Μετατροπη παλιας κουρσας σε ποδηλατο fitness.

12 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
nitro
Απών/απούσα

Καλησπερα και απ μενα παιδια!
Αποφασισα να μετατρεψω ενα παλιο κουρσακι που ειχα (μερικως αναπαλαιωμενο), αγνωστου ταυτοτητας, σε fitness με ισομπαρο τιμονι.
Πανε χρονια που ασχολιομουν εντατικα με τα ποδηλατα οποτε
και εχω μεινει πισω στις ποδηλατικες εξελιξεις.
Καταρχην θα ηθελα να μου πειτε αν κανει για το υψος μου που ειναι 1,83cm.
Επισης ξερει κανεις τι μαρκα μπορει να ειναι?
Το ποδηλατο εχει οριζοντιο 57cm και καθετο 53cm.
Αν δε μου κανει σε μεγεθος, να μην προχωρησω...
Αν κανει θα ηθελα να μου πειτε-προτεινετε τι λαιμο να βαλω με ισομπαρο τιμονι αλλα και αν γινεται να βαλω λεβιεδομανετες στο τιμονι για να ολοκληρωθει η μετατροπη.
Οικονομικες λυσεις, γιατι μην ξεχναμε ειναι και παλιο!
Καθε αλλη προταση δεκτη!
Παραθετω και μερικες φωτογραφιες του!

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon 1 (1) (Small).jpg70.17 KB
Image icon 1 (2) (Small).jpg68.42 KB
Image icon 1 (3) (Small).jpg67.33 KB
Image icon diastaseis.jpg118.72 KB
Image icon 4 (1).jpg116.44 KB
Image icon 4 (2).jpg112.56 KB
Image icon 4 (3).jpg124.02 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
harala13
Απών/απούσα

Είναι όμορφο όπως είναι,εγώ θα έλεγα να μην το αλλάξεις.Καλή συνέχεια με τη μετατροπή πάντως.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

κρίμα - κρίμα - ΚΡΙΜΑ.....

... αλλά προκειμένου να βγαίνει πιο συχνά βόλτες (χεχεχε), κάνε την αλλαγή. Καταρχήν θα πρέπει να δεις και να μας γράψεις ΤΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ φοράει.
Η οικονομικότερη αλλαγή θα περιλαμβάνει :
- ίσιο τιμόνι (με κανα 10ευρω)
- χειρολαβες
- μανέτες φρένων τύπου "v-brakes"
και καθάρισες (υποθέτω ότι όλα τα υπόλοιπα είναι μάχιμα....)

- αν θέλεις και χειριστήρια ταχυτήτων στο τιμόνι... δυσκολεύει το πράγμα. Άστο για πιο μετά, αν το βολευτείς πρώτα με ίσιο τιμόνι.

Το 57αρι στον οριζόντιο... μου κάνει μεγαλούτσικο για το ύψος σου, εξαρτάται και από το μήκος των χεριών σου / του κορμού σου...

... πάντος ΚΡΙΜΑ...

