Δείτε πόσο κόστισε ο ποδηλατόδρομος Χαλανδρίου και πόσο του Βριλησσίων

27 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Nils
Εικόνα Nils
Απών/απούσα

(Αναδημοσίευση από το περιοδικό ΣΤάΣΗ.)

Οι Xαλανδραίοι,οι Βριλησσιώτες και οι ποδηλατόδρομοι...
http://www.stasi.gr/2009-05-12-09-25-48/plateiasmoi/426-2010-10-23-07-14-26

ΣυνημμένοΜέγεθος
PDF icon IMG.pdf638.04 KB
Image icon bril_hal.jpg109.47 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
politicsgr.blog...
Απών/απούσα

κανε εσυ ενα με μπογια στο δρομο και αν τον βρεις αυριο απο τα παρκαρισμενα ΙΧ εμενα σφυριξε μου

jeanmarat
Απών/απούσα

λοιπόν έχουμε και λέμε :

Χαλανδρι :
1.400.000 για 1,2χλμ.
1.16εκ. ΕΥΡΩ εκ το χιλιόμετρο

Βριλησσια :

968.000 για 3,6 χλμ
270.000 ΕΥΡΩ το χιλιομετρο

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΒΡΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ ΣΤΟ ΤΟΡΟΝΤΟ ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΑ :

μετάφραση :

Το κόστος ποδηλοδρόμων κυμαίνεται από τις περιστάσεις. Μπορεί να είναι τόσο μικρό όσο 10.000$ ανά χλμ. (= 7.221 ευρώ ) για επαναχάραξη σε υφιστάμενο δρόμο ή μέχρι 150.000$ ανά χλμ.(108.322 = ευρω) για να προστεθεί ποδηλατοδρομος σε νεο δρόμο.Μια ετήσια επένδυση 20 εκ.$ (14,5εκ.ευρώ δηλ.περίπου 48.000ευρώ το χλμ.) θα είχε ως αποτέλεσμα περίπου 300 χλμ. ποδηλατοδρομων...

Για τις ισοτιμίες Καναδικων Δολλαρίων και Ευρώ :
http://www.xe.com/ucc/convert.cgi?Amount=150.000&From=CAD&To=EUR&image.x...

The cost of bike lanes varies depending on
the circumstances. It can be a little as
$10,000 per lane kilometre to re-stripe an
existing road to as much as $150,000 per
lane km to add a bike lane to a new road.
An annual investment of $20 million would
result in the creation of approximately 300
lane kilometres of new bike facilities in the
GTHA each year.

πηγή :

σελ.29 , THE BIG MOVE:
Transforming Transportation in the
Greater Toronto and Hamilton Area
DRAFT REGIONAL
TRANSPORTATION PLAN
(Draft – September 2008)
http://www.metrolinx.com/Docs/1/Board/Sep08/PP%2008-013%20Draft%20RTP%20...

Είναι αποριας αξιον πως στο Τορόντο το ανωτατο κόστος είναι 108χιλ. ευρώ το χλμ ενώ εδώ ο από όσα βλέπω ο Ζαφειροπουλος της ΝΔ στο Χαλάνδρι ΚΑΤΑΦΕΡΕ να ανεβάσει το ΄κοστος ενος ποδηλατόδρομου 1,16 εκ ευρώ το χλμ. Δηλαδή σχεδόν ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑΣΕ το κόστος. Του αξίζει ενα βραβείο λαμογιάς.

Ο των Βριλησσιων μόνο διπλασίασε το κόστος ! Ενταξει κάτι ειναι και αυτό !!!

Τι να πει κανεις ;;; Ισως να φταιει πως στον Καναδά οι μηχανικοι,οικοδομοι,τα μπετά ή ότι άλλο είναι πιο φθηνά (αμιβάλλω αλλά λέμε...)

