Θανατηφόρο (;) δυστύχημα με ποδηλάτη στην Αθηνών Λαμίας!! ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ

21 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
nick46
Απών/απούσα

Σήμερα 23/8/08 στις 17.30 περίπου στο καθοδικό ρεύμα της Αθηνών Λαμίας (προς Αθήνα) και 500 m πριν απ' τα κατηργημένα φανάρια της Κηφισιάς συγκρούστηκε ποδηλάτης (με ποδήλατο δρόμου) με μοτοσικλετιστή (μηχανή BMW).
Οι δύο αναβάτες τραυματίστηκαν σοβαρά ίσως και θανατηφόρα.

Εγώ πέρασα απ' το σημείο του ατυχήματος με το ποδήλατό μου λίγα λεπτά αργότερα κατεβαίνοντας από Αγιο Στέφανο. Απ' ότι κατάλαβα το πιο πιθανό είναι ο μοτοσικλετιστής να έκανε προσπέραση από δεξιά με ζικ ζακ, δεν είδε το ποδηλάτη που κινιόταν στη ΛΕΑ (λωρίδα έκτακτης ανάγκης, άκρη δεξιά) και έπεσε πάνω του.

Θεωρούσα μέχρι σήμερα το τμήμα της εθνικής από Αγιο Στέφανο μέχρι τη γέφυρα της Λυκόβρυσης σχετικά ασφαλές διότι δεν έχει σχεδόν καμμία είσοδο - έξοδο δεξιά. Όμως το ατύχημα αλλά και η προσπέραση που υπέστην από μοτοσυκλέτα (όχι τη BMW, ήταν μια δρόμου, κίτρινη) που έτρεχε με 180 km/h
πάνω στη ΛΕΑ με έπεισαν ότι δεν πρέπει να κυκλοφορούμε με το ποδήλατο σε δρόμους όπου αυτοκίνητα και μηχανές μπορούν να κινούνται με ταχύτητες πάνω από 100 km/h.
Στους υπόλοιπους δρόμους τα αυτοκίνητα και οι μοτοσικλέτες λόγω συνωστισμού τους φοβούνται ο ένας τον άλλο και τη γλυτώνουμε (ελπίζω) εμείς οι ποδηλάτες.

Επίσης είναι σημαντικό να φοράμε αντανακλαστικό γιλέκο μέρα - νύχτα. Μας βλέπουν από μακρυά.

Επίσης είναι απαραίτητο το καθρεπτάκι στα αριστερά μας για να βλέπου τι παίζεται πίσω μας.

Και τέλος μια ………. σφυρίχτρα για τονίζουμε τη παρουσία μας στους βάρβαρους.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
rossociclo
Απών/απούσα

Είναι θλιβερό όταν συμβαίνουν τέτοια τραγικά γεγονότα. Μακάρι και τα δύο παιδιά να ξεφύγουν από τον κίνδυνο. Φυσικά και δεν πρέπει να κυκλοφορούμε σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Δεν είναι τυχαίο ότι απαγορεύεται από τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας.
Έχει δημιουργηθεί από ειδικούς. Από γνώστες.
Ακούω πολλούς που κινούνται σε δρόμους που αναπτύσσονται ανεξέλεγκτες ταχύτητες όπως στην Κηφισίας και ανατριχιάζω...Δεν είναι μαγκιά να επιλέγεις τέτοιους δρόμους ενώ υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις. Μαγκιά είναι να επιλέγεις την πιο έξυπνη διαδρομή για την ασφαλή σου μετάβαση!
Άν υπάρχει παρέα ακόμα καλύτερα για να είσαι διακριτός, αλλά και πάλι με πολύ προσοχή σε οποιοδήποτε δρόμο.

DesertMan
Απών/απούσα

... τι είναι αυτα που λες περι μαγκιάς...??
ο άνθρωπος μπορεί να έκανε προπόνηση όπως κάνουν πολλοί αθλητές συλλόγων...
μπορεί να μπήκε στην εθνική για να φτάσει γρήγορα στον προορισμό του...
αυτα περι μαγκιάς δεν είναι σοβαρά πράγματα....

