Tο βαρος ειναι πολυ σχετικο. Αυτη τη στιγμη δεν με απασχολει. Για να σας δωσω να καταλαβετε παραπανω το τι θελω να κανω. Εισαγω ποδηλατα με custom made setup ή ολικα custom ποδηλατα. Θελω να φτιαξω ενα αξιοπρεπες ποδηλατο με ποιοτικα εξαρτηματα το οποιο να μπορει να το παρει καποιος νεοεισερχομενος στον χωρο και να μην εχει προβλημα ή να χρειαστει αναβαθμιση πριν αλλαξει επιπεδο. Λαμβανωντας υποψιν οτι ενα grade A αλουμινιου (πιστευω ξερετε τι σημαινει grade A) με deore και shimano δισκοφρενα το δινω γυρω στα 520-620 αναλογα τα υπολοιπα εξαρτηματα, θελω να βγαλω κατι που να μου βγει 100 ευρω κατω χωρις ομως να εχει προβλημα. Με αυτη τη λογικη και με acera πχ και v-brake θα ειναι μεταξυ 150-250 κατι που θεωρω καλη τιμη για νεοεισερχομενο με τη λογικη οτι παιρνει οτι χρειαζεται και δεν θα θελει αναβαθμιση πριν κανει πολυ ποδηλατο. Επισης ξερω οτι μπορω να ριξω ακομα την τιμη αλλα δεν θελω να βαλω shimano tx-revo κτλ και σιγουρα δεν θελω να βαλω κατι μη επωνυμο ή αρκετα καλο κατα την γνωμη μου. Απλως θελω να το φτιαξω πρωτα εγω και να το δοκιμασω πριν το βγαλω προς πωληση (να ξερουμε και τι πουλαμε, σπανιο ξερω αλλα...)
ανεβασα στο imageshack. μετα βαζω μεσα στο κειμενο το http...... ή παταω εκει που λεει insert image και το βαζω στο url??? Thanks
(Αφού κάνεις browse τη φώτο και πατήσεις upload και ολοκληρωθεί, σου βγάζει τη φωτογραφία σου σε μικρό παραθυράκι κι από κάτω λέει Links to share your imag, παίρνεις ας πούμε το πρώτο που λέει link, το αντιγράφεις εδώ κι εμείς κάνουμε κλικ πάνω του και μας ανοίγει τη φωτογραφία.)
(Αφού κάνεις browse τη φώτο και πατήσεις upload και ολοκληρωθεί, σου βγάζει τη φωτογραφία σου σε μικρό παραθυράκι κι από κάτω λέει Links to share your imag, παίρνεις ας πούμε το πρώτο που λέει link, το αντιγράφεις εδώ κι εμείς κάνουμε κλικ πάνω του και μας ανοίγει τη φωτογραφία.)
Ευχαριστω πολυ. Αν και δεν καταλαβα την πρωτη προταση (αυτο με το debtocracy).
οτι δεν μπορει να ανεβασει φωτογραφια, να φαει τις σαμπρελλες του(μαζι με τις φακαρολες), για τιμωρια.
Νομιζω πιο αναλυτικα, δεν γινεται.
Δε μου λες, παραδιδεις και μαθηματα κατ' οικον;
(Αμοιβη σε "ρευστο", εννοειται.)
ΔΕΝ είμαι ειδικός.
αλλά πιστεύω ότι οι tubular ζάντες θέλουν tubular ελαστικά.
Πλεονεκτήματα: μειωμένο βάρος και καλύτερη ποιότητα κύλισης.
Μειονεκτήματα: η ΤΙΜΗ... η τιμή... η αξία αγοράς ελαστικών+τροχών+ότι άλλο θέλει... τα χρήματα που θα σκάσεις... και η δυσκολία τοποθέτησης και "επισκευής" αν σου κάτσει μια στραβή....
(συγκρινόμενα με απλά ελαστικά που έχουν σαμπρέλα μέσα).
