διαδρομή : Δουκισσης Πλακεντιας (μετρό) - Παιανία

20 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Evdokia
Απών/απούσα

Καλησπερα σας !!

Νέα στο φόρουμ και νεα ποδηλατισσα.
Ως τωρα με το σπαστό μου οι διαδρομές που εχω κάνει είναι μικρές και "ψαρωμένες

Αυριο θέλω να δοκιμάσω -λόγω δουλειάς- να παω παιανία απ το μετρο της Δουκισσης. Το δρόμο τον τυπικό τον έχω κάνει με το λεωφορείο, αλλά φίλοι με συμβούλεψαν να μη το κάνω γιατί θα περάσω απο τη Λαυρίου...

Έχει κάνει κάποιος-α απο εσας αυτή τη διαδρομή για να πάρω μια άλλη εικόνα?

ΥΓ κράνος έχω

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
jeanmarat
Απών/απούσα

φαινετα ανετα πως μπορεις να πας με προαστιακο μεχρι Καντζα

και απο εκει να γλυτώσεις τη Λαυρίου

βαλε αυτό :

37.979102,23.867526

jeanmarat
Απών/απούσα

Αττικη Οδος απαγορευεται το ποδηλατο .

Θα φας 200αρα προστιμο

jeanmarat
Απών/απούσα

στο μετρο το ποδηλατο πως θα το βαλεις ;

σπαστο εχεις ;

Evdokia
Απών/απούσα

jeanmarat wrote:
στο μετρο το ποδηλατο πως θα το βαλεις ;

σπαστο εχεις ;

σπαστό σε φανταζί χρώμα (πορτοκαλί) για να φαίνομαι

θενκς για τις πληροφορίες

θελω να δοκιμασω ομως απο το μετρο δουκισσης ....

jeanmarat
Απών/απούσα

δεν ξερω για Λαυριου

αν ειναι σαν την Περιφερειακη/Κατεχακη

τότε ειναι επικινδυνα αν οχι οκ.

υ.γ. ΠΑΡΕ ΠΕΤΑΛΟ ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΤΟ ΚΛΕΨΟΥΝ ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΚΑΤΑ 99% !!!

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

καλησπερα και καλως ηρθες φιλεναδα.την διαδρομη απο σταυρο μεχρι παιανια την κανω πολυ συχνα το πρωι κατα τις 8-9 και επιστροφη στις 4-5.βασικα μονο ενα φιλο ποδηλατη εχω πετυχει να πηγαινει.η λαυριου δεν ειναι ευκολος δρομος.εχει μικρα πεζοδρομια και μεγαλες ταχυτητες των αυτοκινητων.δεν θελω να σε αποτρεψω αλλα αν μπορεις να την παρακαμψεις καλυτερα να το κανεις.

Evdokia
Απών/απούσα

spirosmtb wrote:
καλησπερα και καλως ηρθες φιλεναδα.την διαδρομη απο σταυρο μεχρι παιανια την κανω πολυ συχνα το πρωι κατα τις 8-9 και επιστροφη στις 4-5.βασικα μονο ενα φιλο ποδηλατη εχω πετυχει να πηγαινει.η λαυριου δεν ειναι ευκολος δρομος.εχει μικρα πεζοδρομια και μεγαλες ταχυτητες των αυτοκινητων.δεν θελω να σε αποτρεψω αλλα αν μπορεις να την παρακαμψεις καλυτερα να το κανεις.

Η ωρα που θέλω να πάω είναι αρκετά νωρίς 7μιση με 8...φωτάκια έχω, κράνος έχω και η αλήθεια είναι ότι θέλω πολύ να κάνω τη συγκεκριμένη διαδρομή γιατι ως τώρα κάνω μικρές... ( πχ δουκισης-γέρακα, πετράλωνα-συνταγμα και τουμπαλιν)

θενκς για το καλωσόρισμα και για την απαντηση

Elderly biker
Εικόνα Elderly biker
Απών/απούσα

Το 2006, για 6 μήνες πήγαινα καθημερινά τη διαδρομή Χολαργό - Πόρτο Ράφτη και περνούσα τη Λαυρίου 6.30 με 7.00 το πρωί, όταν ο δρόμος είχε κομμάτια χειρότερα από τα σημερινά τα οποία έχουν διορθωθεί κάπως...
Αν έχεις τον απαραίτητο φωτισμό, ρουχισμό με έντονο χρώμα και αν είναι δυνατόν και καθρεφτάκι, μπορείς με προσοχή να διαβαίνεις τη Λαυρίου...
Επίσης, με την καθημερινή σου εμπειρία θα καταλαβαίνεις όλο και περισσότερο τι χρειάζεται να κάνεις για να μην κινδυνεύεις τόσο...
Καλό δρόμο!