christos k
Απών/απούσα

Καλησπέρα,
με βάση τα λίγα που ξέρω, έχω να σου προτείνω τα εξής :
1. ΙΜΗΟ είναι όμορφο.Μην το αλλάξεις πολύ.
2. δεν μπορώ να κρίνω από τις φωτό, αλλά αν το σήμα στο κούτελο είναι "C" με πλάγιες γραμμές, μαλλον είναι Carrera. Αν πράγματι συμβαίνει αυτό, τότε
πολλοί στο site αυτό και αλλού θα ενδιαφέρονταν για το ποδήλατο.
3. εκτός από το ύψος σου, μέτρησε το ύψος των ποδιών σου (καβάλο). ανέβα στο ποδήλατο, δες αν βρίσκει ο καβάλος στον οριζόντιο σωλήνα ή πόσο περιθώριο έχεις ακόμη. ύστερα βάλε τα χέρια σου στο οριζόντιο μέρος του τιμονιού (σαν πρόβα για το ισόμπαρο τιμόνι-που μπορεί να είναι και υπερυψωμένο ή πιό πλατύ). ρύθμισε το ύψος της σελλας έτσι ώστε αν το κάθε πηδάλι είναι στο κατώτερο σημείο του, το αντίστοιχο πόδι σου να είναι τεντωμένο ή να έχει μιά απειροελάχιστη απόκλιση. αν και στις τρεις αυτές δοκιμές το ποδήλατο είναι Ο.Κ. τότε το ποδήλατο σου κάνει. (btw οι μετρήσεις των σωλήνων που αναφέρεις (53 κάθετος-57 οριζόντιος) παραπέμπουν σε γεωμετρία για ποδήλατα τουρισμού - είσαι σίγουρος ότι είναι σωστές ?)
4. αν οπωσδήποτε χρειάζεται για πρακτικούς λόγους να βάλεις ίσιο τιμόνι, συμβουλέψου κάποιον πιό ειδικό ή ποδηλατά γιά το ταίριασμα χειριστηρίων αλλαγής ταχυτήτων και αντίστοιχου ντεραγιέ. εκτός απο την συμβατότητα στις μάρκες και τα μοντέλα, θα πρεπει να ταιριάζουν ο αριθμός των ταχυτήτων, το βήμα για κάθε αλλαγή, κλπ. οπότε ειδικά αυτό το θέμα όπως είπε και ο Rocka-rolla, αφησέ το τελευταίο καλύτερα.
Καλή επιτυχία.

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

Ωραίο χρώμα έχει. Αν τα μηχανικά του μέρη δεν δημιουργούν πρόβλημα, αν στροφάρουν άνετα, γιατί να τα πειράξεις; Κι αν και αν και αν και το πουλάς ......

vag0s
Απών/απούσα

Πανεμορφο!
Μην το χαλασεις ρε φιλε... αστο κρυαρακι..

Το πουλας;

nitro
Απών/απούσα

Ευχαριστω παιδια για τα καλα σχολια! Δεν περιμενα οτι αρεσε τοσο πολυ αυτο το ποδηλατο! Μαλλον το εχω υποτιμησει αλλα και συνηθισει!
Carrera δεν ειναι παντως, το σηματακι το ειχα κολλησει εγω απο αλλο ποδηλατο.
Ξαναμετρησα τις διαστασεις και τις εχω παραθεσει παραπανω σε φωτο. Επισης εχω βαλει και φωτο απο τα εξαρτηματα που εχει το ποδηλατο που μαλλον ειναι no name, ΑΤΙΑ. Βεβαια δουλευουν αριστα.
Επισης εχει 6 ταχυτητες πισω και 2 μπροστα που ισως τις κανω 3
Οσο για το μποι μου,
ο καβαλος μου δεν βρισκει επανω στο οριζοντιο, πρεπει να απεχει καμια 10 ποντους. Με τερμα επανω τη σελα το ποδι μενει ελαφρως λυγισμενο αλλα σκυβω πολυ και πιανομαι(κουρσα ειναι βεβαια), δηλαδη θα ηθελα λιγο πιο ψηλο λαιμο. να το πουλησω δε σκεφτομαι για την ωρα, το πουλαγα πριν 2 μηνες και μετανιωσα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

αααχχχχ.... σε τρώει ο π!σ!ν0ς σου....!!!!

Λοιπόν, για να βάλεις τριπλό δίσκο μπροστά, πρέπει να τσεκάρεις την μεσαία τριβή, και να βρεις τον αντίστοιχο τρίδισκο στην αγορά.
Ίσως να χρειαστεί νέο ντεργιέ μπροστά.
Δεν νομίζω ότι θα σου χρειαστεί 3πλος, 12 σχέσεις φτάνουν και αρκούν για ένα φιτνες στην πόλη.

Για να φέρεις το τιμόνι πιο πίσω και πιο πάνω .... μάλλον θέλεις άλλον λαιμό... μικρότερο σε μήκος, μεγαλύτερο σε κλίση... και δεδομένου ότι δεν έχεις νέου τύπου headset (δηλαδή έχεις threadless αντί για ahead....) μάλλον θα πρέπει να το ψάξεις αρκετά το θέμα. Ίσως και να κάνω λάθος.