και στην Κηφισίας δεν αναπτύσσονται ανεξέλεγκτες ταχύτητες... (ακούγεται λες και είσαι κανας δημοσιογράφος στην τηλεόραση που προσπαθεί να τρομοκρατήσει τον κόσμο)...
αμα ξέρεις να κινηθείς, η Κηφισίας είναι πολύ ασφαλής...

Royaloak
Απών/απούσα

και θα σταθώ στην κακή συνήθεια των μηχανών να προσπερνούν από δεξιά εν γένει.
Η προσωπική μου εμπειρία από την κίνησή μου στην πόλη ακόμα και σε δρόμους έντονης κυκλοφορίας δεν είχε τόσο επικίνδυνες 'συναντήσεις' με αυτοκίνητα, όσο με μηχανές που έρχονταν full speed απ' το ρείθρο του δρόμου, με την άνεση της μηχανικής τους κίνησης. Πολύ σωστά θίχτηκε το θέμα της ορατότητάς μας. Ο καθρέφτης μου, που ξέρω να χρησιμοποιώ από τον καιρό που είχα το μηχανάκι μου, με έχει σώσει τουλάχιστον δυό φορές. Ένα Σάββατο νωρίς το πρωί, που κατέβαινα την Κύπρου κι ερχόταν αυτοκίνητο σε πλήρη ακυβερνησία πίσω μου, γιατί ο οδηγός (μαστουρωμένος ή πιωμένος) το οδηγούσε ζιγκ-ζαγκ χρυπώντας όλα τα αυτοκίνητα που ήταν παρκαρισμένα αριστερά και δεξιά. Μόλις που πρόλαβα να σταθώ στην άκρη όπως-όπως. Ένα βράδυ βίωσα την απειλή από ένα τεράστιο διώροφο πούλμαν που έστριψε Αγ. Μελετίου και Πατησίων, εγώ είχα ήδη προηγηθεί και ήμουν στη δεξιά λωρίδα, όταν αντιλήφθηκα απ' τον καθρέφτη μου, ότι το πούλμαν ερχόταν κατά πάνω μου, σαν να ήμουν αόρατη. Έκτοτε εκτός από τον καθρέφτη, έχω πολλά φώτα παντού. Δύο πίσω στο ποδήλατο, δύο στο σάκο μου που αναβοσβύνουν, δύο μπροστά, και στις ρόδες απ' αυτά που μπαίνουν στη βαλβίδα. Είμαι λίγο σαν UFO, αλλά έχει τύχει βραδιές που ποδηλατώ στο κέντρο, συχνά, και κυρίως οι ταξιτζήδες (!) να με επιβραβεύουν για το πόσο ορατή είμαι μπροστά τους. Γιλέκο έχω, αλλά φορώντας το σάκο στην πλάτη δεν νομίζω ότι οι φωσφορίζουσες ταινίες του θα είναι όσο ορατές πρέπει.
Αυτά και λίγη προσευχή κάθε φορά που βγαίνουμε στους δρόμους...Προσωπικά βγαίνω στους δρόμους κυρίως, κανείς θα με χαρακτήριζε ποδηλάτισσα της πόλης...δυστυχώς δεν έχω πολύ χρόνο για εξορμήσεις υπέροχες με διανυκτερεύσεις στην εξοχή, αλλά ομολογώ πως τις ζηλεύω αφάνταστα...

nick46
Απών/απούσα

Η εμπειρία μου μετά από 16 χρόνια οδήγησης (αυτοκινητο, μηχανή, ποδήλατο) μου δείχνει ότι απ' τη στιγμή που βγαίνεις σε ελληνικό δρόμο κινδυνεύεις. Ακόμα και ως πεζός. Δεν φταίνει μόνο ή κυρίως οι κακότεχνοι δρόμοι. Αυτό που φταίει είναι η έλλειψη παιδείας των ελλήνων πολιτών. Δεν ακολουθούμε προφανείς κανόνες: δεν προσπερνάμε από δεξιά, δεν τρέχουμε υπερβολικά (η ταχύτητα σκοτώνει!!), δεν πατάμε στη ΛΕΑ και σε πεζοδρόμια.