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

τόσο που το θες, ποιός μπορεί να σε αποτρέψει;

μόνο πολύ προσοχή θέλει και όλα γίνονται.

προσωπικά το βρίσκω πολύ ευχάριστο που θέλεις να αρχίσεις και μεγαλύτερες διαδρομές - μεγαλύτερη ανεξαρτησία μετακίνησης!

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Αυτό που θα σε συμβούλευα κι εγώ είναι:

1. Κράνος
2. Ρουχισμό με έντονα φωσφόριζε χρώματα όπως κίτρινο ή πορτοκαλί που αντανακλούν (όπως είπε και ο Elderly biker) στην χειρότερη περίπτωση βάλε ένα φωσφόριζε γιλέκο. Μη βασίζεσαι στο πορτοκαλί του ποδηλάτου σου. Αυτό το βλέπουν μόνο όταν έχεις περάσει από μπροστά τους, οι από πίσω ή αυτοί που έρχονται από κάθετες οδούς δεν το βλέπουν.
3. Φωτάκια ακόμα και κατά τη διάρκεια που το φως της μέρας είναι αρκετό.
4. και το σημαντικότερο: Στη Λαυρίου ποδηλατείς πάντα στη μέση της δεξιάς λωρίδας ότι και να γίνεται πίσω σου. Αν θέλουν να προσπεράσουν ας πάνε στην αριστερή λωρίδα. Με αυτό τον τρόπο γίνεσαι ορατή από μακρυά, δεν μπορεί κανένας να σε αγνοήσει και να σε προσπεράσει με μεγάλη ταχύτητα σε κοντινή απόσταση επειδή θα αναγκαστεί να αλλάξει κανονικά λωρίδα όπως θα έκανε αν μπροστά του ήταν ένα φορτηγό και πήγαινε με μικρή ταχύτητα.
Αν σου κορνάρει κάποιος σημαίνει ότι βιάζεται ή δεν θέλει να έχει μπροστά του κάποιον που να πηγαίνει με μικρότερη ταχύτητα από ότι πάει αυτός. Αυτό όμως είναι αποκλειστικά δικό του πρόβλημα. Μην το κάνεις δικό σου το πρόβλημα αυτό. Αστον να το λύσει μόνος του με το να σε προσπεράσει από την αριστερή λωρίδα που θα σε προσπερνάνε και οι άλλοι. Εσύ να ξέρεις ότι έχει κάνει ότι είναι δυνατόν από την πλευρά σου. Αν φοράς ένα γιλέκο, σημαίνει ότι σε έχει δει από μακρυά και έχει όλο το χρόνο να σε προσπεράσει κανονικά. Αν δεν το έχει κάνει είναι δικό του πρόβλημα.

Καλές διαδρομές

Kleo67
Απών/απούσα

Καλημέρα,
Έχω κάνει μερικές φορές ένα κομμάτι της Λαυρίου (από Κάντζα-Σταυρό) και κάθε φορά λέω ότι δεν πρόκειται να το επιχειρήσω ξανά. Είναι πολύ επικίνδυνο, οι οδηγοί κινούνται με πολύ μεγάλες ταχύτητες και πολλοί απ' αυτούς είναι κάφροι. Δεν θα επιχειρούσα ποτέ να κινηθώ στη μέση της δεξιάς λωρίδας όπως είπε ο φίλος παραπάνω, ακόμα κι αν θεωρηθεί πιό ασφαλές. Αν πάντως το αποφασίσεις, καλές διαδρομές.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

....... ο πιο σίγουρος τρόπος για να σε πατήσουν είναι να πηγαίνεις στη δεξιά πλευρά της λωρίδας.

jeanmarat
Απών/απούσα

οπου ακους για μεση δεξιας λωριδας μαλλον εννοουν να πηγαίνεις με 25-30 χλμ.

