Αναδημοσιεύω από τι mailing list του site ( podilato@yahoogroups.com, όποιος θέλει να γραφτεί μπορεί να στείλει ένα μαιλ στο podilato-subscribe@yahoogroups.com )
Filoi kavalaraioi, toys agonistikoys moy xairetsmoys
Simera to proi egine i polyanamenomeni poreia-se-mia-kathimerini me poly megali epityxia. Ftasame kanonika ekso apo ta grafeia tis AMEL opoy kai desame ta aloga mas. H Basia, i Lydia ki o Kostas (ego), sximatisame mia trimeli epitropi kai mpikame mesa gia diapramateyseis.
Ekei synantisame 5 atoma: toys idioys poy eixane synantisei ta paidia tin proigoymeni fora (k.k. Stefani kai Krelio) kai mazi toys ton k. Stayropoylo (Proedro toy DS poy einai o pio simantikos ap' oloys kai dystyxos tin alli fora mas tin eixe kopanisei), allon ena poy tora moy diafevgei to onoma toy kai ton k.Kostaki, syndikalisti toy metro poy itan basika me to meros mas.
H synantisi pige poly kala. Bebaia de mas edosan gi kai ydor alla gia proti fora fanike oti mas pairnoyn sta sobara kai apospasame kapoies yposxeseis. O k. Stefanis desmeytike oti se 15 meres tha mas apantisoyn sxetika me ena pilotiko programma. To programma tha problepei eisodo ton podilaton sto metro mono tis Kyriakes, isos kai to Sabbato. Episis eipan oti simera tha bgaloyn kai ena anakoinothen typoy poy tha anaferei oti to meletane to thema.
Fainetai oti i epimoni kai i statherotita mas kathos kai kapoia prosfata dimosiebmata poy xalane to image tis etaireias itan ayta poy toys ekanan telika na allaksoyn stasi.
Ena megalo toys agxos einai oti me ta podilata kindyneyei na ginei skotomos sta skalia, stin platforma kai sta bagonia. Einai logiko na exoyn proti proteraiotita tin asfaleia alla oxi kai to na exoyn yperbolikoys kai paranoikoys foboys. Pistevo oti mesa se ligoys mines me tin omali efarmogi toy pilotikoy programmatos tha to kseperasoyne to agxos toys kai pleon mono oi ores tis aixmis tha periorizoyn tin eisodo mas sto metro. Arkei bebaia ki emeis na eimaste kyries ekei mesa kai na min kanoyme tipota akrobatika kai agarmpes kiniseis. Den prepei na dosoyme dikaiomata se kamia blameni kyratsa na paei na toys griniaksei oti tis lerosame ti goyna i oti tis tromaksame to Fifi tis (to kanis). Mi gelate, sas metafero akribos ayta poy foboyntai
Kata t' alla mallon sto mellon tha baloyn kapoies kalyteres thesis gia parkarisma ekso apo toys stathmoys giati toys eksigisame oti aytes poy ebalan tora einai gia petama.
Ayta ta syntaraktika loipon. To metro gyrizei selida. Ante gia na diekdikisoyme kai kana podilatodromo siga-siga!
Min ksexnate, apopse 5/3 stis 18:00 (diladi tora) critical mass sto Syntagma, Sabbato 17/3 symmetoxi sto antipolemiko syllalitirio kai Sabbato 31/3 megali podialtoporeia me anaxorisi apo to Pedio toy Areos
ciao kai kales boltes
k
Αυτό το μόνο τις Κυριακές τελικά ισχύει; Είχα την εντύπωση πως ήταν για περισσότερο.
Ηλίας
Bin Podilanden
Προτείνω να συνεννοηθούμε μια μέρα με τους υπεύθυνους λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ να δοκιμάσουμε παρουσία αυτών να μπούμε στους συρμούς ακόμα και σε ώρες αιχμής, να δούμε από κοινού πως μπορεί να διεξάγεται η διέλευσή μας χωρίς να δημιουργούμε πρόβλημα στους υπόλοιπους επιβάτες. Κατόπιν ηχητικής προειδοποίησης από τα μεγάφωνα των σταθμών να γνωστοποιείται στο επιβατικό κοινό ότι το τελευταίο βαγόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ΚΑΙ για μεταφορά ποδηλάτου (σε δοκιμαστικό στάδιο πάντα) και να τοποθετηθεί ειδική σήμανση με κάποιο αυτοκόλλητο. Μόνο μέσα από τέτοιες πραγματικές δοκιμές μπορούν να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα και να παρθούν οι τελικές αποφάσεις. Η θεωρία δεν είναι αρκετή. Νομίζω ότι είναι μια καλή πρόταση αυτή.
