αν υπάρχουν
εμπόδια πάνω σε αυτήν.Όπως θα είναι υποχρεωμένα
τα υπόλοιπα οχήματα να μένουν εκτός ποδηλατοδρόμου,
μου φαίνεται λογικό να είναι υποχρεωμένα τα ποδήλατα
να κινούνται σε αυτόν.Εκτός & αν ο ποδηλατόδρομος κρίνεται
ανεπαρκής & επικίνδυνος για τα ποδήλατα.
Γενικά αν θέλεις να κινηθείς με ταχύτητες 30+, είναι ίσως πιο ασφαλές να μην είσαι σε ποδηλατολωρίδα, ειδικά αν ο δρόμος έχει πολλές στροφές δεξιά ή έχει πάρα πολλά ποδήλατα οπότε πρέπει να κάνεις συνέχεια αλλαγές λωρίδας για να προσπεράσεις.
Δεν λέμε να μην πηγαίνεις, λέμε να μην είσαι υποχρεωμένος.
http://www.ecf.com/37_1
Από το site της ecf.Πάρα πολλές έρευνες.
Μέχρι την Τρίτη δύσκολο να τα δεις όλα αυτά!
Aldro πολύ βοηθητικά τα links σου,τα διάβασα
όλα.
Από αυτά που διάβασα μέχρι τώρα κατάλαβα ότι
σαν παράδειγμα παίρνουν οι υπόλοιπες χώρες την
Ολλανδία,προσπαθώντας να προσαρμόσουν τις ιδιαι-
τερότητες της δικιάς τους χώρας.
Το σημαντικό είναι ότι παντού επισημαίνεται ότι για
να αλλάξουν κάποια πράγματα σε σχέση με την υποδομή
& τις συνήθειες των πολιτών χρειάζεται εθνική πολιτική,
που να στηρίζεται σε σοβαρές μελέτες από επιστήμονες.
http://www.bikeleague.org/resources/better/roadrules.php
Turns and Lanes
2. Avoiding turn lanes
Ευχαριστώ doretta
΄Εχω την εντύπωση πως η ταχύτητα που αναπτύσσουμε,
εξαρτάται άμεσα από τη ροή της κίνησης.Ακόμα & αν
δυνητικά μπορούσα να πιάσω τα 200 δε θα το κάνω ή
τουλάχιστον δεν πρέπει να το κάνω μέσα στην κίνηση
της πόλης.
Ίσως φταίει που μεγαλώνω & πηγαίνω όλο &
πιο σιγά για να προλαβαίνω τα απρόοπτα...
Συμβαίνει αυτό σε άλλη χώρα?Να μην υπάρχει
υποχρέωση κίνησης μέσα στις ποδηλατολωρίδες,
όπου αυτές υπάρχουν?
Μακάρι να φτάσουμε στο σημείο που θα
έχουμε ποδηλατόδρομους αλλά τα ποδήλατα
θα είναι τόσα πολλά που δε θα χωράμε πια
& θα κουτουλάμε μεταξύ μας,οπότε αναγκαστικά
θα βγαίνουμε από τις ποδηλατολωρίδες μας!
Υπάρχουν χώρες που είναι υποχρεωτικό και χώρες όπου δεν είναι. Αν θέλεις τη γνώμη μου όπου είναι υποχρεωτικό είναι για να ξεφορτωθούμε τα ποδήλατα παρά για να προωθήσουμε.
Αυτό είναι πρακτικές οδηγίες, και όχι ΚΟΚ, απλά να τσεκάρουμε ότι επιτρέπεται.
Στον ΚΟΚ είναι λίγο η διάσταση μεταξύ θεωρίας και πραγματικότητας.
Νομίζω ότι καταλαβαίνω τι εννοείς.Τελικά βλέπω ότι & για μένα που δεν έχω
εμπειρία για το τι γίνεται & αλλού που είναι πιο προχωρημένα τα πράγματα
στο ποδήλατο,δεν είναι εύκολο να κρίνω.Είναι σημαντικό να έχει κανείς πολύπλευρη γνώση πρώτα & μετά να κρίνει.Τουλάχιστον αυτές τις μέρες νοιώθω ότι μου δόθηκε η ευκαιρία να πάρω μια ιδέα παραπάνω για το ζήτημα κ.ο.κ. & ποδήλατο.
Δηλαδή σκέφτεσαι τι να ζητήσω να σταματάνε ακόμα κι αν δεν έχει διάβαση για να περάσει ο πεζός, αφού ούτε στη διάβαση δεν σταματάνε.
Μετά σκέφτεσαι ότι, αν υπάρχει ο νόμος μπορεί ο πεζός να τον κυνηγήσεικαι να δικαιωθεί. Αν γίνει μερικές φορές μπορεί να αρχίσουν αρκετοί να πηγαίνουν πολύ πιο σιγά σκεπτόμενοι το γεγονός.
Δεν είναι εύκολες αποφάσεις... Ούτε γρήγορες και δεν έχουμε και πολύ χρόνο...
Την Τρίτη στις 8:30 ή 9:00 θα το επιβεβαιώσω αργότερα να μαζευτούμε στους φίλους αν έχουμε κάνει αλλαγές.
Δυστηχώς ο Αντώνης λόγω χρόνου, δεν νομίζω ότι έχει κοιτάξει καθόλου εδώ, αλλά μου έστειλε αυτό:
tsekara tis palies protaseis me ton KOK opws isxiei.
oi allages einai elaxistes.
eftiaxa kati epipleon simata gia tis lewforeiolorides.
eixame problepsei keimeno gia na epitrepontai ta podilata stous lewforeiodromous, opote den xreiazetai kati gi' auto.
to mono kainourgio einai to 5 (athro 8) to opoio afora ti simansi epi twn odwn (sharrows) to opoio thelei kai ti sxetiki aitiologisi.
ta leme tin triti
antonis
Υ.Γ ο Αντώνης γράφει στο 5 "κατεύθυνση", το σωστό νομίζω ότι είναι "θέση στο οδόστρωμα".
Το έστειλε σε OpenOffice, το ανεβάζω και σε word σε περίπτωση που κάποιος δεν μπορεί να το ανοίξει.
http://www.podilates.gr/sites/default/files/tropologiesProsthikesOpenOff...
http://www.podilates.gr/sites/default/files/TropologiesProsthikesWord.doc
Aυτο νομίζω ταιριάζει με την προταση μου
http://colobikelaw.com/law.php
Colorado bike law
3. Upon approaching an intersection where right turns are permitted and there is a dedicated right-turn lane, a bicyclist may ride on the left-hand portion of the dedicated right-turn lane even if the bicyclist does not intend to turn right.
http://www.dmv.ca.gov/pubs/hdbk/shr_slow_veh.htm#bike
california bike law
. If the bicyclist is traveling straight ahead, he or she should use a through traffic lane rather than ride next to the curb and block traffic making right turns.
Στο παρακάτω λινκ βρήκα κάποια χρήσιμα άρθρα. Νομίζω ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν κάποια στοιχεία στην πρόταση.
http://ec.europa.eu/transport/road_safety/users/cyclists/index_el.htm