Αν λέω χοντρές κοτσάνες... βάλτε φωνή και στείλτε μούτζες... )
[υπάρχουν και τα two-way fit.... clincher or tubuless...παίρνουν απόλα...]
Τις ροδες μου τις εστειλαν για καλυτερες. Ξερει μηπως κανενας γιατι οι tubular ζαντες θεωρουνται καλυτερες??
Tubular σε ΜΤΒ δεν παίζει. Μάλλον εννοείς tubeless (χωρίς σαμπρέλα). Θεωρούνται καλύτερες γιατί μπορείς να τρέξεις το λάστιχο σε χαμηλότερες πιέσεις και έχεις πολύ λιγότερα σκασίματα.
Τις ροδες μου τις εστειλαν για καλυτερες. Ξερει μηπως κανενας γιατι οι tubular ζαντες θεωρουνται καλυτερες??
Tubular σε ΜΤΒ δεν παίζει. Μάλλον εννοείς tubeless (χωρίς σαμπρέλα). Θεωρούνται καλύτερες γιατί μπορείς να τρέξεις το λάστιχο σε χαμηλότερες πιέσεις και έχεις πολύ λιγότερα σκασίματα.
Οπως μπορεις να δεις στη φωτο ειναι tubular. Και θα σεταριστουν με geax sanguaro (επισης tubular). Το θεμα κοστους για το ενα σετ δεν με πειραζει (χοντρικη τα πληρωνω) ετσι και αλλιως για δοκιμη ειναι (κοιταξτε παραπανω το ειδος και το σκοπο του project).
Αυτο που προσπαθω να καταλαβω ειναι τι παραπανω προσφερουν.
Το θεμα βαρους δεν παιζει (ειναι γυρω στα 200 με 300 gr πιο βαρυ το καθε λαστιχο απο τα απλα tubeless ειδικα με τα maxxis flyweight που ηθελα να βαλω (330 τα maxxis 680 τα sanguaro). Αντιστοιχα οι ζαντες δεν εχουν διαφορα απο απλες διπατες, ισως και λιγο πιο βαριες.
Τα tubular στεφάνια θέλουν tubular ελαστικά. Τα tubular ελαστικά είναι ραμένα με τη σαμπρέλα. Περιέχουν δηλαδή εσωτερικά τη σαμπρέλα και τα άκρα τους ράβονται μεταξύ τους. Συνήθως τα χρησιμοποιούν σε ποδήλατα πίστας όπου δεν κίνδυνο σκασίματος.
Για ποιό λόγο τα πήρες εσύ δεν το καταλαβαίνω.
Θα πρέπει να κουβαλάς 2ο λάστιχο καβάτζα για πρόχειρη επισκευή, οπότε πάει το μειωμένο βάρος. Επίσης επισκευή στο δρόμο δεν γίνεται διότι θέλει ξεκόλλημα, καθάρισμα, μερικά χέρια κόλλα και τοποθέτηση. Επίσης δεν τα επισκευάζεις, απλά τα πετάς και βάζεις καινούργια διότι πρέπει να τα ξηλώσεις να μπαλώσεις και να ξαναράψεις. Είναι και ακριβά...
Τα tubular στεφάνια θέλουν tubular ελαστικά. Τα tubular ελαστικά είναι ραμένα με τη σαμπρέλα. Περιέχουν δηλαδή εσωτερικά τη σαμπρέλα και τα άκρα τους ράβονται μεταξύ τους. Συνήθως τα χρησιμοποιούν σε ποδήλατα πίστας όπου δεν κίνδυνο σκασίματος.
Για ποιό λόγο τα πήρες εσύ δεν το καταλαβαίνω.
Θα πρέπει να κουβαλάς 2ο λάστιχο καβάτζα για πρόχειρη επισκευή, οπότε πάει το μειωμένο βάρος. Επίσης επισκευή στο δρόμο δεν γίνεται διότι θέλει ξεκόλλημα, καθάρισμα, μερικά χέρια κόλλα και τοποθέτηση. Επίσης δεν τα επισκευάζεις, απλά τα πετάς και βάζεις καινούργια διότι πρέπει να τα ξηλώσεις να μπαλώσεις και να ξαναράψεις. Είναι και ακριβά...