Για να βάλεις ντεραγιέ στο τιμόνι....χμ, παίρνει, αλλά ή θα βάλεις κάτι πάρα πολύ απλό (πριν 8 χρόνια, υπήρχαν "περιστροφικοί διακόπτες" για φλατ τιμόνια, που δεν ήταν indexed... δηλαδή δεν είχαν προκαθορισμένες θέσεις, δούλευαν ακριβώς όπως τα χειριστήρια στον πλάγιο σωλήνα που έχεις τώρα....γυρνάς και "κάπου" γίνεται η αλλαγή σχέσης....) ή θα βάλεις κάτι σύγχρονο που όμως θα απαιτήσει και αντικατάσταση των ντεραγιέ που έχεις τώρα. Και μετά ίσως θέλει αλλαγή και η κασέτα ... και πάει λέγοντας.
Αυτά τα γράφω με επιφύλαξη, κάποιος που θα δει και θα "μετρήσει" το ποδήλατο από κοτνά θα σου πει ακριβώς τι ισχύει και τι όχι.
Προσωπικά, πάλι θα έμενα στις αλλαγές που έχεις στον πλάγιο σωλήνα.

Και πάμε στα φρένα. Αν βάλεις μανέτες v-brakes στο φλατ τιμόνι θα έχεις "περίεργη" απόκριση στο φρενάρισμα. Γενικά, οι μάνέτες vbrakes δουλεύουν σωστά με vbrakes (τρομερή διαπίστωση!!!!). Όταν δουλεύουν με κουρσάδικα φρένα....χμμμμ θα δεις αν κάνεις την αλλαγή... (χάλια....).

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ .... μείνε όπως είσαι (ή αλλιώς χώσε χρήμα....αρκετό χρήμα και χρόνο και κόπο....
)

Jakis
Απών/απούσα

Μην το αλλάζεις στο παραμικρό.

Μπορείς να πιάνεις το τιμόνι από πάνω αν θες πιο όρθια στάση οδήγησης και έχοντας και "φρένα" εκεί (suicide drops, LOL) δεν χρειάζεται να πέφτεις ποτέ στα drops. Απλά προσέχεις λόγω του πιο αδύναμου φρεναρίσματος.

Απλά αλλάζοντας το τιμόνι με flat bar δεν σηκώνεσαι πιο ψηλά χωρίς να αλλάξεις και λαιμό (εκτός αν βάλεις riser οπου και εκεί δεν κερδίζεις πολλά).

Αν είσαι σκεπτικός για τη μετάδοσή σου σε σχέση με τις ανηφόρες και δεν μένεις σε κάποιο βουνό, απλά βάλε SPD πετάλια και η Γη θα σου φανεί λίγο πιο επίπεδη :D

Έχω παρόμοιο αρχαίο setup και κυκλοφορώ σε κεντρικούς δρόμους χωρίς πρόβλημα.

Άν πάλι δεν σε έπεισα, πούλησέ το και πάρε ένα σύγχρονο fitness.

nitro
Απών/απούσα

με προβληματισατε τωρα! Θα με καταφερετε να μην το πειραξω το ποδηλατο, να του βαλω μονο 2 μανετες που θελει και πιο λεπτα λαστιχα!
μια ακομα απορια: με αυτες τις διαστασεις σκελετου, για ποσο ψηλο αναβατη κανει?
ευχαριστω και παλι!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Επ. ΦΑΟΥΛ.....
.... αν ψάξεις εδώ στο φόρουμ θα βρεις άλλα 6.268 θέματα όπου ρητά αναγράφεται ΠΑΝΤΑ το ίδιο πράγμα.
ΔΕΝ είναι υπόθεση μόνο ύψους.
ΜΕΤΡΗΣΟΥ σωστά και θα δεις αν σου κάνει ή τι πρέπει να αλλάξεις για να το φέρεις στα μέτρα σου.

nitro
Απών/απούσα

Εχεις δικιο, θα το ψαξω καλυτερα το φορουμ να βρω τις απαντησεις που θελω! Πραγματικα την εχω καταβρει εδω μεσα!

contact