Η ακριβής τοποθέτηση από πλευράς της ΑΜΕΛ είναι ότι θα εξετάσουν το πότε και το πως θα μπορέσει να γίνει πιλοτική εφαρμογή και ότι αυτοί θα εξετάσουν το πως ακριβώς θα διαμορφωθεί το πλαίσιο -ώρες και μέρες όπως και ενδεχομένως αποκλεισμός ορισμένων σταθμών με μεγάλο φόρτο επιβατικής κίνησης.
Η Κυριακή από ό,τι άφησαν να γίνει κατανοητό θεωρείται από πλευράς τους αυτονόητη, χωρίς βέβαια αυτό να προεξοφλεί κάποια ευμενέστερη αντιμετώπιση.
Υπογραμμίσαμε βέβαια ότι η ενδεχόμενη πιλοτική εφαρμογή αποτελεί μια κίνηση καλής θέλησης αλλά ότι ένα ιδιαίτερα ασφυκτικό πλαίσιο δε θα εξυπηρετεί ιδιαίτερα ούτε ως προς την εξαγωγή συμπερασμάτων, ούτε πρακτικά και τους ίδιους τους ποδηλάτες.
Τέλος θα ήθελα να καταθέσω και το εξής ζήτημα που ίσως χρειαστεί να αντιμετωπίσουμε μελλοντικά: Ότι το ΜΕΤΡΟ μπορεί να χρησιμοποιήσει την "πιλοτική εφαρμογή" στα πλαίσια μιας παρελκυστικής πρακτικής την όποια κατά τη γνώμη μου ακολουθεί με στόχο την εξουθένωση, την απογοήτευση και τον εκφυλισμό μας.
"Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας" όπως λέει και ένα αρχαίο σουξεδάκι.
Ας είμαστε λοιπόν στις επάλξεις...
Βάσια
Νομίζω πως είναι μία ευκαιρία που πρέπει να εκμεταλλευτούμε έξυπνα και με σύνεση. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να δώσουμε κανένα δικαίωμα να ειπωθεί οποιοδήποτε σχόλιο εναντίον του ποδηλάτου γιατί αυτό θα λειτουργήσει σαν επιχείρημα του στυλ "είχαμε δίκιο που δεν σας αφήναμε να μπαίνετε".
Zouzoulina
Aναδημοσιευση απο Aθηναϊκό Πρακτορίο Eιδήσεων
ΠIΛOTIKA θα επιτραπεί η είσοδος ποδηλάτων στο Μετρό, έπειτα από τη χθεσινή συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι κινήσεων φίλων του ποδηλάτου με τη διοίκηση της Αττικό Μετρό Εταιρία Λειτουργίας (ΑΜΕΛ). Σε δύο εβδομάδες θα υπάρξει και νέα συνάντηση, όπου θα εξετασθεί πιο διεξοδικά η μεταφορά ποδηλάτων στο Μετρό (θα παρουσιαστούν παραδείγματα και από Μετρό της Ευρώπης) και θα συμφωνηθεί η είσοδος ποδηλάτων στους συρμούς του Μετρό της Αθήνας συγκεκριμένες ώρες και ημέρες (δοκιμαστική περίοδος). Το αίτημα για την άρση της απαγόρευσης εισόδου των ποδηλάτων στο Μετρό αναδείχτηκε έπειτα από ημερίδα που οργάνωσαν οι Ποδηλάτ(ισσ)ες της Αθήνας στο Πολυτεχνείο. Η μεταφορά ποδηλάτων επιτρέπεται στους συρμούς του Προαστιακού, του Τραμ και του ΗΣΑΠ. Γενικότερα, επιδίωξη των χρηστών ποδηλάτου είναι να δημιουργηθεί ένα λειτουργικό δίκτυο ποδηλατόδρομων στην Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις.