Κυκλοφορούσα και γω πριν κάποια χρόνια με το σακίδιο στη πλάτη. Ηταν βαρύ και άρχισε να πονάει η πλάτη και η μέση μου. Το έβαλα στη σχάρα και γλύτωσα τη ταλαιπωρία. Επίσης είναι πιο ασφαλής η οδήγηση χωρίς το βάρος του σακιδίου στη πλάτη: περισσότερη ευχέρεια στις κινήσεις.

Royaloak
Απών/απούσα

μου κλέψανε και το ποδήλατο και το πορτοφόλι μου μέσα απ' τον σάκο, χωρίς να το πάρω είδηση, όντας μέσα στο τραίνο, προτιμώ το σάκο στην πλάτη κι ας με βαραίνει. Έχω αποκτήσει μια σχετική ανασφάλεια. Η περιοχή που κινούμαι δεν είναι και η καλύτερη. Άλλωστε πού είναι καλά πιά. Προχτές το βράδυ στην Αγ. Μελετίου ήρθαν δύο καθώς ήμουν σταματημένη κι έπιασαν το τιμόνι μου ακινητοποιώντας με, με ταρακούνησαν με τρόπο κάπως απειλητικό και περιπεκτικό μαζί. Εγώ μεσήλικη 1.56 κι αυτοί δυό μέτρα παιδιά. Έπαιξαν με την κόρνα μου κι έφυγαν γελώντας, μάλλον ευτυχείς που με ψιλοτρομάξανε, γιατί αρχικά ούτε κι αυτοί ήξεραν τι ακριβώς ήθελαν να κάνουν. Εγώ νόμιζα ότι θα μου πάρουν το ποδήλατο. Σημειωτέον ότι ο σάκος μου είναι Camelpak και ασφαλίζει με λουριά στο στήθος και τη μέση. Θα πρέπει να με πατήσουν κάτω για να τον πάρουν. Μόλις πριν λίγο δουλεύοντας στο εργαστήρι μου η ματιά μου έπεσε στον δρόμο και είδα τέσσερις ζητάδες να κάνουν σωματική έρευνα σε δύο τέτοιους τύπους. Φύλαγε τα ρούχα σου νάχεις τα μισά. Η άλλη λύση είναι να μην βγαίνει κανείς πια έξω, αλλά πάλι αυτή δεν είναι η δική μας περίπτωση σε καμία περίπτωση...έτσι δεν είναι;

podilatofreak
Απών/απούσα

...σε ό,τι αφορά στην ΕΟ Αθηνών-Λαμίας κάλλιστα μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει τον παράδρομο και να απολαύσει την διαδρομή με περισσότερη ασφάλεια.
Όπως ανέφερε κάποιος πιο πάνω, η κυκλοφορία ποδηλάτων στις εθνικές οδούς απαγορεύεται από τον ΚΟΚ. Νομικά αυτό σημαίνει ότι ο ποδηλάτης που παραβαίνει τον κανόνα αυτόν και εμπλέκεται σε τροχαίο ατύχημα δεν θα αποζημιωθεί πλήρως για την βλάβη της υγείας του ή και άλλες ενδεχομένως ζημίες διότι θα του καταλογισθεί ως οικείο πταίσμα το γεγονός της οδήγησης σε δρόμο που δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία για ποδηλάτες. Με απλά λόγια θα θεωρηθεί ότι συνέβαλε ο ίδιος στην επέλευσης της σε βάρος του ζημίας και κατά το ποσοστό αυτό δεν θα αποζημιωθεί. Καλό είναι να το έχουμε υπ' όψει μας...