Όποτε σαν καινούργια που είσαι μάλλον ξέχασε το μέση της δεξιας λωρίδας.

Αυτο δεν εννοεις tkant ;

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Το να πας στη δεξιά πλευρά της λωρίδας σε δρόμους που αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες, ισοδυναμεί με αυτοκτονία. Για τον απλούστατο λόγο ότι αν οδηγείς στη μέση της λωρίδας θα σε δουν από μακρυά και θα σε προσπεράσουν αλλάζοντας λωρίδα.
Αν πας στην άκρη θα σε προσπεράσουν χωρίς να αλλάξουν λωρίδα. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος έχει σωστή εκτίμηση για τον όγκο του οχήματός του και σωστό χειρισμό του οχήματός του θα ζήσεις. Αν έχει εσφαλμένη θα σε πατήσει, θα σε ταρακουνήσει με την πίεση που θα δημιουργήσει το κύμα αέρα ή θα σε βάλει να σκουπίσεις την αριστερή πλευρά του αμαξώματος με το παντελόνι σου.
Οπότε, σε δρόμους με δύο λωρίδες (που πρακτικά σημαίνει ταχύτητες μεγαλύτερες των 50 χιλ.) πάντα στη μέση της δεξιάς λωρίδας και άστους να σε προσπεράσουν από την αριστερή. Μπορούν.
Αυτά πάντα σε συνδυασμό με το ρουχισμό και τα φώτα ώστε να σε διακρίνουν από μακρυά και να τους κάνεις να πέφτει το βλέμμα τους επάνω σου είτε το θέλουν είτε όχι. Με άλλα λόγια να τους δίνεις το χρονικό περιθώριο (αφού θα σε δουν από μακρυά και από μεγάλη απόσταση) ώστε να πάρουν την απόφαση να αλλάξουν λωρίδα για να σε προσπεράσουν και να μην αναγκάζονται να φτάσουν πίσω σου για να σε δουν και να κάνουν βεβιασμένες κινήσεις.

Τουλάχιστον αυτό κάνω εγώ και βρίσκω ότι δουλεύει αρκετά καλά συγκρινόμενο με το να πας στην άκρη του δρόμου.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Με κατεύθυνση Λαύριο προς Σταυρό Αγ. Παρασκευής υπάρχει μία δεξιά στροφή στην οποία υπάρχει και φανάρι (ακριβώς από κάτω περνάει η Αττική οδό). Αμέσως μετά τη στροφή υπάρχει μια ανηφόρα με αλαφριά κλίση που σημαίνει ότι δεν μπορούμε να αναπτύξουμε κάποια σεβαστή ταχύτητα. Επίσης η συγκεκριμένη στροφή δεν δίνει ορατότητα σε κάποιον να δει τι γίνεται αμέσως μετά τη στροφή.
Σε αυτή λοιπόν τη στροφή, όταν την περνάω, για 200 μέτρα πηγαίνω όσο πιο δεξιά της λωρίδας γίνεται ώστε αν έρθει κάποιος με 80-100 χιλ. να μπορέσει να με προσπεράσει χωρίς να χρειαστεί να πέσει στα φρένα. Αφού ξεμακρύνω λίγο από αυτή τη στροφή επανέρχομαι και πάλι στη μέση της λωρίδας.
Αυτό είναι ίσως και το πιο επικίνδυνο σημείο που βρίσκω στη λεωφόρο αυτή.

Elderly biker
Εικόνα Elderly biker
Απών/απούσα

tkant wrote:
Το να πας στη δεξιά πλευρά της λωρίδας σε δρόμους που αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες, ισοδυναμεί με αυτοκτονία. Για τον απλούστατο λόγο ότι αν οδηγείς στη μέση της λωρίδας θα σε δουν από μακρυά και θα σε προσπεράσουν αλλάζοντας λωρίδα.

