Γιατί να μην μπορώ να πάω;
Γιατί να μην μπορώ να πάω για ψώνια με το ποδήλατο μου;
Γιατί να μην μπορώ να πάω κινηματογράφο με το ποδήλατο μου;
Γιατί να μην μπορώ να πάω θέατρο με το ποδήλατο μου;
Γιατί να μην μπορώ να πάω σε ένα εστιατόριο με το ποδήλατο μου;
……………………………..
Γιατί φοβάμαι μην μου το κλέψουν…γιατί όπου και να το αφήσω θα έχω το μυαλό μου συνέχεια εκεί.
Δεν γνωρίζω αν έχει γίνει καμία παρόμοια κίνηση αλλά πιστεύω ότι θα ήταν καλό εκτός από τους δημόσιους φορείς, να ξεκινήσουμε να προσεγγίζουμε και ιδιωτικές επιχειρήσεις – αλυσίδες καταστημάτων για να δημιουργήσουν ασφαλείς χώρους στάθμευσης των ποδηλάτων μας στα καταστήματά τους.
Προτείνω να κάνουμε ένα θέμα με την επιχείρηση της εβδομάδας και να τους βομβαρδίζουμε καθημερινά με τηλεφωνήματα και mail για την αναγκαιότητα δημιουργίας τέτοιου χώρου – σταντ και τα οφέλη που μπορεί να έχει μια τέτοια κίνηση για την επιχείρησή τους.
Πιστεύω ότι αυτή είναι μια καλή στιγμή και ότι εκεί τουλάχιστον οι φωνές μας θα ακουστούν, δεδομένου ότι την δύσκολη αυτή περίοδο το κόστος δεν είναι τίποτα μπροστά στην επιχειρηματική ευκαιρία του ότι θα ξέρεις ότι μια μεγάλη κοινότητα πιθανόν να σε προτιμήσει επειδή είσαι και εσύ θετικός και φιλικός προς αυτούς.
Έχω ξεκινήσει μια πρώτη επικοινωνία με άτομα από την εταιρία που εργάζομαι (μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων) και είναι θετικοί στο να βάλουν θέσεις στάθμευσης ποδηλάτων στα καταστήματά τους απλώς θα ήθελαν μια ήπια κινητικότητα στο τηλεφωνικό τους κέντρο από αιτήματα πελατών για αυτό το θέμα.
Άκουσα ότι κάποιος είχε κάνει και μια έρευνα αγοράς για σταντ για ποδήλατα, την οποία δεν την βρήκα. Αν θυμάται κανείς που είναι θα ήθελα να μου δώσει το link.
Ποια είναι η άποψή σας;
Συγγνώμη αν έχει ξαναμπεί κάτι τέτοιο δεν μπόρεσα λόγω φόρτου εργασίας να ψάξω περισσότερο.
Φιλικά
Βασίλης
Βασίλη, δύσκολο θέμα.
Είναι μάλλον νωρίς....
Εδώ αναστενάξαμε μέχρι να βάλουν σχάρες έξω από μερικούς σταθμούς ηλεκτρικού και Μετρό....
Παρόλαυτά έχω πάει για ψώνια, για φαγητό και καφέ καθώς και για άλλες καθημερινές δουλειές με το ποδήλατο.
Απλά το κλειδώνω με 2 διαφορετικές αλυσίδες.
Είχα και παλιότερα προτείνει να φτιαχτεί μια "βάση" δεδομένων με διάφορα "μέρη" που μπορούμε να "παρκάρουμε " με ασφάλεια τα ποδήλατά μας.
Πχ υπάρχουν bike-friendly καφετέριες, εστιατόρια, ξενοδοχεία κλπ κλπ.
Επίσης υπάρχουν σημεία όπου έχουν εγκατασταθεί "υποδομές" για ποδήλατα.
Ας καταγραφούν κάπου, ανά κατηγορία και ανά περιοχή. Νομίζω θα ήταν αρκετά χρήσιμο.
ΟΚ, μάλλον δεν ενδιαφέρει τόσο πολύ να μου πείτε ότι στην Πατησίων έχει κάγκελα και μπορούμε να κλειδώνουμε εκεί.
