Καλησπέρα σε όλους και όλες,
Διαβάζοντας στο forum για ένα τροχαίο που έγινε στην Ε.Ο.Λ(Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας)με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό του ποδηλάτη είχα και εχω την εξής απορία: κατά πόσο μας προστατεύει η Πολιτεία σε περίπτωση εμπλοκής ατυχήματος; κατά πόσο είμαστε καλυπτόμενοι;στην περίπτωση των αυτ. τα ασφαλίζουμε σε μια εταιρία με διάφορες καλύψεις και έτσι είμαστε προστατευμένοι σε περίπτωση εμπλοκής,ο ποδηλάτης-ισσα όμως; μήπως πρέπει ο κάθε ποδηλάτης-ισσα να είναι γραμμένος σε κάποιο σωματείο και να έχει μια κάρτα αθλητή έτσι ώστε να είναι καλυμμένος-η;(ασχέτως εάν δεν τρέξει ποτέ σε κάποια διοργάνωση η επίσημο αγώνα). Γιατί όταν βγαίνω έξω στους δρόμους με το ποδήλατο, τρέμει η καρδιά μου κάθε φορά που κάνω προπόνηση- ποδήλατο μήπως χτυπήσω η με χτυπήσουν κάποιος-οι ασυνείδητοι οδηγοί η ακόμα και ποδηλάτες(χωρίς παρεξήγηση) η και πεζοί ακόμα;(στην περίπτωση μου παρολίγον να χτυπήσω ένα μικρο παιδί το οποίο πέρασε τον δρόμο απέναντι χωρίς να δει εάν ερχόταν κανένας και εγώ που ερχόμενος με μεγάλη ταχύτητα να πλακωθώ στα φρένα να κοκαλώσει ο πίσω τροχός να μου κάνει το ποδήλατο κολια και να γλιτώσει το παιδάκι στην τρίχα αυτό έγινε στην Ρόδο,και άλλα αναρίθμητα παραδείγματα που έχουμε ολοι δει η και μας έχουν συμβεί{παραπέμπω στο forum Κ.Ο.Κ με σχετικό παράδειγμα}).
Πιστεύω ότι είναι ένα θέμα μεγάλης σημασίας στο οποίο πρέπει να δώσουμε προσοχή ολοι και όλες,και το οποίο θέμα θα το αναφέρω στην συγκέντρωση που θα γίνει την τετάρτη 27 -08-08, όπως επίσης και το θέμα του Κ.Ο.Κ.
Ευχαριστώ πολύ,
Diamond
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Όμως στη γωνία καραδοκεί κάτι. Κάτι γνωστό: το χρήμα. Καταλαβαίνουμε...
οτι το εχουμε ξανασυζητήσει το ζήτημα.
Η Allianze κάνει ασφάλειες για ποδήλατα, εγώ ασφάλισα κ τα 2 μου με 34E για έναν χρόνο, οπότε δεν τρέχει μουσμουλο, εκτός αν πέσω σε καμιά Ferrari πάνω!!
εγω που ρωτησα τον δικο μου ασφαλιστη δεν γνωριζει εαν ισχυει κατι τετοιο με καθε επιφυλαξη βεβαια,αν μαθω κατι περισσοτερο θα σας πω
Μιλάμε για ασφάλεια έναντι κλοπής του ποδηλάτου;
Νομίζω πως η αρχική συζήτηση ήταν για ασφάλιση έναντι ζημιών και σωματικών βλαβών. Τουλάχιστον εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου (σε άλλο thread με παρόμοια συζήτηση).
Και διευκρινίζω:
- Το να ασφαλίσεις το ποδήλατό σου για αστική ευθύνη, σημαίνει ότι αν με το ποδήλατό σου βουλιάξεις ή γρατζουνίσεις καμιά πόρτα αυτοκινήτου και φταις (αποδεδειγμένα) θα πληρώσει τη ζημιά η ασφαλιστική σου και όχι εσύ. Επίσης, αν πατήσεις κανέναν με το ποδήλατο σου και τον στείλεις στο νοσοκομείο, θα καλύψει τα έξοδα της περίθαλψής του η ασφαλιστική εταιρεία και όχι εσύ. Δεν ξέρω για σας, αλλά όλο το παραπάνω εμένα δε μου φαίνεται και πολύ πιθανό να συμβεί, οπότε το ασφάλιστρο θα πρέπει να είναι μάλλον χαμηλό και η αξία του να κάνει κανείς μια τέτοια ασφάλεια, μάλλον μικρή (και όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι θα δεχτεί κάποπια ασφαλιστική εταιρεία να σου κάνει τέτοια ασφάλεια - να θυμίσω ότι η ύπαρξη κλάδου αυτοκινήτων στις ασφαλιστικές είναι καθιερωμένη, νομοθετημένη και - νομίζω - υποχρεωτική. Δεν ισχύει το ίδιο για "κλάδο ποδηλάτων", οπότε είναι στη διακριτική ευχαίρεια της κάθε εταιρείας.
- Το να ασφαλίσεις το ποδήλατό σου από κλοπή, είναι προφανώς κάτι τελείως διαφορετικό.
- Τέλος, το να ασφαλίσεις τον εαυτό σου από σωματικές βλάβες που πιθανόν να πάθεις κάνοντας ποδήλατο (όταν σε χτυπήσει ο κάγκουρας που έκανε δεξιά από τη μεσαία λωρίδα) είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και πολύ πιο πολύπλοκο.
Και ένα τελευταίο σχόλιο: Όταν μιλάμε για θεσμική προστασία του ποδηλάτη, τι ακριβώς εννοούμε; Αν μας χτυπήσει αυτοκίνητο (και αποδείξουμε ότι εφταιγε), μας αποζημιώνει η ασφάλεια του αυτοκινήτου (που υποχρεωτικά έχει). Άρα, τι παραπάνω ζητάμε;