Θα εξετάσω και για κόστος ποδηλατοδρομων στην Ευρώπη γιατί μπορεί ο Καναδάς να φαντάζει κάπως πολύ μακριά.

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

θα μπορούσαν οι ποδηλατόδρομοι να είναι αυτοχρηματοδοτούμενοι και να εκπαίδευαν ταυτόχρονα και αυτόματα τους οδηγούς στο σεβασμό τους....

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

chrisRC wrote:
θα μπορούσαν οι ποδηλατόδρομοι να είναι αυτοχρηματοδοτούμενοι και να εκπαίδευαν ταυτόχρονα και αυτόματα τους οδηγούς στο σεβασμό τους....

Αυτοχρηματοδοτούμενοι; Από τους... ποδηλάτες μήπως;
Ή να τους κάνουμε ετεροχρηματοδούμενους καλύτερα;
Δηλαδή να τους πληρώνει ο γιωταχής;

Κάτι χάνω, λίγη βοήθεια σε παρακαλώ;

soulis
Απών/απούσα

προφανως η χωρα δεν πτωχευσε γι αυτο αλλα ειναι αλλο ενα ωραιο παραδειγμα γιατι εχουμε πατωσει...
Δυστυχως η συλλογικη καφριλα που μας δερνει στοιχιζει κιολας και μαλιστα κανονικα λεφτα!! Δεν ειναι μονο οτι ειμαστε λιγοτερο παραγωγικοι αλλα ειμαστε και περισσοτερο σπαταλοι.
Σε οποιαδηποτε χωρα φτιαχνεις ενα πεζοδρομιο και εχεις ...πεζοδρομιο. Εδω φτιαχνεις πεζοδρομιο και αν θελεις να εχεις πεζοδρομιο πρεπει να ριξεις αλλα τοσα σε καγκελα και κολονακια μεταλλικα (μιλαμε για πολλλλλλλλλα λεφτα) ωστε να μην ανεβαινουν τα αυτοκινητα. Αποψη μου ειναι οτι πολυ ποιο οικονομικο ειναι να μοιραζεις κλησεις και να μαζευεις πινακιδες μεχρι να καποιοι να γινουν ανθρωποι, αλλα φευ.... Στη χωρα μας ειμαστε συλλογικα της αποψης οτι "η καταστολη δεν ειναι λυση" και αγαπαμε τις "διαβουλευσεις"... Τα αποτελεσματα τα βλεπουμε.

Αντιστοιχα και οι ποδηλατοδρομοι (τους εχω δει στα βριλησσια) για να ειναι ανοιχτοι, εχουν στοιχισει ενα σκασμο λεφτα που τα στερουμαστε απο αλλου ειδους ποιο κρισημες δαπανες.
Προσωπικα σαν ποδηλατης αλλα προτιστως σαν φορολογουμενος, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ σε αυτο το κοστος. Και ειδικα εκει που εχουν γινει (25ης Μαρτιου πχ.) δεν χρειαζεται και ποδηλατοδρομος...Αποψη μου ειναι οτι καποια στιγμη οι ποδηλατες θα εχουν καταλαβει σε τετοιο βαθμο τους δρομους της πολης που αυτη η συζητηση θα ειναι ξεπερασμενη.

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
chrisRC wrote:
θα μπορούσαν οι ποδηλατόδρομοι να είναι αυτοχρηματοδοτούμενοι και να εκπαίδευαν ταυτόχρονα και αυτόματα τους οδηγούς στο σεβασμό τους....

Αυτοχρηματοδοτούμενοι; Από τους... ποδηλάτες μήπως;
Ή να τους κάνουμε ετεροχρηματοδούμενους καλύτερα;
Δηλαδή να τους πληρώνει ο γιωταχής;

Κάτι χάνω, λίγη βοήθεια σε παρακαλώ;

Φτιάχνεις 500 μέτρα ποδηλατόδρομο σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας.
Επιβλέπεις τη λειτουργία του και επιβάλεις πρόστιμα σε όσους τον παραβιάζουν (φαντάσου 500 μέτρα ποδηλατόδρομο στη Σκουφά, πχ, τι παρκάρισμα θα έπεφτε πάνω).
Με τα πρόστιμα, επεκτείνεις τον ποδηλατόδρομο, οδηγώντας στην είσπραξη περισσότερων προστίμων και άρα στην περαιτέρω επέκταση.