Αλλά ίσως ενδιαφέρει ότι πχ αν πάς με ποδήλατο στην Κόρινθο, το τάδε ξενοδοχείο έχει υποδομή για να κλειδώσεις με ασφάλεια το ποδήλατό σου... κλπ κλπ
.. λέω εγώ τώρα...
Όπως λέει και ο R.R. υπάρχουν τέτοια μέρη φιλικα προς το ποδήλατο.
Πολλές φορές κάποιος ιδιοκτήτης καφε θέατρου κινηματογράφου μου χει πει αυθόρμητα βαλτο μέσα.
Αλλα και σε φίλους μου έχει συμβεί πολλές φορές
Και είχα πει να ξεκινούσα-με μια καταγράφη αυτων των επιχειρήσεων αλλα δεν προχώρησε.
Κι έτσι να γίνει, μια σειρά από σταντ έξω δεν λέει τίποτα. Μέσα πρέπει να είναι και να τα βλέπουν.
Κι εμένα πριν οκτώ χρόνια στο Θησείο ο ιδιοκτήτης του Ζέφυρου αν δεν κάνω λάθος μου είπε να το βάλω μέσα.
Μπορουμε να ανοιξουμε ενα τοπικ και ο καθενας-μια να ανεβάζει μερη φιλικά προσ το ποδήλατο.
Δεν ξερω ομως αν αυτο θεωρηθεί διαφημιση.
Ισως να τεθει θεμα στη συνελευση
είναι βασικό εκεί που το κλειδώνεις να μπορείς να έχεις οπτική επαφή. αλλιώς κλείδωμα με 2 αλυσίδες και κάθε λίγο έλεγχος αν βρίσκεται κάποιος πολύ κοντά του
(αν υπαρχει χωρος),ετσι ωστε αν σας το κλεψουν το μονο που θα σας απασχολησει ειναι να βρειτε κανα ταξι για πισω.Δεν ειναι αναγκη να κανουμε ολες τις δουλειες με το καλο και ακριβο μας ποδηλατο.
πάρα πολλοί αυτό κάνουμε.
Θα συμφωνήσω λοιπόν με τον vdaf. Είναι σαν να έχεις μια φεράρι (αν υποθέσουμε ότι χρειάζεσαι αυτοκίνητο) και να θες να τη χρησιμοποιείς για όλες τις δουλειές σου. Δε γίνεται όμως, οι δρόμοι είναι γεμάτοι λακκούβες, είναι πολύ φαρδιά και δε χωράει να στρίψει, μπορεί να στην κλέψουν, να στην κάψουν κτλ. Θα πρέπει να πάρεις και ένα πιο πρακτικό αυτοκίνητο για τη καθημερινότητά σου. Αν έχεις αντίστοιχα ακριβό ποδήλατο, αντί να δώσεις 150 ευρώ για κλειδαριές, δώσε 150 ευρώ και πάρε ένα ποδήλατο ακόμα να χρησιμοποιείς για περιπτώσεις που φοβάσαι κλοπή (και φυσικά ένα πέταλο με 30 ευρώ).
Δυστυχώς έτσι έχει η κατάσταση :-(
Το να βάλουν κάποια κάγκελα για να δένουμε τα ποδήλατα κάποιες επιχειρήσεις καλό είναι, αλλά σεκιουριτά να τα φυλάει δε θα βάλουν. Δείτε τι γίνεται με τις κλοπές από τα κάγκελα στους σταθμούς του μετρό.
οποιος εχει παει απο εκει καταλαβαινει,ολοι κυκλοφορουν με σαραβαλα που τα κλειδωνουν κι ολας με πεταλα.Καλο ποδηλατο ειδα μονο εκτος πολης,ποδηλατες που κανανε προπονηση.Ε αυτοι δεν νομιζω οτι το κλειδωνουν εξω!
Ναι γιατί εδώ μιλάμε για δημόσιο και ή για ένα μονοπωλιακό καθεστώς…ενώ για τον ιδιώτη, μπορεί να δημιουργήσει και ένα καινούργιο target group.
Αυτό ακριβώς εννοώ.