Nikolai
Απών/απούσα

Σωστά όσα λέει ο podilatofreak, αλλά τα ζώα που έκαναν κόντρες έχουν την κατάρα μου.
Η σημερινή πορωτική βόλτα, ήταν αφιερωμένη...

rossociclo
Απών/απούσα

Τα όσα ανέφερα περί μαγκιάς δεν αφορούσαν το παιδί! Να κάνω κριτική σε κάποιον που βρίσκεται σε κίνδυνο ή έχει φύγει από τη ζωή, το θεωρώ ανήθικο και άτοπο! Δεν θα το έκανα
σε καμία περίπτωση!
Αναφερόμουν γενικά! Επειδή υπάρχει αυτή η τάση μαγκιάς-φιγούρας απο μερικούς, απλά έθιξα αυτή τη λογική...
Για όσους σκέφτονται έτσι ανώριμα να πάψουν να σκέφτονται γιατί είναι λάθος! Δεν είπα ότι ο καθένας που βγαίνει σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας ότι το κάνει γι' αυτό το λόγο!
Επειδή ήμουν παρούσα σε θανατηφόρο ατύχημα εφήβου και ήταν συγκλονιστική εμπειρία γι' αυτό και έκανα αυτή την αναφορά. Με καθαρά προστατευτική διάθεση και όχι κριτική... Ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σε παιδιά και εφήβους που συχνά δρούν λόγω της φύσης τους παρορμητικά...Δεν επιθυμώ να τρομοκρατήσω κανένα. Απλά έχω την άποψη μου και την εκφράζω! Όσο για το δημοσιογράφος,αδυνατώ να καταλάβω το συλλογισμό σου. Απλά εκπλήσσομαι με την αδικαιολόγητη επιθετικότητα σου και τις άστοχες παρατηρήσεις...Δεν αρμόζουν σε αυτό τουλάχιστον το site.
Κρίμα για το παιδί. Εύχομαι εκεί που θα πάει να συναντήσει έναν υπέροχο κόσμο!
Κουράγιο στην οικογένεια του!

abyss
Απών/απούσα

Σωστά τα λες podilatofreak, αν και βέβαια ο λόγος που δεν πρέπει να κάνουμε ποδήλατο στην Εθνική δεν είναι η μειωμένη αποζημίωση από ενδεχόμενο ατύχημα λόγω οικείου πταίσματος. Είναι η απλή αγάπη στη ζωή και η αυτοσυντήρηση.

Να τονίσω πάντως ότι βρίσκω αδόκιμη τη σύγκριση, που έγινε παραπάνω, της Εθνικής με ένα δρόμο όπως η Κηφισίας. Όχι μόνο γιαί στην Κηφισίας σαφώς και επιτρέπεται το ποδήλατο, αλλά και γιατί είναι πολύ πιο ασφαλής η κίνηση σε αυτή.

Προσωπικά πάντως αποφεύγω την Κηφισίας και τη Μεσογείων στις μετακινήσεις μου γιατί το ποδήλατο μου επιτρέπει πιο ήσυχες και καθαρές εναλλακτικές διαδρομές, αλλά δε θεωρώ ότι κινδυνεύω (στο μέτρο του δυνατού) οδηγώντας σε αυτές.

podilatofreak
Απών/απούσα

...ο σεβασμός στον νόμο, φίλε abyss, είναι αυτοτελής λόγος για να μην κυκλοφορεί κανείς στην ΕΟ (το λέω για την περίπτωση που κάποιος έχει άγνοια κινδύνου ή επιθυμεί να αυτοκτονήσει, οπότε η αγάπη για την ζωή και η αυτοσυντήρηση δεν αρκούν για να τον αποτρέψουν από μια έξοδο στην ΕΟ!).
Σαφώς και έχεις δίκιο για το ότι βγαίνοντας με τον ποδήλατο κανείς δεν έχει στο μυαλό του θέματα αποζημιώσεων (!), αλλά σκέφτεται απλά πώς θα απολαύσει την βόλτα όντας συνάμα προστατευμένος. Αυτός όμως είναι και ο λόγος που έθιξα αυτή τη νομική παράμετρο: ότι τα ζητήματα αυτά τα αντιλαμβανόμαστε πάντοτε εκ των υστέρων! Για αυτό καλό είναι πρακτικά να γνωρίζουμε ότι αν καταστραφεί το ποδήλατό μας των 5000 Ευρώ (λέμε τώρα...) επειδή βγήκαμε στην ΕΟ, τα χρήματα που θα πάρουμε θα είναι πολύ λιγότερα, όσο κι αν εμείς πιστεύουμε ότι υπαίτιος για το ατύχημα υπήρξε μόνο αυτός που έπεσε πάνω μας!