(ευχαριστούμε τη Μαρία που μας το έστειλε)
Bin Podilanden
Ρε παιδιά δουλευόμαστε; Ποιά Κυριακή και βλακείες. Τις Κυριακες το ΜΕΤΡΟ έχει συχνότητα κάθε 10 λεπτά τις ώρες 05:30 έως 09:00 και 17:00 -24:00 και κάθε 7 λεπτά από τις 9 έως τις 17:00. Σε αυτό το διάστημα πάλι μαζεύεται αρκετός κόσμος και πάλι θα υφίσταται πρόβλημα συνοστισμού. Μόλις την περασμένη Κυριακή στις 6 το απόγευμα γινότανε χαμός αφού είχε και καλό καιρό.
Bin Podilanden
Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει τέτοια δυσκολία για πράγματα που φαίνονται απλά. Ήταν πιό εύκολο να διανοιχτεί η υπόγεια σύραγγα του ΜΕΤΡΟ λίγα μέτρα κάτω από την τόσο πυκνωκατοικημένη Αθήνα; Είναι τόσο δύσκολο να βρεθεί τρόπος για μετακίνηση του ποσηλάτου στο μετρό;
Auth th Kuriakh ki ollas ???? PAME METRO me podilato
O k. Stefanis desmeytike oti se 15 meres tha mas apantisoyn sxetika me ena pilotiko programma. To programma tha problepei eisodo ton podilaton sto metro mono tis Kyriakes, isos kai to Sabbato. Episis eipan oti simera tha bgaloyn kai ena anakoinothen typoy poy tha anaferei oti to meletane to thema. από την ανακοίνωση του Κώστα.
Και λίγο για τις γκρίνιες...
Το πρόγραμμα είναι πιλοτικό αυτό σημαίνει ότι επειδή αυτοί νομίζουνε ότι θα έρθει ο κόσμος ανάποδα θα το επιτρέψουν σε μέρες και ώρες που νομίζουν ότι δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα... Είναι κατανοητό, ελπίζω.
Εμείς πρέπει να δράσουμε αν το πιλοτικό διαρκέσει πάρα πολλούς μήνες ή το τελικό τους είναι πιο περιοριστικό από αυτό του ΗΣΑΠ.
Ας το πάρουμε λίγο πιο χαλαρά το ζήτημα και θα δούμε, ας μην γκρινιάζουμε από τώρα....
exomail2003
...το ΜΕΤΡΟ δεν έθεσε από μόνο του θέμα διαμόρφωσης του τελευταίου βαγονιού και σχετικής σήμανσης στους σταθμούς; Ίντα διάολο συζητά;
Bin Podilanden
Σαν δευτερεύον αίτημα προς το Δήμο Αθηναίων και πάράλληλα προς τον Ο.Ν.Α. είναι και ο Ποδηλατικός γύρος της Αθήνας ο οποίος δεν είμαι και σίγουρος αν διεξάγεται. Νομίζω πως όχι. Αν κάνω λάθος διορθώστε. Τελευταία φορά που συμμετείχα ήταν Οκτώβριος 2001
...sigoura einai mia kali arxi na epitrapei i isodos twn podilatwn tis kyriakes, alla den pistevw oti afto arkei...proswpika pistevw oti prepei na epidiwksoume tin eisodo podilatwn sto metro oxi mono kathe mera, alla kai tis wres aixmis kai tha sas dwsw ena aplo paradeigma.egw pigenw sti douleia mou apo aigaleo sto xalandri diasxizodas kathe mera tin ethniki odo opou pragmatika ginode maxes gia to pios tha vrethei mia thesi pio brosta apo ton allon......afiste afto to prwti-deftera gia 5metra kai pali stasi...telos padwn kanw sigoura 1 wra kai parapanw gia na ftasw.an ebena sto metro tha glitwna tis maxes stin ethniki odo me tous ypoloipous aganaktismenous odigous (pou tous katalavenw apolyta....giati skepsou na eisai anagasmenos'logo douleias' na adimetopizeis tetoio kykloforiako gia xronia....einai na min sou ginoun ta nevra zbaralia...)kai se kana misawro, xrisimopoiwdas kai to metro fysika (giati egalaio-xalandri peftei ligo makrya) tha imoun sti douleia exwdas kanei kai ti prwini gymnastiki mou.afto pistevw oti tha itan kai ena kalo metro gia tin anakoufisi toy kykloforiakou afou polloi tha itan aftoi pou tha pigenan stis douleies tous me podilato(stin ypoloipi evrwpi dld einai m*l*kes pou parotrinoun tous polites na xrisimopoioun podilato)tha mou peite oti eimaste mera me ti nyxta me tin ypoloipi evrwpim, alla re paidia....kati prepei na ginei.