Αν σε μια γραφική παράσταση έβαζες στον οριζόντιο άξονα το χρόνο και στον κατακόρυφο την είσπραξη χρημάτων, θα έπαιρνες μια κανονική κατανομή (Gauss) όπως η παρακάτω. Η ραγδαία άνοδος των εισπραχθέντων χρημάτων στην αριστερή πλευρά θα οφειλόταν στην ταυτόχρονη ραγδαία επέκταση του ποδηλατοδρόμου, και η τελική πτώση, στην "εκπαίδευση" των οδηγών να σέβονται τους ποδηλατοδρόμους. Υπολογίζοντας με ολοκλήρωμα το εμβαδό ανάμεσα στην καμπύλη και τον οριζόντιο άξονα θα βρίσκαμε το σύνολο των χρημάτων που απαιτήθηκαν για την κατασκευή του δικτύου, ενώ εμείς θα είχαμε πληρώσει μόνο για τα πρώτα 500 μέτρα.
1

Τι λες, να κατέβω στις επόμενες;

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

chrisRC wrote:
Υπολογίζοντας με ολοκλήρωμα το εμβαδό ανάμεσα στην καμπύλη και τον οριζόντιο άξονα θα βρίσκαμε το σύνολο των χρημάτων που απαιτήθηκαν για την κατασκευή του δικτύου, ενώ εμείς θα είχαμε πληρώσει μόνο για τα πρώτα 500 μέτρα.
1

Τo εμβαδό που περικλείεται ισούται πάντα με τη μονάδα "1".

(τι άλλο θα διαβάσω άραγε;...)

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

κ πώς υπολογίζεται το σύνολο των χρημάτων;

Δηλαδή αν κάθε σημείο της καμπύλης είναι το πόσα χρήματα συγκεντρώνονται σε μια μέρα (προβολή στον άξονα ψ) εκείνη την ημέρα (προβολή στον άξονα χ), το εμβαδό δεν αντιστοιχεί στο σύνολο των χρημάτων;
Πάνε πολλά χρόνια από τότε που έκανα αυτά τα μαθηματικά στο σχολείο...

jellosky
Εικόνα jellosky
Απών/απούσα

δεν νομίζω να βγαίνει απο το διάγραμμα.
αλλά μπορείς να μάθεις πόσο κοστίζουν οι εργάτες, τα υλικά κτλ και να κάνεις την πρόσθεση.
Αλλά η ιδέα είναι τέλεια. απλά τέλεια.
Αυτοχρηματοδοτούμενος ποδηλατόδρομος.

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

jellosky wrote:
δεν νομίζω να βγαίνει απο το διάγραμμα.
αλλά μπορείς να μάθεις πόσο κοστίζουν οι εργάτες, τα υλικά κτλ και να κάνεις την πρόσθεση.
Αλλά η ιδέα είναι τέλεια. απλά τέλεια.
Αυτοχρηματοδοτούμενος ποδηλατόδρομος.

Ναι, αλλά το tricky κομμάτι είναι τα μαθηματικά.
Και πού να ανεβαίνω τώρα στο πατάρι να ψάχνω ρε γμτ...

Κανένας μαθηματικός που να μπορεί να βοηθήσει;

jellosky
Εικόνα jellosky
Απών/απούσα

Η λύση με το ολοκλήρωμα μοιάζει σαν να υπολογίζει τα χρήματα που θα μαζευτούν απο τα πρόστημα. επειδή τα έχω ξεχάσει και εγώ όμως, δεν θυμάμε πως υπολογίζεται το ορισμένο ολοκλήρωμα με +-άπειρο στα άκρα. κάτι θυμάμε με όρια αλλά...