I like my bike
Απών/απούσα

Στην Ελευθεροτυπία σήμερα είχε τρεις γραμμές. Ο ποδηλάτης ήταν ένας 74 χρόνος Βρετανός ο οποίος έχασε την ζωή του και ο οδηγός ήταν ένας νεαρός με αυτοκίνητο που έκανε επικίνδυνους ελιγμούς με υψηλή ταχύτητα και εγκατέλειψε το θύμα του. Συνελήφθη ύστερα από 2 ώρες στην Κηφισιά. Μπορεί βέβαια να υπήρξαν 2 περιστατικά στην Ε.Ο.

nick46
Απών/απούσα

Θα ήθελα κόντρα στη λογική των ειδικών που θέσπισαν την απαγορευση κίνησης στις Εθνικές οδούς να υποστηρίξω πως δεν θα ήταν επικίνδυνο να κινούμαστε με ποδήλατο σ' αυτές όταν διατρέχουν αστικές περιοχές (δηλαδή μέχρι τα πρώτα διόδια) με μία προυπόθεση: να τηρούνταν αυστηρά οι κανονισμοί οδικής κυκλοφορίας. Επειδή κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει στην
Ελλάδα (κύριος υπεύθυνος γι' αυτό είναι κατά τη γνώμη μου η Τροχαία που δεν κάνει σωστά τη δουλειά της) δεν πρόκειται να ξανακυκλοφορήσω στην Εθνική Αθηνών - Λαμίας. Αλήθεια στην Εθνική Αθηνών - Κορίνθου από που ξεκινά η απαγόρευση (απ' τις γραμμές στην Αχιλλέως, απ' το Κηφισό, απ' το Παλατάκι ή μετά την Ελευσίνα;

Γιατί όμως συνεχίζω αυτή την κουβέντα; Γιατί κατέβηκα μία και μοναδική φορά απ' τον Αγιο Στέφανο στη Λένορμαν μέσω της ΕΟ Αθηνών - Λαμίας σε μισή ώρα. Όταν έκανα τη διαδρομή απ' τους παράδρομους χρειάστηκα 50 λεπτά. Αν είναι λοιπόν να υποστηρίξουμε τη συνδυασμένη χρήση ποδηλάτου και τραίνων (στην επιστροφή ανεβαίνω από Βικτώρια μέχρι Κηφισιά με το τραίνο, ανηφόρα γαρ!) τότε πρέπει να απαιτήσουμε ποδηλατόδρομους αποκλειστικής κυκλοφορίας χωρίς διασταυρώσεις και φανάρια προς όλες τις κατευθύνσεις του λεκανοπεδίου.

Υ.Γ. Συνολικός χρόνος Αγιος Στέφανος - Περιστέρι - [Βικτώρια - Κηφισιά με τραίνο] - Αγ. Στέφανος 2 ώρες και ένα τέταρτο. Ίσως πιο γρήγορα και από Ι.Χ.
Στη Γερμανία λένε πως η χρήση ποδηλάτου συμφέρει όταν ο χρόνος μετακίνησης με αυτό είναι μικρότερος ή το πολύ ίσως με τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς.