Ρε παιδια μην σας απασχολει γιατι τα πηρα. Για να τα δοκιμασω μου τα εστειλαν. Και ανακεφαλαιωνω
Ξερω τι σημαινει tubular.
Δεν εχουν λιγοτερο βαρος απο τα απλα tubeless. Αντιθετα ειναι και πιο βαρια.
Αρα η απορια μου ειναι γιατι καποιος να τα προτιμησει αφου ειναι και πιο ακριβα?
Ολα τα υπολοιπα που λετε τα βλεπω. Τον λογο που πρεπει να τα προτιμησει καποιος δεν βλεπω.
Όπως κατάλαβες κι από όσα έγραψε ο Eaglos, δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος για να πας σε tubular στο ΜΤΒ. Το μόνο που θα σου προσφέρει είναι μπελάδες. Γι'αυτό κι εμένα μου έκανε εντύπωση όταν διάβασα το ποστ σου, δεν φανταζόμουν καν ότι θα υπήρχαν τέτοιες ζάντες και λάστιχα! Τα tubular χρησιμοποιούνται κυρίως σε ποδήλατα πίστας και μερικές φορές σε κούρσες παρά όλα τα μειονεκτήματά τους λόγω της καλύτερης κύλισής τους (μπορούν να σηκώσουν πιέσεις μέχρι και 200 psi). Στην πίστα βλέπεις δεν παθαίνεις ποτέ λάστιχο, ενώ στην ποδηλασία δρόμου και λάστιχο να πάθεις αλλάζεις όλη την ρόδα, αφού έχεις από πίσω σου ένα αυτοκίνητο-συνεργείο.
Στην πίστα βλέπεις δεν παθαίνεις ποτέ λάστιχο, ενώ στην ποδηλασία δρόμου και λάστιχο να πάθεις αλλάζεις όλη την ρόδα, αφού έχεις από πίσω σου ένα αυτοκίνητο-συνεργείο.
στην πίστα δεν έχεις αυτοκίνητο πίσω σου ρε
σε κλειστό γήπεδο είναι η πίστα
Και εγω δεν βλεπω κανενα πλεονεκτημα. Τωρα αν τα βαλω πανω στο ποδηλατο και δω πραγματα και θαματα τοτε το ξανασυζηταω. Παντως μην ανησυχειται δεν τα πληρωσα. Για να τα δοκιμασω μου τα εστειλαν.
Tο βαρος ειναι πολυ σχετικο. Αυτη τη στιγμη δεν με απασχολει. Για να σας δωσω να καταλαβετε παραπανω το τι θελω να κανω. Εισαγω ποδηλατα με custom made setup ή ολικα custom ποδηλατα. Θελω να φτιαξω ενα αξιοπρεπες ποδηλατο με ποιοτικα εξαρτηματα το οποιο να μπορει να το παρει καποιος νεοεισερχομενος στον χωρο και να μην εχει προβλημα ή να χρειαστει αναβαθμιση πριν αλλαξει επιπεδο. Λαμβανωντας υποψιν οτι ενα grade A αλουμινιου (πιστευω ξερετε τι σημαινει grade A) με deore και shimano δισκοφρενα το δινω γυρω στα 520-620 αναλογα τα υπολοιπα εξαρτηματα, θελω να βγαλω κατι που να μου βγει 100 ευρω κατω χωρις ομως να εχει προβλημα. Με αυτη τη λογικη και με acera πχ και v-brake θα ειναι μεταξυ 150-250 κατι που θεωρω καλη τιμη για νεοεισερχομενο με τη λογικη οτι παιρνει οτι χρειαζεται και δεν θα θελει αναβαθμιση πριν κανει πολυ ποδηλατο. Επισης ξερω οτι μπορω να ριξω ακομα την τιμη αλλα δεν θελω να βαλω shimano tx-revo κτλ και σιγουρα δεν θελω να βαλω κατι μη επωνυμο ή αρκετα καλο κατα την γνωμη μου. Απλως θελω να το φτιαξω πρωτα εγω και να το δοκιμασω πριν το βγαλω προς πωληση (να ξερουμε και τι πουλαμε, σπανιο ξερω αλλα...)