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

δεν είναι απαραίτητο να μην εφάπτεται η καμπύλη στον άξονα χ. 'Ισα ίσα που νομίζω ότι εφάπτεται, καθώς και την στιγμή που θα παραδοθεί σε χρήση το πρώτο μικρό κομμάτι, αλλά και τη στιγμή που θα έχει ολοκληρωθεί το δίκτυο δεν θα εισπράττονται (ακόμα/πλέον ,αντίστοιχα) πρόστιμα.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

chrisRC wrote:
Φτιάχνεις 500 μέτρα ποδηλατόδρομο σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας.
Επιβλέπεις τη λειτουργία του και επιβάλεις πρόστιμα σε όσους τον παραβιάζουν (φαντάσου 500 μέτρα ποδηλατόδρομο στη Σκουφά, πχ, τι παρκάρισμα θα έπεφτε πάνω).
Με τα πρόστιμα, επεκτείνεις τον ποδηλατόδρομο, οδηγώντας στην είσπραξη περισσότερων προστίμων και άρα στην περαιτέρω επέκταση.

Ξεφτέρι στα μαθηματικά μπορεί να μην είμαι, αλλά αυτό είναι το καλύτερο που διάβασα σήμερα!

Το πρόβλημα στην πράξη είναι πολυπαραγοντικό, οπότε θα μπουν και άλλες μεταβλητές. Η κατανομή του Gauss βοηθάει στην στατιστική κατανόηση, αλλά στο Ελλάντα η στατιστική έχει άλλους νόμους... ως γνωστόν.

Είδες που κάτι σκαμπάζω; Γι΄ αυτό κατέβηκα σε αυτές. Δεν λέω τι βαθμό πήρα όμως... :)

soulis
Απών/απούσα

Φιλε Κρις σιγουρα ειναι απο τα ποιο ευφανταστα που εχω διαβασει τελευταια. Δυστυχως με βαση τη θεωρια σου μετα απο καποιο χρονο δε θα εισπραττεις ποια τιποτα!!!! (αφου παλι πας στο μηδεν)χαχχαχ

Χωρις πλακα η χρηση της κατανομης ειναι λιγο αυθαιρετη και μαλλον το μαθηματικο σκελος μπαζει καπως, αλλα το νοημα το πιασαμε.. Πανω κατω στα λογια μου ερχεσαι(ποιο πανω).
Δυστυχως ομως ειναι πρακτικη σε αυτη τη χωρα τα εσοδα ολα να μπαινουν σε ενα κουβα και να πηγαινουν σε διαφορους σκοπους οποτε και τα προστιμα δε θα πηγαιναν απαραιτητα σε νεα εργα...

psipsinel
Απών/απούσα

θα είναι το καλύτερο, γιατί "Τα έσοδα τείνουν στο μηδέν, όταν οι ποδηλατόδρομοι τείνουν στο άπειρο" Επομένως δεν εχεις ανάγκη από άλλα έσοδα.

soulis
Απών/απούσα

οκ ειναι σαφες οτι το επομενο νομπελ μαθηματικων θα δωθει καπου εδω μεσα...
παραιτουμαι!!!!

elina
Απών/απούσα

psipsinel wrote:
θα είναι το καλύτερο, γιατί "Τα έσοδα τείνουν στο μηδέν, όταν οι ποδηλατόδρομοι τείνουν στο άπειρο" Επομένως δεν εχεις ανάγκη από άλλα έσοδα.