bIkeRs dOooO yOuR reVolOUtion
Bin Podilanden
Έψαξα και δεν υπάρχει. Εκτός και αν συμπεριλαμβάνεται στη Μέρα Χωρίς Αυτοκίνητο. Πάντως καλή ιδέα να καθιερωθεί η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ και γιατί όχι να ξεκινήσει από εμάς. Μπορούμε να φανταστούμε και μία σειρά εκδηλώσεων.
Όσο για το θέμα με τον αποκλεισμό του κεντρου τις Κυριακές για λίγες ώρες για πεζούς, ποδηλάτες, σκεϊτάδες, ξυλοπόδαρους κ.α. συμφωνώ αν και με τόσες πορείες που γίνονται καθημερινά πλέον ας αφήσουμε και μια μέρα το κέντρο να ρέει...
Υπάρχουν τόσες παγκόσμιες γιορτές www.eortologio.gr κι εμείς θα γιορτάζουμε το ποδήλατο στην μέρα χωρίς αυτοκίνητο? Και γιατί το "μέρα χωρίς αυτοκίνητο" να μην σημαίνει "μέρα με scooter-άκι", "μέρα με παπάκι", "μέρα με γαϊδουράκι"? Με τα παραπάνω εννοώ πως αξίζει μία μέρα ξεχωριστή για το ποδήλατο. Αλήθεια, πώς καθιερώνεται τυπικά μία παγκόσμια μέρα?
Zouzoulina
Ειδατε τι έγινε στην τελευταια πορεία. Ειναι αυτο που λένε καθε περυσι και καλύτερα. 300 άτομα όλα και όλα θα ήταν. Γιατί? Δεν γουστάρω να πάω να φωνάζω στο metro για να με αφήσουν να μπω. Δε με νοιάζει.. δε θέλω. Και δεν είμαι ο μόνος.
Ποιος σας ειπε ότι στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες , όπου το ποδήλατο έχει σαφώς καλύτερη αντιμετώπιση, επιτρέπεται να μπαίνει στο metro τις ώρες αιχμής? Απ'οτι ξέρω δεν επιτρέπεται παρά μόνο συγκεκριμένες ώρες και σε σε συγκεκριμένα βαγόνια, τα οποία είναι και ειδικά διαμορφωμένα με θέσεις για ποδήλατα.
Στο Λονδίνο, στο Παρίσι και στις Βρυξέλες όπου έχω πάει τουλάχιστο έτσι είναι. Ισως στο Amsterdamn να επιτρέπεται αλλά εκει ειναι ο Παράδεισος του ποδηλάτου και ειναι ουτοπικό να ζητάμε να γίνουμε Amsterdamn.
Νομίζω ότι η ιδέα Ποδήλατα στο Μετρο έχει καταντήσει εμμονή.
Το σύνολο των ποδηλατών δεν μπορει να ενωθεί κάτω απο αυτό το αιτημα γιατί δεν το πιστεύει.
Και έχει πάρει την πρώτη θέση στα αιτήματα των ποδηλατών ενώ δεν θα έπρεπε.
Κατά τη γνώμη μου τα ποδήλατα θα πρέπει να κυκλοφορουν στο δρόμο. Και για να γίνει αυτό με ασφάλεια χρειάζονται ποδηλατόδρομοι. Εγώ σαν ποδηλάτης που κάνει 30Km κάθε μέρα μεσα στην Αθήνα αυτό ζητάω.
Οι ποδηλατόδρομοι φυσικά δε μπορουν να γίνουν απο τη μια μέρα στην άλλη. Θα μπορουσε όμως άμεσα να χαρακτηριστουν δρόμοι ηπιας κυκλοφορίας οι οποίοι να σηματοδοτηθούν ως ποδηλατόδρομοι. Πάρα πολλοι δρόμοι στην Αθήνα θα μπορουσαν να παιξουν αυτο το ρόλο.
