Σεβίλλη σε 3 χρόνια 10πλασιασμός των ποδηλατων/ισσων

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
jeanmarat
Απών/απούσα

Σε μια μητροπολιτική περιοχή 1,5εκ. από 12 χλμ ποδηλατόδρομων που είχαν κατάφεραν σε 3 χρόνια να έχουν δίκτυο με 120χλμ

Ως αποτέλεσμα από 6.000 χιλιαδες που ήταν οι ποδηλάτες έγιναν 60.000

Πλέον 6,6% των καθημερινών μετακίνησεων γίνεται με ποδήλατο.

Το δίκτυο της πόλης πλέον είναι από τα πλέον πυκνά στον κόσμο.
βλ. εδώ :
http://www.podilates.gr/?q=node/10573

πηγη :

http://www.copenhagenize.com/2010/11/sevilla-velo-city-2011.html

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

Οταν ειχα παει εκει το 2002 , δεν ειχε ουτε για δειγμα..
Αυτο , αν μη τι αλλο μας δινει ελπιδες οτι και απο το "εδω" τιποτα , μπορουν να γινουν πολλα..

jeanmarat
Απών/απούσα

The Transformation of a City: From the Urban Master Plan to reality

Belen Toribio Matias, Ayuntamiento de Sevilla, Spain
http://shoploppen.dk/Velo-city_presentations/BELEN_TORIBIO.pdf

Στην εν λόγω παρουσίαση διαβάζουμε πως οι ποδηλατόδρομοι τους κόστισαν 275.000 ευρώ το χλμ.

Δειτε ποσο στοίχισε ο του Χαλανδρίου :
http://www.podilates.gr/?q=node/12485

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

jeanmarat wrote:
Στην εν λόγω παρουσίαση διαβάζουμε πως οι ποδηλατόδρομοι τους κόστισαν 275.000 ευρώ το χλμ.

Το Πολυτεχνείο υπολογίζει το κόστος των ποδηλατόδρομων που σχεδιάζει σε 300.000 ευρώ το χλμ. Αυτός ο υπολογισμός είναι για επέκταση του πεζοδρομίου, που είναι και ο ακριβότερος τύπος ποδηλατόδρομου.

jeanmarat
Απών/απούσα

οποιαδηποτε στοιχεια εχεις

λινκς , δημοσιευση , οτιδηποτε.

ειναι πολυ ενδιαφερον.

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

Filopodaros wrote:
jeanmarat wrote:
Στην εν λόγω παρουσίαση διαβάζουμε πως οι ποδηλατόδρομοι τους κόστισαν 275.000 ευρώ το χλμ.

Το Πολυτεχνείο υπολογίζει το κόστος των ποδηλατόδρομων που σχεδιάζει σε 300.000 ευρώ το χλμ. Αυτός ο υπολογισμός είναι για επέκταση του πεζοδρομίου, που είναι και ο ακριβότερος τύπος ποδηλατόδρομου.

Kαι ο πιο άχρηστος, πεζοί θα περπατάνε μέσα, θα είναι φτιαγμένο από πλακόστρωτο ή κάτι παρόμοιο που αν έχεις ξερό πιρούνι και μικρότερα λάστιχα από 36άρια θα σπάνε τα δόντια σου(και τα νεύρα σου) αντί να τραβήξουν μια γραμμή στην άσφλατο και να βάλουν μικρά κολονάκια για να μην μπαίνουν τα αμάξια...να δούμε ποιος θα τα χρησιμοποιήσει εκτός από τους τύπους που θα βγάζουν βόλτα τα σκυλιά τους

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Το παράδειγμα της Σεβίλλης μου κίνησε το ενδιαφέρον και διάβασα περισσότερα.
Μια πολύ καλή περίληψη στα αγγλικά: http://www.unhabitat.org/bestpractices/2010/mainview.asp?BPID=2408

Η Σεβίλλη θα φιλοξενήσει το Velo-City 2011. Ας πάει ο Καμίνης να μάθει πως το κάνανε και να κάνει το ίδιο.

Έφτιαξαν: Ποδηλατικό δίκτυο + σύστημα ενοικίασης ποδηλάτων.
Τα εργαλεία τους: Αντιδήμαρχος υπεύθυνος ποδηλάτου, Cycling Master Plan, Διακήρυξη δικαιωμάτων του ποδηλάτη.

Κόστος: Μόλις 6.7 εκ. ευρώ για το γραφείο αστικής κινητικότητας, μελέτες, προώθηση, θέσεις στάθμευσης, κ.λ.π.
Τα 120 χλμ ποδηλατόδρομοι που έφτιαξαν κόστισαν περι τα 33 εκ ευρώ, αλλά πιθανόν να χρηματοδοτήθηκαν από την ΕΕ (δεν είδα πουθενά τη χρηματοδότηση). Τό ίδιο περίπου κόστισε ένα χιλιόμετρο γραμμής Μετρό.
Το σύστημα ενοικίασης ποδηλάτων έγινε με παραχώρηση και δεν τους κόστισε τίποτα.
Όποιος ξέρει καλά ισπανικά ας μας πει περισσότερα:
http://www.sevilla.org/sevillaenbici/plandirector/13-PlanBiciSevilla.pdf
http://www.sevilla.org/sevillaenbici/plandirector/PlanBiciSevilla.html

Σε σύγκριση με την Αθήνα, ο Καμίνης έχει υποσχεθεί παρόμοια πράγματα με αυτά που έχει κάνει η Σεβίλλη:

"Η δημιουργία ενιαίου δικτύου ποδηλατοδρόμων και η προώθηση συστήματος ενοικίασης ποδηλάτων κατά τα πρότυπα πόλεων του εξωτερικού. Δυνατότητα επιβίβασης των ποδηλάτων στα μέσα σταθερής τροχιάς."

"Η δημιουργία Γραφείου Αστικής Κινητικότητας στον Δήμο."
http://gkaminis.gr/programma/7/