αλλά κανείς δε θέλει τα έσοδα να τείνουν στο 0... γι' αυτό δε κάνουν πολλούς ποδηλατόδρομους.

jijiconi
Απών/απούσα

spyrosv wrote:
chrisRC wrote:
Υπολογίζοντας με ολοκλήρωμα το εμβαδό ανάμεσα στην καμπύλη και τον οριζόντιο άξονα θα βρίσκαμε το σύνολο των χρημάτων που απαιτήθηκαν για την κατασκευή του δικτύου, ενώ εμείς θα είχαμε πληρώσει μόνο για τα πρώτα 500 μέτρα.
1

Τo εμβαδό που περικλείεται ισούται πάντα με τη μονάδα "1".

(τι άλλο θα διαβάσω άραγε;...)

Θες να το αναπτύξεις λίγο αυτό, γιατί νομίζω πως τον κράζεις άδικα.
Τι εκφράζει αυτή η μονάδα, αν είχε θέσει σωστές παραμέτρους στους άξονες?

Καλό chris, ευφάνταστο και διασκεδαστικό.
Δεν γίνεται βέβαια, η καμπύλη θα μπορούσε να σου δώσει χρήσιμες πληροφορίες σε συνδιασμό με άλλα στοιχεία, όπως π.χ. το ύψος του προστίμου για την παράβαση για να γίνει κάτι τέτοιο (που θα ήταν zillions), αλλά είναι ωραίο.

psipsinel
Απών/απούσα

Το εμβαδόν του χωρίου που περικλείεται από την καμπύλη της συνάρτησης
πυκνότητας και τον άξονα των τιμών της Χ είναι ίσο με 1 και εκφράζει την
πιθανότητα η Χ να πάρει κάποια τιμή μεταξύ −∞ και + ∞.

Hτιμή f (x) της συνάρτησης πυκνότητας για συγκεκριμένη τιμή x της μεταβλητής Χ, δεν αντιστοιχεί σε πιθανότητα, δηλαδή, δεν ισχύει f (x) = P(X = x) . Εξάλλου, στις συνεχείς μεταβλητές, η πιθανότητα P(X = x) είναι μηδέν. Τι εκφράζει επομένως η f (x) ; Η f (x) εκφράζει πυκνότητα, δηλαδή, όσο μεγαλύτερη είναι η τιμή f (x) τόσο περισσότερο πιθανό είναι να πάρει η
μεταβλητή X τιμές κοντά στο x.

Ουφ. Μετά λέτε γιατί καθυστερούν τόσο οι μελέτες για ποδηλατόδρομους. Εδώ μια κουβέντα είπε κάποιος και το σκίσαμε .

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

 

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Το φορουμ δεν είναι πεδίο ιντερνετικών παραπομπών ως γνώση... ή είναι;

Σχεδιάζεις την καμπύλη όταν έχεις τη συνάρτηση, ήτοι σε κάθε σημείο την αντίστοιχη τιμή της.

Διαφορετικά αν δεν έχεις συνάρτηση, που ο chrisrc δεν έχει, πηγαίνεις στα εργαλεία της Στατιστικής.
Ο chrisrc υπέθεσε ότι ακολουθεί κανονική κατανομή, δηλαδή πήρε τυχαίο δείγμα σκιαγράφησε την αντίστοιχη πολυγωνική γραμμή και μετά κάθισε και σκέφτηκε τι του θυμίζει; α μάλιστα την τάδε.

Όπως του είπα, από πού συμπέρανε ότι είναι κανονική κι όχι chebyshev;
ή ότι είναι συμμετρική κι όχι με θετική/αρνητική ασυμμετρία;
ή ότι οι ουρές κλείνουν; (αναφέρθηκε κάπου το άπειρο)

Την ακριβή τιμή της καμπύλης (συνολικό ποσό προστίμων) δεν μπορείς να την ξέρεις παρά μόνο με κάποιο εκτιμώμενο σφάλμα.

Τα υπόλοιπα θα σου τα εξηγήσει ο chrisrc... γιατί του έβαλα κουλουρούλα... για να διαβάσει περισσότερο!