ανεβασα στο imageshack. μετα βαζω μεσα στο κειμενο το http...... ή παταω εκει που λεει insert image και το βαζω στο url??? Thanks
Σσσσσσς ανέβηκε το debtocracy ;-)
(Αφού κάνεις browse τη φώτο και πατήσεις upload και ολοκληρωθεί, σου βγάζει τη φωτογραφία σου σε μικρό παραθυράκι κι από κάτω λέει Links to share your imag, παίρνεις ας πούμε το πρώτο που λέει link, το αντιγράφεις εδώ κι εμείς κάνουμε κλικ πάνω του και μας ανοίγει τη φωτογραφία.)
Ευχαριστω πολυ. Αν και δεν καταλαβα την πρωτη προταση (αυτο με το debtocracy).
Άσχετο διαφημιστικό μήνυμα ήταν, μη δίνεις σημασία :-)
Πως μπορώ να ενσωματώσω εικόνα στο σχόλιό μου?
Οκ το ειδα κιολας. Μιλας για το βιντεακι debtocracy.
οτι δεν μπορει να ανεβασει φωτογραφια, να φαει τις σαμπρελλες του(μαζι με τις φακαρολες), για τιμωρια.
Νομιζω πιο αναλυτικα, δεν γινεται.
Δε μου λες, παραδιδεις και μαθηματα κατ' οικον;
(Αμοιβη σε "ρευστο", εννοειται.)
παρελαβα ροδες και πηρουνι.
http://img130.imageshack.us/i/zantatubular.jpg/
http://img846.imageshack.us/i/pirounirockshoxtora.jpg/
Τις ροδες μου τις εστειλαν για καλυτερες. Ξερει μηπως κανενας γιατι οι tubular ζαντες θεωρουνται καλυτερες??
ΔΕΝ είμαι ειδικός.![](/sites/default/files/smileys/dashed3.gif)
)
αλλά πιστεύω ότι οι tubular ζάντες θέλουν tubular ελαστικά.
Πλεονεκτήματα: μειωμένο βάρος και καλύτερη ποιότητα κύλισης.
Μειονεκτήματα: η ΤΙΜΗ... η τιμή... η αξία αγοράς ελαστικών+τροχών+ότι άλλο θέλει... τα χρήματα που θα σκάσεις... και η δυσκολία τοποθέτησης και "επισκευής" αν σου κάτσει μια στραβή....
(συγκρινόμενα με απλά ελαστικά που έχουν σαμπρέλα μέσα).
Αν λέω χοντρές κοτσάνες... βάλτε φωνή και στείλτε μούτζες...
[υπάρχουν και τα two-way fit.... clincher or tubuless...παίρνουν απόλα...]
Tubular σε ΜΤΒ δεν παίζει. Μάλλον εννοείς tubeless (χωρίς σαμπρέλα). Θεωρούνται καλύτερες γιατί μπορείς να τρέξεις το λάστιχο σε χαμηλότερες πιέσεις και έχεις πολύ λιγότερα σκασίματα.
Οπως μπορεις να δεις στη φωτο ειναι tubular. Και θα σεταριστουν με geax sanguaro (επισης tubular). Το θεμα κοστους για το ενα σετ δεν με πειραζει (χοντρικη τα πληρωνω) ετσι και αλλιως για δοκιμη ειναι (κοιταξτε παραπανω το ειδος και το σκοπο του project).
Αυτο που προσπαθω να καταλαβω ειναι τι παραπανω προσφερουν.