rossociclo
Απών/απούσα

O κώδικας οδικής κυκλοφορίας αναφέρει μεταξύ άλλων, ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία σε αυτοκινητόδρομους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας σε οχήματα που δεν μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων. Συνεπώς συγκαταλέγεται μεταξύ αυτών και το ποδήλατο.
Δεν εξετάζω το βαθμό επικινδυνότητας μεταξύ Εθνικής Οδού και κάποιας Λεωφόρου σαν αυτή της Κηφισίας, αλλά την επικινδυνότητα αυτή καθ' αυτή. Εφόσον υφίσταται, γιατί να το ρισκάρουμε;
Γιατί να μην επιλέξουμε κάποια πιο ασφαλή διαδρομή αφού κατά κοινή παραδοχή δεν υπάρχει οδηγική παιδεία στη χώρα μας και οι Έλληνες οδηγοί στην πλειοψηφία τους όπου βρουν ανοιχτό δρόμο, και όχι μόνο, φτάνουν το κοντέρ στο κόκκινο;
Ακόμα και οι αθλητές της Εθνικής Ομάδας και των διαφόρων συλλόγων που προφανώς είναι πιο εξοικειωμένοι με το ποδήλατο, θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί αφού η πραγματικότητα στην άσφαλτο είναι ίδια γι’ όλους. Να προπονούνται πάντα σε ομάδες και όχι μόνοι τους, σε όσο το δυνατόν πιο ασφαλείς δρόμους.

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

Δείτε το παρακάτω άρθρο από το ΕΘΝΟΣ.

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8400&pubid=1538578

Γλύτωσε από λιοντάρια και ληστές, και τον έφαγαν οι δρόμοι της Αθήνας.

kounoupis
Απών/απούσα

nick46 wrote:
Σήμερα 23/8/08 στις 17.30 περίπου στο καθοδικό ρεύμα της Αθηνών Λαμίας (προς Αθήνα) και 500 m πριν απ' τα κατηργημένα φανάρια της Κηφισιάς συγκρούστηκε ποδηλάτης (με ποδήλατο δρόμου) με μοτοσικλετιστή (μηχανή BMW).
Οι δύο αναβάτες τραυματίστηκαν σοβαρά ίσως και θανατηφόρα.

Εγώ πέρασα απ' το σημείο του ατυχήματος με το ποδήλατό μου λίγα λεπτά αργότερα κατεβαίνοντας από Αγιο Στέφανο. Απ' ότι κατάλαβα το πιο πιθανό είναι ο μοτοσικλετιστής να έκανε προσπέραση από δεξιά με ζικ ζακ, δεν είδε το ποδηλάτη που κινιόταν στη ΛΕΑ (λωρίδα έκτακτης ανάγκης, άκρη δεξιά) και έπεσε πάνω του.

Θεωρούσα μέχρι σήμερα το τμήμα της εθνικής από Αγιο Στέφανο μέχρι τη γέφυρα της Λυκόβρυσης σχετικά ασφαλές διότι δεν έχει σχεδόν καμμία είσοδο - έξοδο δεξιά. Όμως το ατύχημα αλλά και η προσπέραση που υπέστην από μοτοσυκλέτα (όχι τη BMW, ήταν μια δρόμου, κίτρινη) που έτρεχε με 180 km/h
πάνω στη ΛΕΑ με έπεισαν ότι δεν πρέπει να κυκλοφορούμε με το ποδήλατο σε δρόμους όπου αυτοκίνητα και μηχανές μπορούν να κινούνται με ταχύτητες πάνω από 100 km/h.
Στους υπόλοιπους δρόμους τα αυτοκίνητα και οι μοτοσικλέτες λόγω συνωστισμού τους φοβούνται ο ένας τον άλλο και τη γλυτώνουμε (ελπίζω) εμείς οι ποδηλάτες.

Επίσης είναι σημαντικό να φοράμε αντανακλαστικό γιλέκο μέρα - νύχτα. Μας βλέπουν από μακρυά.

Επίσης είναι απαραίτητο το καθρεπτάκι στα αριστερά μας για να βλέπου τι παίζεται πίσω μας.

Και τέλος μια ………. σφυρίχτρα για τονίζουμε τη παρουσία μας στους βάρβαρους.