Ο λόγος που έχει καθιερωθεί η εν λόγω θέση οδήγησης από μέρους μας είναι το ότι έχει διαπιστωθεί πως οι οδηγοί αυτοκινήτων έχουν εθιστεί στο να ερεθίζονται οπτικά αναλόγως του όγκου και του χρώματος του προπορευομένου οχήματος. Πόσο μάλλον αν δεν το βλέπουν καν... Και ένα ποδήλατο δεν το βλέπουν όταν είναι πολύ δεξιά... στην άκρη. Όταν όμως βρίσκεται στην προέκταση του οπτικού πεδίου τους που αντιστοιχεί στο ρεύμα που ακολουθούν (φωτογραφία) τότε τα πράγματα είναι καλύτερα... Πρέπει η "εικόνα" μας να παρεμβάλλεται ανάμεσα σ' αυτόν που έρχεται από πίσω μας και σ' αυτόν που πάει μπροστά μας...
Όταν μάλιστα οδηγούν (οι αυτοκινητιστές) σε δρόμους "ταχείας" κυκλοφορίας, έξω από την πόλη, τα αντανακλαστικά τους πέφτουν, είναι περισσότερο αφηρημένοι και το μόνο σημείο αναφοράς του οπτικού τους ερεθισμού είναι πλέον το μπροστινό όχημα... Άρα, από την πλευρά μας κρίνεται ακόμη περισσότερο αναγκαία μια τέτοια οδήγηση έξω από την πόλη, απ' όσο μέσα σ' αυτήν, όπου τα ερεθίσματα είναι πολλά...

...

Evdokia
Απών/απούσα

Παιδιά τα κατάφερα!!!!!!!!!!!

Ξεκίνησα κατα τις 8 παρα τέταρτο απο το μετρό Δουκίσσης
Κράνος φορούσα, μπουφάν κόκκινο , καθρεφτάκι όχι .
Δε πήγαινα πολύ δεξιά ούτε στη μέση της δεξιάς λωρίδας...μάλλον η θέση μου ήταν σαν αυτή της φωτό παραπάνω. Συνάντησα και εναν ποδηλατή και η χαρά μου ήταν μεγάλη !

Ως εμπειρία : υπήρξαν 2 στιγμές, που για λίγα δευτερόλεπτα κανείς δεν υπήρχε απο πίσω μου και εκεί χαμογέλασα διότι άρχισα να απολαμβάνω αυτό που έκανα παρολο που είχα αρχίσει λίγο αγχωμένη και σφιγμένη... μου άρεσε πάρα πολύ και πιο πολύ το γεγονός ότι καιρό είχα να βάλω ενα στόχο και να τον πραγματοποιησω

Εκανα και την επιστροφή και μόνο σε μια στιγμή ένιωσα ενα λεωφορείο να φλερτάρει έντονα το ποδήλατο μου ...είναι κουκλί το "κουρδιστό πορτοκάλι" μου και είναι λογικό να το φλερτράρουν !!! ( χαχαχα) αλλά ολα οκ !!!

Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας και γενικά το φόρουμ γιατί απο τότε που έγινα μέλος και άρχισα το διάβασμα , με βοηθησε να αποφύγω αρκετά λάθη πριν βγω στους δρόμους

Αν θα το ξανάκανα?? Ναι!!!!!!!!!!!!!!!

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

Evdokia wrote:
Ως εμπειρία : υπήρξαν 2 στιγμές, που για λίγα δευτερόλεπτα κανείς δεν υπήρχε απο πίσω μου και εκεί χαμογέλασα διότι άρχισα να απολαμβάνω αυτό που έκανα παρολο που είχα αρχίσει λίγο αγχωμένη και σφιγμένη

Μια μεγάλη αλήθεια:

Αν δεν υπήρχαν τα μηχανοκίνητα, τότε το περπάτημα και η ποδηλασία μας προς τους προορισμούς μας, θα ήταν φανταστικά και πολύ πιο εύκολα.

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

Εκανα και την επιστροφή και μόνο σε μια στιγμή ένιωσα ενα λεωφορείο να φλερτάρει έντονα το ποδήλατο μου

Τεράστια προσοχή στα λεωφορεία όπως θα σου πούν οι περισσότεροι εδω μέσα είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος στην αστική ποδηλασία

contact