Για να τελειώνω όσον αφορά το Μετρο νομίζω ότι το καλυτερο που μπορει να γίνει είναι αυτο που γίνεται και στο Παρίσι. Να υπάρχουν ποδήλατα του δήμου έξω απο τις κύριες στάσεις του Metro σε ειδικά stand τα οποία θα μπορεις να τα παρεις και να τα αφησεις σε κάποια άλλη σταση.
Ετσι και αλλιώς απ'οτι άκουσα δυστυχώς ή ευτυχώς το πιλοτικο προγραμμα του Metro ήδη ακυρώθηκε.
Εγώ πάντως δεν έχω καμία πρόθεση να σε "κράξω". Κι αυτό γιατί κι εγώ παρόμοια σκέφτομαι. Και δεν πιστεύω ότι είμαστε οι μόνοι, από όσα ακούω κι από όσα διαβάζω κι από όσα γράφω... Με την ιστορία με το Μετρό, έχουμε χάσει την γενική εικόνα. Η λύση του Παρισιού πραγματικά θα βοηθούσε, οι ποδηλατόδρομοι θα ήταν πραγματικό κίνητρο, αυτές είναι λύσεις που θα οδηγήσουν στην εδραίωση του ποδηλάτου...
Το θέμα είναι πρωταρχικά να καθορίσουμε τα επιχειρήματά μας και τους λόγους για τους οποίους παλεύουμε, στη συνέχεια να σκεφτούμε τους βέλτιστους (και εφικτούς) τρόπους επίτευξης των στόχων αυτών και μετά να αποφασίσουμε τους αποτελεσματικότερους τρόπους δράσης. Και για μένα (αυτο-)σκοπός δεν είναι να καταφέρω να μπαίνω στο Μετρό, γιατί έτσι μπορώ να μπω και πεζή. Αλλά να κυκλοφορώ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΟΥ στους δρόμους ασφαλώς, να μην μολύνω το περιβάλλον, να έχω τον χώρο μου στον δρόμο, να με σέβονται οι οδηγοί των αυτοκινήτων-μηχανών. Δεν διαφωνώ ότι το Μετρό αυθαιρετεί αλλά ας μην επικεντρωνόμαστε μόνο σε αυτό και αφήνουμε να περνούν ευκαιρίες που μας δίνονται, όπως το να πούμε τις απόψεις μας και να ληφθούν υπόψη, όπως κινήσεις σε Ευρωπαϊκό επίπεδο που μπορούν να αποδειχθούν ωφέλιμες για μας κ.λπ. Για μένα η πορεία και το CMR είναι τρόποι όχι διεκδίκησης για το Μετρό αλλά απόδειξης ότι είμαστε πολλοί για να μας αψηφούν (για αυτόν τον λόγο και δεν δικαιολογώ την απουσία από τέτοιες μαζικές εκδηλώσεις).
Zouzoulina
Θέλω να σας υπενθυμίσω, ότι η πορεία στις 31/3 είχε και στάσεις στον ΟΑΣΑ και στον δήμο, όπου εκεί θα συζητάγαμε (αν υπήρχει εκεί κάποιος να μας δεχτεί) μια γενικότερη πολιτική που θέλουμε να αρχίσει να εφαρμόζεται με κέντρο το ποδήλατο (στον δήμο) και έναν ευρύτερο σχεδιασμό του συγκοινωνιακού κορμού της πόλης που θα ενσωματώνει και το ποδήλατο (ΟΑΣΑ). Όπως παρατηρήσατε δεν κατευθυνθήκαμε τελικά προς τα γραφεία του μετρό, αν και υπήρχε πρόθεση να γίνει κάτι τέτοιο, ειδικά μετά την ακύρωση του πιλοτικού προγράμματος εκ μέρους τους.
Επίσης τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο είχαμε ασχοληθεί εκτενώς με την αναθεώρηση του ΚΟΚ και κάποιοι είχαν δουλέψει αρκετές ώρες και μέρες για να κάνουμε δικές μας προτάσεις, τις οποίες και στείλαμε σε μία πλειάδα βουλευτών (~50) που συμμετείχαν στην κοινοβουλευτική επιτροπή που ήταν αρμόδια. Επίσης είχαμε κάνει και διαμαρτυρία έξω από την Βουλή.
Κεντρικό επίσης θέμα της ημερίδας στο Πολυτεχνείο στις 3/3 ήταν η δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων στην Αθήνα και όχι η είσοδος στο μετρό.