Το σχεδον πως οριζεται ακριβως;Eχει 3
εισοδος εξοδος βαρυμπομπης
εξοδος καλυφτακη προς ολυμπιακο χωριο
εισοδος απο κυμης(ολυμπιακο χωριο) προς αθηνα
Ακομα και αν καποιος κανει το λαθος με το ποδηλατο να μπει στην εθνικη στο ρευμα προς λαμια στην καλυφτακη η περιφραξη ειναι ανοιχτη και βγαινει στο παραδρομο λογω στασης λεωφορειου βασικα
https://www.google.gr/maps/@38.0876589,23.7884914,3a,39.5y,56.06h,80.47t/data=!3m4!1e1!3m2!1s99dgDx7i51O_MsA2zCZESQ!2e0
Να και η διαδρομη https://www.google.gr/maps/dir/38.1405361,23.8418257/38.0874301,23.7876746/@38.119601,23.8295188,17z/data=!4m11!4m10!1m5!3m4!1m2!1d23.841816!2d38.1395427!3s0x14a175ee19ab9b7b:0x33424287754b6466!1m0!2m1!1b1!3e0
απο την εκαλη(οδος παρνηθος περιπου) πριν το βασιλοπουλο συνηθως ωρες αιχμης πολλοι πηγαινουν απο τον παραδρομο στο ρευμα προς αθηνα που καταληγει σε νυχτερινο κεντρο διασκεδασης για να αποφυγουν το φαναρι της γεφυρας της βαρυμπομπης

DesertMan wrote:
... τι είναι αυτα που λες περι μαγκιάς...??
ο άνθρωπος μπορεί να έκανε προπόνηση όπως κάνουν πολλοί αθλητές συλλόγων...
μπορεί να μπήκε στην εθνική για να φτάσει γρήγορα στον προορισμό του...
αυτα περι μαγκιάς δεν είναι σοβαρά πράγματα....

και στην Κηφισίας δεν αναπτύσσονται ανεξέλεγκτες ταχύτητες... (ακούγεται λες και είσαι κανας δημοσιογράφος στην τηλεόραση που προσπαθεί να τρομοκρατήσει τον κόσμο)...
αμα ξέρεις να κινηθείς, η Κηφισίας είναι πολύ ασφαλής...

Υπαρχουν και αλλοι δρομοι για να κανει προπονηση π.χ μαραθωνος,νατο,παραλιακη,συγγρου προς φαληρο και μονο τουλαχιστον εκει εισαι πιο ασφαλης αν και λογικα απαγορευεται καθοτι δρομος ταχειας κυκλοφοριας
Σε ενα freeday στο γυρισμο απο ν.ερυθραια καποιοι εξυπνοι μπηκαν στην εθνικη ενω ο παραδρομος ειναι 50 μετρα δεξιοτερα ευτυχως ακολουθουσε περιπολικο μπηκε και τους ακολουθησε και λογικα θα τους εβγαλε στην επομενη εξοδο αυτους πως τους χαρακτηριζεις;
Mαγκια,εξυπναδα πες το οπως θες ανυπακοη στο νομο.
Ο αγγλος σκοτωθηκε απο αυτοκινητο αλλο συμβαν ηταν αυτο με την μηχανη http://sostegr.wordpress.com/2012/08/23/%CE%B3%CF%85%CF%81%CE%BD%CF%8E%C...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

6 χρόνια μετα;

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Grave digger: One who finds out dated threads that are unlocked therfore still live and adds post(s) to them often decieving other forum members into thinking the content is current.

frigo
Απών/απούσα

Τι ειναι 6 χρονια ,μπρος στην αιωνιοτητα...

magmike
Απών/απούσα

το καλοκαίρι πάντως, φεύγοντας από δουλειά με αμάξι για ταξιδάκι ΠΣΚ, είδα στη βοηθητική της εθνικής προς Λαμία (δεν θυμάμαι ύψος) όριμο ποδηλάτη(έτσι θα ονομάζονταν σε αγγελία γνωριμιών) να κρατάει εν δυνάμει ζωντανό το thread με το mountain bike του

ΥΓ.Φορούσε κράνος γιατί safety first

ΥΓ2.Το φόρουμ έχει μαγικό τροπο να μας τρολάρει με την ανάσταση των θεμάτων του

kounoupis
Απών/απούσα

στην αναζητηση πατησα εθνικη οδος και εμφανιστηκε το thread.προφανως δεν θα εψαχνα 6 χρονων thread

contact