Το θεωρώ αυτονόητο, παρόλα αυτά σημειώνω ότι σκάλες χρησιμοποιεί ολόκληρος ο πληθυσμός της Αμερικής, ενώ ποδήλατο πολύ πολύ πολύ λιγότεροι...Αν είχαν ποσοστά θα είχε νόημα αυτό το άρθρο...
Ο αρθογράφος χρησιμοποιεί τις στατιστικές για τις σκάλες για να εκφράσει την αντίθεση του σε νομοθεσία που επιβάλει τη χρήση κράνους σε ποδηλάτες.
Οι σκάλες είναι η 2η αιτία θανάτου από ατυχήματα (unintentional). Η 1η αιτία είναι φυσικά τα αυτοκίνητα.
Τα αυτοκίνητα όμως είναι μόνο η 5η αποτρέψιμη (preventable) αιτία θανάτου. Στη 2η θέση είναι η παχυσαρκία, η οποία φυσικά καταπολεμείται με ποδήλατο.
Το συμπέρασμα είναι πως περισσότεροι ποδηλάτες (με ή χωρίς κράνος) => λιγότεροι θάνατοι.
(Η 1η αποτρέψιμη αιτία θανάτου στις Η.Π.Α. είναι το κάπνισμα.)
Το θεωρώ αυτονόητο, παρόλα αυτά σημειώνω ότι σκάλες χρησιμοποιεί ολόκληρος ο πληθυσμός της Αμερικής, ενώ ποδήλατο πολύ πολύ πολύ λιγότεροι...Αν είχαν ποσοστά θα είχε νόημα αυτό το άρθρο...
Ειναι αυτο που λενε "δεν παμε καθολου καλα"
Ο αρθογράφος χρησιμοποιεί τις στατιστικές για τις σκάλες για να εκφράσει την αντίθεση του σε νομοθεσία που επιβάλει τη χρήση κράνους σε ποδηλάτες.
Οι σκάλες είναι η 2η αιτία θανάτου από ατυχήματα (unintentional). Η 1η αιτία είναι φυσικά τα αυτοκίνητα.
Τα αυτοκίνητα όμως είναι μόνο η 5η αποτρέψιμη (preventable) αιτία θανάτου. Στη 2η θέση είναι η παχυσαρκία, η οποία φυσικά καταπολεμείται με ποδήλατο.
Το συμπέρασμα είναι πως περισσότεροι ποδηλάτες (με ή χωρίς κράνος) => λιγότεροι θάνατοι.
(Η 1η αποτρέψιμη αιτία θανάτου στις Η.Π.Α. είναι το κάπνισμα.)