Ο ιδιοκτήτης αυτός θεώρησε ότι για να σε κρατήσει σαν πελάτη και να σου δώσει ένα κίνητρο για να ξαναπάς, ότι έπρεπε να σου επιτρέψει να το βάλεις μέσα. Ο ιδιοκτήτης αυτός, πιστεύεις ότι αν έχει τον χώρο να βάλει ένα σταντ για ποδήλατα, αν τον πάρουν 5-6 τηλέφωνα και τον ρωτήσουν αν έχει χώρο για ποδήλατα, να μην θεωρήσει σαν μια καλή ιδέα το να φτιάξει τελικά έναν χώρο για τους καινούργιους του πελάτες;
Δεν βρίσκω τον λόγω να θεωρηθεί διαφήμιση κάτι τέτοιο ή μάλλον ακόμα καλύτερα, διαφήμιση είναι. Γιατί εγώ, αν υπήρχε π.χ. μια ταινία (ή εστιατόριο ή οτιδήποτε) που θα ήθελα να δω και την έπαιζαν 2 κινηματογράφοι στο κέντρο και ο ένας είχε ασφαλή χώρο για το ποδήλατό μου και ο άλλος δεν είχε, θα προτιμούσα να πάω σε αυτόν που έχει για να έχω το μυαλό μου στην ταινία (ή παιδάκια κ.ο.κ) και όχι στο ποδήλατό μου.
όπως το είπες….αν υπάρχει χώρος. Εγώ π.χ. μένω με την σύντροφό μου. Δηλαδή 2 ποδήλατα και τα έχουμε μέσα στο σπίτι. Αν πάρουμε και από δύο χρέπια = 4 ποδήλατα…..εμείς που θα καθόμαστε;
Επίσης, αν μου κλέψουν το χρέπι…που θα γίνει και αυτό γιατί πλέον και τα χρέπια κλέβουνε…τι θα κάνω; Θα πάρω και άλλο χρέπι;
το amsterdam το έχουμε ξαναπεί….είναι flat. Και με χρέπι πας…..εδώ είπαμε, θέλουμε 150 ταχύτητες για τα ανεφοροκατήφορα.
1.θα το κλειδωνετε εξω.
2.θα παρεις αλλο χρεπι.Αλλιως θα ζεις με το αγχος ,οσες κλειδαριες και να βαλεις.
3.Υπαρχουν χρεπια με ταχυτητες τη σημερον
το θεμα καταστηματα-ποδηλατο-σταθμευση το εχω θεσει και ετυχε αντικειμενο χλευασμου.Αφου εμεις οι ιδιοι δεν εχουμε αυτον τον στοχο θα τον εχουν οι μαγαζατορες;
Αν ειχα καταστημα θα ειχα εσωτερικα τουκαχιστον 4 θεσεις για σταθμευση αρχικα,και οταν θα μαθαιονοταν και θα ειχα στανταρ πελατεια ποδηλάτες θα εφτιαχνα και αλλες θεσεις...
----------------------------------------------------
K.B.K.(κώδικας βοϊδινής κυκλοφορίας)
http://boidi.polidendri.gr/
Μπράβο Κ.Β.Κ. όπως το ειπες....εδώ δεν το πέρνουμε εμείς σοβαρά....εντωμεταξύ όπως είπα και στο αρχικό μου Post....η εταιρία που εργάζωμαι το κοιτάει θετικά το θέμα, απλώς δεν τους είχε δηλώσει κανείς πριν παρόμοιο ενδιαφέρον. Η εταιρία είναι γνωστή αλυσίδα, με κατασήματα σχεδόν σε κάθε περιοχή της Αθήνας καθώς και της υπόλοιπης Ελλλάδας.
Διάβασε http://www.podilates.gr/?q=node/12982#comment-125578
το άμστερνταμ είναι φλατ και παίζει το χρέπι.
εδώ αθήνα το θες με αξιοπρεπείς ταχύτητες και λογικό βάρος για τις ανηφόρες.
δηλαδή να μην έχει καλά φρένα?
δηλαδή να μην έχει μια αξιοπρεπή σέλα?
δηλαδή να μην έχει κάνα αξιοπρεπές λάστιχο?
άποψή μου...αξιοπρεπές ποδήλατο, όχι πανακρίβου αλλά ούτε κ χρέπι.