Το θεμα βαρους δεν παιζει (ειναι γυρω στα 200 με 300 gr πιο βαρυ το καθε λαστιχο απο τα απλα tubeless ειδικα με τα maxxis flyweight που ηθελα να βαλω (330 τα maxxis 680 τα sanguaro). Αντιστοιχα οι ζαντες δεν εχουν διαφορα απο απλες διπατες, ισως και λιγο πιο βαριες.
nomzo oti to mino problima poy mpori na exeis 8a einai to baros
δεν ειναι τοσο τρομερο. Το γιατι πρεπει καποιος να τις πληρωσει δλδ γιατι ειναι καλυτερες δεν εχω καταλαβει ακομα.
Τα tubular στεφάνια θέλουν tubular ελαστικά. Τα tubular ελαστικά είναι ραμένα με τη σαμπρέλα. Περιέχουν δηλαδή εσωτερικά τη σαμπρέλα και τα άκρα τους ράβονται μεταξύ τους. Συνήθως τα χρησιμοποιούν σε ποδήλατα πίστας όπου δεν κίνδυνο σκασίματος.
Για ποιό λόγο τα πήρες εσύ δεν το καταλαβαίνω.
Θα πρέπει να κουβαλάς 2ο λάστιχο καβάτζα για πρόχειρη επισκευή, οπότε πάει το μειωμένο βάρος. Επίσης επισκευή στο δρόμο δεν γίνεται διότι θέλει ξεκόλλημα, καθάρισμα, μερικά χέρια κόλλα και τοποθέτηση. Επίσης δεν τα επισκευάζεις, απλά τα πετάς και βάζεις καινούργια διότι πρέπει να τα ξηλώσεις να μπαλώσεις και να ξαναράψεις. Είναι και ακριβά...
Ρε παιδια μην σας απασχολει γιατι τα πηρα. Για να τα δοκιμασω μου τα εστειλαν. Και ανακεφαλαιωνω
Ξερω τι σημαινει tubular.
Δεν εχουν λιγοτερο βαρος απο τα απλα tubeless. Αντιθετα ειναι και πιο βαρια.
Αρα η απορια μου ειναι γιατι καποιος να τα προτιμησει αφου ειναι και πιο ακριβα?
Ολα τα υπολοιπα που λετε τα βλεπω. Τον λογο που πρεπει να τα προτιμησει καποιος δεν βλεπω.
Όπως κατάλαβες κι από όσα έγραψε ο Eaglos, δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος για να πας σε tubular στο ΜΤΒ. Το μόνο που θα σου προσφέρει είναι μπελάδες. Γι'αυτό κι εμένα μου έκανε εντύπωση όταν διάβασα το ποστ σου, δεν φανταζόμουν καν ότι θα υπήρχαν τέτοιες ζάντες και λάστιχα! Τα tubular χρησιμοποιούνται κυρίως σε ποδήλατα πίστας και μερικές φορές σε κούρσες παρά όλα τα μειονεκτήματά τους λόγω της καλύτερης κύλισής τους (μπορούν να σηκώσουν πιέσεις μέχρι και 200 psi). Στην πίστα βλέπεις δεν παθαίνεις ποτέ λάστιχο, ενώ στην ποδηλασία δρόμου και λάστιχο να πάθεις αλλάζεις όλη την ρόδα, αφού έχεις από πίσω σου ένα αυτοκίνητο-συνεργείο.
στην πίστα δεν έχεις αυτοκίνητο πίσω σου ρε
σε κλειστό γήπεδο είναι η πίστα
ένας φίλος πάντως έπαθε λάστιχο στο εργόμετρο :P
Και εγω δεν βλεπω κανενα πλεονεκτημα. Τωρα αν τα βαλω πανω στο ποδηλατο και δω πραγματα και θαματα τοτε το ξανασυζηταω. Παντως μην ανησυχειται δεν τα πληρωσα. Για να τα δοκιμασω μου τα εστειλαν.