Δια βίου μόρφωση θέλετε!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

soulis wrote:
καποια στιγμη οι ποδηλατες θα εχουν καταλαβει σε τετοιο βαθμο τους δρομους της πολης που αυτη η συζητηση θα ειναι ξεπερασμενη.

Μακάρι να το έβλεπαν όλοι έτσι και να ξεμπερδευμε μια ώρα αρχίτερα με το παραμυθάκι του ποδηλατόδρομου. Εγώ έχω γράψει επανειλημμένα ότι μόνο με τη "βίαιη" κατάληψη χώρου θα κερδίσει ο ποδηλάτης αυτό που του ανήκεί.

Για τους ποδηλατόδρουμους δεν βλέπω κάποιο νόημα καθώς γίνονται άναρχα, χωρίς σχέδιο και από άσχετους με το αντικείμενο ανθρώπους. Επίσης από 4ετία σε 4ετία δεν ξέρεις τι σκατά θα κουβαλάει στο κεφάλι του η κάθε δημοτική αρχή και δεν ξέρεις αν σήμερα είναι και αύριο δεν είναι ο ποδηλατόδρομος.

Το σημαντικότερο είναι το κομμάτι του σχεδιασμού. Ο ποδηλατόδρομος δεν είναι παιδική χαρά να παίζουν τα παιδάκια γύρω από το τετράγωνο. Είναι μέρος του δρόμου και θέλει διαβάσεις, θέλει φανάρια θέλει 1002 πράγματα. Κυρίως θέλει ενιαία σχεδίαση, να ανεβαίνεις στην Κηφισιά και να κατεβαίνεις στον Πειραιά. Σε διαφορετική περίπτωση μιλάμε για παιδότοπο όπου μπαίνεις παίζεις και βγαίνεις.

Το κλασσικό ερώτημα παραμένει: Τι θα κάνεις όταν απαιτήσουν να κινείσαι αποκλειστικά και μόνο στον ποδηλατόδρομο που έχει φτιαχτεί για το καλό σου;

portokali
Απών/απούσα

chrisRC wrote:
δεν είναι απαραίτητο να μην εφάπτεται η καμπύλη στον άξονα χ. 'Ισα ίσα που νομίζω ότι εφάπτεται, καθώς και την στιγμή που θα παραδοθεί σε χρήση το πρώτο μικρό κομμάτι, αλλά και τη στιγμή που θα έχει ολοκληρωθεί το δίκτυο δεν θα εισπράττονται (ακόμα/πλέον ,αντίστοιχα) πρόστιμα.

Τα πρόστιμα δεν θα μηδενιστούν ποτέ!
Δηλαδή πιστεύετε ότι θα ξημερώσει μέρα στην Ελλάδα που κανείς δεν θα παρκάρει παράνομα "για ένα λεπτουδάκι βρε αδερφέ, έχω τη μάνα μου στο νοσοκομείο και βιάζομαι" ....

deimos
Εικόνα deimos
Απών/απούσα

με τον ποδηλατοδρομο θα χαμηλωσει το ενεργειακο αποτυπωμα της χωρας μας οποτε το κρατος πρεπει να τους κανει αμεσα...

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Μια εξαιρετική χρησιμότητα αυτού του νήματος είναι ότι υπογραμμίζει τη συσχέτιση (στατιστική;) μεταξύ της θεωρίας του Gauss και του... Χάους. Greek chaos. Εκεί να δεις κάτι συναρτήσεις, ανάθεμα αν κι ένας spyrosv τα βγάζει πέρα.

jeanmarat
Απών/απούσα

Στη Σεβίλλη διαβάζουμε πως οι ποδηλατόδρομοι τους κόστισαν 275.000 ευρώ το χλμ.

The Transformation of a City: From the Urban Master Plan to reality
σελ.9

Belen Toribio Matias, Ayuntamiento de Sevilla, Spain
http://shoploppen.dk/Velo-city_presentations/BELEN_TORIBIO.pdf