και δέσιμο με 2 καλά, ακριβά πέταλα.
δέσιμο σε γερό σημείο. μισώ τα καγκελάκια αβραμόπουλου αλλά είναι μια καλή λύση και έχει παντού.
θα είχε πάντως ενδιαφέρον να είχαμε μαρτυρίες κατά πόσον έχουν κλαπεί ποδήλατα που δέθηκαν για 2-3 ώρες, σε πολυσύχναστα σημεία κ με καλά πέταλα.
δε λέω ότι δεν συμβαίνει. αλλά πρέπει να είναι εξαιρετικά σπάνιο.
δεν μπορεί, άμα ο άλλος δει 2 πέταλα ή καλό πέταλο συν χοντρή αλυσίδα για τα παραφερνάλια θα κωλώσει...τόσες αλυσιδίτσες κυκλοφορούν.
όχι κ να έχουμε το χρέπι για βασικό ποδήλατο, είναι κατάντια.
απλά θέλει προσοχή και να μην αφήνεις το ποδήλατο πλημμελώς δεμένο όπως να ναι...
Παιδία καλημέρα,
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, αλλά το πρόβλημά μου δεν είναι το πώς να κλειδώσω το ποδήλατό μου….το θέμα μου είναι ότι πιστεύω ότι ήρθε ο καιρός να διεκδικήσουμε, να προτείνουμε, να κερδίσουμε….χώρους στάθμευσης σε ιδιωτικές επιχείρησης! Δείτε το αρχικό μήνυμα και προσέξτε και τα υπογραμμισμένα – bold Σημεία που κάποιος (τον οποίο ευχαριστώ πολύ) έχει σημειώσει. Το να κλειδώσω το ποδήλατό μου με 2-3 λουκέτα πέταλα κτλ το ξέρω. Αλλά το να το κλειδώσω στις 11 και στις 12 το βράδυ, στην ακαδημίας που έχω πάει να δω μια ταινία ή στον τάδε δρόμο στο τάδε θέατρο κτλ δεν πρόκειται.
Διαβάστε καλά αυτό που έχω γράψει και σκεφτείτε όσοι έχετε διαβάσει και το θέμα με τα SUV την ατάκα του Tkant ότι είμαστε οι κυβέρνηση.
Στην τελική, τις ιδιωτικές επιχείρησης της πληρώνουμε και υπάρχει και μεγάλος ανταγωνισμός….ίσως ήρθε ο καιρός να καταλάβουν ότι είμαστε μια υπολογίσιμη ομάδα η οποία αποτελεί και ένα ενδιαφέρον μερίδιο αγοράς για αυτούς !
για τις κρουσεις στον εργοδοτη για ποδηλατικες θεσεις.Εγω δουλευω σε τραπεζα και το ποδηλατο πηγαινει στο υπογειο με τη συναινεση-ανοχη του υπευθυνου ασφαλειας της τραπεζας.Παρολα αυτα δεν προβλεπεται απο το κανονισμο.Μεχρι τωρα ο μοναδικος που παει στη δουλεια του με το ποδηλατο σε 150 ατομα,ειμαι εγω.Επισης δεν εχω ακουσει για κανενα αλλο στο δικτυο (6000)να κανει το ιδιο.Αναρωτιεμαι τι θα συμβει αν εμφανιστει αλλος ενας η δυο με την ιδια ιδεα,το πιθανοτερο ειναι να μας βγαλουν εξω,καθως το κτιριο οντως δεν εχει,ουτε την υποδομη ,αλλα ουτε και το χωρο για εσωτερικη αποθηκευση ποδηλατων.Αλλα το χαρακτηριστικο ειναι ,αυτο που σας λεω ,ενας σε 150 ατομα.Οποτε τι υπολογισιμη δυναμη ειμαστε,το λεμε επειδη συναντιωμαστε σε κανενα δρομο και χτυπαμε τα κουδουνακια μας?Η μαζα 99,99999% κυκλοφορει με αλλα μεσα.Οταν γινουμε εστω και 0,5% τοτε ενδεχομενως να ενδιαφερθουν οι επιχειρησεις για μας,και αυτες που δουλευουμε αλλα και τα εμπορικα και τα καφε ως πελατες.