Το μετρό παραμένει ένα θέμα για τους/ις ποδηλάτ-ισσ-ές, αλλά ασχολούμαστε γενικά με τη διάδοση της χρήσης του ποδηλάτου στην πόλη και αυτό φαίνεται και από τις εκδηλώσεις που διοργανώνονται. Δειγματοληπτείτε την δράση των ποδηλατ-ισσ-ών με αρκετά μικρή συχνότητα (μόνο στις ποδηλατοπορείες ίσως...), οπότε σχηματίζται και λάθος εικόνα.
Σήμερα έχει συνάντηση στο Πολυτεχνείο στις 20.00 (όπως και κάθε 1η και 3η Τετάρτη του μήνα) και ο νοών νοείτω!
Πραγματικά, τα αιτήματά μας προς τον Δήμο Αθηναίων πχ. αφορούν ευρύτερα το θέμα του ποδήλατου, αλλά δυστυχώς το θέμα του Μετρό ακούγεται πολύ πιο πολύ απο τα άλλα, και όπως έχω συζητήσει και με άλλους ποδηλάτες, δεν πρέπει να μπαινει σε τόσο πρώτη θέση πια. Ειχαμε πει να αρχίζαμε απο το μετρο που δεν θα κόστιζε τίποτα στους αρμόδιους να μας κάνουν την χάρη (ούτε υποδομες ούτε φασαρία) αλλά τελικά αφού κολλάει το ζήτημα τόσο, ας συνεχίσουμε μεν, αλλά ας αρχίσουμε επιτέλους να τονίζουμε περισσότερο την προώθηση του ποδήλατου γενικότερα. Στο κατω κάτω οι στατιστικές λένε οτι σχεδόν οι μισες αυτοκινητοδιαδρομες γίνονται για αποστάσεις 3-5 χιλιομέτρων! Αυτοί οι οδηγοί πρέπει να καταλάβουν οτι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το ποδήλατό τους και τότε γρηγορα θα είχαμε ήδη τα μισα αυτοκίνητα στους δρόμους. Αυτούς και άλλους τόσους πολίτες δεν τους λύνει κανένα πρόβλημα οποιοδήποτε μετρό. Θα τους το λύσει η ασφαλής ποδηλασία στο προάστιό τους και στην Αθήνα, η άσφαλής πρόσβαση των παιδιών τους με το ποδήλατο στις δραστηριότητες τους. Δηλ. δίκτυο ποδηλατόδρομων.
Το μετρό σκέφτεται άλλωστε σοβαρά να βάλει δικά του ποδήλατα στους σταθμούς ωστε να εξυπηρετείται ο ποδηλάτης.
Λυπάμαι αν έδωσα λάθος εικόνα για το τι πιστεύω για τις προσπάθειες της πιο ενεργής ομάδας των ποδηλατ-ισσ-ών αλλά ούτε και τις δράσεις που αναλαμβάνονται. Πραγματικά δεν θα έμπαινα στη διαδικασία να μειώσω καμία προσπάθεια γιατί απλά κάθε προσπάθεια είναι σοβαρή, σεβαστή και επιθυμητή. Άλλωστε αν ο καθένας από μας προσφέρει αυτό που μπορεί στο μέτρο που μπορεί σίγουρα θα έχουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα (η ισχύς εν τη ενώσει). Παρά ταύτα, πιστεύω πως ο καθένας μπορεί να λέει ελεύθερα την άποψή του γιατί δεν μπορεί κανένας από μόνος του να σκεφτεί όλα όσα μπορούν να σκεφτούν πολλοί μαζί! Δυστυχώς, τη Δευτέρα έφαγα τούμπα και χτύπησα για τα καλά το πόδι μου οπότε δεν την παλεύω να ανέβω στη συνάντηση για να συ-σκεφτούμε...
Zouzoulina
pws k pws na boroume na vazoume ta podhlata sto metro.
8ewrw oti einai autonohto oti 8a prosexoume tous synepivates.
as askhsoyme osh piesh ginetai,prokeimenou na ginei epitelous auto k sthn a8hna.
paw barcellona, berlin, tokyo klp tous vlepw poso aneta kinountai stous (epipedous vevaia) dromous k zhleuwww.
ante makari...
keep the good work